Skocz do zawartości

318i jak tanio spowodowac wzrost mocy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiec ja dzisiaj porobilem zakupy czesci tuningowych podnoszacych moc. Posiadam 320i M52 i zakupilem do niej:

 

1. kolektor wydechowy (2 po 3 gniazda :) ) polerowany obustronnie ze stali nierdzewnej

2. Zestaw dolotu powietrza Hybrid Intake dedykowany do 320i z oslona termoizolacyjna wykonana z tworzywa lotniczego czy cos takiego i stozkiem K&N :)

 

Nie powiem bo wykosztowalem sie (kolektor - 120 funtow, dolot - 170 funtow) ale po zakupie wszystkiego mam mozliwosc pojechania do firmy Automotive Autowerke i sprawdzenia przyrostu mocy na hamowni. Gwarantuja przyrost mocy i momentu i mowia ze jezeli nie zyskam co najmniej 25 koni to zwroca mi kase za zakupy. No ciekaw jestem jak to bedzie :). Pisze po to zeby mniej wiecej zobrazowac koszty podniesienia mocy w E36.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
1500zl jak za przyrost 25 konikow to mim zdaniem nie za wiele ;)) Bardzo sie oplaca;) Ja wydalem podobna kase na sam tlumik koncowy i przyrosty duzo mniejsze;/ Szukalem jakis ladnych kolektorow tez do siebie ale w Polsce ciezko znalezc;/ Moze rozejrzalbys sie w UK za czesaciami do e46 318i ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
no po twoim zdieciu widze ladne osiagniecie :) bez modyfikacji??

 

 

trzymasz przycisk do kasowania km przekręcasz kluczyk i tez będziesz miał takie ładne osiągnięcie :D a wracając do tematu:) jeżeli masz katalizator to go wywal a na pewno odczujesz poprawe w dynamice :wink:

A chcesz się kolego poscigac na płycie (daje 2000 ze cię lykne jak mlody rekin delfina)
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
no po twoim zdieciu widze ladne osiagniecie :) bez modyfikacji??

 

 

trzymasz przycisk do kasowania km przekręcasz kluczyk i tez będziesz miał takie ładne osiągnięcie :D a wracając do tematu:) jeżeli masz katalizator to go wywal a na pewno odczujesz poprawe w dynamice :wink:

A chcesz się kolego poscigac na płycie (daje 2000 ze cię lykne jak mlody rekin delfina)

 

 

Kolego jakby tak nie było jak pisze LIS to by się Tobie podczas jazdy nie paliły kontrolki od oleju...

Opublikowano
no po twoim zdieciu widze ladne osiagniecie :) bez modyfikacji??

 

 

trzymasz przycisk do kasowania km przekręcasz kluczyk i tez będziesz miał takie ładne osiągnięcie :D a wracając do tematu:) jeżeli masz katalizator to go wywal a na pewno odczujesz poprawe w dynamice :wink:

A chcesz się kolego poscigac na płycie (daje 2000 ze cię lykne jak mlody rekin delfina)

 

 

Kolego jakby tak nie było jak pisze LIS to by się Tobie podczas jazdy nie paliły kontrolki od oleju...

A kto tu mówi kolego ze tak jest.Zanim będziesz sie wpier..... (<--ostrzeżenie) i cwaniakował to dokładnie zapoznaj się z tym co pisze.Czy odpisałem koledze który zadał tu pytanie (nie złe osiągi)ze to są moje osiągi.Więc trzymaj [BAD] (<--ostrzeżenie) mordę.
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Widzę, że komuś się niezręcznie zrobiło, co? No cóż, w tym momencie proszę ja Ciebie, pokazujesz tylko swój poziom. Życzę większego ogarnięcia i dystansu do całego świata. Pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wiec ja dzisiaj porobilem zakupy czesci tuningowych podnoszacych moc. Posiadam 320i M52 i zakupilem do niej:

 

1. kolektor wydechowy (2 po 3 gniazda :) ) polerowany obustronnie ze stali nierdzewnej

2. Zestaw dolotu powietrza Hybrid Intake dedykowany do 320i z oslona termoizolacyjna wykonana z tworzywa lotniczego czy cos takiego i stozkiem K&N :)

 

Nie powiem bo wykosztowalem sie (kolektor - 120 funtow, dolot - 170 funtow) ale po zakupie wszystkiego mam mozliwosc pojechania do firmy Automotive Autowerke i sprawdzenia przyrostu mocy na hamowni. Gwarantuja przyrost mocy i momentu i mowia ze jezeli nie zyskam co najmniej 25 koni to zwroca mi kase za zakupy. No ciekaw jestem jak to bedzie :). Pisze po to zeby mniej wiecej zobrazowac koszty podniesienia mocy w E36.

