Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie początkującego:

http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-usb-obd2-dis-diagnostyka-bmw-pl-i3660199586.html

Ruszy z e39 1996? Piszą, że od 98..

 

Moze tak a moze nie, ja nie ufan tym z alledrogo, bo w wiekszosci oni sami nie wiedza co sprzedaja, ale wybor nalezy do ciebie ;)

Juz wiele osob pisze tu, ze cos nie tak, ze problem z programem, bo kabel kupili od pewnego sprzedawcy na alledrogo, a pozniej sie okazuje ze jednak kabel :)

Koszt moze niewielki, ale pozniej czas, nerwy i koszt wysylek, beda nie wspolmierne :)

 

Co wcale nie znaczy, ze te z alledrogo bede tansze od tych ktore polecam od kolegi z linka nizej

 

Ja polecam kolege Grzeska - http://bmwads.ugu.pl/index.html - zapytaj go, a wszystkiego sie dowiesz co powinienes wiedziec i czego szukac.

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Skrypt do inpy do silnika m50b25 vanos bez ews na boshu. Jako ze mam blad i inpa laczy sie ze wszystkim - abs, klima, zegary a tylko nie z silnikiem a nabardziej mi na tym zalezalo to pytam sie czy ktos ma dobry skrypt juz pod ten model silnika? poniewaz na tym zwyklym nie laczy mi sie i czy w ogole jest juz taki skrypt dostepny? polaczyk sie ktos za pomoca inpy z tym silnikiem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchamia się Tool 32, wybiera silnik i się diagnozuje. Gdy jeden nie pasuje wybieramy inny, jak sie trafi dopisujemy go sobie w INPA i OK

DME331,DME 3.31 für M50 2.5 l nie hula patrzymy na DME338K2,DME 3.3 für S50 M3 lub inny :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli, bo poki co nie rozumim polowy tego co napisales. Patrzylem ten tool32 ale poki co to dla mnie czarna magia- niby laczy sie wlanie przez ten sam skrypt co inpa proguje go odpalic ale inpa sie nie laczy. A przez ten sam skrypt tool32 sie laczy. Probowalm przez inne modele kompow sie polaczyc i nic nie chce zatrybic. Jest gdzies jakas instrukcja obslugi do tego programu bmw tool32? bo nic po niemiecku nie ogarniam.

Czytalem ze z tym sterownikiem bardzo ciezko inpa sie laczy ale przez 3 lata nikt tego nie ogarnal?

 

I drugie pytanie. Fajne sa gotowce pod windows 7 ale wszystkie sa skonfigurowane pod obd-usb. Da sie jakos w ustawieniach skonfigurowac po instalacji zeyb korzystal z ADS na rsie? wpisuje interfejs w edibas.ini i zmieniam porty - ta opcja dziala na zwyklej instalacji na xp. Ale na gotowcu na windows 7 na vwware jak zmieniam na ads to po odpaleniu inpy wyskakuje creation file error, gdizes jezcze cos powinienem zmienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałeś już Standard tools 2.12?

 

Jeśli już tak to wysyłam Ci na PW link do najnowszej zaktualizowanej INPY, na której działa wszystko.

Wystarczy, że nadpiszesz katalog EDIABAS w C:\EDIABAS z tym który Ci wyślę i wrzucisz INPE do C:\EC-APPS\INPA

 

Oczywiście kabelek musisz mieć dobrze ustawiony COM1 i latency 1.

Hejka można liczyć na obraz nowej inpy. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podać na forum i się rozpełznie jak dis i inne SORY :search:

 

a masz z tym jakis problem ? Niech maja.... Z portfela tobie nie ubedzie!

