Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja też jestem zdania że za 7 to można cos dobrego kupic- trzeba po prostu trafik, aż ktoś coś dobrego wystawi :twisted: (no i w dobrej cenie), wiadomo, takie "okazje' schodzą po 1-2 dniach , więc codziennie trzeba przeglądać allegro, więc jak najbardziej jest to możliwe

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ciezko mnie zmusic zebym cos pisal w takim temacie ale jestescie po prostu... zalosni.

Idzcie 'palic gume' pod remiza - idealnie pasujecie do stereotypowego zachowania uzytkownika BMW.

Na szczegolne uznanie zasluguja slowa:

"smierdzacego" TDS'a

Chociaz te o 'wstydzie' wynikajacym z tankowania LPG tudziez drugiego 'zlego' paliwa tez sa na wybitnym poziomie.

Tyle.

Opublikowano
Ok, nie che mi sie juz z toba gadać, na audiostereo.pl wydawales sie normalny, teraz widze, ze mi sie wydawalo...

Jestes gotowy bronic benzyniaka jak ci*pki swojej dziewczyny, chociaz oba porownywane silniki to R6 i oba sa podobnej mocy i o podobnych osiagach...

To raczej ty usilujesz wszystkim wmowic ze TDS jest swietnym bez awaryjnym silnikiem, ktory fajnie brzmi i ze benzyniaka w bardzo dobrym stanie mozna kupic za 3.5tys. Ja to napisalem czy ty? Prubuje tylko naprostowac Twoje bledne zdanie na ten temat. I nie traktuje cie tu jak jakiegos wroga.

 

p.s. ja szukalem swojej bewarki duzo dluzej niz 2 miesiace i zareczam ze za 7tys mozna kupic dobrze utrzymane e34, za chwile mamy 2012r a niektore e34 maja juz ponad 20lat... i ty mowisz ze za ta cene nie kupisz dobrej sztuki?

Powtorze, zejdz na ziemie. Za 3.5tys to kupisz Cinquecento w dobrym stanie. Za duzo sie najezdzilem i wykonalem telefonow w sprawach roznych E34. 90% tych "dobrze utrzymanych E34" o ktorych piszesz sa dobrze utrzymane tylko na zdjęciach. A co do czego to jeszcze zazwyczaj trzeba wlozyc drugie tyle. Chyba ze dla ciebie dobrze utrzymane to ladne.

Chyba ze rozmwiamy tu o totalnym "golasie" z 88r z 12 zaworową dwulitrówką. Choc i za te ludzie sie cenią.

 

ja też jestem zdania że za 7 to można cos dobrego kupic- trzeba po prostu trafik, aż ktoś coś dobrego wystawi :twisted: (no i w dobrej cenie), wiadomo, takie "okazje' schodzą po 1-2 dniach , więc codziennie trzeba przeglądać allegro, więc jak najbardziej jest to możliwe

Codziennie kolego siedzialem na Allegro. Jak nie mialem kasy i przegladalem wstepnie E34 to bylem pewien ze za 7-8tys to juz kupie rarytasa, ale nie ma tak chop siup jezeli ktos ma jakiekolwiek wymagania. Na pocztaku chcialem 525 po lifcie w Touringu. Koniecznie z drewnem i kilmatyzacja. Ale z biegiem czasu zanizalem swoje wymagania az doszedlem do normalnego sedana przed liftem, z dwulitrowka pod maska, bez drewna, w automacie itd. Takie to sa fajne E34 za 7tys. Moja E34 dopiero zaczela wygladac i jezdzic jak trzeba jak dobilem do 8500zł. A jeszcze wszystko nie jest zrobione. Na wymiane czeka jeszcze m.in kompletny wydech czy laczniki stabilizatora z tylu.

Zalezy jeszcze kto, jak postrzega slowa "dobrze utrzymane".

 

Ciezko mnie zmusic zebym cos pisal w takim temacie ale jestescie po prostu... zalosni.

Idzcie 'palic gume' pod remiza - idealnie pasujecie do stereotypowego zachowania uzytkownika BMW.

Na szczegolne uznanie zasluguja slowa:

"smierdzacego" TDS'a

Chociaz te o 'wstydzie' wynikajacym z tankowania LPG tudziez drugiego 'zlego' paliwa tez sa na wybitnym poziomie.

