Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM .Niedawno bylem zmuszony sprzedac swoja e 39 528 :cry2: i przesiadlem sie na is 318 panowie tragedia auto jest mojego szwagra i ma nieznosnie brzęczacy i głosny wydech jazda jest poprostu nieprzyjemni i męczaca. Dodam ze wydech został zmieniony i jest tam zgrzebany niema katalizatora orginalny jest tylko pierwszy tłumnik a koncowy to orginał od e46 co do pierwszego to nie wiem w jakim on jest stanie auto nie młode bo 92. Co zrobic by było cicho i przyjemnie a auto nie straciło na mocy bo co prawda nie jest to 28 ale sie wmiare kreci. :duh:
Opublikowano
raczej wczesniej sprzedasz is niz sie do nie go przyzwyczaisz Rorznica pomiedzy 318 is a 528 to przepasc w cichosci silnika , wydechu i oplywajacego go powietrza przy predkosciach wiekrzych .
Opublikowano
No prawda jest taka... że 4 cylindrowce są głośne. Zwłaszcza iesy. Zwłaszcza na dłubanym tłumiku. Ale jak się jeździ ostrożnie jest i cicho i przyjemnie. I jak trzeba wcisnąć to ryknięcie też nie przeszkadza ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.