Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A5S390R = 5L50-E

 

Gdzie to wyczytałeś?

W jakimś temacie chyba kolega Voshon pisał że A5S390R to 5L40-E.

 

na forum bMW UK, tam też jest spora dyskusja o tych skrzynkach,

  • Odpowiedzi 949
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A5S390R = 5L50-E

 

Gdzie to wyczytałeś?

W jakimś temacie chyba kolega Voshon pisał że A5S390R to 5L40-E.

sorki pomyłka zeczywiscie Voshon tak napisał :oops:

A5S390R = 5L50-E

A5S360R = 5L40-E

oznaczenie podaja takie samo dla skrzyni tej i tej wiedz ja juz nic niewiem :/

e90 330i manual :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=180705

///M - The most powerful letter in the world!

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Panowie luzik, nie jestem wyrocznią delficką w sprawie skrzynki Gm :lol:

Sam do końca nie wiem jak to jest z tym oznaczeniem. Ostatnio znalazłem na necie z oficjalnej dokumentacji General Motors takie stwierdzenie, cytuję:

 

"The Hydra-Matic 5L50-E was introduced in 2003. It is a fully electronic five-speed automatic transmission that is a modification of the 5L40-E transmission used in the Cadillac CTS and the SRX with the 3.6L V-6 VVT. Like the 5L40-E, the transmission in the Cadillac XLR, STS and SRX is built in Strasbourg, France by GM Powertrain, a plant renowned for the high quality of its transmission products.

Like the 5L40-E, the 5L50-E is a tough, versatile transmission that works in both car and light-truck applications, with both rear- and four-wheel drive applications.

This 5L50-E transmission has a dual-plate torque converter which allows increased torque handling capacity. The 5L50-E will handle 25 percent more torque than the 5L40-E. Further enhancements of the 5L50-E include coast clutches for each gearset that allow engine braking rather than freewheeling when the driver lifts a foot off the accelerator pedal.

 

Skądinąd wiadomo, że 530d po lifcie mają już skrzynki A5S390R, a z tego dokumentu wynika, że skrzynki 5L50-E zostały wprowadzone na rynek w 2003 roku :roll:

 

Inna sprawa, że jeśli chodzi o części zamienne to te skrzynki 5L50/5L40 wiele części mają wspólnych, w tym uszczelki do miski olejowej, które nas zwykłych userów najbardziej interesują, prawda? :norty:

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Mnie osobiście podoba się najbardziej to stwierdzenie "Like the 5L40-E, the 5L50-E is a tough :lol: :lol: , versatile transmission..."

Opublikowano

Witam

Ja mam A5S390R + 1 satz tarczek wiecej (z wiadomej przyczyny 1 x2 tarczki) , dzieki temu skrzynka ma łatwiejszy dostęp do Nm i jego przeniesienia, a ważne są tez normy adaptacyjne skrzyni , można by się pokusić o nowy soft jeżeli praca skrzyni odbiega od normy.

Opublikowano

Koledzy mam jedno pytanko...

 

Ostatnio byłem w górach i zauważyłem coś dziwnego :roll:

 

Jadąc z ostrej góry mozna powiedziec,ze osty długi spad(serpentyna) po jakimś czasie

skrzynia sama mi zredukowała z 3 na 2 bieg i trzymała silnik na wyższych

obrotach wyglądało to tak jak by nie pozwoliła mi rozwinąc większej prędkości tylko bezpiecznie hamowała

 

Dodam,że na początku przestraszyłem się bo próbowałem np dodać gazu

aby skrzynia mi sama zredukowała i nie chciała.Lekko spanikowałem bo

myslałem,że zablokowało mi skrzynię trwało to aż do momentu wyrównania

poziomu i skrzynia sama zredukowała wygladało to tak jak by pusiła jakaś blokada :roll:

 

Jeżdząc po mniejszych górach tego nie było.Pojechałem tam jeszcze raz

bo spad góry był naprawdę ostry i sytuacja się powtórzyła...

 

Powiedzcie mi czy to normalne czy jest w tej skrzyni jakaś blokada?

