Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bardzo trudne pytanie....odpowiem jak zeznasz czy lepsze są blondynki czy brunetki... :D ...trudno napisać coś nowego w tym temacie.... :D

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

jakie wady? ja jezdze i jest bajecznie. osiagi sa niemal identyczne jak w 740 ale kultura pracy V12 jest zupelnie inna, spalanie troszke wieksze. mam silnik M73 - podobno poprawiono w nim jakies usterki ktore zdarzaly sie przy silnikach M70 (nie wiem jakie)

jak dla mnie to tylko 750 wchodzi w gre. i zadnej instalacji gazowej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zdecydowanie 740i jedzie tak samo jak 750i a pali dużo mniej. A poza tym części eksploatacyjne do silnika 740 a750

 

zdecydowanie za krotko jezdziles 750 ktora w swoim czasie kosztowala okolo 150% ceny jaka nalezalo zaplacic za 740 z tym samym wyposazeniem. i roznica wcale nie polega na osiagach w sprincie do setki bo te akurat sa niemalze identyczne. szkoda gadac... temat rzeka... walkowano to juz na forum...

Opublikowano

Jako osoba, która przygląda się dyskusji z boku mogę tylko napisać czym ja bym się kierował przy rozstrzyganiu takiego dylematu.

 

1)Wydatki na paliwo ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

2)Gaz ? (odpowiedzi są dyskusyjne, gdyż czemu niby nie zakładać gazu do 740? Mam na myśli to ,że jeżeli od początku nastawiamy się na kupno gazu to lepiej wziąć większy silnik)

a) Tak - 750

b) Nie - 740/750

 

3)Wydatki na serwis ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

4)Kwestie drugorzędne(choć dla niektórych priorytetowe) takie jak np. dźwięk silnika.

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

5)Osiągi?

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

Jeżeli w teście wyszło Ci więcej odpowiedzi "a" bierz 750 jeżeli "b" - 740. Pozdrawiam.

Mam nadzieję ,że pomogłem

Opublikowano

2)Gaz ? (odpowiedzi są dyskusyjne, gdyż czemu niby nie zakładać gazu do 740? Mam na myśli to ,że jeżeli od początku nastawiamy się na kupno gazu to lepiej wziąć większy silnik)

a) Tak - 750

b) Nie - 740/750

 

 

Gaz do V12 nie rozśmieszaj ludzi wszyscy wiedzą(może jednak nie wszyscy), że V12 + gaz = problemy.

Za to dobrze założona sekwencja do 740 powinna śmigać bez problemu.

 

W kwestii wyboru 740 a 750 nie będę się wypowiadał, bo to bardziej kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

2)Gaz ? (odpowiedzi są dyskusyjne, gdyż czemu niby nie zakładać gazu do 740? Mam na myśli to ,że jeżeli od początku nastawiamy się na kupno gazu to lepiej wziąć większy silnik)

a) Tak - 750

b) Nie - 740/750

 

 

Gaz do V12 nie rozśmieszaj ludzi wszyscy wiedzą(może jednak nie wszyscy), że V12 + gaz = problemy.

Za to dobrze założona sekwencja do 740 powinna śmigać bez problemu.

 

W kwestii wyboru 740 a 750 nie będę się wypowiadał, bo to bardziej kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.

 

Hmmm, ciągle się uczę...na błędach. Mógłbyś wytłumaczyć mi dlaczego tak jest ??

 

UPDATE :

LINK 1

LINK 2

 

KinceK, może nie do końca masz rację ;)

Opublikowano
Jako osoba, która przygląda się dyskusji z boku mogę tylko napisać czym ja bym się kierował przy rozstrzyganiu takiego dylematu.

 

1)Wydatki na paliwo ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

2)Gaz ? (odpowiedzi są dyskusyjne, gdyż czemu niby nie zakładać gazu do 740? Mam na myśli to ,że jeżeli od początku nastawiamy się na kupno gazu to lepiej wziąć większy silnik)

a) Tak - 750

b) Nie - 740/750

 

3)Wydatki na serwis ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

4)Kwestie drugorzędne(choć dla niektórych priorytetowe) takie jak np. dźwięk silnika.

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

5)Osiągi?

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

Jeżeli w teście wyszło Ci więcej odpowiedzi "a" bierz 750 jeżeli "b" - 740. Pozdrawiam.

Mam nadzieję ,że pomogłem

 

jak na moje oko to z tego testu mało wynika :?

Opublikowano

wielu mowilo i wielu jeszcze bededzie mowic ze bmw nie lubi gazu! ale w wiekszosci bmw w polsce maja wlasnie instalacje gazu!! jak ktos ma kasy jak lodu to poco mu gaz!? ale jaktaki przecietny Polak ma 740 i zarabia jak sredni polak to napewno zalozy lpg! a chce jezdzic bmw a nie lanosem. ja tez trzymam sie rekoma i nogami marki BMW, ale gdyby nie gaz to wlasnie bym byl zmuszony jezdzic takim lanosem :mad2:

a wracajac do pyt, to lepsza 740. :wink:

Opublikowano
Jako osoba, która przygląda się dyskusji z boku mogę tylko napisać czym ja bym się kierował przy rozstrzyganiu takiego dylematu.

