Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM WSZYSTKICH TU ZGROMADZONYCH. MAM MAŁY PROBLEM Z MOIM AUTKIEM OD JAKIEGOŚ CZASU NIE DAJE MI PEŁNEJ MOCY. NA POSTOJU WKRĘCI SIĘ NA PONAD 7000 obr/min A PODCZAS JAZDY Z LEDWOŚCIĄ 5000 obr/min ZACZYNA SIĘ DUSIĆ I PRZERYWAĆ. CO TO MOŻE BYĆ? PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ.

 

P.S JEST TO SILNIK 2.5B m20b25, OLEJU NIE BIERZE ANI DEKA.[/b]

Opublikowano
Kiedy zmieniałeś filtr paliwa,sprawdzałeś wydajność pompy paliwa?Często kręcisz silnik do 7000 obr ? bo jeśli tak to nie wierzę że silnik nie bierze ''deka'' oleju.
Opublikowano
Znowu lakoniczna wypowiedż :roll: napisz chociaż czy powyższa sytuacja występuje podczas jazdy na gazie czy na pb. Oczekujesz podpowiedzi a o istotne informacje trzeba się dopominać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile ma przebiegu?

Ja obstawiam rozrząd. Luzy na prowadnicach.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Teraz lepiej :D filtry gazu,paliwa i powietrza wymienione ,zacznij od ustawienia zaworów ,sprawdzenia kopułki i co najbardziej prawdopodobne przepływomierza ,postaraj się podmienić na sprawny i wtedy będziesz miał sprawę jasną.Wyłącz caps lock.
Opublikowano
Kolego Marku, filtry w porządku kopułka też przepływomierz wymieniłem bo stary się popsuł od strzału. Zawory są ustawione, przejechane ma ok 230000km jeśli zegary są oryginalne.
Opublikowano
Kamil a w Twoim odczuciu to kiedy w czasie jazdy silnik przy 5000 obr zaczyna przerywać to traci iskrę ? Bo jeśli tak to postaraj się sprawdzić przełącznik przepustnicy ,czujnik położenia wału i czujnik identyfikacji cylindra jest na jednym z przewodów zapłonowych .
Opublikowano
chyba nie dokładnie sprecyzowałem odpowiedź, chodzi mi o to, ze w trakcie jazdy powyzej 5000obr poprostu się dusi nie ma siły jechać.
Opublikowano
Kamil zakładam że przy ustawianiu zaworów sprawdziłeś ustawienie rozrządu o tym pisał Dyzio 255 i stan wałka rozrządu w takim razie do sprawdzenia masz wydajność pompy paliwa i stan parownika bo po tym co napisałeś teraz można wnioskować że cierpi na deficyt paliwa.
Opublikowano
przede wszytkim co to za instalacja? moze rzeczywiscie pod obciazeniem dostaje gazu za malo? pojedz do gazownikow albo od razu wstaw BLOS :P
Opublikowano

W aucie mam półsekwencje lecz wyjęty jest silniczek który steruje dawką gazu, a wstawione jest pokrętło ręczne i może palić ile chce i to jej nie pomaga.

P.S auto dobrze pali i równo pracuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodam jeszcze , że łańcuch rozrządu może być wyciągnięty.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W m20 b25 nie ma łańcucha! Więc nie może być wyciągnięty.

 

:oops: :oops: :oops:

Zapomniałem o jakim silniku piszemy. :duh:

 

Jednak jak czytam opis twojego problemu to zastanawiam się nad taką sprawą.

Mówisz o wysokich obrotach.

Na pb i na lpg tak samo.

Wielu spraw jesteś pewien.

 

To wygląda na coś co nie jest sprawą paliwową.

Zostaje napełnienie cylindrów Przy takich obrotach wszystko się dzieje bardzo szybko i jakiekolwiek niedokładności będą dawały znać o sobie. zastanów się czy takie obroty przy zasilaniu gazem nie są zabójcze dla silnika. Jeśli ma wtedy ubogą mieszankę to łatwo popali zawory.

Lub wyprzedzenie zapłonu

Edytowane przez dyzio255
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Ubogiej mieszanki to raczej nie ma. Rozrząd? sam też tak myśle, ale jak by było coś z zapłonem to by na gazie nie chodziła, a ona pięknie pracuje
Opublikowano
witam panowie mam pytanie jakie ma zadanie wałek pośredni w bmw 525 silnik m20 b25, gdyż wyczytałem że żle ustawiony może prowadzić do spadku mocy silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.