Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To i ja dodam pare moich spostrzezen - pozytywnych cech BMW (zwlaszcza wyzszych ale nie tylko) :

 

- naped na tyl,

- dostepne mocne silniki : pewnie z kazdego francuza pospadalyby blachy i powylatywaly wszystkie srubki przy silniku o mocy > 300 KM,

- bardzo fajne automaty Steptronic : mialem okazje porownac do A8 z 4,2 i tiptronic - nieporozumienie,

- ponadczasowy design : zwlaszcza E36 (no i E46 oraz E38) - zawsze beda fajne.

- konsola zorientowana na kierowce : chyba cecha charakterystyczna BMW, niestety zarzucona w nowych modelach,

- nowe modele zawsze o 2 kroki przed reszta swiata : np. E65 mozna przejechac autostradami cale np. Niemcy nie dotykajac niczego poza kierownica (a i nia wystarczy krecic na polecenie nawigacji) i ewentualnie wajchy od tempomatu (zeby zwolnic na zjazdach). Jedyne co jest do tego potrzebne to przebrniecie przez 320 stronicowa instrukcje i poprogramowanie wszystkiego na poczatku trasy :),

- duzo roznych guzikow i guziczkow : jest sie czym bawic,

- mozliwosc (po odblokowaniu) ogladania TV w czasie jazdy : jakosc bardzo dobra,

- wygodne podlokietniki.

 

No i istotne drobiazgi :

- fajne pomaranczowe oswietlenie w nocy z podsufitki,

- akumulatorowa latarka w schowku na rekawiczki (w E38 i E65 - w innych nie wiem),

- w wersji na Polske fabryczny uniewrsalny uchwyt na bejsbol pod siedzeniem :)

 

Niestety minusow tez by sie troche nazbieralo (zwlaszcza w najnowszych modelach) ale to osobny temat.

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przydatne sa rowniez przynajmniej w E46 a moze i innych modelach:

- automatycznie sciemniajace sie lusterko wsteczne

- detektor padajacego deszczu z automatycznym zalaczaniem wycieraczek

- programowalne ustawienie foteli i lusterek w zaleznosci od uzytego kluczyka

- 4 personalne ustawienia foteli i lusterek ktore mozna wybrac przyciskami na boku siedzenia

- przycisk do elektrycznego otworzenia bagaznika w uchwycie nad tylna rejstracja

- zamykanie i otwieranie szyb z kluczyka

- "blinda" (blysniecie dlugimi) pozwalajace oswietlic droge przez kilkanascie sekund po zamknieciu samochodu

- wlaczony kierunkowskaz dzialajacy jako lewe lub prawe swiatlo pozycyjne

- automatycznie regulowana glosnosc radia w zaleznosci od predkosci jazdy

- podgrzewane elektrycznie spryskiwacze szyb

- antena radiowa w ogrzewaniu tylniej szyby

- automatycznie sciemniajace i rozjasniajace sie zegary w zaleznosci od naswietlenia wnetrza samochodu

- automatycznie wlaczajace sie swiatla w przypadku gdy zapada zmrok

- spryskiwacze przodnich reflektorow

- elektrycznie skladajace sie do gory lusterka zewnetrzne

Jeszcze tego troche jest, jak mi sie przypomni cos nowego na pewno dopisze. :idea:

Opublikowano

Oczywiście zgadzam się ze wszystkimi.

Sporo tego wymieniliście. :cool2:

 

Tak na prawdę BMW cenię przede wszystkim za konsekwencję w dziedzinie układu napędowego. W czasach, kiedy nawet Mercedes zaczyna kombinacje z przednim napędem, BMW nadal pozostaje wierne klasycznemu układowi przeniesienia napędu, który staje się w tym momencie znakiem szczególnym BMW.

 

Wszytkie te elektroniczne gadżety (czujnki deszczu, check control, SI, automatyczna regulacja pasów, ASC+T, itd, tp....), wprowadzone przez BMW kilkanaśice lat temu, teraz stanowią silne argumenty marketingowe dla producentów wszelkiego rodzaju popierdółek.