Szczerze mówiąc jeździłem paroma autami z ASB i nigdy takiej sytuacji

nie miałem moze dlatego,że nigdy z tak stomej góry nie zjeżdżałem automatem :mrgreen:

 

Kurde na początku miałem czarną wizję,że mi się skrzynia kończy :8)

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
janis, jest to normalne, jadac na w gory narty wielokrotnie zauwazylem, ze skrzynia przy zjezdzaniu ze wzniesienia redukuje bieg, aby samochod hamowal silnikiem, nawet kiedy sie zjedzie z gory, jeszcze przez chwile skrzynia trzyma wysokie oborty (niski bieg), ale szybko dostosowuje sie do bardziej plaskiej drogi

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
janis, jest to normalne, jadac na w gory narty wielokrotnie zauwazylem, ze skrzynia przy zjezdzaniu ze wzniesienia redukuje bieg, aby samochod hamowal silnikiem, nawet kiedy sie zjedzie z gory, jeszcze przez chwile skrzynia trzyma wysokie oborty (niski bieg), ale szybko dostosowuje sie do bardziej plaskiej drogi

 

Bono dzięki za info...tak to jest jak człowiek całe życie manulalami latał :mrgreen:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
Koledzy mam jedno pytanko...

 

Ostatnio byłem w górach i zauważyłem coś dziwnego :roll:

 

Jadąc z ostrej góry mozna powiedziec,ze osty długi spad(serpentyna) po jakimś czasie

skrzynia sama mi zredukowała z 3 na 2 bieg i trzymała silnik na wyższych

obrotach wyglądało to tak jak by nie pozwoliła mi rozwinąc większej prędkości tylko bezpiecznie hamowała

 

Dodam,że na początku przestraszyłem się bo próbowałem np dodać gazu

aby skrzynia mi sama zredukowała i nie chciała.Lekko spanikowałem bo

myslałem,że zablokowało mi skrzynię trwało to aż do momentu wyrównania

poziomu i skrzynia sama zredukowała wygladało to tak jak by pusiła jakaś blokada :roll:

 

Jeżdząc po mniejszych górach tego nie było.Pojechałem tam jeszcze raz

bo spad góry był naprawdę ostry i sytuacja się powtórzyła...

 

Powiedzcie mi czy to normalne czy jest w tej skrzyni jakaś blokada?

Szczerze mówiąc jeździłem paroma autami z ASB i nigdy takiej sytuacji

nie miałem moze dlatego,że nigdy z tak stomej góry nie zjeżdżałem automatem :mrgreen:

 

Kurde na początku miałem czarną wizję,że mi się skrzynia kończy :8)

 

 

Z tego co ja zauwazylem (oprocz tego ze sama przelacza na nizszy bieg itd.. ) to gdy skrzynia zredukuje zeby hamowac silnikiem to nacisniecie lekkie gazu powoduje wlaczenie wyzszego biegu, czyli skrzynia puszcza i nie hamuje juz silnikiem, natomiast lekkie nacisniecie hamulca powoduje zapiecie nizszego biegu i znowu hamowanie silnikiem, tak przynajmniej to odczuwalem podczas jazdy po Koniakowie.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Koledzy mam jedno pytanko...

 

Ostatnio byłem w górach i zauważyłem coś dziwnego :roll:

 

Jadąc z ostrej góry mozna powiedziec,ze osty długi spad(serpentyna) po jakimś czasie

skrzynia sama mi zredukowała z 3 na 2 bieg i trzymała silnik na wyższych

obrotach wyglądało to tak jak by nie pozwoliła mi rozwinąc większej prędkości tylko bezpiecznie hamowała

 

Dodam,że na początku przestraszyłem się bo próbowałem np dodać gazu

aby skrzynia mi sama zredukowała i nie chciała.Lekko spanikowałem bo

myslałem,że zablokowało mi skrzynię trwało to aż do momentu wyrównania

poziomu i skrzynia sama zredukowała wygladało to tak jak by pusiła jakaś blokada :roll:

 

Jeżdząc po mniejszych górach tego nie było.Pojechałem tam jeszcze raz

bo spad góry był naprawdę ostry i sytuacja się powtórzyła...