 

1)Wydatki na paliwo ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

2)Gaz ? (odpowiedzi są dyskusyjne, gdyż czemu niby nie zakładać gazu do 740? Mam na myśli to ,że jeżeli od początku nastawiamy się na kupno gazu to lepiej wziąć większy silnik)

a) Tak - 750

b) Nie - 740/750

 

3)Wydatki na serwis ?

a) nieograniczone - 750

b) ograniczone - 740

 

4)Kwestie drugorzędne(choć dla niektórych priorytetowe) takie jak np. dźwięk silnika.

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

5)Osiągi?

a) istotne - 750

b) nieistotne - 740

 

Jeżeli w teście wyszło Ci więcej odpowiedzi "a" bierz 750 jeżeli "b" - 740. Pozdrawiam.

Mam nadzieję ,że pomogłem

 

jak na moje oko to z tego testu mało wynika :?

 

Różnice między 740 a 750 (w moim mniemaniu) dot. głównie(w jakiś 90% spornych kwestii) kosztów. Autor tematu w tych kwestiach powinien rozpatrywać (wg. mnie) swój wybór, gdyż jak sami mówicie osiągi są podobne,wyposażenie również, przebiegi także(obie wersje posiadają pojemnościowo duże silniki więc zakładam,że służyć miały w trasach - więcej kilometrów). Tak więc wybór zasadniczo sprowadza się do kwesti kosztów - i na tym opiera się mój teścik :)

Opublikowano
Mam e32 750 podam przykladowo na moim aucie kupilem je z lpg na ktorej zrobila moze jakies 7 tys km od zalozenia jezdzac na gazie same problemy (strzaly gazu itp) auto bylo nieraz ustawiane u gazownika (dodam ze mialem gaz II gen.) postanowilem wyciagnac te instalacje . Mechanik ktory zajmuje sie tylko Bmw to robil i mowil ze zadko sie zdaza zeby 750 dobrze chodzila na gazie zawsze sa problemy nawet po czasie... 740 napewno nie jest to samo co 750 zupelnie inna kultura pracy silnika inna dynamika , koszty w utrzymaniu to fakt duzo wieksze . Ale zdecydowanie polecam V12 :cool2:

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano
No ale nie pisz tu o II generacji. :duh:

 

Przecież jeśli mowa o gazie to TYLKO i wyłącznie sekwencja.

 

Jak narazie to mowa jest o 740 a 750 a nie o lpg :mad2: . II generacja fakt nieporozumienie dlatego tej instalacji juz u mnie nie ma

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano

740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

 

750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

 

Jak widac 740 ma tylko 14 km mniej ale 750 uzyskuje pelna moc i moment przy nizszych obrotach takie male porownanie bo o tym temat

Było e30 323 wąska lampa :)

Potem e34 525

Teraz e32 750 V12 :D


www.fabrykaksztaltu.pl

Opublikowano
Za wyborem V8 przemawia zdrowy rozsądek i... nic wiecej :D Kupujac siodemke do jazdy na co dzień i do tego mając ograniczony budżet poszukałbym czegos w przedziale 728 - 740. Kupując e38 dla hobby i/lub mając nieograniczony budżet szukałbym 750. W tym drugim przypadku zawsze najlepszym wyborem bedzie 750, chyba że ktos jest koneserem V8 i ma w garażu same auta z V8.
Opublikowano
740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

 

750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

 

Jak widac 740 ma tylko 14 km mniej ale 750 uzyskuje pelna moc i moment przy nizszych obrotach takie male porownanie bo o tym temat

 

Podałeś dane dla E32, a temat dotyczy E38.

 

740 M62(bo taka jest w temacie) 4398 286 KM przy 5700 i 420 Nm przy 3900

750 M73 5379 326 KM przy 5000 i 490 NM przy 3900

 

Ale to i tak tylko sucha teoria, moja rada jest taka przejechać się jedną i drugą, cała różnica nie będzie polegała na osiągach tylko na kulturze pracy jednostki i sposobie dostarczania mocy.

 

m!xeR niestety z tym gazem to chyba mam rację, sprawa wygląda tak, żeby założyć sekwencję do V12 trzeba zgrać 2 sekwencje do 6-cio garowego silnika(wykonalne ale nie spotkałem jeszcze takiego samochodu), niestety warsztaty w Polsce nie chcą się podejmować takich rzeczy. Jestem ciekaw czy ktoś z naszego forum ma V12 z sekwencją?

Pozdro.

 

Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
nie lepiej kupic diesla ?? gaz w 7-er to profanacja, to nie jest wczesniej wspomniany lanos czy polonez, tylko samochód z troche innej pólki. Jak kogos stac na e38 to stac go i na paliwo, a jak nie to niech kupi diesla 3,0 albo lanosa czy astre.
Opublikowano
Oplacalność diesla nie zawsze jest oczywista...A poza tym profanacja czy nie,ja bym wolał jeździć zagazowaną Siódemą a niżeli Astrą.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Panowie ale co Wy z ta kultura pracy silnika...niech mi ktos powie,ze V8 a szczegolnie 4.0 lub 4.4 ma zła kulture to zeby powybijam...haha.Oczywiscie,ze V12 pracuje pieknie ale V8 rowniez tylko,ze jest to calkiem inny rodzaj dzwieku...ja zawsze mowie,ze V12 nisko mruczy a V8 cicho bulgocze i taka jest prawda.Oba te silniki dzwiek motoru maja oszałamiajacy.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.