Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, ja miałem TDSy przez kilka lat i to, że uważam te silniki za niezbyt udane, nie robi ze mnie cwela chyba??!!

 

Kolego te silniki są złe tylko i wyłącznie dlatego, że są delikatne. Nie ma możliwości sprawdzenia jak jeździł i serwisował poprzedni właściciel i potem wychodzą kłopoty. Ja miałem, szanowałem, strzeliła pompa(plastykowy wirnik) i zanim się zatrzymałem nie było już głowicy, ale pech. Ale spójrz na to z innej strony silniki Mercedesa też się kupuje z gigantycznym przebiegiem, poprzedni właściciel traktował je pewnie tak samo jak ten od TDSów, a jednak nie mają żadnych przypadłości M51. U mnie w firmie nadal jest Kaczor w garażu, który z silnikiem 250TD z przebiegiem 680 tyś odpalany jest raz na pół roku, a w silniku nie było absolutnie nic robione, nawet turbo nie było regenerowane, auto jest z 87 roku, auto zrobiło ten przebieg w 10 lat, a teraz z sentymentu szkoda się pozbyć. To jest kolego diesel i nikt go nie szanował, tylko zalewał, jechał i nie patrzył, że trzeba turbo chłodzić.

pozdrawiam Bartek
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Hej, to nie jest śmieszne, pewnie auto jest prawie od nowości w Twoich rękach i było traktowane delikatnie. Wyjaśnienie jest proste. Ponadto napisz jaki jest przebieg tego auta, nawet TDSy w pierwszych 200 300 tyś km były bezawaryjne.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

To nie tdsy są nieudane tylko ten kult diesla. Markę z duszą, samochód z "tym czymś" - jednocześnie kalać gównopijcą, śmierdzącym klekoczącym dieslem. Nie rozumiem jak można kupić samochód tej klasy z tym czymś pod maską - jedyny atut - spalanie.

I jeszcze nazywają się pasjonatami motoryzacji :roll:

Jak tu się cieszyć takim pięknym e34 kiedy po odpaleniu słychać ten wstrętny klekot.

Chcieliście oszczędności to macie...

Opublikowano
Hej, to nie jest śmieszne, pewnie auto jest prawie od nowości w Twoich rękach i było traktowane delikatnie. Wyjaśnienie jest proste. Ponadto napisz jaki jest przebieg tego auta, nawet TDSy w pierwszych 200 300 tyś km były bezawaryjne.

 

Jeżeli chodzi o przebieg, 1 silnik - 650t km, nie stety zatarty z własnej głupoty, teraz mam 2 silnik [ hamownia 141PS :mrgreen: :mrgreen: a więc szczęśliwy jestem ]

Opublikowano
To nie tdsy są nieudane tylko ten kult diesla. Markę z duszą, samochód z "tym czymś" - jednocześnie kalać [bAD], śmierdzącym klekoczącym dieslem. Nie rozumiem jak można kupić samochód tej klasy z tym czymś pod maską - jedyny atut - spalanie

... tia

co by nie bredzić za dużo ,TDS to świetny silnik,w e39 wiecej niż świetny... kwestia awaryjności...ile posiadaczy tyle opini

iZzI
Opublikowano
Wyraziłem swoje zdanie. Jeszcze raz napiszę, TDS jest u mnie 14 lat i ani jednego problemu z głowicą <- śmieszne co nie.

Smieszne to jest to:

To albo masz mało kolegów posiadaczy tdsów, którzy mieli takie silniki. Albo posiadacze są po prostu "cwelami"
Opublikowano
Krzywdzace opinie o TD/TDS sa takie nie ze wzgledu na awaryjnosc tylko na moc...

115 KM (czy tez 143KM) to nie to samo co w benzynie 192 KM przy motorze 2,5l

Poza tym jakby to byl zly i awaryjny motor BMW nie odwazyloby sie wlozyc go do nastepnej piatki - e39 czy tez limuzyny z prawdziwego zdarzenia e38; nie wspominajac juz o gó*wnianym e36 (sorry ale dla mnie to nie jest BMW).