Tyle.

Ciebie tez kocham, nawet z tym TDSem. I zgodze sie z tym co napisales. Zazwyczaj fora zamiast laczyc czesto zaczynaja dzielic.

Opublikowano

 

Jeszcze trzeba nadmienić, że TDS można nie dużym kosztem podkręcić do 180KM i ok.340-350nm. oczywiście warunkiem jest zdrowy motor :D

A wtedy to naprawdę jest już frajda jazda takim TDS'em :mrgreen: :norty:

No to powodzenia z tym kręceniem. Ciekaw jestem jak dlugo ten silnik by wytrzymal i o ile litrow wzroslo by jego spalanie. Podkrecic moc kazdy głąb potrafi tylko co z tego?

 

 

Samym głupim chip'em można dobić do ~170KM. Każdy kto chipuje samochód albo poddaje go modyfikacjom w celu podwyższenia mocy liczy się z tym, że silnik będzie mniej wytrzymały. Jest dużo użytkowników którzy mówią, że nic się nie dzieje nawet na dłuższą metę, a gdy chodzi o spalanie jest takie samo a nawet się zmniejsza w przypadku samego zchipowania.

 

Pamiętaj też, że nie każdy jest głąbem i niektórzy znają się na sprawach tuningu mechanicznego [ nie mówię tu o sobie bo jestem totalnie zielony ]

Opublikowano

Rafal Ok, jeszcze raz ci odpowiem

 

Nie usiluje nikomu wmowic ze TDS to dobry silnik - moj egzemplarz jest dobry i bezawaryjny

Nie napisalem nigdzuie ze beznyzne mozna kupic w bardzo dobrym stanie za 3500 tylko ze mozna kupic za tyle, a ja za swojego TD dalem 7000 w dobrym stanie...

 

Tak, dla mnie dobrze utrzymane to i ladne takze wizualnie, dlatego dawalem sobie spokoj z kazda sztuka ktora miala chocby troche rdzy...

 

Tak moje e34 to totalny golas z 1994r i wolalem kupic golasa za 7k niz full w tej samej cenie, a ogladalem wiele sztuk e34 w lubelskim i sporo czasu zajelo mi znalezienie "tej" sztuki, a kupno diesla byl zupelnym przypadkiem, bo nie bralem go pod uwage, chociaz jestem z niego bardzo zadowolony, wiec nie rozumiem twojej sraczki na punkcie dieslów

W swoja sztuke tez wlozylem juz ponad 6tys na rozne pierdoły i widzimisie, ale wiekszosci nie musialem robic...

 

 

Ciezko mnie zmusic zebym cos pisal w takim temacie ale jestescie po prostu... zalosni.

Idzcie 'palic gume' pod remiza - idealnie pasujecie do stereotypowego zachowania uzytkownika BMW.

Na szczegolne uznanie zasluguja slowa:

"smierdzacego" TDS'a

Chociaz te o 'wstydzie' wynikajacym z tankowania LPG tudziez drugiego 'zlego' paliwa tez sa na wybitnym poziomie.

Tyle.

 

Wikar2 nie wiem dlaczego wsadzasz mi w usta nie moje slowa, to nie jest cytat ze mnie... :mad2:

Jesli chodzi o tankowanie gazoliny to napsialem o sobie - ze bym sie wstydzil to lać do bety. W przyszlym roku chce kupic druga bawarke, moze e39, moze e38... i trudno mi sobie wyobrazic podjazd na stacje e38 pod dystrybutor z LPG

 

No i tak na koniec: wogole nie rozumiem gosci ktorzy krytykuja TDS'a a nigdy go nie posiadali...

Opublikowano
ja też jestem zdania że za 7 to można cos dobrego kupic- trzeba po prostu trafik, aż ktoś coś dobrego wystawi :twisted: (no i w dobrej cenie), wiadomo, takie "okazje' schodzą po 1-2 dniach , więc codziennie trzeba przeglądać allegro, więc jak najbardziej jest to możliwe

 

Dokladnie tak, swoja sztuke szukalem w ten sposob, ze codziennie po kilka razy przegfladlaem aukcje z calego wojewodztwa oraz 2 razy w tygodniu lubelskie Anonse (taka gazeta ogloszeniowa), i wszystko co mnie zaineteresowalo obgadywalem telefonicznie, a kiedy auto wydawalo sie ok umawialem sie na ogledziny sam, lub z mechanikiem... w ten sposob przelecialo mi kilka miesiecy...

