Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kick down czyli redukcja,staraj się nie robić tego jak masz jeszcze ,,chłodną" skrzynię(silnik osiąga już temp ale skrzynia dopiero po ok 20km jazdy,to wydłuży żywotność skrzynki :cool2:

 

 

A ja mam pytanie, czy częste używanie funkcji "kick down" skróci żywotność skrzyni, mam tu na myśli i diesla i benzynę?

 

Tak na pewno skroci jej zywotnosc oraz prawdopodobienstwo wystapienia jakiejs awarii wzrosnie.

 

Oczywiscie nie od razu. W koncu po to jest, aby uzywac.

Ale to tak jakby wziac 2 autka np. z manualem. Wsadzic jakiegos kierowce ktore bedzie jezdzil 1-2-3 i boom nagle 1 i gaz pod czerwone pole... i tak non stop. A drugi bedzie jezdzil ksiazkowo obroty w normie bez zrywow szarpniec.

 

Moim zdaniem wieksze prawdopodobienstwo usterki czy tez szybszego zuzycia bedzie w pierwszym przypadku.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
jak by jej to szkodziło to by tego kickdowna nie stosowali widocznie pocos jest jak jest zamontowany to sie powinno uzywac jesli natomiast kupujecie auto i niebedziece kozystac z całego potencjału bo sie skrzynia rozleci to według mnie jest to bezsensowne ja mam bmw virusie 50 tys juz na virusie zrobiłem i skrzynia nadal chodzi

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

Opublikowano

Witam

KickDown działa w ustawieniu 'drive' i 'manual' w sportowym ustawieniu...nie.

 

I generalnie jeżeli masz obroty ok 3000 tys....to 'kickdown' nic nie da...bo jak ma zredukować bieg przy takiej wartości obrotowej ?(piszę o dieslu). KickDown najlepiej się odczuwa jeżeli jedziesz z małą prędkością obrotową (nieważne ile km/h...może być nawet 180/h)....wtedy KickDown sam dobierze odpowiednie najmniejsze przełożenie....i zapewniam....odczujesz to :D

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
Witam

KickDown działa w ustawieniu 'drive' i 'manual' w sportowym ustawieniu...nie.

 

własnie dzisiaj coś wyszperałem w niemieckiej instrukcji na ten temat. Dzięki kolego za rzeczowego posta. Pytanie powiązane ze skrzynią - czy w czasie jazdy mogę bezkarnie zmieniać położenie z D na S i M i odwrotnie :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie powiązane ze skrzynią - czy w czasie jazdy mogę bezkarnie zmieniać położenie z D na S i M i odwrotnie :?:

 

odpowiem pytaniem na pytanie - a w jaki inny sposob chcialbys dokonac zmiany? zatrzymujac sie i przerzucajac przelozenia?

 

oczywiscie, ze mozna przekladac D/S/M w czasie jazdy

 

co do kickdown, to szczegolnie trzeba uwazac na uzywanie tego wynalazku przy nierozgrzanej skrzyni (tak samo na przekladanie biegow w trybie M)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Ale żeby upewnić się w 100% hmmm... wiem ,że to forum potępia wszelakie formy street racingu ale (tu proszę o wyrozumiałość modów :) ). Rozumiem ,że pytanie jest bardzo teoretyczne... Czy e55(z podpisu a więc 354km/530Nm/1710kg/automat) będzie miał wyraźne problemy z 528(E39)Touring w manualu przy przyspieszaniu od 0km/h na odcinku 400m ?? 2 razy mierzyłem się z taką Betką i dwa razy mnie skillowała, a w dodatku nawet po przekroczeniu 100km/h ona nadal odjeżdżała (esp off).

 

Czy będzie miał problem? Jeśli Twoje auto to MB E55 AMG 5.4 to powinien 528i Touringa na 1/4 mili połknąć o wiele długości. Nawet z 4.4 w manaulu powinieneś sobie na spokojnie poradzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.