Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdzić nie wiem:)a żeby wymienić należ zdjąć kolektor ssący a wtedy wszystkie świece są na wierzchu,może Ci sprawić toszkę trudności tylko to że nie ma za duzo miejsca na wsadzenie klucza z ręką,najciężej jest wykręcić 1 i 4 ale jak masz przedłużki jakoś sobie poradzisz.Nie sprawdzałem świec zdecydowałem się na wymiane i tak to trzeba było kiedyś zrobić,teraz jest spokój.
Opublikowano
dzięki. Nie wiem może aby zlikwidować ten klekot czy stukot co zdarza się co jakiś czas to może należy zrobić regulacje-tylko czego i gdzie? A jak wam pali bo mi ostatni spalił ok. 6.45l/100km (przejechane: 150km w trasie i ok.100km w mieście). myślę że to chyba w normie.
Opublikowano

jeżeli chodzi o spalanie to średnio spala około 7l,jak w styczniu pojechałem w góry to spalił 6,5l przy jeździe spokojnej tylko z tym że na maksa zapakowany,dwie dorosłe osoby dwoje dzieci sanki narty itp....

jeżeli chodzi o stuki to jesteś pewien że to stuki w silniku?ja na początku też miałem stuki puki ale to byłą wina plastików i osłon chłodnicy ,dolotu powietrza,jeżeli to silnik to tak ciężko coś doradzić chyba będzie konieczy mechanik.

Opublikowano

sielu wiesz jacy u nas są mechanicy, a u mnie w mieście to normalnie porażka-gamonie jakich mało-naprawy głupiego alternatora nikt się nie chciał podjąć-nawet skoda. wreszcie znalazłem jednego zdziercę który za samo wyjęcie wziął 100. Razem wyszło 270zł, gdzie za to samo kumpel do astry zapłacił 90zł-dla mnie bomba.

z plastików to jedynie mi trzeszczy tylna dokładka do zderzaka-ta dolna część ruchoma, którą można zmienić na inną.

Może wiesz jak sprawdzić poziom płynu wspomagania? Aha i mam jeszcze bardzo ważne pytanie, bo jak robiłem alternator zauważyłem że (już teraz nie bardzo pamiętam)od skrzynki z bezpiecznikami idzie przewód (zakończony oczkiem) w stronę alternatora, jest on w pancerzu razem z wtyczką do alternatora i gdzieś tam w tą skrzynkę wchodzi. był odłączony i za nic nie wiem gdzie powinien być podłączony-może to jakiś czujnik, a może masa-nie mam pojęcie i nikt nie wie gdzie go podłączyć.

Jakbyś mógł mi pomóc, bo nie mam tu nikogo z takim silnikiem, to byłbym bardzo wdzięczny. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano

Marek Marecki

Dopiero teraz przeczytałem ten post,ale jutro zajrz i zobaczę co z tym kabelkiem u mnie.Odnośnie płynu od wspomagania,stojąc przed samochodem,zbiorniczek z płynem masz po prawej stronie chłodnicy na dole.

Opublikowano
dzięki-wiem gdzie jest ale jak odkręcę go to jest tam jakiś bagnecik-jak sprawdzić czy jest odpowiedni poziom płynu-ile go ma być? Nigdy tego nie robiłem ale mam nadzieję że nic się nie zapowietrzy? pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam!

Potrzebuje pilnej rady - dziś rano ledwo odpaliłem, za pół godziny kończę pracę i też się boję - w Warszawie -7 st C.

Mam E36 1,8 TDS.

Jakie oryginalnie świece się w nim montuje?

Muszę je kupić dziś bo jest tragedia!!!

 

Napiszcie proszę jakie są oryginały i ewentualnie jakie są dobre zamienniki. Linki allegro mile widziane:)

 

ps. rozrusznik kręci, ale odpala słabiutko. Jak jest ciepło nie ma problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.