Sztuka ktora kupilem ukazala sie na aukcji ok 18:00, po kontakcie telefonicznym umowilem sie na ogledziny nastepnego dnia i pojechalem z kumplem prawie 100km, w miedzyczasie gosc z mazowieckiego jechal, ale bylem szybszy :) Kupilem auto od goscia 53 rocznik, mozna powiedziec ze dziadka - mial ją pod opieka prawie 10 lat. Mozna? Mozna! Chociaz nic nie utargowalem, to nie zaluje zadnej zlotowki.

Opublikowano

Samym głupim chip'em można dobić do ~170KM.

Takiego chipa to i moge wsadzic do M50B20. nie potzrebuje TDSa.

Tak moje e34 to totalny golas z 1994r i wolalem kupic golasa za 7k niz full w tej samej cenie, a ogladalem wiele sztuk e34 w lubelskim i sporo czasu zajelo mi znalezienie "tej" sztuki, a kupno diesla byl zupelnym przypadkiem, bo nie bralem go pod uwage, chociaz jestem z niego bardzo zadowolony, wiec nie rozumiem twojej sraczki na punkcie dieslów

Widzisz, a ja zapuszczalem sie daleko poza swoje wojewodztwo, ale wyszlo ze kupilem "u siebie". I mialem jakies wymagania, bo mialem dosc jazdy bez klimy itp. Zeby nie zalezalo mi na takich rzeczach kupilbym samochod po tygodniu. Tylko co to za sens.

Opublikowano

W przyszlym roku chce kupic druga bawarke, moze e39, moze e38... i trudno mi sobie wyobrazic podjazd na stacje e38 pod dystrybutor z LPG

Ja tez mam zamiar wejsc na E39 w przeciagu 2, moze 3 lat, ale na 90% w V8. I wole V8 na sekwencji niz jakies 2.8 czy 2.0 w benzynie.

Opublikowano
jak by nie patrzył to znów będziesz oglądał e39 w stanie idealnym- jeżeli interesują cię tylko v8 to jednak sporo będziesz musiał na nie wyłożyć... i sporo juz jest w mizernym stanie... żeby nie było tak, że znów kupisz wersję słabszą -czego ci nie życzę, ale e39 w bdb stanie z v8 to juz nie 10-15 tys tylko już więcej.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano

No jeszcze nie wiem. Wiem ze u mnie w miescie gosc ma dosc zadbana sztuke z sekwencja, sprowadzona ze 2 lata temu ze szwajcarii i chce ja oddac za 11tys. Popyt na duze silniki jest wiele slabszy niz na mniejsze i dlatego czesto mozna kupic auto z duzym silnikiem taniej i w lepszym stanie niz ze slabszym. Dzis wszyscy patrza w strone oszczednosci. Wystarczy popatrzec na wszelkie Diesle i ich przebiegi.

Z tym ze fakty sa takie ze napewno lepiej kupic samochod z mniejszym silnikiem i zadbany iz z wiekszym zajezdzony. Ale to jest daleka przyszlosc wiec nie ma co wybiegac.

Opublikowano

No widzisz, a ja szukalem auta w jak najlepszym stanie technicznym z silnikiem max 2,5l, na poczatku oczywiscie mialem wyzsze wymagania - chcialem touringa, elektryczne szyby i klime, ale po kilku ogladanych sztukach szybko zrezygnowalem z wymagan wyposazeniowych, a postawilem na jak najlepszy stan techniczny i wizualny. W lecie moze troche brakowalo mi klimy, ale nie bylo zle, na zime przydalyby sie podgrzewane fotele, ale tez przezyje, pocieszam sie mysla ze jezdze bezawaryjnie.

