Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mianowice przy hamowaniu luz w czasie jazdy jak dam na luz obroty spadaja ponizej 500obr/min i silnik czesto gadnie

Moze ktos mial ten ptoblem lub wie co jest nie tak prosze o pomoc

dodam tylko ze wymienone jest juz :

Sonda lambda

visco

kable NW

swiece

kopulka

palec

przeplywomierz

termostat

i pare innych rzeczy ale napeno nie maja z tym zwiazku

juz mi rece opadaja :/ juz nie wiem w co mam inwestowac

wiem wiem wiem w nowe auto :D

Opublikowano
ja miałem tak jak popsułem przepływomierz... mozliwe tez ze masz popsuty alternator.

Przeplywka wymieniona a alternator tez byl robiony wymienione szczotki i regulator ladowanie jest dobre ale jak by to mialo miec inny zwiazek to moze jakas rada jak to sprawdzic ?

Opublikowano
witam. ja tak miałem jak założyłem gaz. powietrze wdmuchiwało mi gaz i silnik dławiło i gasł. musiałem przerobić troszeczke dolot powietrza.
Opublikowano
Chodzi pewnie o to zeby powietrze nie dmuchało bezpośrednio w dolot filtra. Zazwyczaj zaslania sie otwór przez ktore leci powietrze podczas jazdy. Im szybciej jedziesz tym bardziej dmucha i po zdjeciu nogi z gazu za duzo powietrza dostaje sie do kolektora ale te problemy sa tylko na gazie z prosta instalka

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
co do dolotu tez mam juz dawno przerobiony a moj problem dzieje sie i na gazie i na bezynie obroty za bardzo spadaja zamias przy spadaniu dojsc do 800 1000 i koniec leca dalej w dol jak silnik nie gasnie nastepnie rosa i jest oki do nastepnego dania na luz albo hamowania
Opublikowano
Albo uszkodzony mikrowyłącznik przy przepustnicy który nie daje sygnału do krokowca o tym że przepustnica jest zamknięta a to on jest odpowiedzialny za utrzymanie wolnych obrotów
Opublikowano

Jeżeli czujnik położenia przepustnicy będzie uszkodzony to samochód nie będzie schodził z obrotów, na początek sprawdź jak jest ustawiony.

Na zgaszonym silniku obróć przepustnicę tak jak byś dodawał gazu a następnie zrób ten sam ruch w odwrotnym kierunku kiedy przepustnica się zamyka powinno nastąpić lekkie tyknięcie dosłownie przy samym końcu jak tego nie będzie popuść śrubki na przepustnicy i wyreguluj czujnik.

Opublikowano

wlasnie o to schodzi ze schodzi ale za bardzo

rozebralem dzis przepustnice wyczyscilem nowe uszczelki silniczek krokowy tez wyczyscilem

i za cholere nie moge ustawic obrotow ustawie na 900 pojezdze jest oki auto postoi juz jest problem zaraz gasnie obroty sa 500 za jakis czas 1200 to nie ze one plywaja skacza non stopa np 3godziny bedzie 1200 obroty auto postoi godzine i sa 800 i tak sie caly czas znienia co inna temperatura silnika inne obroty nie mam juz sil

krokowy silniczek jak odlacze na pracujacym silniku obroty zaraz ida bardzo do gory podlacze ustatkuja sie wiec reakcja jest od krokowki

Opublikowano

powiedz mi gdzie ten czujnik moze jakis nr nie bede sie pirdzielil tylko go wymienie

 

ja tylko wymieniam a problem nie znika jak juz nie bedzie co wymienic a problem nie zniknie to jak Boga Kocha spale te auto i tu zamieszcze fotki

 

auto bylo juz u 2 fachowcow specjalizujacych sie w BMW 1 w wojkowicach 2 w katowicach i obaj totalna porazka pieniadze w bloto wyrzucone dlatego pomalu sam staram sie dojsc co jest grane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.