Skocz do zawartości

Pytanie o E39 520i Termostat, wiscoza czy uszczelka?


ke39

Rekomendowane odpowiedzi

witam nie było mnie trochę na forum serii 5 bo kupiłem

następną BMW tym razem E36 316i i musiałem trochę porobić

A teraz mam kilka pytań co do e39

mam zamontowany termostat WERNET

kształtem trochę różni się od orginału

wiscoza prawdopodobnie uszkodzona, bo nie dmucha na gorącym silniku i auto w upał stojąc w korkach się przegrzewa. Temperatura dochodzi prawie do czerwonego, ale nigdy nie dopuściłem żeby wskazówka weszła na pełne czerwone pole. Czy ktoś ma zamontowany termostat WERNET?

Czy opłaci się kupić tanią wiscozę z ALEGRO za 130 PLN?

Przy termostacie mam wyciek z plastikowej kopółki i czy przez to silnik może się zapowietrzać?

Dodatkowo na gorącym silniku mam trwarde węże, ale przy normalnej pogodzie jadąc na trasie temperatura OK, wskazówka w pionie, mogę tak przejechać nawet 200 km i nic.

Podczas upałów 20 min w korkach i temperatura skacze. Czy to mogą być objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą?

Dziękuję za odpowierdzi.

Pozdrawiam Krzysiek BMW E39 520 i 97 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Stawiam na wiskozę. Ale weź też pod uwagę pompę wodną. Wisco oryginał a nie jakaś podróbka. Będziesz się dłużej cieszył dobrą pracą.

Co do termostatu to ja mam taki

Twarde węże to prawidłowy objaw To jest układ ciśnieniowy więc musi być ciśnienie.

PAMIĘTAJ O PRAWIDŁOWYM SOLIDNYM ODPOWIETRZENIU!!!!!!!!

To nie jest szczególnie trudne ale jeśli nie masz w tym wprawy to kup zapas płynu i bądź cierpliwy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi

co do wisca to jakich firm moglibyście polecić

A co do przegrzania to nie wiem ale wydaje mi się że ją aż tak bardzo

przegrzałem wskazówka wychylała się do drugiej kreski za tą pionową

Czy po wejśću wskazówki na czerwone pole powinno ono się zaświecić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wymienisz wisko upewnij się czy jest uszkodzone. Napewno już nieraz było o tym na forum.

Jeśli masz wyciek to może on być przyczyną przegrzewania.

Z powodu wycieku a w zasadzie nieszczelności może zapowietrzać się układ, a raczej napewno się zapowietrza. Wtedy pogarsza się chłodzenie i w efekcie podwyższona temperatura w ciepłe dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat WERNET wstawiaja na 1 montaz :P

 

czy oby napewno, wydaje mi się że niemiecki WAHLER :mrgreen:

 

masz racje..bylem zobaczyc pudelko...pokickalo mi sie ...tu jest W i tu W :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.