 

O ile w kwestii wyposazenia w elektroniczne systemy podnoszące komfort, bezpieczeństwo i ogólny poziom samozadowolenia graniczący z samozachwytem - producenci z Korei czy Francji dorównują już BMW - o tyle w kwestii właściwości jezdnych BMW pozostanie nieosiągalne.

 

:idea: Co do tego lusterka pochylającego się na wstecznym biegu...

w BMW E34 funkcja ta działa pod warunkiem istnienia elektrycznej regulacji foteli. Aby włączyć tą funkcję, należy przestawić selektor regulacji lusterek na pozycję prawego lusterka.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

Dla mnie podstawowym wyznacznikiem piękna są w większości silniki 6 i więcej cylindrowe, nawet te 2.0. co daje niepowtarzalne brzmienie, które nawet na dużą odległość identyfikuje jadące BMW. W innych markach to wielki luksus posiadanie 6 garów i to w układzie V.

 

Piękny szyberdasz w szególności w kombikach E34, który nawet pasażerom z tyłu daje namiastke kabrioleta.

 

Chowający się spryskiwacz tylnej szyby (E34 kombi)

 

Otwierana osobno szyba w tylnej klapie (E34 kombi)

 

visco a nie jakis tam wentylkator :mrgreen:

 

A juz o wszytskim innym pisaliście :clap:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
...- akumulatorowa latarka w schowku na rekawiczki (w E38 i E65 - w innych nie wiem) ...

Jest praktycznie we wszystkich BMW, nawet włącznie z E12, E21 !! itd., jedynie nie wiem czy były one wtedy w standardzie.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano (edytowane)
...- akumulatorowa latarka w schowku na rekawiczki (w E38 i E65 - w innych nie wiem) ...

Jest praktycznie we wszystkich BMW, nawet włącznie z E12, E21 !! itd., jedynie nie wiem czy były one wtedy w standardzie.

 

:shock: Czy we wszystkich wersjach E34 też ?, O ile tak, to w którym to jest dokładnie miejscu :?:

Edytowane przez lechu
lechu
Opublikowano

W schowku, po lewej stronie tego schowka.

Często samej lataki nie ma, bo ktoś ja zgubił, ale powinieneś mieć gniazdo, a latarkę można sobie dokupić ...

Juz było to tyle razy na forum :duh: ;)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Z moich spostrzeżń bardzo dobrą żeczą , dobrze przemyślaną jest w modelach e30 coupe umiejscowienie klamki w drzwiach tzn. po odchyleniu przednich siedzeń z tynych można otworzyć drzwi . W innych markach z tego czasu (a przyglądam się wielu pojadom , choć nie wszystkim :norty: ) takowego rozwiązania jest brak.

Może banał ale ułatwia życie.

Opublikowano

To i ja dodoam coś od siebie. Coś z czego jestem dumny :)

 

Jest to nawiew na nogi pasażerów siedzących z tyłu w modelu E34 :) Super sprawa. Ja z tyłu co prawda nie siedzę, ale dobrze wiedzieć, że wszystkim jest ciepło w aucie :)

 

Do ciekawostek zaliczyłbym też nawiew z konsoli środkowej :) nie wiedzieć czemu oddaje warunki panujące na zewnątrz :twisted: :twisted2: O innych chwilowo zapominałem :) , ale jak mi się przypomni to na pewno napisze :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jest to nawiew na nogi pasażerów siedzących z tyłu w modelu E34 :) Super sprawa. Ja z tyłu co prawda nie siedzę, ale dobrze wiedzieć, że wszystkim jest ciepło w aucie :)

Widziałem coś takiego w Fiacie Uno z początku lat 90-tych. :lol:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Widziałem coś takiego w Fiacie Uno z początku lat 90-tych. :lol:

 

Ja swego czasu dosiadałem punto z końca lat 90tych i nie miało takiego bajeru :)

