Skocz do zawartości

[F01] Nowa BMW 7


Zodiac

Rekomendowane odpowiedzi

A mi tam się nowa 7-ka bardzo podoba, gorzej wypadają silniki z turbo, wolałbym zdecydowanie wolnossące "smoki" a nie tam jakieś szlifierki...no ale cóż, żeby dogonić konkurencje trzeba wprowadzać znaczące zmiany :worried:

 

"szlifierki" to turbo? :duh:

"dogonić konkurencję?" :roll2:

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wprowadzenie turbo do benzyn to był krok nieunikniony - po prostu rozwój silników idzie w tym kierunku i downsizing tego wymaga. Czy to dobre rozwiązanie - z jednej strony eksploatacja silnika będzie bardziej kłopotliwa kiedy zacznie się starzeć. Z drugiej np. takie V8 4.4 twin-turbo ma moc prawie jak V12, a moment identyczny w bardzo szerokim zakresie obrotow (już od 1300 czy coś takiego, nie pamietam na prawde).

 

BMW po prostu po raz kolejny pokazało, że jeśli chodzi o silniki (benzynowe) są mistrzami i zrobili odpowiednik V8 4.4 litra w postaci R6 bi-turbo i V12 6.0 litra w postaci V8 4.4 twin-turbo. Ja osobiscie jestem z tego powodu bardziej niż zadowolony.

 

PS. O dieslach nie śmiem wspominać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, zgadza się, ale w tym segmencie mamy W12 Audi i S600 Mercedesa

 

W przypadku S-klasy, jest to właśnie rozwiązanie V12 6l + 2 turbiny generujące 517 koni i coś w okolicach 4,7 do 100km/h w aucie ważącym 2200kg - to osiągi bardziej podchodzące pod Porsche / Ferrari niż limuzynę.

 

Zmierzam do tego że V12 musi się pojawić w ofercie BMW, jeżeli nie, to po prostu wielu klientów nie może sobie pozwolić na kompromitacje jaką jest V8.

 

Oczywiście jest to problem bardzo wąskiej grupy ludzi...

 

K.

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

730i 3.0 R6 210kW/286PS 400Nm Twin Turbo

740i 3.0 R6 240kW/326PS 450Nm Twin Turbo

750i 4.4 V8 300kW/407PS 600Nm Twin Turbo

 

760i 6.0 V12 400kW/544PS 800Nm Twin Turbo

 

730d 3.0 R6 180kW/245PS 540Nm Turbo

735d 3.0 R6 220kW/299PS 600Nm Twin Turbo

745d 3.0 R6 260kW/354PS 700Nm Tri Turbo

 

Deklasacja :8) :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Obejrzałem sobie to autko bardzo dokładnie w salonie Foty w Olsztynie i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony! Nowa siódemka powróciła do korzeni marki BMW, jest elegancka i jednocześnie agresywna, wnętrze jest znowu zorientowane na kierowcę i lewarek powrócił na swoje miejsce, czyli na tunel a i zegary wyglądają w końcu po ludzku. Cieszy mnie to bardzo, bo za trzy-cztery lata będzie już można to cacko kupić za rozsądne pieniądze i ja to z pewnością zrobię.

Ale najbardziej mnie cieszy fakt, że to auto odzyskało właściwe proporcje i patrząc na najnowszą 7mkę nie będę już miał skojarzeń z wehikułem Pana Samochodzika, bo gdy po raz pierwszy zobaczyłem E65, to takie właśnie było moje pierwsze odczucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli E65 to tylko przed FL. SUPER AUTO! Piekny przod, cudowna linia boczna, wspanialy tyl ktory robi oszalamiajace wrazenie, a w nocy po wlaczeniu swiatel to juz PO PROSTU KOSMOS!!!

 

Ta po FL nie jest juz tak ciekawa, uwazam ze facelifting zaszkodzil E65.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli E65 to tylko przed FL. SUPER AUTO! Piekny przod, cudowna linia boczna, wspanialy tyl ktory robi oszalamiajace wrazenie, a w nocy po wlaczeniu swiatel to juz PO PROSTU KOSMOS!!!

 

Ta po FL nie jest juz tak ciekawa, uwazam ze facelifting zaszkodzil E65.

A ja myślę zupełnie inaczej. Dla mnie E65 przed liftem to wanna na kółkach, która dopiero po lifcie zaczęła przypominać samochód...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ze E65 lepiej sie sprzedawalo przed liftem, niz po. W 2004 r sprzedawalo sie lepiej niz Mercedes klasa S. Pozniej sie to juz nie udalo. Ciekawy jestem jak bedzie z F01 czy bedzie sie najlepiej sprzedawac w segmencie czy nie.

 

Mam nadzieje ze nastepna generacja 7-ki znow zaszokuje swiat motoryzacyjny. Oby byla duza rewolucja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ze E65 lepiej sie sprzedawalo przed liftem, niz po. W 2004 r sprzedawalo sie lepiej niz Mercedes klasa S.

E65 sprzedawało się bardzo rzadko, najczęściej było rozdawane za półdarmo. Ten model był najbardziej subwencjonowanym modelem w historii BMW i dlatego osiągnął taki "sukces", a najbardziej to widać po cenach używek. W tym samym roczniku S-klasa bywa dwukrotnie droższa a i Lexus jest droższy przynajmniej o połowę. Tylko Phaeton kosztuje podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ze E65 lepiej sie sprzedawalo przed liftem, niz po. W 2004 r sprzedawalo sie lepiej niz Mercedes klasa S.

