Skocz do zawartości

SPADEK MOCY ORAZ DRGANIA NA KIEROWNICY


maruder66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam kilka pytań a mianowicie co może być przyczyną bardzo słabej mocy( chodzi o przyspieszenie )w moim BMW e 39 520 i. Jest to maszyna z98 roku z przebiegiem 190 tys km. Oraz co może być przyczyną drgań na układzie kierowniczym ostatnio wymieniłem wahacze oraz zwrotnice w prawym kole .Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :modlitwa:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Też mam 520i.

Myślę , że powodem słabej mocy jest tu słaby silnik.

:twisted2:

Ale Tak na poważnie to troszkę więcej napisz. Powodów słabego przyspieszenia może być bardzo dużo.

Napisz od kiedy jest słaby?

Na jakim paliwku śmigasz?

Czy ciepły i zimny jest słaby?

Czy coś w nim robiłeś?

Jaki masz olej?

Czy bierze olej?

Czy coś słychać niepokojącego?

Ile pali?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam dziękuje za zainteresowanie tak jak napisałeś słaba moc zwiazana jest z tym ze 2 litry i 150 koni diabła z tego auta nie zrobią, przekonałem sie o tym bo ostatnio miłem okazje pojeździć taką samą BEMKĄ. Natomiast większym problemem są drgania na kierownicy odczuwalne pomiędzy prędkością 100 a 140 km/h. W związku z tym zostały wymienione 2 wahacze, zwrotnica w lewym kole oraz sprzęgło elastyczne łączące skrzynie biegów z wałem napędowym, po tym wszystkim została ustawiona zbieżność i drgania jak były tak są.Pozdrawiam i czekam na pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziękuje za zainteresowanie tak jak napisałeś słaba moc zwiazana jest z tym ze 2 litry i 150 koni diabła z tego auta nie zrobią, przekonałem sie o tym bo ostatnio miłem okazje pojeździć taką samą BEMKĄ. Natomiast większym problemem są drgania na kierownicy odczuwalne pomiędzy prędkością 100 a 140 km/h. W związku z tym zostały wymienione 2 wahacze, zwrotnica w lewym kole oraz sprzęgło elastyczne łączące skrzynie biegów z wałem napędowym, po tym wszystkim została ustawiona zbieżność i drgania jak były tak są.Pozdrawiam i czekam na pomoc

 

byc może przyczyna lezy po stronie opon, podjedz do gumiarza,niech zdejmie koła i sprawdzi na wyważarce jak one się toczą. moze z opon zrobiły się jaja. brat ma taki przypadek w swojej e39. Od około 100 do 130 kierownica drży i okazało się ze mimo iż wyważenie jest ok, to opony są do kitu - zrobiły się jajka :jawdrop:

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to drganie to przy hamowaniu czy przy poruszaniu się bo jeśli przy hamowaniu to krzywe tarcze hamulcowe ja miałem u siebie problem z tarczami dlatego przy hamowaniu drżała mi kierownica.

 

Pozdrawiam

SEX JEST JAK BMW RADOSC Z JAZDY :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te drgania nie musza byc wywołane krzywymi tarczami u mnie wystepowały tez drgania przy hamowaniu ,lecz ustapiły po odpowietrzeniu przy okazi wymieniłem płyn byc moze on tez mial zwiazek z drganiem kierownicy ewentualnie sprawdz amortyzatory wszystkie simerbloki itd. :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.