 

Powiedzcie mi czy to normalne czy jest w tej skrzyni jakaś blokada?

Szczerze mówiąc jeździłem paroma autami z ASB i nigdy takiej sytuacji

nie miałem moze dlatego,że nigdy z tak stomej góry nie zjeżdżałem automatem :mrgreen:

 

Kurde na początku miałem czarną wizję,że mi się skrzynia kończy :8)

 

 

Z tego co ja zauwazylem (oprocz tego ze sama przelacza na nizszy bieg itd.. ) to gdy skrzynia zredukuje zeby hamowac silnikiem to nacisniecie lekkie gazu powoduje wlaczenie wyzszego biegu, czyli skrzynia puszcza i nie hamuje juz silnikiem, natomiast lekkie nacisniecie hamulca powoduje zapiecie nizszego biegu i znowu hamowanie silnikiem, tak przynajmniej to odczuwalem podczas jazdy po Koniakowie.

 

 

Nie wiem co tj i gdzie tj "Koniakowie" :) ale co do twojego spostrzeżenia to masz racje...

Ja osobiscie podczas normalnej jazdy i lekich wzniesien takie same reakcje skrzyni

zauważyłem,ale tu miałem naprawdę ekstramalne wzniesienie

Nie wiem czy ktoś zna drogę w Szklarskiej Porębie do klinki płucnej,ale

Klinika znajduje się wysoko w górach i podjaz jak i zjaz jest bardzo stromy,ale dalej...

 

Podczas zjazdu próbowałem dodawać gazu jak i hamowałem autem

i mimo tego skrzynia dalej pracowała na jednym biegu tak jak bym przełączył na manuala :8)

 

Gdy tylko teren sie wyrównał tak jak pisałem wczesniej skrzynia

zachowała się tak jak by pusciła w niej jakaś blokada i zaczęła normalnie pracować

 

Ale moje obawy rozwiał Bono bo opisał rakcję swojej buni idenyczną jak u mnie czyli wychodzi ,że tak ma być :mrgreen:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano

Witam

Janis- Szklarska Porębę zmam lecz wzniesienia i spadki sa tam takie sobie , ale wystarczające by skrzynia ASB dala znać o sobie oraz kontrolować zjazd.

Zaobserwowane zjawisko jest typowo normalne.

Opublikowano
ta skrzynia wad nie mam, tylko my kupujemy auta które maja juz swoje lata młodzieńcze za sobą. Moja skrzynia padła przy 250 tyś/km, niektórym troszke szybciej inni jeszcze nie mieli z nią problemów poducent przewidział dobra prace skrzyni np.na 300 tys/km i potem wymiane na nową. Jak niemcowi padnie taka skrzynia lub zaczyna mieć z nia problemy to sprzedaje auto i finito i potem martwi niech sie martwi nowy właściciel.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grzesiek, wada tej skrzyni jest konwerter, przyznal to posrednio producent zmieniajac jego konstrukcje i zarzadzajac wymiane tej czesci nawet po okresie gwarancyjnym (akcja ograniczona czasowo)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Śledząc temat skrzyni dochodzę"drogą dedukcji" jak to powiedział poldek :mrgreen:

do wniosku,że mimo przebiegu 217tys i mojego zczpowanego auta nie wymieniam oleju w skrzyni

 

Żyję złudzeniem,że poprzedni własciciel może wymieniał olej :8)

jeżeli nawet nie to czekam aż sama umrze naturalną drogą przepracowania i oddam ją do regeneracji w profesjonalnym servisie ASB

 

Może akurat przeżyje mnie i np następnego właściciela czego jej

życzę i wszystkim co mają dylemat czy wymieniać olej czy nie :mrgreen: :cool2:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
.............mimo przebiegu 217tys i mojego zczpowanego auta nie wymieniam oleju w skrzyni

 

Niedawno w TVN Turbo był program o tematyce ASB, zalecają wymianę oleju nawet wbrew producentowi. Sami producenci podobno wycofują się z zaleceń o nieobsługiwaniu ASB. Wychodzi na to że regularna obsługa olejowa skrzynki znacznie przedłuża jej życie.

