Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien problem ponieważ w moim 525d zdarza sie czasami że nie odpala. Problem objawia się następująco: Jeśli silnik jest całkiem zimny to odpala normalnie jeśli sie rozgrzeje i się go zgasi to nie odpala. Kręci ale nie może odpalić tak jakby nie podawał paliwa. Oczywiście nie dzieje się to zawsze ale na 20 razy z 5 tak sie dzieje. Jak postoi godzinę to odpala. Podejrzewałem immobilizer ale zauważyłem zależność jeśli chodzi o temperaturę silnika. W poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę komputerową . Czy ona to wykryje co jest przyczyną takiego zachowania?

Co według was może być powodem.

Opublikowano
Nie chcę Cie martwić, ale wygląda to na padającą pompe wysokiego ciśnienia. Jak silnik jest ciepły to nie działa grzanie świeć i zmienia się kąt wtrysku. Jeśli pompa nie poda odpowiednio wysokiego ciśnienia ....kicha
Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Witam. U teścia w 530D były podobne objawy. Z tego co pamiętam walnięty był czujnik położenia wału korbowego, oczywiście podczas diagnostyki wyszedł ten błąd. Pozdrawiam.
Opublikowano
Z tego co wiem w silnikach 3.0d i 2.5d nie ma świec

 

Być może powinienem dodać "żarowe" :cool2:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widziałem na allegro specjalne ustrojstwo do załączania świec żarowych w ciepłym silniku. Prawdopodobnie jest to zabawka która zmienia sygnał z czujnika temperatury cieczy chłodzącej tak by sterownik silnika myślał , że silnik jest zimny. Wtedy włączy świece i silnik zapali. Ale to tylko odwleka w czasie naprawę pompy wysokiego ciśnienia.

Ale fakt istnienia takiego towaru na allegro wskazuje na powszechność tego problemu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jednak mimo wszystko uważam że powinieneś sie przejechać dodatkowo na komp, bo może to rzeczywiście jakiś tylko czujnik a my cię tu straszymy niewiadomo jakimi kosztami :mrgreen:
Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano

te bajery co piszecie to do TDS i to wcale nie jest dobre bo świece grzeją non stop!

kolega ma CR więc niech leipej jedzie na kompa nim allegrowymi pierdołami straci czas kase i jeszcze sie bedzie wurzał.

 

jeżeli to pompa wysokiego ciśnienia to i tak nie omnie cię naprawa tego tematu, lepiej za wczasu niż gdzies w polu stać jak kołek czekając na lawete

Opublikowano
Witam. U teścia w 530D były podobne objawy. Z tego co pamiętam walnięty był czujnik położenia wału korbowego, oczywiście podczas diagnostyki wyszedł ten błąd. Pozdrawiam.

 

przeczytajcie to.

 

czemu cała rozmowa obraca się w kręgu zepsutej pompy.

Kolego jedź na diagnostykę.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
Witam.Podobny problem miał mój znajomy w 525d z 2002r.-początkowo nie odpalała na ciepłym silniku co jakiś czas,potem musiał czekać aż 2godz.,żeby ją odpalić.Pojechał na kompa do FUSa i wykazało do wymiany pompka paliwa,która znajduje się pod fotelem kierowcy(na zewnątrz).Koszt całego zabiegu 1080zł :cry: ,ale odpalanie na ciepłym silniku :cool2:
Opublikowano
Problem rozwiązany. Problemem był czujnik wałka rozrządu. Po wyciągnięciu i ostudzeniu auto zapalał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.