Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja nie rozumiem w ogóle tego dylematu(Audi czy BMW), rozglądam się nadal za samochodem dla mojego ojca i po wnikliwej analizie stosunku jakości do ceny i kosztów eksploatacji wyszło, że najtrafniejszym wyborem będzie Mercedes W220 S320 CDI. Dlaczego? Samochód wszedł do produkcji w 1998, także egzemplarze z np 2003 są już dopracowane i nie cierpią na bolączki wieku niemowlęcego i jak dla mnie jest najładniejszy z pośród tych trzech. Poza tym koszty utrzymania będą zdecydowanie niższe - dziwne ale prawdziwe. Przykro mi to pisać, ale chyba bym nie kupił E65, nie przemawia do mnie ten samochód, do Audi mógłbym się przekonać, ale nawet biorąc dla siebie taki samochód wziąłbym zdecydowanie Mercedesa bez dwóch zdań. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Przykro mi to pisać, ale chyba bym nie kupił E65, nie przemawia do mnie ten samochód, do Audi mógłbym się przekonać, ale nawet biorąc dla siebie taki samochód wziąłbym zdecydowanie Mercedesa bez dwóch zdań.

Czemu przykro? E23 było fajne, E32 fajniejsze, E38 jeszcze fajniejsze, a tu nagle taki kloc. Życie jest brutalne - też bardziej przemawia do mnie A8.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

Merc tez mi sie bardzo podoba, ale podobno multum rzeczy sie w nim sypalo. Rozmawialem tok temu w salonie Mercedesa z jednym z pracownikow i powiedzial ze jesli chce dosc malo awaryjny samochod (biorac pod uwage Audi) i najmniej awaryjny z Mercow to abym bral C klase. Pytanie i odpowiedz dotyczylo rocznikow wypuszczonych ok. 2000 roku ...

Pozatym na autoocen mozna poczytac o S klasie i duzo osob klnie ...

Opublikowano

Kazdy z samochodow tej klasy jest na tyle skomplikowany, ze moze sie psuc czesto i klopotliwie.

A czy bedzie mial 4 lata, czy 10, to moim zdaniem ma zdecydowanie mniejsze znaczenie, niz to, w jakim jest stanie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja Ci powiem szczerze, że zrobiłęm porządne rozeznanie ostatnio w temacie A8, S klasse i 7er:

- środek Audi to jest szczyt tandety, jeśli Wam się podobają plastiki, to nie pogadamy w temacie, sorry,

- 1000 przycisków na konsolecie Audi, co prawda kiedyś chciałem zostać pilotem i kokpit F16 wyglądał dla mnie miło, ale dziś jestem programistą i wole iDrive,

- środek nowej s-klasse to praktycznie kopia E65 (szufladki, zmiana biegów), co tylko potwierdza że design środka E65 która powstała w 2001 roku nie jest taki tragiczny, jak niektórzy tu mówią,

- z zewnątrz s-klasse pięknie wygląda z tyłu (i z tyłu-boku), audi z przodu (grill), niestety patrząc na merca z boku/przodu czy audi z tyłu/boku, nie mam jakiegoś wrażenia że to są auta z klasą, ale to są moje przemyślanie tak z grubsza wrzucone wiec prosze nie brac tego na super poważnie, E65 po lifcie zdecydowanie rządzi, sprzed liftu niestety przód jest beznadziejny, a tył taki sobie.

 

Co do dylematu, to od siebie dodam że Audi sprzed liftu (grill mały) wygląda jak przerośnięte A4 i tyle, nic nadzwyczajnego, takie sobie auto. Do tego silniki - żadna rewelacja. Środek - napisałem co o nim sądze wyżej. E65 sprzed liftu niestety mi już zbrzydło (przód, tył), ale to efekt patrzenia na wersje po lifcie (są piękne) codziennie, bo sporo ich po okolicy jeździ.