Niestety my często trafiamy na zaniedbane szroty i stąd problemy.

Opublikowano

Ja po regeneracji czerpie duzą wiekszą frajde z jazdy, niz przed. Natomiast mam jedno pytanie. CZesto, jesli tylnie koła mi zabuksują, przy ruszaniu od 0 , podczas nastepnego ruszania, skrzynia startuje z 2giego biegu. Jak by wlaczal sie tryb zimowy. Pojawilo sie to po ostatniej aktualizacji softa skrzynie (rok temu). Kto tak ma ?

Muszę wylaczyc samochód, i wtedy pamiec sie resetuje.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja po regeneracji czerpie duzą wiekszą frajde z jazdy, niz przed. Natomiast mam jedno pytanie. CZesto, jesli tylnie koła mi zabuksują, przy ruszaniu od 0 , podczas nastepnego ruszania, skrzynia startuje z 2giego biegu. Jak by wlaczal sie tryb zimowy. Pojawilo sie to po ostatniej aktualizacji softa skrzynie (rok temu). Kto tak ma ?

Muszę wylaczyc samochód, i wtedy pamiec sie resetuje.

 

Mi schodzi do 2 tylko na manualnym jeśli mam na D to zawsze do 1.

Instrukcja mówi aby w razie konieczności ruszania na śliskim korzystać z 2 biegu na manualnym sterowaniu więc raczej nie przewidziano takich rzeczy...

Opublikowano
.............mimo przebiegu 217tys i mojego zczpowanego auta nie wymieniam oleju w skrzyni

 

Niedawno w TVN Turbo był program o tematyce ASB, zalecają wymianę oleju nawet wbrew producentowi. Sami producenci podobno wycofują się z zaleceń o nieobsługiwaniu ASB. Wychodzi na to że regularna obsługa olejowa skrzynki znacznie przedłuża jej życie.

Niestety my często trafiamy na zaniedbane szroty i stąd problemy.

 

Dokładnie olej trzeba wymieniać,ale trzeba to robic regularnie,a jak się

tego nie robi do np 217tys to puzniej lepiej tego nie robic bo faktycznie szlag ją trafi :twisted:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Opublikowano
Czy ktos w Warszawie mial osobiste kontakty z firmami SAMKO i MIDPARTS. Interesuja mnie jedynie autorskie wypowiedzi na ten temat .O Midpartsie nie dowiedzialem sie z sieci prawie nic a o Samko przeczytalem kilka skrajnie roznych opinii. Niestety bede musial skorzystac z uslug jednej z tych firm stad ten post :duh:
E46 ToUrInG M57
Opublikowano
Ja po regeneracji czerpie duzą wiekszą frajde z jazdy, niz przed. Natomiast mam jedno pytanie. CZesto, jesli tylnie koła mi zabuksują, przy ruszaniu od 0 , podczas nastepnego ruszania, skrzynia startuje z 2giego biegu. Jak by wlaczal sie tryb zimowy. Pojawilo sie to po ostatniej aktualizacji softa skrzynie (rok temu). Kto tak ma ?

Muszę wylaczyc samochód, i wtedy pamiec sie resetuje.

 

Mi schodzi do 2 tylko na manualnym jeśli mam na D to zawsze do 1.

Instrukcja mówi aby w razie konieczności ruszania na śliskim korzystać z 2 biegu na manualnym sterowaniu więc raczej nie przewidziano takich rzeczy...

 

Nie wiem może ja się myle, ale na D zawsze rusza z 2 biegu (ekonomia) chyba że skickdown'ujesz badz w trybie S badz na tiptronicu jak zjedziesz na 1 to rusza z 1 biegu, ale moge sie mylić.