 

Hej, mam to samo w planie. Też mieszkam w anglii. Tylko myślałem nad dolotem od k&n a kolektorem wydechowym z allegro, gdyż w anglii są podobne ale te z polski mają wyraźnie dłuższe orurowanie wychodzące z poszczególnych cylindrów zanim złączą się razem. Ale opisz koniecznie mi na priva co i jak. I jak to zrobiłeś, że masz tą gwarancję przyrostu mocy?? Ciewaki mnie to. Pozdro, czekam na wieści. Aha i zapodaj fotki kolektora i dolotu jak możesz...

Opublikowano
Widzę, że komuś się niezręcznie zrobiło, co? No cóż, w tym momencie proszę ja Ciebie, pokazujesz tylko swój poziom. Życzę większego ogarnięcia i dystansu do całego świata. Pzdr
Co do poziomu kolego to nie tobie to oceniać. .wypociny po hiszpańsku wyciąłem i dorzuciłem kolejne ostrzeżenie - MOD
http://www.bmw-sport.pl/images/signatures/1868313008478371b841670.gif
Opublikowano
Co do poziomu kolego to nie tobie to oceniać. .wypociny po hiszpańsku wyciąłem i dorzuciłem kolejne ostrzeżenie - MOD

a co te wypociny oznaczały auf polisch panie MOD :?:

jesli to nie tajemnica :roll:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hiszpańskiego nie znam więc nie chce mi się szukać w sieci całego tłumaczenie, ostatnie sformułowanie oznaczało że jest się synem kobiety lekkich obyczajów. Enough????

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano (edytowane)
...Tylko myślałem nad dolotem od k&n...

 

Saku kupuj ten dolot co ja. Wyslalem ci na priva linka do tego. Tam masz tez filtr K&N a do tego oslone termoizolacyjna tak ze cieplo z silnika nie ingeruje w temperature powietrza. Tam pisza ze 13 koni na hamowni usyzkali ale nie testowali ukladu przy jadacym aucie gdy powietrze jest jeszcze zimniejsze. Pisza tez ze jeden koles w M3 zyskal 21 koni. Nie wiem na ile to jest prawda ale przekonam sie niedlugo. Dam ci znac jak bede juz mial wszystko wrzusone do auta.

 

Pozdro

Edytowane przez mrbeem
Opublikowano
Hiszpańskiego nie znam więc nie chce mi się szukać w sieci całego tłumaczenie, ostatnie sformułowanie oznaczało że jest się synem kobiety lekkich obyczajów. Enough????

 

No i po tym właśnie widać jaki niektórzy wnoszą poziom na forum, aż przykro się robi... Pzdr

Opublikowano
Myślę iz takim zestawem jak koledzy npisali to już można cos zdziałać ale w przeliczeniu na polskie funty to trochę drogie:)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
...Tylko myślałem nad dolotem od k&n...

 

Saku kupuj ten dolot co ja. Wyslalem ci na priva linka do tego. Tam masz tez filtr K&N a do tego oslone termoizolacyjna tak ze cieplo z silnika nie ingeruje w temperature powietrza. Tam pisza ze 13 koni na hamowni usyzkali ale nie testowali ukladu przy jadacym aucie gdy powietrze jest jeszcze zimniejsze. Pisza tez ze jeden koles w M3 zyskal 21 koni. Nie wiem na ile to jest prawda ale przekonam sie niedlugo. Dam ci znac jak bede juz mial wszystko wrzusone do auta.