 

Link do standart tools 2.12

http://dfiles.eu/files/ev60my8lo

 

 

Tutaj cala paczka wlacznie z opisem jak instalowac:

http://uploaded.net/file/2fxrnr7i

 

passwort do odpakowania: bmwcodingpack052013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo :clap: :clap: jeszcze może podasz kluczyki do bmw

I nie napisałeś że ta Inpa nie robi starych rupci :cool2:

 

to proponuje zainstalowac zanim kolega sie wypowie. Ta inpa obsluguje takze stare modele. Mozesz kolego sobie klaskac dalej.

Pozdrowienia dla cwaniakow ktorzy prponowali ten soft za kase.

 

 

[ROOT]

DESCRIPTION=Alte Baureihen V1.04

 

[ROOT_E31]

DESCRIPTION=E31

 

[ROOT_E31_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DME17R,DME 1.7 für M70 rechts,

ENTRY= DME17L,DME 1.7 für M70 links,

ENTRY=DME338DS,DME 3.3 für M60,

ENTRY=DME5212R,DME 5.2 für M73 rechts,

ENTRY=DME5212L,DME 5.2 für M73 links,

ENTRY= DME528,DME 5.2 für M62,

ENTRY=,,

ENTRY= EML_M70,EML für M70,

ENTRY= EML3,EML für M73,

 

[ROOT_E31_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= gsds2,AGS9.22 für M62 / M73,

ENTRY= gs9x,GS9.2 für M60,

 

[ROOT_E31_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc5,ABS/ASC Mk5 (ABS5 ABD5 ASC5 DSC5),

ENTRY= asc_t,ASC + T,

ENTRY= ahk,Aktive Hinterachskinematik AHK,

ENTRY= edc,Elektronische Dämpfer-Regelung EDC,

 

[ROOT_E31_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag (ZAE BAE),

ENTRY= dwa4,Diebstahlwarnanlage DWA4,

ENTRY= ekm,Elektronik Karosseriemodul EKM,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY= fern_ss,Fernbedienungen,

ENTRY= ihka,Klimaautomatik IHKA,

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument,

ENTRY= lkm2,Lampenkontrollmodul LKM2,

ENTRY= lsm,Lenksäulenmemory LSM,

ENTRY= mid,Multiinformationsdisplay MID,

ENTRY= sm_rd,Sitzmemory,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= zke2,Zentrale Karosserieelektronik ZKE2,

 

[ROOT_E34]

DESCRIPTION=E34

 

[ROOT_E34_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE21,DDE 2.1 für M51 E34,

ENTRY=,,

ENTRY= DME17,DME 1.7 für M42 / M43,

ENTRY=DME338DS,DME 3.3 für M60,

ENTRY= DME331,DME 3.31 für M50 2.5 l,

ENTRY= MS401,MS 40.1 für M50 2.0 l,

 

[ROOT_E34_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= gsds2,AGS7.32 / AGS9.22,

ENTRY=,,

ENTRY= gs41x,GS4.1x,

ENTRY= gs7x_k,GS7.x Kennfeld,

ENTRY=,,

ENTRY= jatco,Jatco für M50 Japan / Südafrika,

 

[ROOT_E34_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc5,ABS/ASC Mk5 (ABS5 ABD5 ASC5 DSC5),

ENTRY= abs_uc,ABS µC für M5,

ENTRY= edc,Elektronische Dämpfer-Regelung EDC,

 

[ROOT_E34_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag (ZAE BAE),

ENTRY= bc_iv,Bordcomputer BC4,

ENTRY= dwa4,Diebstahlwarnanlage DWA4,

ENTRY= ddshd,Doppeldeckelschiebehebedach,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY= fern_ss,Fernbedienungen,

ENTRY= ihka,Klimaautomatik IHKA,

ENTRY= ihkr,Klimaregelung IHKR,

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument,

ENTRY= pdc,Park-Distance-Control,

ENTRY= sm_rd,Sitzmemory,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= zke1,Zentrale Karosserieelektronik ZKE1,

ENTRY= zv36,Zentralverriegelungsmodul,

 

[ROOT_E36]

DESCRIPTION=E36

 

