Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ktos mial jakies doswiadczenie z BMW E65 i Audi A8 (D3) ? Przydaloby mi sie cos duzego i mam dylemat.

Audi od dawna cieszy sie dobra renoma jesli chodzi o bezawaryjnosc, no i czesci tez sa troche tansze. Natomiast BMW ma lepszy charakter, ale czesciej sie psuje.

Z zewnatrz oba samochody mi sie podobaja, ale w srodku A8 wyglada o niebo lepiej. E65 jest bardzo toporne, jakby kawal szafy wstawili .... :(

(rok produkcji obu samochodow np. 2003 czyli jeszcze bez faceliftingu)

Opublikowano
skoro klikasz na forum 7, to ja oczywiście opowiem się za E65 :wink: Audi mi się nie widzi za bardzo, jest jakieś takie nijakie, ale oczywiście to tylko moje zdanie :8)
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
Ja to bym brał Audi A8 - zdecydowanie :twisted: tylko jeśli sprowadzane... to weź kogoś z magnesikiem, bo szkoda byłoby dać tyle kasy za remontowane autko - i pamiętaj w autach tej klasy i ceny nie może być milimetra różnicy.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
Ja to bym brał Audi A8 - zdecydowanie :twisted: tylko jeśli sprowadzane... to weź kogoś z magnesikiem

 

Audi A8 ma aluminiowe nadwozie - lepiej wziac czujnik elektroniczny ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Audi z zewnątrz zbyt słabo odróżnia się od A6 (jak na tą klasę auta), różnicą jest głównie wielkość. E65 (przed liftem) podoba mi się duużo bardziej (po lifcie już nie), na odwrót w Audi, przed liftem - feee(choć to kwestia gustu) po lifcie - duużo lepiej. Z zewnątrz przynajmniej moje gusta bardziej zaspokaja mocno krytykowane nadwozie BMW. Natomiast w środku rzeczywiście Audi jest ładniejsze (choć to znowu kwestia gustu). Optymalną sprawą byłoby auto o nadwoziu E65 i wnętrzu A8
Opublikowano
Optymalną sprawą byłoby auto o nadwoziu E65 i wnętrzu A8

 

Tez o tym myslalem ... :)

A8 bardzo mi sie podoba po 2005 roku kiedy to dostalo mega wielki gril :)

BMW fajne, agresywne z zewnatrz, ale srodek niestety ... :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Audi od dawna cieszy sie dobra renoma jesli chodzi o bezawaryjnosc, no i czesci tez sa troche tansze. Natomiast BMW ma lepszy charakter, ale czesciej sie psuje.

 

Nie jestem tego taki pewien. Kilka dni temu rozmawiałem ze znajomym który w Niemczech zajmuje się elektroniką samochodową. I zapytałem się go właśnie o awaryjność Audi , Mercedesa i Audi. Stwierdził że jeżeli chodzi o elektronikę to zdecydowanie najbardziej awaryjne jest Audi.

Opublikowano

wiesz Audi nigdy nie będzie Mercedesem nie ma jego renomy i nie kosztuje tyle co Mercedes także oczywiste dla mnie jest to że Audi będzie bardziej awaryjne od Mercedesa

Ale wracając do tematu ja obstawiam BMW (Będę Marce Wierny)

Opublikowano
wiesz Audi nigdy nie będzie Mercedesem nie ma jego renomy i nie kosztuje tyle co Mercedes także oczywiste dla mnie jest to że Audi będzie bardziej awaryjne od Mercedesa

Ale wracając do tematu ja obstawiam BMW (Będę Marce Wierny)

 

zaraz, zaraz .. przez ostatnie 10 lat Mercedes tak sobie obnizyl renome ze szkoda gadac. Dopiero teraz znow sie ogarniaja bo klienci uciekli do Audi i BMW, wiec Mercedesa mozesz nawet nie wspominac.

Pozatym cos mi sie w wiadomosciach obilo o uszy ze BMW i Mercedes chca polaczyc sily aby konkurowac z Audi .....

Opublikowano

Pozatym cos mi sie w wiadomosciach obilo o uszy ze BMW i Mercedes chca polaczyc sily aby konkurowac z Audi .....

 

:modlitwa: nie mów tak więcej :nienie:

BMW i MERCEDES to klasa sama w sobie do której Audi nie jest wstanie startować , tak jest i tego nie zmienisz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popełniłem błąd w poprzednim poście zapytałem go o porównanie Audi, BMW i Mercedesa i jednoznacznie stwierdził że najbardziej awaryjne jest Audi.
Opublikowano

do BMW chyba jednak tańsze będą części niż do Audi. Czy się będzie dużo psuć? Zależy jaki poprzedni właściciel. Jak kiedyś zobaczyłem szalejące E65 w Katowicach gdzie gość jeździł po 100 km/h i wyprzedzał wszystko po ruchliwych skrzyżowaniach na cholernie dziurawych drogach to sobie myślę co będzie z tym autem za kilka lat :)

 

Poza tym E65 cholernie mi sie nie podoba w środku, za to E32 pamiętam jeszcze jak chodziłem do LO :D 5 lat temu to mi się E32 wyjątkowo podobało zwłaszcza środek. Wniosek z tego taki że chyba E65 już mi się nie spodoba :( A szkoda...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak coś to S8.Wtedy można sie zastanawiać...Jak dla mnie to BMW.Bez konkurencji.Audi to przeciętny samochód moim zdaniem

 

I po co ma mercedes łączyć siły z bmw skoro i tak Audi ma jeszcze bardzo daleko Merca.