E65 sprzedawało się bardzo rzadko, najczęściej było rozdawane za półdarmo. Ten model był najbardziej subwencjonowanym modelem w historii BMW i dlatego osiągnął taki "sukces", a najbardziej to widać po cenach używek. W tym samym roczniku S-klasa bywa dwukrotnie droższa a i Lexus jest droższy przynajmniej o połowę. Tylko Phaeton kosztuje podobnie...

 

Z mojego 2 letniego doswiadczenia w poszukiwaniu serii 7 wynika jednak co innego. Merce i woszem stoja wysoko, jesli mowa o najnowszej wersji, bo jest nowa.

 

Najtansze z 3ki (merc, bmw, audi) jest wlasnie audi, co tez o czyms swiadczy. E65 mozna dostac ju tanio, ale z 2 powodow: bo mozna kupic modele juz niemalze 8 letnie (2001 rok produkcja) i jest ich sporo.

 

Co do sprzedazy BMW, to sprzedaz ruszyla glownie po lifcie. Przynajmniej tak twierdzi rodzinka, ktora w fabryce skladajacej te auta pracuje od 20 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mialem okazje ogladnac, posiedziec, podotykac nowa 750Li na San Diego Auto Show. Musze przyznac ze zrobila na mnie duze wrazenie, jest nawet spora a fotele to juz zupelny kosmos. Mam nadzieje ze moze jeszcze w niedziele uda mi sie jeszcze raz pojechac na targi i jeszcze dokladniej ja zbadac bo dzisiaj byl pierwszy dzien Auto Show i ciezko bylo sie do nowej 7ki dostac. Szkoda ze juz nie pokazali E65.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mialem okazje ogladnac, posiedziec, podotykac nowa 750Li na San Diego Auto Show. Musze przyznac ze zrobila na mnie duze wrazenie, jest nawet spora a fotele to juz zupelny kosmos. Mam nadzieje ze moze jeszcze w niedziele uda mi sie jeszcze raz pojechac na targi i jeszcze dokladniej ja zbadac bo dzisiaj byl pierwszy dzien Auto Show i ciezko bylo sie do nowej 7ki dostac. Szkoda ze juz nie pokazali E65.

 

Fotele? A czy fotele to nie są czasami podobne do komfortowych w e60, e65 i e70? Te trzy modele chyba identyczne fotele, jedynie szycie inne. Czy nowa 7er ma już jakieś zupełnie przekonstruowane fotele? Bo zabiło mnie stwierdzenie w ostatnim numerze "Motoru", gdzie testując 750i z komfortowymi fotelami redaktor napisał, że wadą auta są niewygodne fotele :mad2: Krytykował wysuwaną część przedłużającą siedzisko, że niby przerwa tworząca się między siedziskiem jest niewygodna! Wydaje mi się to co najmniej ciekawe, bo w e60 mając fotele komfortowe trasa 500km bez przystanków nie stanowi żadnego problemu... I to bez foteli aktywnych. :doh:

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F01 fotele są delikatnie inne, niz w E60 czy E65. Nie wiem jak zmienia sie komfort siedzenia, ale np. poduszka pod głową wydaje się miększa oraz jest na calej szerokosci zagłówka, a nie jak wczesniej w postaci "paska" poziomego.

 

Co do wygody, ja tez nie narzekam i 400 czy 1200km a tym fotelu pokonuje sie bardzo milo i komfortowo. Tylko wszystko zalezy tutaj od ustawienia fotela. Jak ktos sobie wlaczy podparcie lędźwiowe nie tak jak trzeba lub ustawi fotel w dziwnej pozycji, to moze mu sie siedziec zajebiscie niewygodnie.

 

Mnie znalezienie optymalnej pozycji zajelo sporo czasu (max dol, lekkie przechylenie do pozycji lezacej jak w fotelach sport, fotel dosc mocno do przodu przesuniety), ale jezdze tak juz 1.5 roku i jestem bardzo z tego siedziska zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotele F01 sa bardziej glebsze, lepiej otulaja cialo, gorna czesc oparcia zdecydowanie lepiej podpiera barki niz w E65 i sa wieksze. Siedzi sie SUPER fajnie ze BMW wrocilo do stylu pochylania konsoli srodkowej w strone kierowcy, spodobalo mi sie to ze tunel srodkowy jest szeroki i dosc wysoki, lagodnie opada w strone deski rozdzielczej. Tam sie naprawde siedzi bedac otulonym wnetrzem. Wydaje mi sie ze dopracowano tez system domykania drzwi, pracuje bardzo miekko i cicho, niemal bezglosnie - nie slychac zadnych odglosow pracy mechanizmu, zadnych stukow, klikniec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inteligentne połączenie w BMW serii 7 Limuzyna.

 

Bezprzewodowa platforma komunikacyjna BMW ConnectedDrive łączy kierowcę z pojazdem i ze światem zewnętrznym. Innowacyjne systemy informacji, komunikacji i wspomagania kierowcy zapewniają bezpieczeństwo, komfort i dostęp do informacji podczas jazdy. Dzięki BMW ConnectedDrive masz zawsze gwarancję uzyskania dostępu do informacji drogowych, poczty elektronicznej czy odpowiedzi na pytania.

 

To Wifi w aucie szukajace hotspotow czy coś konkretniejszego?

 

Nie to chyba cos innego:

Utknąłeś z dala od pojazdu i nie pamiętasz, czy dobrze go zamknąłeś? Żaden problem – wystarczy jeden telefon do centrum telefonicznego BMW, aby zdalnie zablokować lub otworzyć drzwi do Twojego pojazdu. Aby uniemożliwić dostęp do tej usługi osobom niepowołanym, należy ustanowić osobisty kod właściciela pojazdu.
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.