Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem e39 530D AT 193km od trzech tygodni i dziś u mechanika na wymianie poduszki pod silnikiem został zaiuważony wyciek z turbiny, mechanik mówi, że pojeżdzę około 50tys na takiej lekko cieknącej turbince. Co wy o tym sądzicie? boję się że mi auto stanie gdzieś za granicą bo często mam trasy po 2tys km. Co robić wymieniać natychmiast czy mogę faktycznie poczekać z tą wymianą trochę bo w tym miesiącu już trochę włożyłem w to auto:)

 

Może znacie w okolicach lodzi firmę od regeneracji turbo? :mad2: :duh:

Opublikowano

cieknaca a pocenie sie to dwie rozne sprawy

kiedy w TDS mailem lekko pocąca sie turbinkę to przejechałem 30tkm i nic nadal sie lekko pociła

Opublikowano
to nie jest pocenie się i nie jest to jakiś mocny wyciek :mad2:
Opublikowano
regeneracja turbiny w 530d?!?!?! ze zmienna geometria lopatek?!?! nie wydaje mi sie, zeby bylo to rozsadne wyjscie, nowa turbina na gwarancji 3 tys. a pseudoregeneracja ile, 1,5tys.?
szukam zadbanej, bezwypadkowej E39 kombi w automacie, z ksenonami, z dużym komputerem najchętniej 528i (ok 30 tys. PLN), 530d, 525d (ok. 40 tys. PLN) z realnym przebiegiem nie wiekszym niz 300 tys. km ;) no i raczej nie z Francji i Włoch ;)
Opublikowano
jutro rano wymienię ten filterek i zobaczymy co będzie się dalej działo jak nie pomoże to regeneracja od 600 do 1000 i na rok gwarancja i mówiono mi, że zakład jest solidny, ale jutro osobiście do nich podjadę i wtedy się okaże jakie koszty i jak z gwarancja sprawa wygląda :mad2:
Opublikowano
obyś miał rację z tym filterkiem :cool2: za jakieś dwa dni napiszę czy pomogło,dzięki za pomoc
Opublikowano

Witam,

 

taka regeneracja to wyrzucone pieniadze, na czym polega ta niby gwarancja?

 

poczytaj sobie:

 

http://allegro.pl/item319039178_turbosprezarki_czy_warto_kupowac_uzywane_.html

 

3550,00 zl a ze znizka klubowa mialbys jeszcze 10% taniej..

http://allegro.pl/item319039449_turbosprezarka_nowa_bmw_3_0.html

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. z uszkodzona turbina - cieknaca mozesz "zalac" olejem katalizatory a ta czesc tlumika to koszt ponad 2,5 tys zl wiec chyba nie warto ryzykowac..

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Opublikowano
Pewnie jest peknieta w dizlach czesto pekaja, kumpel ma ten sam problem ale w audi benzynie. Turbo do niego ponad 6 tys ale jak zostawi stara turbine to koszt nowej o polowe tanszy 2 firmy produkujace turbo tak robia ale nie pamientam jakie. A wiec do betki turbo nowe ze 4tys oddajesz stara i nowke masz za 2tys :)
Opublikowano

nowaa od 2200 do 2500tys nettoo. Nie ma znaczenia czy oddasz stara czy nie.

Tylko jedna firma, przedstawiciel garetta da Ci rabat gdy oddasz staraa, ale u nich i tak cena wysoka po oddaniu 2700netto i tak drogo :lol: Oni poprotu chce wyzbycc sie z rynkuu wysluzonych turbinek(konkretniej obudow) zeby ich nie regenerowalii. Zreszta i tak garett juz nie daje zestawow naprawczych wiec niedlugo juz tylko beda zakladac nieorginalne wirniki od mercedesa:)

Opublikowano

ps. z uszkodzona turbina - cieknaca mozesz "zalac" olejem katalizatory a ta czesc tlumika to koszt ponad 2,5 tys zl wiec chyba nie warto ryzykowac..

 

tak sie zastanawiam nad tym co napisałeś i czy naprawdę jest to możliwe ze można zalać katalizatory?? bo logicznie rozumując turbina tłoczy powietrze do kolektora więc gdyby ciekła to olej wraz z powietrzem był tłoczony poprzez IC aż do kolektora no a pózniej do garów gdzie by był spalony... z drugiej strony gdyby turbina ciekła "od strony napędu" w kolektorze wydechowym to czy również olej nie uległby spaleniu?? przecież tam też jest wysoka temp... wiec kat jest chyba bezpieczny :worried: jesli sie mylę to proszę o poprawienie

Opublikowano

mi turbinka cieknie od strony intercollera ( od strony chlodnicy) przepuszcza na łączenie z gumowym kablem olej którego tam nie powinno być :x

 

a co sądzicie o tym

http://moto.allegro.pl/item310407901_turbina_regeneracja_kkk_mhi_garret_turbo_zestaw.html

 

http://motoryzacja.owi.pl/show.php?id=5154

 

niby posiadają orginalne zestawy naprawcze do gareetta, może garrett polska tylko tak straszy, że regenaracji się nie uda zrobić, takiej turbiny :mad2:

Opublikowano
mi turbinka cieknie od strony intercollera ( od strony chlodnicy) przepuszcza na łączenie z gumowym kablem olej którego tam nie powinno być :x

 

a co sądzicie o tym

http://moto.allegro.pl/item310407901_turbina_regeneracja_kkk_mhi_garret_turbo_zestaw.html

 

http://motoryzacja.owi.pl/show.php?id=5154

 

niby posiadają orginalne zestawy naprawcze do gareetta, może garrett polska tylko tak straszy, że regenaracji się nie uda zrobić, takiej turbiny :mad2:

 

cieknie czy poci sie ...bo to jest roznica :?: u mnie sie poci a zagladalem do srodka to jest sucho :shock:

Opublikowano
w kolektorze i w odmie sucho teraz będę miał trasę 2tys km więc jak wrócę zobaczę jak duży jest to wyciek, bo teraz widzę wyciek/pocenie ale nie wiem przez jaki czas tyle oleju naleciało.
Opublikowano
Mi sie lekko spociła, jak sądzicie pomoże sam filterek przy odmie??

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano

ja do końca nie rozumiem co to znaczy filterek w odmie, coś słyszałem od mechanika, że tam jeśli jest coś to jakaś jedynie siateczka której się nie wymienia ale może chłopak się nie zna na tym.

 

ktoś mi poda numer katalogowy tego filterka http://www.realoem.com/bmw

 

a co sądzicie o tych firmach co naprawiają turbo garetta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.