Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te 6 cylindrów ułożonych w jednej lini w mojej E30 :P ten widok sprawia, że czuje się dumny jak podniose maske.

 

Zawsze chciałem mieć BMW ze wględu na ich klasyczny surowy wygląd.

 

A z rzeczy które nasze Bunie mają a inni nie to licznik paliwa. Żadne tam 1/2 1/4 9/15 tylko konkretnie jasno i wyraźnie 20l, 30l, 55l i to jest piekne.

 

Co prawda widziałem jeszcze taki licznik w ford sierra XR4 2.8l, ale to rodzynek, a BMW każde na takie oznaczenia.

 

Gdyby tylko mój liczniczek dział, a nie pokazywał ciągle, że nie ma wcale paliwa to byłoby jeszcze piękniej :(

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja dodam jeszcze przepiękne rozkładane stoliki z tyłu z prawdziwego drewna, możliwość sterowania z tyłu radiem oraz siedzeniem pasażera z przodu, lodówkę oraz wygląd i dźwięk silnika V12 i ten wyraz "twarzy" który mówi nie podchodź bo ugryzę !!!!! :twisted: :twisted:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Tunel na narty....

 

Oj, tak :!: Raz uratował mi życie, gdy 150 km od domu zatrzasnąłem kurtkę w bagażniku.

A w kurtce były... kluczyki.

 

To jeszcze dorzucę:

 

- Układ kierowniczy ze wspomaganiem, udający na szosie, że nie ma wspomagania ;-) :modlitwa:

 

- Bardzo dobry układ wentylacji / ogrzewania (E30).

Grand Prix w kategorii "system bez klimatyzacji".

Imponujący zwłaszcza w zestawie z fabrycznym otwieranym / odsuwanym dachem i białym lakierem. :cool2:

Mógłby być wzorem nawet dziś. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: Wielki RESPECT.

(Z "paroma" samochodami miałem do czynienia, więc wiem co piszę).

Dwa pokrętła i trzy suwaki, to szczyt prostoty obsługi, a jednocześnie nieskończona możliwość kombinacji intensywności nawiewów. Nowsze auta tego nie mają. Trzeba wybierać zgniłe kompromisy, bo "jedynie słuszne" pokrętła dają zwykle 6-7 kombinacji pracy nawiewów. Cenię go też za mozliwość jednoczesnego nawiewu chłodnego powietrza na twarz i ciepłego na stopy / szybę (do 3/4 skali ogrzewania).

 

- Przednie światła w układzie 4-reflektorowym (nie tyczy najsłabszych E21 i starszych mniejszych modeli). Zwłaszcza soczewkowe lub ksenony, chociaż te pierwsze.... Ban za nietrwały plastik odbłyśników :evil:

 

- zdublowana dźwigienka do odchylania przedniego prawego fotela (2-drzwiowe), pozwalająca kierowcy wygodnie wypuszczać pasażerów.

 

- inteligentne włączanie świateł pozycyjnych po jednej stronie (to już było, ale w wersji niepełnej), wykluczające przypadkowe włączenie (jak w VW).

 

- idealnie dostępna puszka bezpieczników (w E30) ze szczypczykami do ich wyciągania.

 

- plastikowy trójkątny uchwycik na tylnej półce, pilnujący żeby statyczny pas dla środkowego pasażera nie "latał" po kanapie.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

w starszych modeleach:

inny grill w najmocniejszych wersjach, inna koncowka wydechu, inne liczniki - od razu widac z czym ma sie doczynienia, a nie tak jak teraz- wsztsko uniwersalne

 

-miejsce na lewarek w e32 w bagazniku,

 

-wyswietlanie funkcji komp. na liczniku juz w latach 80.

 

-lampki punktowe do czytania - idealnie ustawione

 

-AUC w e32 - dzisiaj w wielu samochjodach niby wielki luksus i bardzo droga opcja

 

-amortyzatory w zderzakach w e32

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Może to kubeł zimnej wody ale napewno za lat 10 zaczną się pojawiać awarie tych całych różnych gadżetów i dodatków

 

Nie trzeba 10 lat. To już się zaczyna :duh:

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=11870

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

nieno, nie mowice o takich rzeczach jak tunel na narty i lampka do czytania, bo takie rzeczy to maja byle samochody.. chyba, ze jakos wczesnie to wprowadzili to zaznaczcie to...