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

Opublikowano

Witam

Jestem już....po remoncie skrzyni :cry2: . W zasadzie nic nowego nie wniosę ...konwerter! ale właśnie ten konwerter 'zamula' wszystko jak na czas nie reagujemy. U mnie nawet chłodnicę oleju musiałem wymieniać, tak była zabita opiłkami. I najgorsze...pompa oleju :duh: . Obudową tej pompy jest jednocześnie obudowa skrzyni....i na ASO ...to tylko wymiana całej skrzyni. Więc nie liczcie na to, że można sobie jeszcze pojeździć jak się ukaże komunikat na BC i dopiero jak padnie zrobicie sobie remont w ASO...tylko reagujcie szybciej. Ja mam zamiar za ok 170k km wymienić ponownie konwerter. A przy wymianach oleju (co ok 60k km) jednocześnie wymieniać profilaktycznie elektro-zawór odpowiedzialny za lock-up.

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
Witam

Jestem już....po remoncie skrzyni :cry2: . W zasadzie nic nowego nie wniosę ...konwerter! ale właśnie ten konwerter 'zamula' wszystko jak na czas nie reagujemy. U mnie nawet chłodnicę oleju musiałem wymieniać, tak była zabita opiłkami. I najgorsze...pompa oleju :duh: . Obudową tej pompy jest jednocześnie obudowa skrzyni....i na ASO ...to tylko wymiana całej skrzyni. Więc nie liczcie na to, że można sobie jeszcze pojeździć jak się ukaże komunikat na BC i dopiero jak padnie zrobicie sobie remont w ASO...tylko reagujcie szybciej. Ja mam zamiar za ok 170k km wymienić ponownie konwerter. A przy wymianach oleju (co ok 60k km) jednocześnie wymieniać profilaktycznie elektro-zawór odpowiedzialny za lock-up.

Pozdrawiam

 

Olej to nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu sam sie przekonałem o tym w tym tygodniu. Turbine chłodziłem po 2 min nawet po krótkiej jeździe, czekałem aż sie rozgrzeje nawet dłużej niż sie rozgrzeje silnik. Lałem dobry olej i co???? Padła i musze teraz zapłacić 3,5 tys za nowe turbo. Tak to jest być zbytnio nadgorliwym, kumople jeżdżą nie dbają wcale, gaszą TERAZ, zimny silnik kładą ile wejdzie i co?? Nie dzieje się im nic, robią chipy i skrzynie GM wytrzymują a ja przypominam skrzynie też robiłem. Więc daj spokój

Wizyta na stacji benzynowej - 300 zł

Zakupy w sklepie motoryzacyjnym - 1000 zł


Jazda BMW - bezcenne

  • Moderatorzy
Opublikowano

Olej to nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu sam sie przekonałem o tym w tym tygodniu. Turbine chłodziłem po 2 min nawet po krótkiej jeździe, czekałem aż sie rozgrzeje nawet dłużej niż sie rozgrzeje silnik. Lałem dobry olej i co???? Padła i musze teraz zapłacić 3,5 tys za nowe turbo. Tak to jest być zbytnio nadgorliwym, kumople jeżdżą nie dbają wcale, gaszą TERAZ, zimny silnik kładą ile wejdzie i co?? Nie dzieje się im nic, robią chipy i skrzynie GM wytrzymują a ja przypominam skrzynie też robiłem. Więc daj spokój

 

A widzisz to chyba zależy co się kupi.Ja wymieniałem olej w automacie,dbałem o to aby nie katować zimnego auta a gdy już się rozgrzało to naprawdę lekko to nie miało....

Jeśli kupisz autko właśnie po takim koleżce wcześnie się pastwił to możesz dbać jak chcesz a i tak zapłacisz za jego niedbalstwo.

Opublikowano
.......Dalszy ciag moich klopotow ze skrzynia GM :cry:

Otoz naprawiona zostala w Niemczech w ASO BMW (po znajomosci) a zamontowana juz w Polsce przez inny serwis (nie wyspecjalizowany tylko w automatach ale tez pewny). Naprawa obejmowala kompletny remont .Uklad chlodniczy skrzyni zostal rowniez przeplukany pod katem opilkow .Zalana zostala Texamatikiem 7045E oraz zalozylem nowy (nowszy niz skrzynia - skrzynka 2001 r konwerter koncowka 2002 r) konwerter rowniez kupiony u zachodnich sasiadow z malym przebiegiem.