 

Kup sobie audi i juz.Przeciez nikt na forum bmw nie powie Ci zeby wolał audi bo jest lepsze...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Przeciez nikt na forum bmw nie powie Ci zeby wolał audi bo jest lepsze...

:8) i chyba tymi słowami można zakończyć temat

Opublikowano
Przeciez nikt na forum bmw nie powie Ci zeby wolał audi bo jest lepsze...

:8) i chyba tymi słowami można zakończyć temat

 

Wiec wyglada na to ze niektorzy maja zaslepione oczy marka i nie dostrzegaja innych. Tez mam BMW i lubie te marke, rowniez uwazam ze Audi to lepszy WV ... ale nie znaczy to ze bede sie ograniczal tylko do BMW i nie spojze na inne auta ...

W srodku auta spedza sie wiekszosc czasu, a porownajcie sobie wnetrze E65 i A8 .... jak juz pisalem, z zewnatrz wole BMW ale w srodku podoba mi sie bardziej Audi .. i dlatego ciekaw bylem jak jest np. z awaryjnoscia itp To ze jest to forum BMW nie znaczy ze nie ma tu ludzi ktorzy maja wieksze doswiadczenie jak tylko z ta marka :mad2:

Opublikowano

To kup sobie audi...Przecież Ci nikt nie broni.Zapisz sie do klubu audi i Ci wytłumaczą tam ze audi jest boskie.Ja nie mam tylko bmw ale do audi nie mam przekonania moze daltego ze mam nie przyjemne po nim wspomnienia.Miałem A4 97r V6 i psuła mi sie co trochę.Jak na silnik V6 chodziła bardzo słabo a palił "wiaderko".Wykończenie mi sie nie podobało.Jesli chcesz to mam to sprzedania A4 2007r 2.0 turbo.I szczerze też mi sie nie podoba ten samochód...Wolę bmw niż audi i tyle...Nie tak dawno jeździłem A8 ok 02r 4.2 quatro i też wcale nie ciągnie tak dobrze.E38 4.4 by ją wciągneła jedna dziurka a drugą wypuściła :8) chyba ze są jeszcze mocniejsze silniki w audi bo ten to nie daje rady sobie z tą budą....

 

Może pomysl nad E38 z ostatnich lat produkcji-środek ma super :mrgreen:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano (edytowane)

Ja bym bral Audi, jest poprostu ladne, a ja zazwyczaj tylko tym kieruje sie kupujac/wybierajac dany produkt. Wnetrze w Audi miazdzy to z siodemki, zewnetrznie rowniez niszczy konkurencje od BMW.

 

Natomiast Audi jest ''luksusem'' z silnikiem Volkswagena. :(

Eee tam :wink: Jeszcze bys sie polaszczyl na takiego Phaetona :wink:

Edytowane przez MArcin 850i
Opublikowano

Ja tez niestety wybrał bym audi a8...... w porównaniu do nowej 7 jest poprosu piekne :wink:

 

według mnie nowa 7 jest chyba najbrzydszą seria z nowych Bmw... a szkoda... :mad2:

Opublikowano

Hmmm, tak na marginesie... przypomina mi się, jak mocny bój stoczyłem w dziale 5er pod koniec zeszłego roku na temat porównania Banglowozów ze starszymi BMW (czyli E60/E65 vs E34,39/E38) – zwłaszcza w sprawie stylistyki wnętrza. Dzisiaj widzę jednomyślność – do której oczywiście się dołączam (może dobrze, że nieliczni zagorzali zwolennicy „nowego” przechodzą już niezauważalnie obok takich tematów :-) )

 

A mówiąc na temat i wprost – nie rozumiem dylematu w kwestii wyboru czegoś dużego i najlepszego – jeżeli chodzi o coś większego od 5er – wszystkie zalety można moim zdaniem znaleźć w E38 (dzięki któremu nawet nie ma powodu wybierać miedzy BMW czy Audi, bo porównując E65 i A8 – sprawa rzeczywiście robi się niestety...hmmm co najmniej niepolityczna :) )

 

Pozdrawiam, marek

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
marek, ja jeszcze krócej: gabaryty :D

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano

ahaaaaaa.... :)

no, ale kije golfowe do E38 chyba wejdą bez problemu :?: :)

 

pozdrawiam :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

A mówiąc na temat i wprost – nie rozumiem dylematu w kwestii wyboru czegoś dużego i najlepszego – jeżeli chodzi o coś większego od 5er – wszystkie zalety można moim zdaniem znaleźć w E38 (dzięki któremu nawet nie ma powodu wybierać miedzy BMW czy Audi, bo porównując E65 i A8 – sprawa rzeczywiście robi się niestety...hmmm co najmniej niepolityczna :) )

 

Pozdrawiam, marek

 

Juz sie najezdzilem autami ktore maja 10 lat i teraz chce cos co ma 4-5 aby nie sypalo sie wszystko po kolei. Za duzo robie km rocznie aby kupic stary woz z kreconym licznikiem i z polowa czesci do wymiany. Kupujac 4-5 letni mam wieksze prawdopodobienstwo ze dluzej mi posluzy i rzadziej bedzie sie psuc.

Opublikowano

To jest argument....

W takim razie, współczuję wyboru, bo stojąc nad taką przepaścią ;) – E65 lub A8(D3) – z mojej strony, mogę niestety jedynie podpowiedzieć żebyś poszukał A.....AAAlbo nie będę o tym mówił... :beksa: ;)

pozdrawiam

 

P.S.

Mam nadzieję, że nadejdą czasy, kiedy znowu wybór będzie oczywisty :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.