 

z tych co ja moge wymienic jako wczesnie wprowadzone w latach 80

- wycieraczki reflektorow

- schowek na narzedzia wmontowany plasko w klape bagaznika od spodu, zajmuje zero miejsca a mieszcza sie tam wszystkie potrzebne klucze, sruby i zamienniki zarowek

Opublikowano
z tymi lampkami do czytania to chodzi mi o to ze sa naprawde perfekcyjniue ustawione, nie o to ze po prostu sa, bo np. fiat ma tez wiele rzeczy ale kiepsko spelniajacych swe zadanie.....

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przydatne sa rowniez przynajmniej w E46 a moze i innych modelach:

- automatycznie sciemniajace sie lusterko wsteczne [...]

za to projektantom dal bym nagrode nobla, jak dla mnie bardzo przydatny wynalazek.
Opublikowano

No to ja też się czymś pochwalę...

 

W e-32 z '93 mam oryginalne radio, ktore po przekroczeniu 90 km/h automatycznie się podgłaśnia.... :shock: . Po przekroczeniu 120 km/h znowu.... :mrgreen: . a jak zwalniam to oczywiscie wraca do ustawionej glosnosci.

 

Nawet dzisiaj kaza za to sobie slono placic...

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
ja do tej pory szukam światla nad kierowcą koło lusterka[czy gdziekoleiek indziej] bo na jego miejscu mam awaryjny mechanizm zamykania szuberu i niema lampki jak jadę w nocy to musze do tylu skakać żeby coś na mapie zobaczyć! :twisted2: .czy we wszystkich e-3089r tak jest? bo jak tak to super rozwiązanie! :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Hmmmm

Tak sobie czytam i czytam, i postaniwłem się odezwać.

Panowie, przydałoby się cos zimnego na głowę.

Rozumiem, że można lubić (bardzo lubić) dana markę (albo bardzo bardzo lubić) , ale trza miec troche rezerwy.

Wiekszość rzeczy o których piszecie nie należy niestety do BMW (jak widzicie sam tez lubie marke :-) ) i inni byli pierwsi.

 

Check controle, ekonomizery, schowki etc.

Lampka nad daszkiem od przesłony słonecznej jest do dupy dla Pań, gdyż oświetla z góry twarz robiąc cienie. W wielu autach lampki sa na przesłonce i oświetlają na wprost dokładnie z bliska twarz robiącej make-up kobiety. W BMW to porażka...

Domykania, fotele elktr. to wszystsko jest w innych markach.

To samo samoregulujące się pasy...

Podgłaśniające się radio to baaardzo stary patent, i obecny w wielu limuzynach od 30 lat.

 

Chujowy szyberdach - z blachy, nie ze szkła. Jak ktoś miał wczesniej szklany bedzie wiedział o co chodzi.... Szkoda.

 

Szyby dziajalace po wyjeciu kluczykow, przed otwarciem drzwi sa stare i nie sa unikatem BMW. Kazdy Opelek chocby z elektryka sprzed 30 lat ma coś takiego. W Omedze sprzed 15 lat dziala to do podwojnego zamkniecia - ma to sens.

 

Co do idealnych skrzyni, to bym sie wstrzymal... niestety fakty sa nieco inne. I dotyczy to również mnie...

 

Niewygodne fotele w wersji M, brak podparcia lędźwiowego.

Myślałem że to tylko ja, ale każdy kto jedzie mówi to samo.......

 

Nikt nie zauważył kubełka z bagazniku na szczotki i skrzybaczki, żeby z nich woda tam sciekła. Fajne sprawa.

Lampka wewnętrzna wygląda jakby była brudna i jakas porysowana.

Zdjąłem, wyczyściłem, choć była czysta, i dalej to samo. Badziewny materiał po prostu...

 

Muszę wspomnieć o mega bwdziewnym schowku głównym, w którym się rusza cała podłoga. Włóżmy tam pare CD, papiery, kwitki, i za chwile mam totalny burdel. Porażka straszna. No i małe schowki w drzwiach. Kiedy włożymy parę map w drzwi pasażera, blokuja one otwieranie schowka głównego.... no comments.

