Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM !! niedawno kupiłem bmw e34 520i (1990r) , na poczatku wszystko było ok , aż do teraz , samochód zaczał kaszlec , nie trzyma obrotów na gazie , na benzynie zreszta tez , pojechałm na stacje zeby wyregulowali mi gaz , koles powiedział zebym najpierw wymienił świece, odłączył mi przepływomierz i na niskich obrotach jakos dojechałem do domu, jak wyczyśic ten cały przepływomierz (czy wogóle mozna to wyczyscic ?) teraz jak podłącze przepływomierz na benzynie jakos sie toczy ale ledwo ledwo ,na gazie wogóle gasnie, macie jakies pomysły??
Opublikowano
Najlepiej pojedz na szrot i dobierz odpowiedni przeplywomierz (po numerach) i zobacz jak bedzie sia zachowywac, a jak go przeczyscic hmm ja bym uzyl nitro ktore bym wlal do spryskiwacza po plynie do szyb np.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli to typ "ciepły drut" to w zasadzie nie masz tam co czyścić.

Jeśli koniecznie chcesz to polecam denaturat ale na forum kiedyś czytałem , że są płyny do czyszczenia głowic w magnetowidach i tym ktoś czyścił.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Pierwsze słyszę o czyszczeniu przepływomierza. Przeciez to skomlikowana elektronika zawarta w tzw lizaku ma znaczenie a nie ten kawałek rury w którym jest zamontowana. Chyba siękomuś coś z przepustnicą pomerdało...
Bandite Motor Wagen
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właśnie pisałem , że w zasadzie nie ma co tam czyścić.

A temat czyszczenia przepływomierzy powstał przez to , że są przepływomierze , które można czyścić .

A są to przepływomierze typu klapowego. Zwane też objętościowymi

Dlatego zapytałem czy chodzi o przepływomierz typu "ciepły drut"

Jeśli "ciepły drut" to W zasadzie się nie czyści bo nie ma tam co czyścić.

A jeśli ktoś chce czyścić to lepiej bezdotykowo

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dokładnie. Mało tego należy uwazać na podróbki typu China które mają tylko obudowę podobną. W środku jest wytwór bogatej chińskiej wyobraźni i nie ma nic wspolnego z nowoczesną technologią.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
przepłwomierz jest z drutem jak rozkreciłem to faktycznie nie ma tam co czyscic , wymieniłem swiece , i pózniej chciałem zobaczyc jak tam z przepustnicą i przy sciaganiu gumu ktora idzie od przepływomierza okazało sie ze jest dziurawa ot i cały pr0oblem "strzelania " się rozwiazał ,jak ta guma wogóle sie nazywa ? bo mushe zakupic nowa bo tamta narazie po0łatana taśmą , dzieki za zainteresowanie i pomoc
Opublikowano
Ja do niedawna mialem taką zapasową. Mam to szczęscie ze u kolegi stoją angliki na czesci i czesci tego typu mogę sobie od niego kupić. Moja guma była juz popekana i nie wytrzymałąby juz długo. Przy okazji montazu Blosa wymienilem ją i mam spokój. W Focie mogą Ci sciągnać nową z BMW - około 147 zł. Nr częsci - 13541427780 - o ile masz M50.
Bandite Motor Wagen
Opublikowano

a uzywka od kolegi ile ?

albo moze znacie jakas stronke gdzie moznakupic taka gume , na allegro znalazłem tylko 2 oferty

Opublikowano

Przed ewentualną wizyta w Focie proponuje kontakt z ASO jakieś dziwne ceny części BMW mają w Focie.

 

Sprawdzasz numer części w katalogu w jednym z poniższych linków:

ETK1

ETK2

ETK3

 

Cenę orientacyjnie możesz sprawdzić:

Cena

 

Czy w focie jak kolega podpowiada, telefon do ASO też nie boli :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.