Produkcja e34 zakonczyla sie w styczniu 1996, a silnik byl stosowany w modelach nastepnych.

Zauwazcie ze do wprowadzenia dieslów na wtryskach Common Rail BMW nie mialo innych diesli r6 niz m21 i m51

Jakby byl taki fajny to nie sprzedali by go Oplowi. Takie jest moje zdanie. Kwestie TDSa w E38 przemilcze, bo nie wiem kto zadecydowal o tym zeby go pakowac do takiej budy. M50B20 tez jest za slaby do E34, ale nikt na nie nie narzeka.

 

 

A moze bylo tak, ze Opel kupil licencje na TDS bo to byl bardzo dorby silnik w tamtych latach? To ci do glowy nie przyszlo?

Opel wstawial TDS do Omegi do 2001 roku

Czemu chcesz przemilczec TDS'a w e38? Przeciez jezdzi tego sporo, nie kazdemu potrzebne jest kopyto, a jezeli BMW wsadzilo taki silnik do flagowej limuzyny to znaczy zde wsadzili go tam swiadomie i widoczenie mieli zaufanie do tej konstrukcji.

 

 

To jest kolego diesel i nikt go nie szanował, tylko zalewał, jechał i nie patrzył, że trzeba turbo chłodzić.

Takie uogólnianie jest do duuupy, jedni szanuja, drudzy nie... jak kazda inna rzecz...

Ja zalewam, jade, patrze dogladam, zagladam, szanuje, dbam i na takie łatki co nam przyklejasz sram

 

 

akmeeb takie bzdury wypisujesz, ze rece opadają

Opublikowano

 

A moze bylo tak, ze Opel kupil licencje na TDS bo to byl bardzo dorby silnik w tamtych latach? To ci do glowy nie przyszlo?

Opel wstawial TDS do Omegi do 2001 roku

Czemu chcesz przemilczec TDS'a w e38? Przeciez jezdzi tego sporo, nie kazdemu potrzebne jest kopyto, a jezeli BMW wsadzilo taki silnik do flagowej limuzyny to znaczy zde wsadzili go tam swiadomie i widoczenie mieli zaufanie do tej konstrukcji.

 

Watpie by BMW, ot tak sobie odsprzedali prawa do tego silnika jezeli byl taki wspanialy. Dobrych konstrukcji nikomu sie nie sprzedaje kolego, a przynajmniej przez kilka lat. I nie tyczy sie to tylko motoryzacji lecz wszelkich dziedzin techniki.

Wsadzili ten silnik do E38 dla takich ludzi jak ty. Jak to bylo nowe to wszyscy sie rzucili na te TDSy, bo nie byli swiadomi co kupuja. Okazalo sie po latach, dlatego nikt tego teraz nie chce. Taka jest prawda. Ktos kto teraz decyduje sie na E38 nawet nie patrzy w strone TDSa. Chyba ze za dlugo na sloncu przebywal.

Opublikowano (edytowane)

Widze ze dalsza dyskusja nie ma sensu... ale jeszcze sprobuje

Jakby nie bylo to wole 2,5 w dieslu niz takie 2,0 w benzynie co masz...

No i tankujac do pelna rope nie wstydze sie - przy tankowaniu gazu pewnie bym sie czul jak idiota, bo gaz w beemce? tak wiem oszczednosci... benzyna droga bla bla bla

 

Oczywiscie chcialem kupic 2,5 w Pb, ale wszystko co ogladalem to byly zarzniete padla, a tak mam TD w stanie bliskim idealu. Jedną sztuke tylko widzialem w lepszym stanie i to wlasnie 2,5 w benzynie - jest w tej chwili na sprzedaz - aktualna aukcja za 11900 (bylo 12700) z Lublina - tylko ze ja kupowalem auto ponad rok temu...

