Skocz do zawartości

Poprawa mocy w E36... Tuning wart pieniedzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie. Wiem ze temat zaczalem w poscie o 318i ale pomyslalem ze dobrze bedzie jak powstanie osobny watek odnosnie tuningu mocy. Niektorzy pewnie sie orientuja ze zakupilem do swojej 320i M52 uklad dolotowy Hybrid i polerowane kolektory wydechowe. Otoz dzis zalozylem dolot i... nie moglem wyjsc z podziwu co to cacko zrobilo z moim autem. Samochod o wiele zwawiej reaguje na pedal gazu, predkosc maksymalna wzrosla o 10km na kazdym biegu, drze do przodu jak szalony nawet na 5 biegu no i ten dzwiek... jak poezja. W poniedzialek jestem umowiony na montaz kolektora wydechowego i jak bedzie gotowe to bede kontynuowal post.

 

P.S. zamontowanie ukladu Hybrid: 20 minut

Opublikowano
...predkosc maksymalna wzrosla o 10km na kazdym biegu, drze do przodu jak szalony...

 

:lol: :clap: Mniej więcej w tym momencie każdy choć troszeczkę myślący człowiek przestaje przywiązywać wagę do reszty informacji zawartych w tej wypowiedzi ponieważ jest prawdopodobne, że i inne rewelacyjne właściwości tego układu dolotowego są równie prawdziwe :)

 

Ponieważ przełożeń skrzyni biegów raczej ten "dolot" nie zmienił, dyfra również, to zapewne udało mu się przesunąć odcięcie zapłonu o jakieś 1500obr/min w górę na 1biegu, 1000obr/min na drugim, 700obr/min na trzecim itd... :mrgreen:

 

Jak dla mnie MISTRZ :modlitwa:

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No to juz wyjasniam co i jak z ta predkoscia:

Otoz przedtem jak mialem seryjny filtr to wkrecal mi sie to powiedzmy tych 6500 (nie krece nigdy wiecej) i jak wciskalem sprzeglo to wskazowka na predkosciomierzu zamarzala dopoki nie zmienilem biegu i nie wcisnalem gazu. Z tym dolotem auto z dziecinna latwoscia wkreca sie na obroty i po wcisnieciu sprzegla wskazowka zamiast sie zatrzymywac, skacze jeszcze ok 10km/h w gore. Nie chcecie to mi nie wierzcie a ja mam nadzieje ze jak wroce z anglii to bedzie jakis zlot albo spocik i wtedy pokaze wam wszystkim niedowiarkom jak ten dolot potrafi dac kopa. Zobaczycie to uwierzycie. A jak juz zaloze kolektor to zrobie telefonem film jak to sie wkreca na obroty, jak jedzie i jak brzmi. No i wstawie wykres z hamowni jak znajde czas zeby do nich jechac.

 

P.S. zaden chwyt marketingowy. Po co mialbym reklamowac w polsce prodkt ktory sprzedaja tylko w wielkiej brytanii??

 

Link to aukcji dolotu: http://cgi.ebay.co.uk/E36-BMW-HYBRID-INDUCTION-KIT-320-323-325-328-M3-M3EVO_W0QQitemZ260216226135QQihZ016QQcategoryZ36680QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Saku, jezeli komentarze tutaj wstawione budza twoje watpliwosci to wejdz sobie na www.e36coupe.co.uk, zarejestruj sie tam na forum, pozniej w polu Search wpisz Hybrid induction i znajdz post zapoczatkowany przez DavidF. Tam masz faze produkcji i opinie wszystkich posiadaczy E36 ktorzy zakupili Hybrid induction kit.

