Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM MÓJ PROBLEM POLEGA NA TYM IŻ W CZWARTEK ZEPSUŁ MI SIĘ ALTERNATOR JAST TO CHŁODZONY WODĄ E39 540I , ODDAŁEM DO MECHANIKA I PO ZAŁOZENIU BYŁO WSZYSTKO OK ALE PRZEZ NIEWIELKI ODCINEK DROGI JAKIEŚ 20 KM. ZATRZYMAŁEM SIĘ NA PARKINGU I ZAUWAŻYŁEM ŻE PULSUJE MI KONTROLKA AKUMULATORA NA DESCE PO DODANIU GAZU I JAK WEJDZIE NA DEKO WYŻSZE OBROTY PROBLEM ZNIKA . DZIEJE SIE TAK NIE ZA KAŻDYM RAZEM NP.ZGASZE SILNIK ODCZEKAM Z JAKIEŚ 10 MINUT I JEST WSZYSTKO OK CO MOŻE BYĆ PROBLEMEM .SPRAWDZAŁEM POŁĄCZENIA KABLI PRZY AKUMULATORZE I PRZY ALTERNATORZE SA OK. TEŻ ZAUWAŻYŁEM ZE JAK WŁĄCZYŁEM OGRZEWANIE PRZEDNIEJ SZYBY NA FULL TO ZACZĘŁO MI TEZ PULSOWAĆ . DZIĘKUJĘ ZA POMOC .... :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy nie ślizga się pasek.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź jednak. Ja wymieniałem pasek , który nie miał żadnych widocznych śladów zniszczenia a jednak się ślizgał.

Ale u mnie było to słychać na postoju w środku auta.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
SPRAWDZIŁ BYM ALE POWIEDZ MI JAK TO MOŻEŚZ ZROBIĆ BO NA POSTOJU JAK AUTO PRACUJE TO SŁYCHAĆ LEKKIE GWIZD CZY PISK JAK BY JAKAS ROLKA PISZCZAŁA A MOŻE TO JEDNAK PASEK. A NIE UWAŻASZ CZY MOZE TO JEDNAK REGULATOR NAPIĘCIA ALE MACHER SPRAWDZAŁ PRZY MNIE ŁADOWANIE I BYŁO JAKIEŚ 14.8 ŁADOWANIE I ZAPOMNIAŁEM DOPISAĆ ZE JAK MI PULSUJE KONTROLKA TO BUJA MI AUTEM LEKKO ALE BUJA W RYTM PULSOWANIA .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pasek lub regulator.

Pasek jeśli go słychać to jest do wymiany.

Włączając wiele odbiorników prądu łatwiej usłyszeć pisk.

Podładuj akumulator.

Jeśli zupełnie naładowany aku nie zmieni sytuacji to zostaje regulator.

To , że w czasie pomiaru pokazał 14,8 to nie znaczy , że nie ma zamiaru paść.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
AKUMULATOR JEST NOWY DOPIERO CO KUPIONY A JESLI CHODZI O REGULATOR TO Z TEGO CO MÓWIŁ MACHER TO BYŁ WYMIENIANY I RÓWNIEŻ DIODY CZY REGENEROWANE JAKOŚ TAK MI TO POWIEDZIAŁ.TAK WIEC MOŻE FAKTYCZNIE WINA PASKA NIESTETY DZIŚ NIC NIE SPRAWDZĘ ALE JUTRO TO NAPEWNO.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle już zrobiłeś to zmień jeszcze pasek. Nie majątek. Będzie zrobione tak jak powinno.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
a ja bym rozegrał to tak: miernik w dłoń i pomiar ładowania najpierw na wolnych obrotach potem na wysokich przy takich przy jakich mrygać zaczyna kontrolka. Na moje oko 14,8V to bogate ładowanie. Sprawdz miernikiem czy podczas trzymania na wysokich nie ma skoków napięcia!!! W swojej karierze już sie nie raz z czymś takim spotkałem. Winny był regulator napięcia i wówczas zasilanie potrafiło skakać nawet do 17V!!! A podczas tego wywalało różne błędy i zapalały sie kontrolki np SRS. Tak było w golfie 4 TDi oplu omega wiec możliwe ze dotyczy to także i twojego BMW. Sprawdz dokładnie sam ładowanie ale wówczas jak objaw będzie występował (myganie kontrolki. Pozdrawiam
Opublikowano
TEŻ TO MUSZĘ ZROBIĆ ALE KONTROLKA PULSUJE PRZY NISKICH OBROTACH JAŁOWYCH TAK WIEC MOZE TO I WINA PASKA , ALE NA WSZELKI WYPADEK SPRAWDZĘ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.