 

Pisales ze za 7k nie kupi sie e34 w dobrym stanie, a sam wyskakujesz z zadbaną e39 z sekwencja za 11k ? To jest... LOL

 

Myslisz, ze jak ktos kupuje BMW w dieslu to stawia na oszczednosci? LOL nr 2

Opublikowano

Pisales ze za 7k nie kupi sie e34 w dobrym stanie, a sam wyskakujesz z zadbaną e39 z sekwencja za 11k ? To jest... LOL

Bo czesto jest tak jak napisalem wyzej. Auta z duzymi silnikami bardzo czesto sa wiele tansze niz z malymi. Ceny PB ciagle rosną, OC tez. Kazdy szuka oszczednosci (czesto pozornej), ale tacy sa ludzie. Ale rynek zbadam jak bede juz na etapie poszukiwan. Teraz to czyste teoretyzowanie.

No widzisz, a ja szukalem auta w jak najlepszym stanie technicznym z silnikiem max 2,5l, na poczatku oczywiscie mialem wyzsze wymagania - chcialem touringa, elektryczne szyby i klime, ale po kilku ogladanych sztukach szybko zrezygnowalem z wymagan wyposazeniowych, a postawilem na jak najlepszy stan techniczny i wizualny. W lecie moze troche brakowalo mi klimy, ale nie bylo zle, na zime przydalyby sie podgrzewane fotele, ale tez przezyje, pocieszam sie mysla ze jezdze bezawaryjnie.

Ja tez zrezygnowalem z wielu swoich wymagan. Ale z takich jak klimatyzacja czy elek. szyby nie zrezygnowal bym nigdy. Mialem pewne granice, ktorych nie mialem zamiaru przeskakiwac. Zeby auto nie bylo mi potrzebne ze wzgledu na male dziecko to pewnie wkoncu trafilbym na to czego chce, a moze nawet wiecej.

Opublikowano
...cóż za wspaniała polemika , zapomnieliście dodać że ci co mają CNG to też kompromitujący się śmieszni ludkowie robiący wioskę na stacji paliw...co za różnica jakie paliwo leje do baku , liczy się chyba "Radość z jazdy" tak? dlaczego większość z was jezdzi e34 a nie np. e60 lub f10 ? pewnie wszyscy to koneserzy i pasjonaci...generalnie największe wydatki roczne , to wydatki na paliwo( a nie są to małe pieniądze) wiec po co nabijać kabzę darmozjadom jak można zaoszczędzić np.na gazie i zaoszczędzone pieniądze zainwestować w auto ,a dobrze dobrana i wyregulowana instalacja daje taką samą radość z jazdy czyż nie??? ŚMIERDZĄCY DIESEL? jestem jak najbardziej za śmierdzącym dieslem ,bardziej podoba mi się specyfika silnika doładowanego niż wolnossącego , 520 kontra 525 tds (dla mnie śmierdzący diesel bije na głowę szlachetną benzynę ) mimo tego że dane techniczne mówią inaczej (w e39 ta różnica na korzyść śmierdziela jest jeszcze większa) oczywiści jak ktoś nigdy nie jezdził doładowanym dieslem ,to nie pojedzie nim szybko ...wbije pedał w podłogę i ....qurwa to auto nie jedzie ... Chętnie spróbował bym również ten "nowy" silnik 3.0 306KM na podwójnej turbinie (nie miałem okazji jezdzić doładowaną benzyną) podobno ciągnie już od 1300obr musi robić niezłe wrażenie .... jednak jak na razie , jak bym miał worek pieniędzy to zrobił bym sobie e34 ze śmierdzącą v8 (diesla) z e38 ,a jak by nie dało rady to w e39.................. ale schodząc na ziemie powiem tyle że jestem póki co "biednym" (inni nawet tyle nie mają) użytkownikiem e34 ze śmierdzącym dieslem
iZzI
Opublikowano
ŚMIERDZĄCY DIESEL? jestem jak najbardziej za śmierdzącym dieslem ,bardziej podoba mi się specyfika silnika doładowanego niż wolnossącego , 520 kontra 525 tds (dla mnie śmierdzący diesel bije na głowę szlachetną benzynę ) mimo tego że dane techniczne mówią inaczej

No spoko. Jezeli jestes madrzejszy od org. instrukcji obslugi to nie mam pytan :D

Opublikowano
No spoko. Jezeli jestes madrzejszy od org. instrukcji obslugi to nie mam pytan

