Skocz do zawartości

Czy w waszych e36 da sie zrobic prędko/obrotomierz cyfrowy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powiem tak:

 

mam e36 Coupe z 98 roku z 2-strefowym climatronikiem (który zaczyna sie sypać :x i konieczna będzie wymiana rezystora czy czegoś tam) i ukryte funkcje na liczniku działają, tzn cyfrowy obrotomierz i licznik - natomiast jeśli chodzi o funkcje na panelu klimy - to cisza, nic sie nie dzieje :(

Były:

Ford Fiesta XR2i

Opel Calibra 2.0 16v ECOTEC

BMW E36 316I Coupe '98

BMW E46 330D Sedan '00

BMW E36 318 IS '95

vauxhal omega 2.5 v6

BMW E39 540iA '98

vw passat 1.9tdi

e46 328i '00

E46 325Ci kabrio '04

E60 520i '04

E46 330D touring Indyvidual '02

Jest:

BMW E65 730D '06

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

 

INFO

 

Compact 96' (jeszcze na starych nerkach), el szyby, lusterka silnik M44 140KM u mnie jest o tyle cienki komputerek że nawet temp nie pokazuje-sam zegarek. Cyfrowy obrotomierz i prędkościomierz działa elegancko. Ale niema to jak okrąglutkie zegarki :8)

Opublikowano
ja tam nie wiem o gustach sie nie duskutuje ale osobiście preferuje ładny czytelny budzik niż elektroniczny świecący wynalazek-dla mnie osobiście więcej kombinowania niż to warte :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sedan 96r m43 "maly" komputer tylko z zegarkiem i temp. na licznikach nic poza testem zegarow sie nie dzieje ale na panelu od climatronica wszystko dziala ;-)
Opublikowano
Ja mam 318 tds-a z 98 roku. Na obrotomierzu wszystko dziala bez problemów, ale na climatroniku nie chce. Moze źle to robię, nie wiem. Dodam że nie mam komputera tylko zegarek analogowy.
Opublikowano (edytowane)

Witam jeżeli kogoś interesuje podaje co oznaczają kolejne

wyświetlane na klimatroniku informacje:

 

1. temp. w kabinie

2. temp. zewnętrzna

3. czujnik grania lewy ( temp. w kabinie z lewej strony ) - Heizungssensor links

4. czujnik grania prawy (temp. ow kabinie z prawej strony ) - Heizungssensor rechts

5. temp. w parowniku

6. obroty silnika

7. prędkość km\h

8. obroty wenrtlatora - siła nadmuchu klimy w aucie

9. % otwarcia klapy wlotu świeżego powietrza - 775 = 77,5 %

10. V AUC sensor - jakiś czujnik napięcia od klimy

11. napięcie na aku V

12. wersja softu

 

dane z

 

http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/archiv/klima/klimatest.html

 

Opcja wyświetlania tych danych dostępna jest jedynie w w starszych panelach klimatronika (w nowszych pojawia się napis AUTO na wyświetlaczy gdy wciśniemy guzik auomatycznego sterowania nawiewem )

Edytowane przez siemione36
Opublikowano

318i 91 rok, zegarek analogowy - u mnie na wyświetlaczu dochodzi bodajże do pozycji 7 a potem się robi test zegarów, czyli ustawić się nie da :cry2:

 

edit: aha i jeszcze jak sprawdzałem opis ze strony 6 każdej pozycji do 1 w górę to u mnie to jakoś inaczej wygląda :doh:

POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam czy to ma pokazywać na wyświetlaczu od kilometrów? ja mam ten od kilometrów, jeden pokazujący godzinę i drugi temperature. co oznacza przycisk "MOMO" i do czego on służy?
  • Moderatorzy
Opublikowano

To co pokazuje godznie i temp to maly komputer. Dane wyswietlaja sie albo na panelu kilmatronika albo na zegarach licznika.

 

Ten przycisk to MEMO funkcja przypominania. Popatrz do instrukcj obslugi auta.

 

Jeszcze jedno zrob porzadek z tymi postami i poprostu zmien pierwszy a pozostale dwa usun.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kurde ja to chyba coś źle robię, więc może ktoś się kapnie w którym momencie...

 

wciskam cycka, przeręcam kluczyk i szybko puszczam przycisk....widzę napis "test". Pojedyńczymi kliknięciami dojeżdżam do testu 15. I teraz próbowałem 2 metody:

- na 15 trzymam dłużej

- wybieram 15 (bez trzymania)

 

Za każdym razem objaw ten sam....wyświetla mi się przebieg. Co robię źle? Autko to Compact TDS '99, z małym BC

Opublikowano
no tak, czytałem ten post.... ma pojawić się L on potem L off, tylko że jak trzymam to wyskakuje mi ten cholerny przebieg.... Za krótko trzymam?
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, jeszcz raz - tym razem filmik, może mi ktoś powie co źle robię

(to samo jest gdy próbuję z 15 - jak ją wcisnę i przetrzymam to wyłącza mi się cały test jak na mojej próbie z test10)

 

FILMIK:

 

 

Opis z pierwszego postu w tym temacie:

Najpierw wciskasz "popek" kilka razy i trzymasz.

Przekręcasz kluczyk w pozycje 1

przyciskasz 15 razy (z czym przy 15 trzeba wcisnąć i przytrzymać)

Czekasz aż zapali sie (L off)

puszczasz

i znów wciskasz "popek" (7 razy żeby pokazywało obroty, 8 prędkość)

Opublikowano

chyba się nie zrozumieliśmy...

 

to tylko pokazówka, tak samo zachowują mi się zegary jak dochodzę do 15 i ją przetrzymuje - totalnie NIC. Z testu przechodzi na zwykłe wskazania. Potem to sobie można klikać...

 

chodzi o to że obojętnie który test robię, licznik zachowuje się za każdym razem tak samo. Auto z rocznika '98

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.