Auto ma w ogóle mało schowków

A, i lusterka wsteczne .... po kiego one sa niebieskie. Przez to bardzo razi każdy marny halogen w nocy.

I po cholere jak auto staje wycieraczki zaczynaja pracować na pierwszym stopniu - raz na pare sekund. Woda zalewa mi szybe, a ja nie wiem czy juz moge ruszac czy nie - porażka do kwadratu...

 

Wiecie Panowie, miejmy świadomośc, że jak sobie coś niemiaszki ubzdecą, to nikt im nie przemówi do rozumu.... i tak jest też w bmw z paroma sprawami.

 

No i tak już na koniec, mam niby topowe e34 cywilne. Kosztowało pewnie ze 300 tys PLN. Ale jakośc pewnym spraw jest raczej dyskusyjna - przyciecie wykładzin, dopasowanie, śrubki... dlatego polecam troche rezerwy.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Panowie, przydałoby się cos zimnego na głowę.

Rozumiem, że można lubić (bardzo lubić) dana markę (albo bardzo bardzo lubić) , ale trza miec troche rezerwy.

Jak ktoś jest fanatykiem, a nie fanem, to pewnie mu się przyda...

 

Co do idealnych skrzyni, to bym sie wstrzymal... niestety fakty sa nieco inne. I dotyczy to również mnie...

Akurat skrzynia u mnie chodzi idealnie, jak miałem automat to już było trochę gorzej...

 

Muszę wspomnieć o mega bwdziewnym schowku głównym, w którym się rusza cała podłoga. Włóżmy tam pare CD, papiery, kwitki, i za chwile mam totalny burdel. Porażka straszna. No i małe schowki w drzwiach. Kiedy włożymy parę map w drzwi pasażera, blokuja one otwieranie schowka głównego.... no comments.

W E36 nie ma takiego problemu. Nic mi w schowku nie lata.

Schowki drzwi nic nie blokują - musiałbym chyba włożyć coś bardzo długiego, skierowanego w schowek, to może... :wink:

Poza tym - nie lubię wozić czegokolwiek w tych schowkach. Nawet mapy.

 

I po cholere jak auto staje wycieraczki zaczynaja pracować na pierwszym stopniu - raz na pare sekund. Woda zalewa mi szybe, a ja nie wiem czy juz moge ruszac czy nie - porażka do kwadratu...

To akurat dla mnie wielki plus.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Boogie weź pod uwagę, że niemiaszki projektowały E34 20 lat temu. Wtedy były trochę inne normy i oczekiwania. W nowszych modelach to wygląda lepiej, co nie zmienia faktu, że BMW nie jest samochodem idealnym, bo takie nie występują. Każdy od samochodu oczekuje czegoś innego. Co do skrzyń to fakt, że są kiepskie (szczególnie automaty).
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Wiem że 20 lat temu, ale dlatego nie rozpisuje się o Navi, klimie czy o PDC.

Chodzi o zwykłą przemyślaną funkcjonalność, no i oryginalność.

Co do oryginalności, to juz pisaliśmy.

Ale funkcjonalność to co innego.

Wiesz GR, mi auto służy też do podróży - w końcu po to mam V8 by je wykorzystywać tak, jak ono lubi właśnie najbardziej.

Dlatego nie napiszę, że nie lubie wozić czegokolwiek w schowkach, bo ja mam auto na codzień. Nie jeżdże 20 km od domu, ale na drugi koniec Polski. Sprawe jeszcze troche ratuje schowek w podłokietniku z tyłu.

 

Nie wiem GR w czym Ci pomaga to, że gówno widzisz kiedy chesz ruszyć w deszczu, np. czekając na drodze podporządkowanej........ :mad2:

Opublikowano

Wiekszość rzeczy o których piszecie nie należy niestety do BMW i inni byli pierwsi.

 

OK, z tym, że BMW zastosowało to wszystko razem w seryjnej produkcji dla ludu...

 

Lampka nad daszkiem od przesłony słonecznej jest do dupy dla Pań, gdyż oświetla z góry twarz robiąc cienie.

 

Malujesz się w aucie? W ogóle się malujesz? Mnie ta lampka nie przeszkadza...

