Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w tytule 530d miało dacha i nie chce zapalić motor. Jest jakis czujnik zderzenowy?? Czy co? Bo zapalają sie kontrolki po przekręceniu kluczyka, chce sie zapalić i gasną kontrolki i nic. Poduszki nie wystrzeliły, napinacze nie wiem może tak może nie. Moje typy to może akumulator, boauto stało troche, własnie ten czujnik zderzeniowy jeśli taki jest to gdzie on w ogóle jest??

Dziekie za odpowiedzi. pozdrawiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie ma nic takiego jak czujnik zderzeniowy, który wyłącza mozliwośc urochomienia motoru. Napisz jakie poczyniłeś kroki, to znaczy co sprawdziłeś :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Wygląda to na akumulator. Pewnie gasną gdy przekręcisz kluczyk na rozruch. Zmierz napięcie na akumulatorze kiedy gasną kontrolki, albo podepnij się do drugiego.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli mogę coś poradzić...to przed odpaleniem nawet przed kręceniem rozrusznikiem należy zawsze po dachowaniu opróżnić cylindry [z oleju, paliwa...]inaczej grozi poważną awarią...

UIHZ9556.JPG

  • Członkowie klubu
Opublikowano
jest czujnik pirotechniczny na klemie + gruby kabel,cienki idzie bezposrednio do komputera :shock:

Ten czujnik odcina prąd, a koledze wszystko działa, więc.... :roll:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Jeśli mogę coś poradzić...to przed odpaleniem nawet przed kręceniem rozrusznikiem należy zawsze po dachowaniu opróżnić cylindry [z oleju, paliwa...]inaczej grozi poważną awarią...
ale to chyba tylko w tedy gdy auto dłużej leżało na dachu. bo jeśli fiknęło spowrotem na koła to chyba nie... jak się robi takie opróżnianie? trzeba rozkręcać silnik?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Skuteczne są proste metody, jeśli tylko się da, to w benzynie wykręcamy świece a dieslu niestety wtryski....kręcimy rozrusznikiem ....tylko z umiarem co by go nie naprawiać za momencik... :lol:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Wiatm.Mam dokładnie ten sam problem.Własnie kilka dni temu kupiłem od Niemca uszkodzone E39(nie na zadnym szrocie czy w autohausie),odpalało jezdziło, a kiedy do Poski na lawecie je przwiozłem to nie mozna go odpalic.Objawy dokładnie take same jak u kolegi.Akumulator faktycznie padniety ale próbowałem odpalic na kablach ( u Niemca tez tak odpalalismy)i znów nic przekrecam ,rozrusznik nie kreci ,a kontrolki mocno swieca
Opublikowano

ROBUS

 

gdzie podlaczales kable na krotko :?: jak pod maska to jest cos innego a jak na aku.to jest wystrzelony kabel na klemie + /gruby ,czerwony/ on nieraz lekko trzyma i wtedy dzieja sie takie rzeczy...on odcina przy wypadku prad calkowicie :shock:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wiatm.Mam dokładnie ten sam problem.Własnie kilka dni temu kupiłem od Niemca uszkodzone E39(nie na zadnym szrocie czy w autohausie),odpalało jezdziło, a kiedy do Poski na lawecie je przwiozłem to nie mozna go odpalic.Objawy dokładnie take same jak u kolegi.Akumulator faktycznie padniety ale próbowałem odpalic na kablach ( u Niemca tez tak odpalalismy)i znów nic przekrecam ,rozrusznik nie kreci ,a kontrolki mocno swieca

 

Tez tak miałem, akumulator padł i na kablach nie mogłem zapalić po prostu rozrusznik nie kręcił.Myślę że jak naładujesz akumulator bądź wymienisz będzie ok.

Opublikowano
a z jakiego samochodu odpalasz?? ja jak mi padł aku w moim TDSie próbowałem odpalić od skody 1.6 i nawet nie zakręcił, mimo że gość dodawał sporo gazu, dopiero z mondeo 2.5 odpalił bez problemu, nasze beemki nawet na kablach nie odpalą z byle czego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

Przy bardzo rozładowanym aku nawet z dobrego auta (C-klase) przez kable nie mogłem odpalić. Podłączałem pod maską.

Najlepiej sprawdzić woltomierzem w czasie próby rozruchu napięcie na akumulatorze. Natychmiast po zaprzestaniu rozrychu (próby) powinno być conajmniej 11 voltów. Jak jest ponad 12 to akumulator jest ok. Spróbuj zdjąć klemy i ponownie założyć po przeczyszczeniu. No i możesz sprawdzić, czy jest napięcie na tym "+" pod maską.

Opublikowano
Odpalanie z kabli często się nie udaje ponieważ duży prąd potrzebuje grubych kabli i dużej powierzchni styku czego krokodylki nie zapewniają. Nie polecam odpalać samochodu przy uruchomionym silniku "dawcy". Może się to skończyć spalonym alternatorem w aucie dawcy - nie jest to regułą ale zdarza się często. Najlepiej podmienić aku żeby zweryfikować czy aku czy może coś innego.
Opublikowano
Dzieki Panowie za odpowiedzi, zobaczymy co sie da zrobić, ale chyba te BMW bedzie sobie odpuszczone nie szukam wiecie czego w wiecie w czym :D Pozdrawiam

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.