[ROOT_E36_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE21,DDE 2.1 für M51,

ENTRY=,,

ENTRY= DME13,DME 1.3 für M40,

ENTRY= DME17,DME 1.7 für M42 / M43,

ENTRY= BMS43,BMS 43 für M43,

ENTRY= BMS46,BMS 46 für M43,

ENTRY=,,

ENTRY=DME338K2,DME 3.3 für S50 M3,

ENTRY= MSS50,MS S50 für S50 M3,

ENTRY= MSS54M3,MS S54 für S54 M3,

ENTRY=,,

ENTRY= DME331,DME 3.31 für M50 2.5 l,

ENTRY= DME524,DME 5.2 für M44,

ENTRY= MS401,MS 40.1 für M50 2.0 l,

ENTRY= MS410,MS 41.0 für M52,

ENTRY= MS411,MS 41.1 für M52 US mit OBDII,

ENTRY= MS420,MS 42.0 für M52 neu,

ENTRY=,,

ENTRY= MS430,MS 43.0 für M54,

ENTRY=,,

ENTRY= VNC,VNC für S50 M3,

ENTRY=,,

ENTRY= CARB,Carb-Schnittstelle,

 

[ROOT_E36_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= gsds2,GS8.xx,

ENTRY=,,

ENTRY= gs41x,GS4.1x,

ENTRY= gs7x_k,GS7.x Kennfeld,

ENTRY=,,

ENTRY= jatco,Jatco für M50 Japan / Südafrika,

ENTRY=,,

ENTRY= smg,Sequentielles M-Getriebe,

 

[ROOT_E36_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc4,ABS/ASC Mk4 ,

ENTRY=absasc4g,ABS/ASC Mk4G,

ENTRY=absasc4g,ABS Mk20 (DS2),

ENTRY= absasc4,ABS/ASC Mk4G1 (K1),

ENTRY=ascdsc46,ASC Mk20 / DSC E46,

ENTRY= absasc5,ABS5 ASC5 DSC5 DSC3,

ENTRY= dscmk60,DSC MK60,

ENTRY= lws5,Lenkwinkelsensor,

 

[ROOT_E36_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag (ZAE BAE),

ENTRY= bc_v,Bordcomputer BC5,

ENTRY= uhr_bc,Bordcomputer / Uhr UHR/BC E36/5,

ENTRY= cvm,Cabrioverdeckmodul,

ENTRY= dwa4,Diebstahlwarnanlage DWA4 E36/7,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY= fern_ss,Fernbedienungen,

ENTRY=klima_5B,Klimaautomatik IHKA,

ENTRY= ihkr,Klimaregelung IHKR,

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument,

ENTRY= pdc,Park-Distance-Control,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= toens,Thermischer Ölniveau Sensor TOENS,

ENTRY= ueb2,Überrollsensor,

ENTRY= zke4,Zentrale Karosserieelektronik ZKE4,

ENTRY= zv36,Zentralverriegelungsmodul ZV36,

 

[ROOT_E38]

DESCRIPTION=E38

 