 

Domykania, fotele elktr. to wszystsko jest w innych markach.

 

Nowy peugeot i nowy ford mondeo i focus (mamy takie w firmie) - żadnego domykania, żadnego zamykania okien po wyłaczeniu zapłonu...

 

[bAD] szyberdach - z blachy, nie ze szkła. Jak ktoś miał wczesniej szklany bedzie wiedział o co chodzi.....

 

Ja wiem, szklany dach to kupa z pestką, masz rację...

 

Kiedy włożymy parę map w drzwi pasażera, blokuja one otwieranie schowka głównego.... no comments......

 

Patrz, mapy włóż do schowka głównego, a CD do bocznych w drzwiach i problem rozwiązany (kto wozi więcej niż max dwa CD w erze, kiedy radio samochodowe czyta MP3?)

 

I po cholere jak auto staje wycieraczki zaczynaja pracować na pierwszym stopniu - raz na pare sekund. Woda zalewa mi szybe, a ja nie wiem czy juz moge ruszac czy nie - porażka do kwadratu....

 

Po to, żeby wycieraczki nie darły na sucho, zawsze możesz sobie przełączyć na najszybszy bieg, ten zawsze działa. Mnie akurat ten patent BARDZO przypadł do gustu.

 

No i tak już na koniec, mam niby topowe e34 cywilne. Kosztowało pewnie ze 300 tys PLN. Ale jakośc pewnym spraw jest raczej dyskusyjna - przyciecie wykładzin, dopasowanie, śrubki...

 

To auto jest z lat '90... i masz pecha, bo ja mam auto dla ludu, żadna topowa wersja, a dopasowanie - bez wad.

 

Ponadto miały być wymieniane rozwiązania techniczne, a nie opinia na ich temat, bo to kwestia gustu... Jednemu podoba się to, a nie co innego...

Kai
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wiesz GR, mi auto służy też do podróży - w końcu po to mam V8 by je wykorzystywać tak, jak ono lubi właśnie najbardziej.

Dlatego nie napiszę, że nie lubie wozić czegokolwiek w schowkach, bo ja mam auto na codzień. Nie jeżdże 20 km od domu, ale na drugi koniec Polski.

Nie wiem Boogie po co zaczynasz uprawiać prywatne poletko ? :duh:

Napisałem Ci, że w E36 nie ma tego problemu co w E34 - w schowku nic nie lata, "coś" w schowkach drzwi nie blokuje schowka głównego.

 

A myślisz, że mi auto do czego służy jak nie do jazdy ? Ołtarzyka z niego sobie nie robię :duh:

 

Nie wiem GR w czym Ci pomaga to, że [bAD] widzisz kiedy chesz ruszyć w deszczu, np. czekając na drodze podporządkowanej........ :mad2:

Częściej zdarza mi się, że niepotrzebnie non-stop by latały na postoju, niż nagle nic nie widzę, bo takie oberwanie chmury...

Nie wiem... może jak się tylko jeżdzi 20 km do domu to się nie trafia na takie deszcze... nie wiem... może... :mrgreen:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Kai, pisze co mówi moja kobieta kiedy się właśnie maluje, więc daruj sobie.

Nie wiem, może macie golasy w firmie, ale domykania juz miałem wczesniej w innych autach. Dla mnie żadne cudo i powód do chluby.

 

Jak stary nie miałeś szklanego szyberdachu to nie wiesz o co biega zwyczajnie. Szklany szyber to troche miłego światła dla oka, np. w pochmurny dzień. Bardzo poprawia humor. Szkoda że bmw nie wykorzystuje takiego elementu lepiej.

 

Hehehe kobinacje ze schowkami.

Z boku wejdą góra 2 płytki. Więc lipa.

Ja poza tym nie słucham mp3 bo mnie drażnią braki w tych nagraniach. I dlatego to auto jest dla mnie, a nie odwrotnie.

Zmieniając pare pierdół popatrzyłem na tapicerke, spasowania itp. i wiem co o tym sądzić, także daruj sobie. Dlatego nie pieję z zachwytu.

 

GR, nie wiem gdzie jezdzisz i jak. Nie mam e36 i nie miałem.