Opublikowano

1. Ja dodam jeszcze odnośnie nawiewów - możliwość regulacji na tylnych siedzeniach, (jeśli nie bzikują)

2. W stosunku do techniki - nowoczesność silników zarówno jak na swoje czasy tak i teraz - wtryski, wałki rozrządu w głowicy dopiero przez kilka ostatnich lat weszły do "powszechnego użycia" a czesami nawet dzisiaj produkowane są samochody z OHV :)

3. Wygląd :!:

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
To i ja dodoam coś od siebie. Coś z czego jestem dumny :)

 

Jest to nawiew na nogi pasażerów siedzących z tyłu w modelu E34 :) Super sprawa. Ja z tyłu co prawda nie siedzę, ale dobrze wiedzieć, że wszystkim jest ciepło w aucie :)

 

Do ciekawostek zaliczyłbym też nawiew z konsoli środkowej :) nie wiedzieć czemu oddaje warunki panujące na zewnątrz :twisted: :twisted2: O innych chwilowo zapominałem :) , ale jak mi się przypomni to na pewno napisze :)

 

Jeśli chodzi o nawiew to napewno nie jest to wynalazek BMW bo Ford Scorpio od 1985r ma taki bajer, również Audi 100 C3 (popularne cygaro od 83r) no i większośc amerykańskich Fordów z lat 70-tych. Ogólnie dużo rzeczy które znajduję sie w BMW nei są wynalazkiem BMW bo dużo wcześniej były już stosowane, najlepszym przykładem są Citroeny z lat 70-tych (model CX) które były nafaszerowane elektroniką którą ciężko jest znaleźć nawet w nowoczesnych samochodach. np w modelu CX już w 1975 roku półautomatyczna skrzynia biegów C-matic (coś ala dzisiejszy steptronik :D ),jedna wycieraczka dociskana pneumatycznie tez patent francuzów, no i chyba najlepsze to wklęsła samoczyszcząca się szyba tylna która wskutek podciśnienia "wysysała" bród z szyby,i na koniec ekonomizer który jest patentem właśnie Citroena.Dużo by wymieniać wynalazków Citroena zasięgniętych potem przez inne firmy, ale fakt faktem BMW dość wcześnie zaczeło wprowadzac róznego rodzaju wynalazki no i z lepszym skutkiem niz Citroen bo u francuza wszystko działało jak chciało.

 

Co do BMW to światła soczewkowe wprowadzone bodajże pod koniec 1987r w modelu e30 (większość firm z tym rodzajem świateł praktukuje dopiero od ok. 1993r)

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Witam

 

Kolega Kiokio ma duż o racji z Citroenem.

Ostatnio widziałam spory program o DS-ie bodajże.

Auto z początku lat 50-tych wygladalo w porownaniu do samochodow o designie przedwojennym, jak pojazd kosmiczny.

Design mega ponadczasowy.

Juz wtedy mialo te ich zawieszenie hydro pneumatyczne i dużo innych.

A, no i światła podążające za torem jazdy - tyle że było to zrobione mechanicznie.

Ach te Citroeny.... :wink:

Do dzis pamietam - wczasy z rodzicami w Zakopcu, rok chyba 82, i ten niziutki Citroen.

MIał predkoscimierz - taki digital mechniczny.

Linia tak ajak DS, ale to był coś nowszego.

Dla mnie to jedno z najfajnieszych aut. Takich wrażen z dziecinstwa sie nie zapomina nigdy :norty:

Opublikowano
Witam

 

Kolega Kiokio ma duż o racji z Citroenem.

Ostatnio widziałam spory program o DS-ie bodajże.

Auto z początku lat 50-tych wygladalo w porownaniu do samochodow o designie przedwojennym, jak pojazd kosmiczny.

Design mega ponadczasowy.

Juz wtedy mialo te ich zawieszenie hydro pneumatyczne i dużo innych.

A, no i światła podążające za torem jazdy - tyle że było to zrobione mechanicznie.

