Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

szukalem ale nigdzie nie moglem znalezc...koledzy interesuje mnie roznica w budowie tych dwoch silnikow, wiem ze glowice i caly osprzet jest taki sam, chcialbym sie dowiedziec co trzeba wymienic w silniku m52b25 (323) zeby zrobic z niego m52b28 (328)?? Wydech jest w dalszej czesci inny ale to nie problem, bardziej interesuja mnie takie informacje jak srednica tloka, ktora wydaje mi sie ze jest taka sama, jego skok i mysle ze tutaj jest wlasnie roznica czy roznica jest jedynie wal korbowy i jego wykorbienie, czy korbowody sa identyczne?

Z gory dzieki za pomoc i Wasze odpowiedzi :)

 

...juz wiem ze srednica tlokow jest identyczna inny jest skok i co za tym idzie stopien sprezania. Wiec wal korbowy inny na 100% ale czy korbowody rowniez? Czekaja mnie jeszcze jakies niespodzianki??

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano

Czy nikt nie zglebial tego tematu??

Nie wiecie nic?? ....watpie :mrgreen:

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano

No i wlasnie tego mi bylo trzeba :)

 

Dzieki wielkie, w takim razie kupuje silnik 323 i robie mala przekladke bo mam dol od m52b28 :)

Radość z jazdy :)


328i :)

Opublikowano
Jasne ze lepiej ale moge kupic kompletny silnik z 523, przejechane lekko ponad 100 tys za 2 tys z malym haczykiem a to naprawde dobra oferta. Kompletny b28 to 4,5-5 tys. A ze posiadam dol od b28 to przeloze sobie to do tamtego, dam nowe pierscienie i bedzie latal ;)

Radość z jazdy :)


328i :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.