 

Myslisz ze ludzie nie wiedzieli co kupowali, a BMW swiadomie wciskalo ludziom bubla??? No nie badz smieszny

W e34 M51 byl wypuszczany od 93 do 96r pozniej w e39 od 96 do 2000r i e38 rowniez sprzedawny byl od 96 do 2000 roku

To jest 7-8 lat produkcji gniota? Chyba se jaja robisz, dodam ze m50 byl produkowany tylko od 1989 do 1994 po czym zastapili go m52

Do lat produkcji M51 dodaj sobie te, kiedy BMW kupowalo sie z m21d24 (poprzednik) to bedzie juz cala epoka motoryzacyjna

Edytowane przez hms84
Opublikowano
No i tankujac do pelna rope nie wstydze sie - przy tankowaniu gazu pewnie bym sie czul jak idiota, bo gaz w beemce? tak wiem oszczednosci... benzyna droga bla bla bla

Smieszny czlowieczek z ciebie. Ja bym sie wstydzil lac rope do BMW. Sam kupiles tego smierdziela dla oszczednosci, tylko ze troche ci nie wyszlo, bo ropa zaraz bedzie kosztowac 5.5zł :D . Przyganial kocial garnkowi. Znasz to przyslowie?

No i ja mam wybor, nie musze lac LPG, zawsze moge jezdzic na PB, a ty zawsze bedziesz smierdzial Dieslem. :lol:

Opublikowano
Widze ze dalsza dyskusja nie ma sensu... ale jeszcze sprobuje

Jakby nie bylo to wole 2,5 w dieslu niz takie 2,0 w benzynie co masz...

No i tankujac do pelna rope nie wstydze sie - przy tankowaniu gazu pewnie bym sie czul jak idiota, bo gaz w beemce? tak wiem oszczednosci... benzyna droga bla bla bla

 

I tu się z Tobą nie zgodzę, ja tam wolę o 100 razy bardziej swoje 2 litry w benzynie+LPG niż 2,5 litra w Dieslu.. Co prawda tylko 150 koni, ale i tak daje radę, do tego praktycznie bezawaryjny... I tak jak kolega powiedział, też bym się bardziej wstydził lać olej napędowy, niż LPG :P

Opublikowano
No i tankujac do pelna rope nie wstydze sie - przy tankowaniu gazu pewnie bym sie czul jak idiota, bo gaz w beemce? tak wiem oszczednosci... benzyna droga bla bla bla

Smieszny czlowieczek z ciebie. Ja bym sie wstydzil lac rope do BMW. Sam kupiles tego smierdziela dla oszczednosci. Przyganial kocial garnkowi. Znasz to przyslowie?

No i ja mam wybor, nie musze lac LPG, zawsze moge jezdzic na PB, a ty zawsze bedziesz smierdzial Dieslem. :lol:

 

 

Zapewne instalację gazową masz dla szpanu? I na pewno często jeździsz na pb :mrgreen:

 

Czy diesel jest śmierdzielem? Na pewno nie takim jak lpg power :twisted:

Opublikowano

 

Zapewne instalację gazową masz dla szpanu? I na pewno często jeździsz na pb :mrgreen:

 

Czy diesel jest śmierdzielem? Na pewno nie takim jak lpg power :twisted:

Samochod ten kupilem tylko z tego względu ze byl w BDB stanie i kosztowal rozsadnie pieniadze. Wczesniej ogladalem egzemplarze w samej benzynie za ta sama kwote i byly wiele gorzej utrzymane. To ze w tym jest roczna sekwencja to jeszcze bardziej na plus wyszlo dla mnie. Przypuszczam ze jakby jej nawet nie mial to i tak bym sie zainteresowal tym samochodem.