 

Ja także mogę o link poprosić. :roll2: Mam ochotę zobaczyć jak to wygląda. A gdy to założysz, daj znać jak się sprawuje. :cool2: :mrgreen:

Opublikowano

mnie bardziej interesuje sprawa kolektora wydechowego.. bo wydaje mi sie ze wzrost mocy dzieki kolektorowi jest najbardziej prawdopodobny.. ja u siebie chce zrobic tak : wywalic katalizatory i tyle - tlumiki zostawiam fabryczne, kolektor baran - sportowy, wklad k&n i z tym pojade na hamowanie do vtech tuning- shamuje raz a potem poprosze o chip tuning za ok 1000 zl i znowu hamownia... takbym ja to widzialkoszt takiego przedsiewziecia to ok 2000 zl a wydaje mi sie ze jesli silnik jest blisko serii a raczej wszystko wskazuje ze jest to 20 km powinno byc jesli bylo by wiecej to tylko sie cieszyc.. i dokladnie tak jak to ktos madry kiedys powiedzial w tv ze wzrost mocy 1km to 100 zl :)

 

natomiast mam do was pytanie inne- odnosnie kolektora wydechowego:

czy lepiej kolektor od mki e36 3.0 , 3.2 oryginal ? czy tez dedykowany do mojego silnika taki jak ten np ?

 

http://www.allegro.pl/item321833198_sportowy_kolektor_wydechowy_bmw_e36_e34_e39_24v.html

 

czy macie wogole jakiekolwiek informacje na temat montowania kolektora z m3 e36 do m50-m52 ? bo bardzo mnie to ciekawi ?

 

i inna sprawa czy macie namiary na jakies oferty firm dobrych robiacych kompletne uklady wydechowe do konkretnego auta - np ulter supersprint ? zalezy mi zeby wydech nie byl glosny a zapewnial przyrost mocy.. z gory dzieki i pozdrawiam :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja do siebie chce kupić własnie taki co podales linka, chyba że wcześniej trafię na barany od m3, ale ciężko z tym, najlepiej byłoby się przejechać po szrotach i pytać albo zostawić im numer kom, żeby dzwonili jeśli przyjedzie do nich jakiś nowy m3 na złom. Nie wiem natomiast czy w ogóle da się podłączyć ot tak łatwo kolektory od m3 do innego silnika. Tu mam foto oryginalnych od m3 evo 3.2:

http://img211.imageshack.us/img211/6711/kolektorwyde36m332em0.jpg

Opublikowano
Ja także mogę o link poprosić. :roll2: Mam ochotę zobaczyć jak to wygląda. A gdy to założysz, daj znać jak się sprawuje. :cool2: :mrgreen:

 

Link masz tutaj:

http://cgi.ebay.co.uk/E36-BMW-HYBRID-INDUCTION-KIT-320-323-325-328-M3-M3EVO_W0QQitemZ260216226135QQihZ016QQcategoryZ36680QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Dzis zalozylem ten filtr i po prostu cudo. Auto nie do poznania. o 10km/h wiecej na kazdym biegu, bardziej rwie do przodu, wiele zywiej reaguje na dodanie gazu. POLECAM

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

byłem wczoraj na hamownii zmierzyć mój motor przed jakimikolwiek modyfikacjami.. no wyszło 180 ps 232 nm a wiec teoria ze beemki nie trzymaja serii potwierdza sie..

 

%5B511%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/229/9086ba6759662630.jpg

 

i facet potwierdza ze w taim silniku jak moj (m50) kluczowa role odgrywa brak powietrza..pokazywał mi wykresy w których na takim samy silniku tylko przy wymianie wkładki na k&n zysk był 4 hp.. mówił że gdyby zastosować np zestaw dedykowany k&n stożka z całą puszka izolującą termicznie to zysk mogłby nawet sięgnąć 7 hp - jest to dla mnie niewiarygodne ale pokazywał mi wykresy.. a nie handluja tam czesciami wiec nie mialby zadnego interesu w tym zeby mi cos wciskac..

 

i odziwo mówił że to samo bmw z wkłądką k&n miało potem zamontowany kolektor rurowy- i spadło o 1hp !! dopiero po zrobieniu w firmie vtech tuning chioa na zamowinie moc wystrzeliła na 207 ps..

 

wniosek:

 

nie warto zmieniać kolektora jesli nie mamy zamiaru ingerowac w dawke paliwa..

 

pokazywał mi nie jeden taki wykres i wszystko sie mniej więcej potwierdza..

 

ew jeszcze widziałem wykres jednego m50 tylko z wydechem kompletnym supersprinta- miała 192ps

 

ale traki wydech to masakryczny koszt wiec jak dla mnie odpada..

 

gotowy zestaw k&n z puszką kosztuje na allegro ponad 600 zł niby dużo- ale może warto ?

 

http://www.allegro.pl/item348742549_filtr_k_n_kn_stozkowy_kit_57i_bmw_e36_.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.