Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

jak wygląda temat zmiany bębnów na tarcze z tyłu w E36? Co trzeba zmienić, jakie są orientacyjne koszta?

 

Jeśli był taki temat, proszę o pomoc w szukaniu...

Opublikowano

Poszukaj :search: bo było napewno kilka razy już.

 

A kupić musisz najlepiej cały kompletny wahacz z tarczą, zaciskiem itd. No i jeszcze linkę ręcznego musisz zmienić.

Opublikowano
Jak masz kompacta jak w podpisie to dodaj że to do compacta, bo compacty E36 to inna bajka....... niewiele rzeczy maja wspolnych z e36 sedan, touring czy coupe a wahacze tylne to już są zupełnie inne
Opublikowano
szkoda zabawy - do wymiany całe piasty i czujniki abs'u, do tego dochodzi zacisk i tarcza. Skoro fabryka zamontowała bębny to tak ma być, montując tarcze poprawisz skuteczność hamulców z tyłu co może skutkować myszkowaniem podczas hamowania, musiałbyś zmienić stosunek siły hamowani przód\tył ogólnie szkoda kombinować, następnym razem kupując szukaj autka z tarczami z tyłu
Opublikowano
Drogi temat kolego (te tarcze z tyłu).Ale jak tylko i wyłącznie dla siebie to warto.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
W 316 raczej bębny są wystarczające, ale rozumiem, że tarcze to będzie taki bajer :)
Opublikowano

Dlaczego nie??????

 

Najlepsze że kolegi nikt nie spyta czemu chce tarcze z tyłu... Co jeśli zrobil sobie np, swapa na 2,0 albo 2,8? Wtedy tarcze z tyłu to obowiązek!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.