Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To Cię arturo zmartwie. Ja srednio swoją wychodze 15,5 -16l i latam tak jak kazdym innym autem. Na trasie wynik od 11,5 do 13l. Ale zaloze sie ze to twoje 740 po miescie spali ok 19- 20l moja 20,5- 21 I to są wyniki liczonena kilometrach a nie BC. Wielka mi rozbieznosc. :lol:
adi przeczytaj dokładnie moj post,nic nie wspomniałem o pomiarach obc tylko tankuje do pełna jade i znow tankuje do pełna czyli mierzone w km.I zapewniam Cie,ze moje BMW jeszcze nie przekroczyło mi nigdy 16 l pb.Tak,ze z tym litrem roznicy wyluzuj bo tak nie jest...jest litr roznicy ale tylko w poj.
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moim zdaniem V12 to lepszy silnik. Jest to idealne źródło napędu do tej limuzyny. Ciągnie na każdym biegu do przodu. V8 4.4 też jest bardzo dobrym motorem, ale jednak odbiega od V12. V12 posiada większy moment obrotowy , więcej koni , więcej cylindrów a spalanie 1 czy 2 litrów więcej to moim zdaniem nie jest duża różnica. Posiadam BMW E38 750 i na trasie pali 12,5 i nie to że jadę do 120..czasami i sie depnie 200 no ale taki silnik przy 200 ma niecałe 3500 obr/min więc co on robi??praktycznie nic. Po mieście rzadko jeżdżę ale to auto nie jest do jazdy po mieście. Tym autem sie podróżuje i pływa po drodze. Ale szczerze mówiąc każdy chwali to co ma. Jeździłem 4.4 V8 w E38 ale to już nie ta jazda.. Kultura pracy V12 ogromny moment obrotowy robi większe wrażenie niż V8. Dotykasz lekko gaz a silnik już rwie do przodu. No i jak się otworzy maskę to V8 tak troszkę biednie wygląda:) Co do instalacji gazowej to jeśli ktoś kupuje auto co ma ponad 4 L pojemności to powinien się liczyć z kosztami, a gaz niech sobie założy do Poloneza to strzelać mu nie będzie. Pozdrawiam
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moim zdaniem V12 to lepszy silnik. Jest to idealne źródło napędu do tej limuzyny. Ciągnie na każdym biegu do przodu. V8 4.4 też jest bardzo dobrym motorem, ale jednak odbiega od V12. V12 posiada większy moment obrotowy , więcej koni , więcej cylindrów a spalanie 1 czy 2 litrów więcej to moim zdaniem nie jest duża różnica. Posiadam BMW E38 750 i na trasie pali 12,5 i nie to że jadę do 120..czasami i sie depnie 200 no ale taki silnik przy 200 ma niecałe 3500 obr/min więc co on robi??praktycznie nic. Po mieście rzadko jeżdżę ale to auto nie jest do jazdy po mieście. Tym autem sie podróżuje i pływa po drodze. Ale szczerze mówiąc każdy chwali to co ma. Jeździłem 4.4 V8 w E38 ale to już nie ta jazda.. Kultura pracy V12 ogromny moment obrotowy robi większe wrażenie niż V8. Dotykasz lekko gaz a silnik już rwie do przodu. No i jak się otworzy maskę to V8 tak troszkę biednie wygląda:) Co do instalacji gazowej to jeśli ktoś kupuje auto co ma ponad 4 L pojemności to powinien się liczyć z kosztami, a gaz niech sobie założy do Poloneza to strzelać mu nie będzie. Pozdrawiam

 

Racja :cool2: V12 to jest :modlitwa:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.