Opublikowano
Co to ma być?-stożek,zdjęcieM-ki-nie bardzo to rozumiem,Ale siła sugestji jest wielka.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
a co zlego jest w stozku? O ile filtr stozkowy ma zapewniona izolacje od ciepla silnika i chlonie tylko zimne powietrze z zewnatrz to wszystko jest ok. Jezeli zamontowany jest w odpowiedniej odleglosci od kolektora to nie powoduje zadnych zmian w przesunieciu momentu obrotowego. Za duzo sie naczytaliscie niesprawdzonych informacji i bajek szkodliwosci stozka. Owszem, jest on szkodliwy jezeli jest zamontowany nieprawidlowo albo w silnikach o malej pojemnosci. Ten zestaw jest stworzony specjalnie pod E36 i wierzcie lub nie ale daje silnikowi zauwazalnego kopa. Ja nie zaluje ani pansa z tego co wydalem na ten zestaw. Wkrotce wkleje link do filmu. A jezeli chodzi o spalanie to tak, wzroslo nieznacznie ale cos za cos.
Opublikowano
Czyli jak dobrze zrozumiałem pod wymyślną nazwą "układ dolotowy Hybrid" kryje się po prostu zwykły filtr stożkowy :?:
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Ludzie zamiast popisywac sie elokwencja przeczytajcie posty wszystkie i zapoznajcie sie z tematem, lacznie z linkiem do ukladu dolotowego. W sklad hybrid intake wchodzi: Filtr stozkowy K&N, termoizolacyjna blacha z aluminium lotniczego odgradzajaca filtr od silnika, przedluzenie dolotu w postaci rury ze stali nierdzewnej obustronnie polerowanej oraz rura na dodatkowy doplyw zimnego powietrza montowana od zderzaka do komory filtra. Ja nie probuje was do niczego przekonywac. Chcecie pisac uszczypliwe komentarze? prosze bardzo. W pewnym sensie was rozumiem bo sam bylem sceptycznie nastawiony do wszelkiego rodzaju tuningu dolotu ale po zalozeniu Hybrid calkowicie zmienilem zdanie.
Opublikowano
Co nie zmienia faktu że to nie jest układ dolotowy tylko jego końcowa część a część główna (kolektor) został stock.
Opublikowano
male pytanie a ta termoizolacje trzeba wspawac czy jak to sie montuje
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

ja przymierzam sie do zakupu baranów .

 

 

masz moze jakies namiary na dobrej jakosci barany

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
male pytanie a ta termoizolacje trzeba wspawac czy jak to sie montuje

 

Wejdz sobie na linka i tam masz wszystko na ilustracjach. Przykreca sie ja do oryginalnego uchwyu filtra. Jest to proces w 100% odwracalny. Blacha jest wyprofilowana pod nadkole i zachodzi za chlodnice. W poniedzialek jade montowac kolektory, a za miesiac po wyplace jade na remapping i wymiane przepustnicy na wieksza srednice a pozniej hamownia. A jezeli chodzi o kolektor polerowany to takie cos tez istnieje i kosztuje ok 600 funtow. Poze za kilka miesiecy o tym pomysle :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

a ja myslałem ze chodzi o jakis polerowany sportowy kolektor dolotowy do e36! :( :(

Jasny gwint, tez tak pomyślałem :duh: Kurna z tym ztożkiem i rewelacja narobiłes zamiesznia jak sie masz wiktor :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a za miesiac po wyplace jade na remapping i wymiane przepustnicy na wieksza srednice a pozniej hamownia. A jezeli chodzi o kolektor polerowany to takie cos tez istnieje i kosztuje ok 600 funtow. Poze za kilka miesiecy o tym pomysle :)

 

to czytałeś cos jednak o tej przepustnicy?! i czego sie dowiedziales? kto to robi i za ile?? pozdro...

Opublikowano
Ja będę jak niewierny Tomasz -jak nie wkleisz wykresu z hamowni to będę się z tego przyrostu mocy śmiał :twisted2:
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

są 3 rodzaje modyfikacji:

 

1. Podwórkowa

2. Kit dedykowany

3. Hard - doładowanie silnika (sprężarka, kompressor, tudzież ...turbo)

 

wszystko rozchodzi sie o monete.

 

Silniki wolnossące osiągaja wysoką moc wysokimi obrotami, doładowane - doładowaniem.

 

Nie wiem dlaczego obawiacie się otwierać silnik i iść po bandzie, kolektory mozna gładzić itd, każdy kuc się liczy, ale z tego co czytam, przelicznik kuc/cena, wychodzi drogawo...

mario

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.