 

E65 to według mnie piękny środek, super wygoda (komfort fotele to podstawa), komfort jazdy, zawieszenie robi swoje. No i silnik 4.4 333km, piękna sprawa. W życiu nie zamieniłbym tego na Audi, jak każdy fan BMW :)

Opublikowano

Dokładnie....a np silnik w audi 4.2 (jak ktoś napisał "ze ma przewagę") to "muł" .Jeździłem tym i żadna rewelka.A przy E65 po lifcie to "wymięka" jak dla mnie i już... np przy takim :

 

http://moto.allegro.pl/item329696839__bmw_730_d_faktura_vat_leasing_.html

 

i nikt mi nie powie ze jest brzydkie lub że audi jest ładniejsze :twisted2:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
mi osobiście w tych nowych BMW nie podobają się te bagażniki - wydają się takie krótkie jak w piątkach albo napuchniętych trójkach ....

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli mam być szczery, to mnie nie podobają się światła tylne (3 i 7 po lifcie). Te paski zlewają się i nie wyglądają za fajnie. Ale podejrzewam ze to kwestia mody, standard i tyle, trzeba sie przyzwyczaic.
Opublikowano

Wybór jest ciężki ale ja bym wybrał tak jak Kincek , W220 zawsze mi sie podobał i będzie podobał , a niestety nowe BMW Bugla mi się nie podobają więc zostanę przy e38 :cool2:

 

 

Ale jeśli miałbym wybierać tylko między Audi A8 czy BMW e65 to bym wybrał

 

Audi A8 4.2 TDI

 

pozdr

 

Tomek

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
najlepiej jakbys pojeździł jednym i drugim i wtedy wybieral bo na zdjeciach to nie wszystko sie podoba, a tak poznasz samochod blizej i wybór bedzie prostrzy
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja Ci powiem szczerze, że zrobiłęm porządne rozeznanie ostatnio w temacie A8, S klasse i 7er:

- środek Audi to jest szczyt tandety, jeśli Wam się podobają plastiki, to nie pogadamy w temacie, sorry,

- 1000 przycisków na konsolecie Audi, co prawda kiedyś chciałem zostać pilotem i kokpit F16 wyglądał dla mnie miło, ale dziś jestem programistą i wole iDrive,

- środek nowej s-klasse to praktycznie kopia E65 (szufladki, zmiana biegów), co tylko potwierdza że design środka E65 która powstała w 2001 roku nie jest taki tragiczny, jak niektórzy tu mówią,

- z zewnątrz s-klasse pięknie wygląda z tyłu (i z tyłu-boku), audi z przodu (grill), niestety patrząc na merca z boku/przodu czy audi z tyłu/boku, nie mam jakiegoś wrażenia że to są auta z klasą, ale to są moje przemyślanie tak z grubsza wrzucone wiec prosze nie brac tego na super poważnie, E65 po lifcie zdecydowanie rządzi, sprzed liftu niestety przód jest beznadziejny, a tył taki sobie.

 

Co do dylematu, to od siebie dodam że Audi sprzed liftu (grill mały) wygląda jak przerośnięte A4 i tyle, nic nadzwyczajnego, takie sobie auto. Do tego silniki - żadna rewelacja. Środek - napisałem co o nim sądze wyżej. E65 sprzed liftu niestety mi już zbrzydło (przód, tył), ale to efekt patrzenia na wersje po lifcie (są piękne) codziennie, bo sporo ich po okolicy jeździ.

 

E65 to według mnie piękny środek, super wygoda (komfort fotele to podstawa), komfort jazdy, zawieszenie robi swoje. No i silnik 4.4 333km, piękna sprawa. W życiu nie zamieniłbym tego na Audi, jak każdy fan BMW :)

 

Zgadzam sie z Zodiac'iem.

 

Jezeli chodzi o wyglad to kazdy ma swoj gust i jednemu bedzie sie podobala audi'ca a drugiemu bejca. Nie wiesz co wybrac to umow sie na jazde probna 2 samochodami i pytaj o wszystko. Kazdy samochod sie kiedys popsuje, lecz jak sa w miare nowe z malym przebiegiem to nie ma sie o co martwic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.