Opublikowano

I tu się z Tobą nie zgodzę, ja tam wolę o 100 razy bardziej swoje 2 litry w benzynie+LPG niż 2,5 litra w Dieslu.. Co prawda tylko 150 koni, ale i tak daje radę, do tego praktycznie bezawaryjny...

A co ten TDS jest szybszy? Tez ma 143KM. Nadrabia za to momentem, tylko co z tego jak przyspiesznie ma identyczne. W manualu jest chyba nawet wolniejszy.

Opublikowano
Sam kupiles tego smierdziela dla oszczednosci, tylko ze troche ci nie wyszlo, bo ropa zaraz bedzie kosztowac 5.5zł :D . Przyganial kocial garnkowi. Znasz to przyslowie?

No i ja mam wybor, nie musze lac LPG, zawsze moge jezdzic na PB, a ty zawsze bedziesz smierdzial Dieslem. :lol:

 

Nie czytasz ze zrozumieniem, przeciez napisalem ze szukalem auta w benzynie, tylko byly same szroty, a za swojego ropniaka dalem we wrzesniu 2010 - 7000 gdzie benzyne moglem miec za polowe tego, i co z oszczednosci go kupilem? chyba ty swoja sztuke kupiles z oszczednosci, ja bardzo dlugo szukalem auta i warunek byl jeden: auto w jak najlepszym stanie, i kupilem diesla chcoiaz nie bylem za bardzo przekonany, teraz jestem bardzo zadowolony z bezawaryjnej ekspolatacji.

I co z tego ze ropa po 5,50 jak mi spali 10l a tobie 16 ?

 

Piszesz ze TDS w porownianiu do 2,0 Pb nadrabia momentem obrotowym? no wlasnie o to mi chodzi,o wiele przyjemniej jezdzi sie po miescie dieslem niz bezyna, bo mozesz sie toczyc na bardzo niskich obrotach - nawet ok. 1000-1200, sprobuj tak jechac swoja benzyną...

Nastepne BMW kupie w benzynie, ale nie dlatego ze diesel jest be tylko obawiam sie kosztow ekploatacji CR

Opublikowano

Jeszcze trzeba nadmienić, że TDS można nie dużym kosztem podkręcić do 180KM i ok.340-350nm. oczywiście warunkiem jest zdrowy motor :D

A wtedy to naprawdę jest już frajda jazda takim TDS'em :mrgreen: :norty:

Opublikowano

Faktycznie wielka frajda z dźwiękiem spod maski jak od ciągnika z pola :lol:

Nie wyobrażam sobie cieszyć się w pełni takim autem. Dźwięk to coś bardzo ważnego. Szczególnie w BMW.

Ale jak ktoś kiedyś powiedział - diesel to nie silnik - to stan umysłu :duh:

Opublikowano

i jeszcze jedno m50b20 jest szybszy do setki od "smierdzacego" TDS'a o cale 0,4 sek i 7 koni, ja piernicze rakieta...

a moment obrotowy w dieslu robi swoje:) i na to 2,0 nic nie poradzi, do tego dochodzi na plus latwe podwyzszenie mocy w TDS

 

Oczywiscie Rafale zaraz dowalisz tekst ze m50b25 jest duzo szybszy, tylko ze rozmawiamy o silnikach o podobnych mocach i osiagach...

 

 

akmeeb :duh: <<< ta ikonka powinna byc na stale przy twoim nicku, pierd. takie glupoty, ze jestem pod wrazeniem twojej intieligencji, błyslłeś i zgasłeś normalnie... akurat jesli chodzi o dzwiek TDS to bym polemizowal w koncu to R6 i nieiwele diesli tak ladnie brzmi

Opublikowano

ja pisalem o 16l Pb co chyba jest normalnym wynikiem przy 2,0 w miescie

 

u ciebie opa jest po 5,5 ? wspolczuje, u mnie jest po 5,08-5,12 co daje 51zl przy dynamicznej jezdzie a przy 2,0 normalnej jazdy w miescie 16l x 5,20 zalozmy to 82zl chyba ze cos zle licze...