Ach te Citroeny.... :wink:

Do dzis pamietam - wczasy z rodzicami w Zakopcu, rok chyba 82, i ten niziutki Citroen.

MIał predkoscimierz - taki digital mechniczny.

Linia tak ajak DS, ale to był coś nowszego.

Dla mnie to jedno z najfajnieszych aut. Takich wrażen z dziecinstwa sie nie zapomina nigdy :norty:

 

a kolega odbiegł chyba zdecydowanie od tematu i pomylił Forum ;P :nienie:

Opublikowano

Spoko spoko

 

Nic nie pomyliłem.

Te Citroeny to taki rozdzwiek, bo wymyslaja, a samochodu zrobic trwalego nie umieja.

Poza tym nie wsiadl bym dobrowolnie na stale za kolko, bo to przedni naped :mad2: :mad2:

Ostatnio musialem jezdzic przednim caly tydzien i ostatnie sto kilometrow juz mialem dosc, od tych drgawek :zlosc: chcialo mi sie zygac....

Opublikowano
Dla mnie podstawowym wyznacznikiem piękna są w większości silniki 6 i więcej cylindrowe, nawet te 2.0. co daje niepowtarzalne brzmienie, które nawet na dużą odległość identyfikuje jadące BMW. W innych markach to wielki luksus posiadanie 6 garów i to w układzie V.

 

Chyba cos ci sie Barto pomylilo - BMW nigdy nie robilo silnikow V6...

 

a mi w bmw podoba sie to ze 16 letnie auto daje tyle frajdy z jazdy (mowa o E30) prowadzi sie super mimo ze zawieszenie samo w sobie to nie jakas hiper wydumka...oraz to ze po przejechaniu zalozmy 600 km wysiadamy, zalatwiamy sprawy i wracamy do domku w sumie nie czujac zmeczenia :)

 

Jedyny minus jak dla mnie to swiatla - soczewki nawet nowe po prostu nie swiaca, ale za to wygladaja ladnie i sa znakiem rozpoznawczym :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Ciekawym rozwiązaniem BMW choć do końca nie wiem jak skonstruowanym jest fakt , że to własnie za TYMI autkami najchetniej sie ogladaja Panie, dodajac jednoczesnie pewności i wiary w swoje siły ,mezczyznom ,ktorzy zazwyczaj prowadza :D :D :D :lol: :lol: :lol: :P :P :P

 

P.S. niby ze to na nich :P :P

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Chyba cos ci sie Barto pomylilo - BMW nigdy nie robilo silnikow V6...

 

A w ktorym miejscu Barto napisał, ze BMW produkowało silniki szesciocylindrowe w układzie V?

 

 

Ja osobiscie zachorowałem na BMW, bo to jedyne auto, które ma konsole srodkową zwróconą w strone kierowcy. Tylko w BMW mam możliwosc poczuc sie jak w odrzutowcu F16 :D

A juz dawno temu stwierdziłem, ze dla mnie bardziej od wyglądu zewnetrznego liczy sie środek samochodu. A ze BMW z zewnątrz wygląda jeszcze lepiej niz ze srodka to taki szczesliwy zbieg okolicznosci :lol:

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Ja osobiscie zachorowałem na BMW, bo to jedyne auto, które ma konsole srodkową zwróconą w strone kierowcy. Tylko w BMW mam możliwosc poczuc sie jak w odrzutowcu F16 :D

 

Ku scisłości to Ford Sierra też ma konsole zwrócona ku kierowcy, no ale nie wygląda ona tak ładnie jak w BMW :D . Ogólnie mówiąc to BMW nie należy do firm które coś wymyślają tylko do tych które potrafia dużo juz wymyślonych rzeczy wprowadzić do seryjnej produkcji. Prosty przykład:

silniki z 4 zaworami na cylinder zostały wymyślone w latach 20-stych, również wtrysk i zmienne fazy rozrządu zostały wynalezione przed wojną, ale dopiero nieliczne firmy opracowały technologie na masowe wytważanie tych wynalazków, a jak wiadomo opracowanie technologi wiąże sie z dużymi pieniędzmi i również wiadomo że BMW ma dość spory budrzet.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Trwalosc, trwalosc i jeszcze raz trwalosc. Jakosc wykonania, zadnych swierszczy i trzaskow. Dziesiatki lat i setki tysiecy km!