I dlatego pisze wylacznie o sobie. Ja tym autem podróżuje, a nie kupiłem sobie Z3, tylko jednak taxówke. I dlatego mam pewne wymagania co do dostosowanie tego auta - e34 - do podróży.

I stwierdzam że fabryka nie pomyślała odpowiednio o takim aspekcie używania auta.

I dlatego też denerwuje mnie konieczność dodatkowego manipulowania wycieraczkami jak auto stoi, a ja ne wiem co sie dzieje przde mną.

Dla mnie to minus, i zwykła analiza funkjonalności wykaże minusy takiego rozwiązania. Tyle Panowie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak stary nie miałeś szklanego szyberdachu to nie wiesz o co biega zwyczajnie. Szklany szyber to troche miłego światła dla oka, np. w pochmurny dzień. Bardzo poprawia humor. Szkoda że bmw nie wykorzystuje takiego elementu lepiej.

 

szklany szyberdach mają wszystkie marki poza Bmw i MB - samo to chyba o czymś świadczy, ja tam wcale nie chce mieć akwarium

nad głową :evil: niestety w nowych Śmigiełkach robią zdaje tylko takie jakie Tobie pasują.

Dla mnie ten uchylony kawał blachy w dachu to jeden z wielu wyróżników

MARKI :cool2: , a s z y b e r d a c h y, to już nie to samo :naughty:

Opublikowano
Jak stary nie miałeś szklanego szyberdachu to nie wiesz o co biega zwyczajnie. Szklany szyber to troche miłego światła dla oka, np. w pochmurny dzień. Bardzo poprawia humor. Szkoda że bmw nie wykorzystuje takiego elementu lepiej.

szklany szyberdach mają wszystkie marki poza Bmw i MB

dziwne, nie wiem o czym mowicie, bo co druga e65, e63, mb S, C jakie dotad widzialem maja ciemnoszklany szyberdach

 

jesli chodzi o schowek to mam wielkolitrazowy, ale wsadzisz 3 rzeczy i walaja sie na wszystkie strony.. w fiacie punto rodzicow z koleji nie lata, za to mieszcza sie tam 2 ksiazki :) wiec chyba rybki albo akwarium, prawda? bo trudno zeby byl i pojemny i nie latalo jak nawrzucasz do wielkiej skrzynki 100 rzeczy...

 

mam wycieraczki reflektorow, za to nie mam gdzie postawic kubka z mcdonalda :)

jesli chodzi o nowe samochody, to nie podoba mi sie ze firmy porezygnowaly z tego jakze cudownego miejsca na komorke fajki i portfel, czyli ze naokolo wajchy od skrzyni nie ma ogrodzonego poletka, tylko na gladko jest.. na szczescie poki co nie mam tego problemu i jezdze 20latkiem gdzie mam gdzie polozyc owe drobiazgi:))

Opublikowano

masz racje ZALEW, w nowych są już szklane szyberdachy - dla mnie

to nieporozumienie :?

na ten schowek koło hamulca ręcznego nie zwróciłem uwagi,

a rzeczywiście jest super przydatny doskonale mi tam miesci

moje 6310i :lol: - bez luzów ....hihihi

 

chciałem jeszcze zwrócić uwage, że nawet w najubożczym e30(o innych modelach nie wspomne) obydwa

fotele regulowane są na wysokość - to dość rzadkie nawet teraz..

Opublikowano
Z tym szklanym szyberdachem to chyba nikt takiego nie mial, a wszyscy sie wypowiadaja :wink: A ja mialem i stwierdzam ze to rozwiazanie ma same zalety i zwykly szyberdach to lipa przy szklanym :evil:
Opublikowano

A teksty z kiepskimi skrzyniami biegów to totalna bzdura!!

ja miałem do tej pory E34 525i w manualu i E32 750il w automacie ojciec E34 M5 i E38 728i w automacie i w każdym z tych samochodów skrzynie chodziły i chodzą perfekcyjnie.

Jasne że jak ktoś ma zajechaną skrzynie to będzie narzekał :P

 

Ja wcale nie jestem zaślepiony i tez widzę wady BMW np. Tragicznie słabe światła w E34 i E32...