...jakiś taki strasznie ograniczony jesteś odnośnie tej ORYGINALNEJ INSTRUKCJI chodziło mi oczywiście o odczucia subiektywne ale..., no dobra według instrukcji spalanie też jest inne ,co się ma nijak do pomiarów testowych wiec jeżeli chodzi o dane testowe z roku 90 (AB 14/90) 520 W manualu ma faktycznie 10,6 natomiast dane z roku 92(AB47/92) mówią o wyniku 11,1 ... :shock: ale... nie rzecz w sprincie do setki ,urok TDS to jest elastyczność ,na 4 biegu 0-100 9,5 s przy 13,1s ((ab14/90) i 12,4 s (ab47/92) więc tak czy inaczej 520 leży i kwiczy...jeżeli chodzi o elastyczność na biegu 4, to nawet 530 v8 nie daje rady śmierdzącemu tds więc "JEŻELI JESTEŚ MĄDRZEJSZY OD DANYCH TESTOWYCH TO NIE MAM PYTAŃ" :D ZAZNACZAM ŻE SĄ TO TYLKO DANE (nie wykonywane osobiście )

iZzI
Opublikowano
,urok TDS to jest elastyczność ,na 4 biegu 0-100 9,5 s przy 13,1s ((ab14/90) i 12,4 s (ab47/92) więc tak czy inaczej 520 leży i kwiczy...

Tak jak kazdego Diesla. Jak bede potrzebowal momentu to kupie sobie V8. I tak bedzie tanszy w utrzymaniu :lol:

 

...jakiś taki strasznie ograniczony jesteś odnośnie tej ORYGINALNEJ INSTRUKCJI chodziło mi oczywiście o odczucia subiektywne ale.

Pozostawie to bez komentarza. Ale juz pogodzilem sie reakcjami uzytkownikow TDSow prubujacymi wszystkim wmowic rozne rzeczy mijajacymi sie z faktami. Pozdrawiam :D

Opublikowano

...niby co ja próbuje ci wmówić ,odbiłem tylko piłkę odnośnie danych(tak na marginesie 0-130 km/h tds jest lepszy od 520 ),jak i pisałem o odczuciach subiektywnych odnośnie silników doładowanych.Jeżeli chodzi o mnie to ja na co dzień jeżdżę 524td ,TDS -em sporadycznie(e39), żałuje że nie szukałem dłużej w miarę zadbanego tds tylko kupiłem m21 (zamulone jest jak 2.0 w automacie) , z tego co piszesz w różnych postach wywnioskować można że rozgoryczony jesteś tym że musiałeś pójść na kompromis między stanem technicznym a silnikiem , a teraz cie krew zalewa że twoje auto nie daje rady TDS-owi ...,ja nie mam potrzeby udowadniać na drodze innym użytkownikom że ja mam super auto i jestem samcem alfa... :D

...a tak na marginesie to ta twoja betina naprawdę prezentuje się zacnie ,tylko qrwa ten silnik.... (taka mała szpila)

iZzI
Opublikowano

Hehe. Ja wcale nie jestem rozgoryczony, ciesze sie z wyposazenia, stanu technicznego i z tego ze silnik chodzi jak zegarek. I wcale nie jest on wolniejszy od TDSa. Jezeli juz to oba silniki stoja na rowni. W zasadzie nie chce mi sie tu klocic o setne sekundy, bo nie ma to sensu. Nalezy tez pamietac ze oba silniki roznia sie pojemnoscia, zeby tak posatwic 2.5 w benzynie nic by nie zostalo z TDSa. Prawda jest taka ze diesel zawsze byl i bedzie z tylu. Ale niestety niektorzy nie potrafia sie z tym pogodzic. Ile to juz bylo porownan chciazby w TV.

Duzo tez zalezy od stanu technicznego. Ja mam najechane dopiero 196tys (udukomentowane). Chetnie bym pojechal na homownie sprawdzic ile mi zostalo kucy.

 

(tak na marginesie 0-130 km/h tds jest lepszy od 520 )

Nie wiem skad te dane, ale wszedzie pisze co innego, jest wolniejszy o jakas 1s od 0-120km/h, a silniki 2.4 nawet o 4s. Wiec tu juz roznica znaczna.