 

kilku sekundowe oswietlenie wnetrza po pociagnieciu klamki keirowcy do gory. Dziala 3 razy po zamknieciu auta. No i wspomniane doryglowanie, ktore pozwala na super konfiguracje alarmow i centralnego zamka, do tego pozwala na ochrone towaru w bagazniku - nawet jak szybe wybija, to bagaznik sie nie otworzy

 

wyciagniecie +/ - do odpalania z kabli do komory silnikowej , latwosc zalozenia kabli

 

instalacja elektryczna nie powodujaca zaklocen sprzetu audio (bardzo wazne, bo jak z kolega laguna jechalem to kazde obok taxi, CB i jego wycieraczki byly slyszalne w glosnikach), niewrazliwosc glosnikow na komorki - w glosnikach nie slyszysz jak np. idzie sms.

 

Idealnie poprowadzona i zabezpieczona instalacja (piekne wiazki elektryczne)

 

W rekinie e-23 specjalna oslonka przeciw brudzeniu sie mufy z kablami w drzwiach (po 20 latach kable sa czyste i nie przetarte!

 

Glos taki sam w wiekszosci modeli.

 

SZYBY ELEKTRYCZNE DZIALAJACE PO WYLACZENIU STACYJKI (dopoki nie otworzysz drzwi). To jest , a na pewno do niedawna byl PRAWDZIWY UNIKAT BMW, a jest to bardzo wygodne.

 

Odlaczajace sie osiwetlenie wnetrza po czasie dluzszym niz normalne uzytkowanie - ratuje akumulator w przypadku zapomnienia zamkniecia drzwi lub maski.

 

W e-21 oswietlenie wnetrza bagaznika przez specjalne szybki w swiatlach tylnych pozycyjnych.

 

kierowanie powietrza tylko na szybe dopóki plyn chlodniczy nie osiagnie temp.30 stopni C

 

Wyjezdzajaca szuflada w e-32, wystarczy pociagnac otwarty schowek i kierowca moze w nim wygodnie grzebac. No i super wielkie schowki w e-23, e-32

 

Defrost jednym guzikiem (nawiew i ogrzewanie na full) z automatycznym wlaczeniem podgrzewanej szyby, wylaczanie sie szyby po 20 minutach.

 

Podgrzewane lusterka i miejsca w ktorych leza wycieraczki.

 

Pasy z tylu odwrotnie niz w innych autach - pozwala polozyc glowe na slupku i sobie kimnac, nic nie gniecie i nie przeszkadza.

 

komputer pokladowy juz od lat 80tych - jezdze duzo na rozne spotkania - to ze potrafi przewidziec o ktorej bede jest super. Wiem, mercedes tez mial, ale to jest ekstra komp. Do tego kodowana blokada zaplonu i alarm, wszystko w jednym

 

Zegarki, ktore chodza jak szwajcarskie - ponizej minuty odchylenia na rok. Jest to najdokladniejszy zegar jaki mam. Nawet w komorce przyspiesza lub sie pozni.

 

super wygodna wymiana zarowek z tylu.

 

Intuicyjne ustawienie wszystkich wylacznikow (w starszych modelach) Siadasz i jedziesz - i wszytko co bys chcial miec masz tam gize byc powinno. Np wlaczanie wszystkich swiatel nie zdejmujac rak z kierownicy.