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Zapomnieliście o jednej bardzo ważnej rzeczy :idea: jeździłem wieloma markami i modelami różnych klas, ale w żadnym wozidle nie da się zająć tak dobrej pozycji i to nie tylko dla kierowcy :hand: to kwestia nie tylko regulacji fotela, która jest genialna nawet w podstawowych modelach np: regulacja kąta pochylenia siedziska!! SUPER!! Owszem w Daewoo Nubirze CDX też jest, ale tak jak w Citroenach i Fiatach nie spełnia swojego zadania.To przedewszystkim zasługa przemyślanie ustawionych względem siebie: fotela, kierownicy, drążka zmiany biegów i podparć. To wszystko sprawia że człowiek czuje się "otulony" przez auto i bezpieczny, a wyjątkowo szeroki tunel środkowy zapewnia odpowiednią swobodę i żaden pasażer nie będzie blokował 5go biegu kolanem!

-Nie wiem jak to jest z przednimi podłokietnikami, bo nie mam ale w większości aut utrudniają one wrzucanie biegów :?

 

W każdym razie ja mogę siedzieć bardzo nisko i daleko :norty: a moja matka poprostu podnosi fotel do góry i jeździ tak samo wygodnie.

- Kierownica choć u mnie regulowana tylko na odległość, w miarę jak się ją przybliża nie wędruje coraz wyżej jak w innych autach, tylko trzyma wysokość.

 

Beemki uchodzą za ciasne samochody i w przypadku 5tki nie wiem z jakiego powodu :roll: Owszem 3ki zawsze były małe jak na swój segment, a S- klasa przestronniejsza od 7mki, ale według mnie najważniejszy jest sposób w jaki się siedzi, a nie to czy mogę robić imprezę na tylnej kanapie. Z przodu wnęka na nogi jest bardzo głeboka i nawet wysokie osoby mogą bez problemu się wyciągnąć bez uszczerbku dla tych z tyłu, ponadto tylna kanapa ma odpowiednio długie oparcia, a pasażerowie nie udzerzają się kolanami w uszy jak to ma miejsce w wielu Vanach i np. Omedze, Lagunie itp.

 

To wszystko świadczy, że samochody tej marki są profesjonalnymi maszynami, nastawionymi na dynamiczne przemieszczanie się i pewnie dlatego nie są tak praktyczne jak Vany, tak kanapowate jak merole i nudne jak VW-ny, a za to przecież je kochamy :dance:

 

i tutaj zbaczam juz z tematu więc kończę....

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano
-Nie wiem jak to jest z przednimi podłokietnikami, bo nie mam ale w większości aut utrudniają one wrzucanie biegów

u mnie idealnie. nie umiem jezdzic bez podlokietnika, jak wsiadam do innego samochodu to nie wiem co z reka zrobic :) trzymajac na podlokietniku mam blisko wajche, na niektorych biegach trzymam dlon na galce

 

co do tego co napisales o samopoczuciu w fotelu, w zupelnosci sie zgadzam :) po przyzwyczajeniu sie do betki gdize siedzi sie gleboko i wygodnie, jak wsiadam do innych cywilnych samochodow czuje sie jakbym siedzial na kiblu

 

Beemki uchodzą za ciasne samochody i w przypadku 5tki nie wiem z jakiego powodu Rolling Eyes Owszem 3ki zawsze były małe jak na swój segment, a S- klasa przestronniejsza od 7mki, ale według mnie najważniejszy jest sposób w jaki się siedzi, a nie to czy mogę robić imprezę na tylnej kanapie. Z przodu wnęka na nogi jest bardzo głeboka i nawet wysokie osoby mogą bez problemu się wyciągnąć bez uszczerbku dla tych z tyłu, ponadto tylna kanapa ma odpowiednio długie oparcia, a pasażerowie nie udzerzają się kolanami w uszy jak to ma miejsce w wielu Vanach i np. Omedze, Lagunie itp.

dziwne.. wszyscy co do mnie wchodza sa zszokowani iloscia miejsca zarowno z przodu jak i z tylu, zarowno jesli chodzi o wygode w fotelu jak i miejsce na nogi... nawet pare osob ktore sie poruszaly mercedesami stwierdzily ze mimo zewnetrznie podobnych gabarytow u mnie jest wiecej miejsca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.