Opublikowano
Nie czytasz ze zrozumieniem, przeciez napisalem ze szukalem auta w benzynie, tylko byly same szroty, a za swojego ropniaka dalem we wrzesniu 2010 - 7000 gdzie benzyne moglem miec za polowe tego, i co z oszczednosci go kupilem?

Zejdz na ziemie czlowieku. Takie bajki to mozesz pisac na onecie. Szukalem samochodu 2 miesiace i ponizej 7tys nie kupisz nic co trzyma sie kupy. I nie wazne czy to beznzyna czy twoj klekot.

 

Jeszcze trzeba nadmienić, że TDS można nie dużym kosztem podkręcić do 180KM i ok.340-350nm. oczywiście warunkiem jest zdrowy motor :D

A wtedy to naprawdę jest już frajda jazda takim TDS'em :mrgreen: :norty:

No to powodzenia z tym kręceniem. Ciekaw jestem jak dlugo ten silnik by wytrzymal i o ile litrow wzroslo by jego spalanie. Podkrecic moc kazdy głąb potrafi tylko co z tego?

 

i jeszcze jedno m50b20 jest szybszy do setki od "smierdzacego" TDS'a o cale 0,4 sek i 7 koni, ja piernicze rakieta...

Moj post odnosnie przyspieszenia byl do jarka, ktory stwierdzil ze 2.0 to tylko 150KM. Z tym ze TDS tez nie jest wcale lepszy w tym aspekcie. To ty czytaj ze zrozumieniem.

Opublikowano
a moment obrotowy w dieslu robi swoje:) i na to 2,0 nic nie poradzi, do tego dochodzi na plus latwe podwyzszenie mocy w TDS

No i co z tego momentu? Ze mozesz jezdzic z obrotami rzędu 1000? I co dalej? Co ci to daje? Lepsze samopoczucie czy dostajesz wtedy orgazmu?

 

 

akmeeb :duh: <<< ta ikonka powinna byc na stale przy twoim nicku, pierd. takie glupoty, ze jestem pod wrazeniem twojej intieligencji, błyslłeś i zgasłeś normalnie... akurat jesli chodzi o dzwiek TDS to bym polemizowal w koncu to R6 i nieiwele diesli tak ladnie brzmi

Zacznijmy od tego czy wogole dzwiek z tego czegos zwanego M51 mozna nazwac brzmieniem? Sagan ma wiecej polotu. O ile wiesz co to jest, a raczej bylo. Jak wogole mozna sie zachwycac brzmieniem Diesla? Wytlumacz mi to. To jest chyba ostatnia rzecz z jakiej mozna by bylo sie cieszyc w przypadku takiego silnika. Apeluje. Zejdz na ziemie i nie zmyslaj na sile takig glupot. Kabaret mozna kręcic.

ja pisalem o 16l Pb co chyba jest normalnym wynikiem przy 2,0 w miescie

 

u ciebie opa jest po 5,5 ? wspolczuje, u mnie jest po 5,08-5,12

Poczekaj do przyszlego roku jak zrownamy sie z Unia, Dieslel bedzie przewyzszal cene benzyny.

Opublikowano

Ok, nie che mi sie juz z toba gadać, na audiostereo.pl wydawales sie normalny, teraz widze, ze mi sie wydawalo...

Jestes gotowy bronic benzyniaka jak ci*pki swojej dziewczyny, chociaz oba porownywane silniki to R6 i oba sa podobnej mocy i o podobnych osiagach...

p.s. ja szukalem swojej bewarki duzo dluzej niz 2 miesiace i zareczam ze za 7tys mozna kupic dobrze utrzymane e34, za chwile mamy 2012r a niektore e34 maja juz ponad 20lat... i ty mowisz ze za ta cene nie kupisz dobrej sztuki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.