Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no proszę :) jutro postaram się zakupić taki filtr i wymienić, ale czy to na pewno nazywa się filtr odmy w katalogu bmw nazywa się to

OIL SEPARATOR part number 11127793164 .

mam nadzieję, że pomoże

dzięki za pomoc

Opublikowano

i tak powinien wyglądać po 80km :?: bo jestem zagubiony :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
i tak powinien wyglądać po 80km :?: bo jestem zagubiony :)

 

pozdrawiam

 

Samo pojecie Filtr niesie za sobą zakres jego wymiany wiec czy to jest 80,100tkm nie ma większego znaczenia jeżeli filtr nie spełnia swojego przeznaczenia, należy go wymienić,a czy to będzie miało wpływ na cieknącą turbinę tego nie wiem ale skrzynia korbowa będzie mieć lżej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

po wymianie filtra turbinka trochę mniej się poci, ale sprawdzałem ciśnienie turbinki to wyszła mi około 20% mniejsza niż powinna dawać. :cry2:

przez to będę zmuszony ją naprawić. Ktoś się orientuje ile mocy mogę mieć teraz w aucie?

pozdrawiam

Opublikowano
i tak powinien wyglądać po 80km :?: bo jestem zagubiony :)

 

pozdrawiam

 

Samo pojecie Filtr niesie za sobą zakres jego wymiany wiec czy to jest 80,100tkm nie ma większego znaczenia jeżeli filtr nie spełnia swojego przeznaczenia, należy go wymienić,a czy to będzie miało wpływ na cieknącą turbinę tego nie wiem ale skrzynia korbowa będzie mieć lżej.

 

 

Jaki jest koszt tego filterka oraz czy trudno sie go wymienia?

Opublikowano

koszt filterka ok.80zl.+wat a jak sie go wymienia...%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/152229_p.png

 

element 11 odkrecasz ...tak wyglada po otkreceniu...

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//i5.photobucket.com/albums/y167/Elvishh/M5/11022008160.jpg

Opublikowano
koszt to 86pln w serwisie bmw, do wymiany potrzebujesz klucza 6 imbusa, zdejmujesz pierwszy plastik z obudowy silnika ten centralny, następnie otwierasz plastik od filtra powietrza, później odkręcasz trzy śrubki które trzymają szynę z jakimiś kabelkami i tam masz ten element 11 :D który musisz odkręcić, 30 -40min
  • 10 lat później...
Opublikowano

Witam pany

Kilka dni temu po zimowej zamule na drogach postanowiłem przegonić trochę moją e39 530d i wyjechałem za miasto.

W pewnym momencie przy dodawaniu gazu auto na chwile straciło moc i nie szło tak jak powinno

Kilka dni później usłyszałem lekki gwizd przy dodawaniu gazu wcześniej tego nie było gwizd zaczyna się dopiero jak dojdzie na ponad 1500 obrotów moim zdaniem to turbina

Byłem na przeglądzie i się okazało ze poci mi się turbo , co może być tego przyczyną czy mam się szykować do regeneracji czy jak czytałem sprawdzić czy nie ucieka gdzieś powietrze ???????????

Opublikowano
Jak nie kopci na czarno, to nie ma nieszczelności w dolocie. Jak turbina gwiżdże, to straciła wyważenie i zaolejonie wskazuje na konieczność jej regeneracji. Mimo, że turbina jest już słaba, to jednak powinna mieć swoją moc, brak tej mocy wskazuje na niedomaganie elektrozaworu sterowania turbiną. Można reanimować ten elektrozawór czyszcząc siateczkę przez którą elektrozawór pobiera powietrze. Na forum są opisy tej operacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.