Opublikowano
Chłopaki, problem odwieczny, jeden lubi diesle, a drugi benzynę na gaz. To forum jest po to, aby sobie pomagać zjednoczeni marką. Ja też jeździłem TDSem i też go znienawidziłem, ale nie było wyjścia. Teraz jeżdżę V12 bez gazu i też narzekam jak trzeba zatankować, ale takie jest życie. Nie dogryzajcie sobie nawzajem, co to za różnica ile auto ma do setki, tak ciągle depczecie do podłogi? Dajcie sobie na luz, tu chodzi, aby doświadczenia wymieniać, a nie się kłócić. Kolega iZZi ma zacne M21, które było lepsze od TDSa pod każdym względem, z którego można turbo wyrzucić i jeździć całe życie i chwała mu za to, że pielęgnuje. Nie zmienia to faktu, że oba wasze auta są nic nie warte i pewnie dlatego takimi jeździcie, bo nie stać Was na nowsze, więc nie dogryzajcie innym, że mają na przykład TDS, może ktoś ma czwórkę dzieci i nie może sobie pozwolić na spalanie rzędu 10 litrów na setkę.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Nie zmienia to faktu, że oba wasze auta są nic nie warte i pewnie dlatego takimi jeździcie, bo nie stać Was na nowsze, więc nie dogryzajcie innym, że mają na przykład TDS, może ktoś ma czwórkę dzieci i nie może sobie pozwolić na spalanie rzędu 10 litrów na setkę.

Kurde, nic nie warte? To jade na wage, na co mi on. Bedzie chociaz na flaszke.

Opublikowano
Hej, nie denerwuj się tak, moje też jest nic nie warte. W tamtym roku miałem likwidację szkody z OC sprawcy, to moje auto wyceniono na 3 tyś PLN, a rzeczoznawca stwierdził, że tak zadbanego e32 w życiu nie widział. Jedyna wartość tych aut dzisiaj to wartość sentymentalna, nic więcej.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

...a kolega Rafal735r dalej zapomina ze porownywanie tych dwoch silnikow wzielo sie stąd, ze sa podobnej mocy... tyle i az tyle...

 

Przeciez wiadomo ze TDS do benzyny 2,5 nie ma startu, ale po co to na sile udowadniasz?

Kazdy silnik ma swoje plusy, choc ja ich nie widze w 2,0 litrowej benzynie, co innego duze benzyniaki... od 2,5 do 3,5 R6 czy 3,0 i 4,0 w v8 - to juz zupelnie inna bajka

 

Smiejesz sie z mojego golasa w TD za 7k, tymczasem swoje 2,0 kupiles tez za 7k dla "wyposazenia" tylko ze to twoje wyposazenie na plus to manualna klima i podlokietniki - drewno sam sobie przeciez dolozyles... Wiec to rpawie taki sam golas jak i moj egzemplarz. Myslisz ze jak samochodzie jest sekwencyjny gaz za 3k to jego wartosc wzrasta o te 3k ? A jak ktos ci odejmie od tych 7k te 3k to ile bedzie warta twoja limuzyna?

 

Szkoda ze wczesniej nie zauwazylem ze twoj 2,0 jest automacie, i do setki ma 12,2 sek a opluwany przez ciebie smierdzacy TDS ma 11,6 (w manualu rowne 11sek), charakterystyka i elastycznosc rowniez na plus TDS, dalej bedziesz bronil swojego super hiper extra 2,0? Bo ma super dzwiek benzyny R6? TDS ma super dzwiek diesla R6, no i co? Czy w miescie czy na trasie nei dasz rady Tadeuszowi i to cie boli :)

Opublikowano

Smiejesz sie z mojego golasa w TD za 7k, tymczasem swoje 2,0 kupiles tez za 7k dla "wyposazenia" tylko ze to twoje wyposazenie na plus to manualna klima i podlokietniki - drewno sam sobie przeciez dolozyles... Wiec to rpawie taki sam golas jak i moj egzemplarz.

Wklej swoj do galerii to mozemy se porownac, bo ja nie wiem co ty masz, a czego nie masz.

 

Kazdy silnik ma swoje plusy, choc ja ich nie widze w 2,0 litrowej benzynie,

Jezdzac na LPG jezdze za te same siano co ty, OC tez jest mniejsze. Koszty utrzymania obu silnikow nieporownywalnie nizsze na plus dla benzyny. To mało? Widze ze klimatyzacja dla ciebie to tez nic, zaraz napiszesz ze szyby na korbe tez sa lepsze niz elektryczne :lol:

 

Myslisz ze jak samochodzie jest sekwencyjny gaz za 3k to jego wartosc wzrasta o te 3k ? A jak ktos ci odejmie od tych 7k te 3k to ile bedzie warta twoja limuzyna?