 

Wszystko wiec mialo byc "cacy" ale niestety nie jest :(

 

Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny ,w automacie brakuje biegu 2 ,4 a w tiptronicu wszystko dziala przez moment dobrze a po kilku kilometrach jest ten sam objaw (w trybie auto wysypuje sie od razu).

 

Zanim pojade do "fachowcow" chcialem was spytac o zdanie .

Czy moze byc to wina oprogramowania sterownika czy jakiejs innej [bAD] ? Z tego co wiem na kompie wyskakuje blad biegow 2 i 4 ale kodow nie zapamietalem taki bylem wk.......y :mad2:

 

 

CD .... w fachowym warsztacie wymieniono sterownik szkrzyni .

100 km przejechalem bez uwag. Skrzynka chodzila pieknie.

Niestety teraz znow jest problem - auto na jedynce slabo ciagnie a trojke pomija.

Przynajmniej czlowiek ktory sie teraz tym zajmuje wydaje sie bardzo dobrym fachmanem,warsztat zajmuje sie tylko automatami i ma komplexowe wyposazenie w tym kompy skrzyniowe.Facet mowi konkretnie i zna sie na tym cholernym wyrobie GM-a (thx :modlitwa: ).Nie rozbieralismy skrzyni gdyz ten zabieg rokowal nadzieje poprawy i wykonan byl testowo.

Ciekaw jestem teraz czy "przycial" sie ten nowy sterownik (opilkow w misce nie bylo) czy rzecz tkwi w poslizgu tarczek czy jeszcze w czym innym. Najbardziej obawiam sie czy podczas zachodniej naprawy nie zalozono innego ukladu planetarnego do skrzyni ...... bo wlasnie sie przekonalem "na przykladzie" iz sa jego 4 rodzaje i dlatego kupno uzywanej skrzyni niesie za soba wiele problemow.....

ALE CO JA MAM PECHA TO MOJE :( :mad2:

E46 ToUrInG M57
Opublikowano
....Niestety teraz znow jest problem - auto na jedynce slabo ciagnie a trojke pomija....

 

Niedawno namierzyłem niedaleko mnie (Tychy Urbanowice) warsztat ASB w którym facet zajmuje się wyłącznie skrzyniami amerykańskich aut. Podjechałem po drodze pogadać i ogólnie zobaczyć jak to wygląda. Gość najpierwna nie chciał ze mną gadać bo "nie zajmuje się BMW". Potem jak mu wyośliłem że skrzynka jest GM powiedział że jeśli mam skrzynię 5L40 w moim aucie to zanim zacznę szukać problemów ze skrzynią powinienem doprowadzić silnik do normy, bo niby komp tej skrzyni komunikuje się cały czas ze ECU silnika i dziwne zachowania skrzyni może być spowodowane wadliwą pracą silnika. Nie wiem czy mu wierzyć czy nie ale może coś w tym jest. Ogólnie stwierdził że to są niezłe skrzynie. Przewiozłem go moim autem i mówił że nie ma się do czego przyczepić. Zapytał czy zmieniany był olej, powiedziałem że tak, pokiwał z aprobatą głową i życzył szerokiej drogi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
CD .... w fachowym warsztacie wymieniono sterownik szkrzyni .

100 km przejechalem bez uwag. Skrzynka chodzila pieknie.

Niestety teraz znow jest problem - auto na jedynce slabo ciagnie a trojke pomija.

Przynajmniej czlowiek ktory sie teraz tym zajmuje wydaje sie bardzo dobrym fachmanem,warsztat zajmuje sie tylko automatami i ma komplexowe wyposazenie w tym kompy skrzyniowe.Facet mowi konkretnie i zna sie na tym cholernym wyrobie GM-a (thx :modlitwa: ).

 

widze, ze jestes z wawy, w ktorym warsztacie naprawiasz skrzynie?

 

powodzenia!!!

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.