 

maska otwierana do przodu - nawet jak sie w jezdzie otworzy to nie bedzie to graozne (w e 39 juz tak nie ma, a szkoda)

 

Idealnie chodzace skrzynie manualne

 

Mozliwos dowolnego sterowania wycieraczkami - z plynem, bez, no i to wspomniane programowanie, zalewne od predkosci. Choc w 125p z 1978 roku tze byl fajny interwal, a w starych maluchach nawet plynna regulacja

 

w starszych modelach prawdziwe drewno, a nie jakies okleiny.

 

Masa malych i drobnych rzeczy, o ktorych sie nie wie, ale umilaja zycie, i ktorych brak jest gdzie indziej. czyli lat aprzemyslanego rozwoju i wychodzenia na przeciw potrzebom klientow.

 

To wszystko co juz powiedziane tu zostalo czyni BMW samochodem, po ktorym ciezko jest odnalezc sie w innych markach, nawet w najnowszych modelach zawsze bedzie jakis niedosyt.

(OO=[][]=OO)
Opublikowano

Może to kubeł zimnej wody ale napewno za lat 10 zaczną się pojawiać awarie tych całych różnych gadżetów i dodatków a niektóre są wręcz bezsensowne np:

 

- Wycieraczki automatycznie reagujące na deszcz (wsiadasz do auta zimą zapalasz że by sie już grzało a tu załączają się wycieraczki i co sie okazuje zrywają się i psują lub pali sie jakiś bezpiecznik bo były jeszcze przymarznięte

 

- automatucznie zapalające się światła (mogą świecić po jakimś czsie nonstop bo gdzieś ukryty czujnik w jakimś zakamarku zie zabrudził

z podobnych względów automatycznie przyciemniające i rozjaśniające zegary mi sie tez nie podobają

 

 

i można tak jeszcze sporo wymieniać więc nie zachwycajmy sie rzeczmai które mogą być raczej dokuczliwymi gadżetami a ich przaktyczność jest żadna

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
co do tych "idealnie chodzacych skrzyni manualnych" to bym sie nie zgodzil :naughty: Nie chodzi mi juz nawet o to ze mi jedynka wyskauje ale sama precyzja dzialania pozostawia wiele do zyczenia.I to nie tylko w moim 8 letnim e39 ale w nowszych modelach skrzynia mi nie "lezy".Jakos te biegi tak dziwnie wchodza i czasem mam takie uczucie ze nie wiem czy bieg wszedl czy nie. Jak dla mnie to w moim golfie 3 skrzynia chodzi troche lepiej. I to nie jest tylko moje odczucie ale moj ojciec ma takie samo wrazenie.Reszta w BMW jest super i nie ma porownania z innymi toczydlami.
Opublikowano
Mi się podoba to że na masce z przodu i z tyłu jest kółeczko z biało-niebieską szachownicą i napisem BMW :norty: - inne marki tego nie mają :mrgreen:

Pozdrawiam

- Sim One -

Opublikowano
co do tych "idealnie chodzacych skrzyni manualnych" to bym sie nie zgodzil :naughty: Nie chodzi mi juz nawet o to ze mi jedynka wyskauje ale sama precyzja dzialania pozostawia wiele do zyczenia.I to nie tylko w moim 8 letnim e39 ale w nowszych modelach skrzynia mi nie "lezy".Jakos te biegi tak dziwnie wchodza i czasem mam takie uczucie ze nie wiem czy bieg wszedl czy nie.

 

Być może jesteś odosobnionym przypadkiem lub skrzynie biegów w nowszych modelach już nie są tak dobre jak w starszych, moja skrzynia w e34 chodzi idealnie, acz kolwiek mistrzem świata jeśli chodzi o bezawaryjność skrzyń jest Ford Sierra/Scorpio zajeździć skrzynie w tym modelu to jest naprawdę sztuka.

 

W BMW podoba mi się to że przednie koła są maksymalnie wysunięte do przodu, wiem że jest to spowodowane tylnym napędem i lepszym rozłożeniem mas, ale chyba żadne inne auto nie ma tak mocno wysuniętej przedniej osi jak model e46 (no jeszcze Lexus is200 też jest fajny :mrgreen: )

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.