Odejmowac to sobie mozesz tylko i wyłącznie ty. Ja wiem ile jest warte moje E34 i ile ludzie sa sklonni za nia zaplacic.

 

Szkoda ze wczesniej nie zauwazylem ze twoj 2,0 jest automacie, i do setki ma 12,2 sek a opluwany przez ciebie smierdzacy TDS ma 11,6 (w manualu rowne 11sek)

Widze ze czytanie prostych cyfr sparawia ci problemy i nie mozesz se darowac tych setnych sekundy wiec wkleje ci tu dane z instr. obslugi zebys odczepil sie raz, a dobrze:

2.0 24V: 0-100 km/h: 10,6s automat: 12,2s (VANOS automat: 11,7s)

TDS: 0-100 km/h: 11,0s (automat 11,6s)

525 TD 0-100 km/h: 12,9s (automat 13,9s)

 

Jak widzisz w automacie benzyna jest o 0.4s wolniejsza od TDSa (vanos 0.1s). 525TD zostaje juz znacznie z tylu jak widzisz w porownaniu do benzyny jak i TDSa. W manualu benzyna jest 0.4s szybsza od TDSa i az 2.3s od TD. Dalej bedziesz sie klocil o setne sekundy? O ile benzyna 2.0 24V jest na rowni z TDSem, to twje 525TD odstaje od tej dwojki znacznie.

 

A tak na marginesie to koncze tą bez sensowna rozmowę, bo zaraz zaczniesz sie klocic ktore, E34 jest lepsze i ktore ma lepsze wyposazenie, moje czy twoje. I ktore ma lepszy kolor.

Opublikowano

To jednak ty masz problemy z liczeniem. TDS w automacie jest 0,6 sek szybszy od 2,0 w automacie

Przytaczasz dane techniczne, ktore pisalem post wczesniej a pozniej je jakos dziwnie interpretujesz :]

 

Tak masz racje, benzyna 2,0 z gazem ma wyzszosc nad dieslem, ze wzgledu na ekonomie jazdy, szkoda ze nie wspomnisz o tej ekonomi w 2,0 w automacie (czy manualu) bez gazu...

Tam by byla miazdzaca wyzszosc diesla nad beznzyną...

 

Co do OC to nie do konca masz racje, kilka dni temu przedluzalem OC i sprawdzalem stawki na m50b20 i m51d25 i okazalo sie ze w AXA (wczesniej mialem gdzie indziej), gdzie wziałem ubezpieczenie za 2,0 zaplacilbym wiecej niz za swojego diesla, wiec z tym OC to bajka... (2,0 wyliczlaem z ciekawosci).

Nie wiem czy zauwazyles, ale wiekszosc postów z usterkami zwiazanymi z silmnikiem i jego osrzetem dotyczy benzyniakow a nie diesli

 

Co do klimy, no coz - ja trafilem wersje bez, to nie bylo dla mnie najwazniejsze, ale o tym juz pisalem, ty bez klimy pewnie bys sie zaplakał :P ja za to pocieszam sie szerokim grillem bo wg mnie e34 duzo lepiej wyglada na szerokiej nerce :norty:

Czesto z tesciem parkujemy obok siebie, on ma fajnego touringa na waskim grillu a ja sedan na szerokim i jeszcze nie spotkalem osoby ktora by powiedziala ze jego lepiej wyglada, chociaz u niego jest pelen wypas klima, skora, podgrzewane siedzenia, podwojny szyber itp itd to strasznie gra mu na gulu :norty:

 

Konczysz dyskusje? extra :wink:

 

p.s. moze kiedys wstawie foty mojej bawarki do galerii, to porownasz...

p.s. 2 pewnei ze moja czarnula lepiej wyglada niz twoja wcale nie seksi bordo hehehe

Opublikowano

Nie wiem czy zauwazyles, ale wiekszosc postów z usterkami zwiazanymi z silmnikiem i jego osrzetem dotyczy benzyniakow a nie diesli

Heh coś w tym jest :twisted:

 

 

PS.

TDS bardzo fajnie chodzi na obrotach :D:D Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.