[ROOT_E38_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 für M51,

ENTRY= DDE40,DDE 4.0 für M57,

ENTRY=,,

ENTRY= DDE41R,DDE 4.1 für M67 rechts,

ENTRY= DDE41L,DDE 4.1 für M67 links,

ENTRY=,,

ENTRY= MS410,MS 41.0 für M52,

ENTRY= MS420,MS 42.0 für M52 TÜ,

ENTRY=,,

ENTRY= MS430,MS 43.0 für M54,

ENTRY=,,

ENTRY=DME338DS,DME 3.3 für M60,

ENTRY=,,

ENTRY= DME528,DME 5.2 für M62,

ENTRY= DME5218,DME 5.21 für M62 MJ 98,

ENTRY= ME72,ME 7.2 für M62 MJ 99,

ENTRY=,,

ENTRY=DME5212R,DME 5.2 für M73 rechts,

ENTRY=DME5212L,DME 5.2 für M73 links,

ENTRY=,,

ENTRY= DME521R,DME 5.21 für M73 rechts MJ 98,

ENTRY= DME521L,DME 5.21 für M73 links MJ 98,

ENTRY=,,

ENTRY=DME521R2,DME 5.21 für M73 rechts MJ 99,

ENTRY=DME521L2,DME 5.21 für M73 links MJ 99,

ENTRY=,,

ENTRY= EML3,EML für M73,

ENTRY=,,

ENTRY= ETS,Elektronischer Trennschalter,

ENTRY=,,

ENTRY= CARB,Carb-Schnittstelle,

 

[ROOT_E38_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= gsds2,AGS7.32 / GS8.xx / AGS9.22,

 

[ROOT_E38_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc5,ABS5 ASC5 DSC5 DSC3,

ENTRY= acc,Radar - Tempomat ACC,

ENTRY= edc,Elektronische Dämpfer-Regelung EDC,

ENTRY= lws5,Lenkwinkelsensor,

ENTRY= rdc,Reifendruckkontrollsystem RDC,

ENTRY= dws,Reifenpannenerkennung DWS,

 

[ROOT_E38_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag,

ENTRY= a-sitz,Aktivsitz,

ENTRY= ccm38,Check-Control-Modul CCM,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY= fern_ss,Fernbedienung,

ENTRY=klima_A7,Fondklima,

ENTRY= rcc,Funkuhr,

ENTRY= hkm,Heckklappen-Modul,

ENTRY=klima_5B,Klimaanlage (IHKA IHKR),

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument IKE,

ENTRY= lwr2a,Leuchtweitenregulierung LWR2A,

ENTRY= lme38,Lichtmodul LME38,

ENTRY= lcm,Licht- / Checkmodul,

ENTRY= mfl,Multifunktionslenkrad MFL,

ENTRY= pdc,Park-Distance-Control,

ENTRY= aic,Regensensor AIC,

ENTRY= szm,Schaltzentrum Mittelkonsole SZM,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= zke3,Zentrale Karosserieelektronik ZKE3,

ENTRY=zuheizer,Zuheizer Diesel / Standheizung,

 

[ROOT_E38_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Kommunikationssysteme

ENTRY=bordmoni,Bordmonitor,

ENTRY= bm_wide,Widescreen Monitor,

ENTRY= dsp_bt,Dynamischer Soundprozessor DSP Bedienteil,

ENTRY= dsp,Dynamischer Soundprozessor DSP Booster,

ENTRY= navigat,Navigationssystem,

ENTRY= NAVMK2,Navigationssystem MK2,

ENTRY= nav_jap,Navigationssystem Japan,

ENTRY= navi,Navigationsrechner,

ENTRY= radio,Radio,

ENTRY= ses,Spracheingabesystem SES,

ENTRY= telefon,Telefon,

ENTRY=video_gt,Videomodul Grafikteil,

ENTRY=video_tv,Videomodul TV-Teil,

ENTRY=videomod,Videomodul,

ENTRY= video_3,Videomodul 3,

ENTRY= zis,Multi-Informationsdisplay MID (ZIS),

ENTRY=fond_zis,Fond Multi-Informationsdisplay FOND ZIS,

ENTRY= FOND_BT,Fond Monitor Bedienteil,

 

[ROOT_E52]

DESCRIPTION=E52

 

[ROOT_E52_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= MSS52M5,MS S52 für S62 M5,

ENTRY=,,

ENTRY= CARB,Carb-Schnittstelle,

 

[ROOT_E52_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= smg,Sequentielles M-Getriebe,

 

[ROOT_E52_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc5,ABS5 ASC5 DSC5 DSC3,

ENTRY= lws5,Lenkwinkelsensor,

ENTRY= dws,Reifenpannenerkennung DWS,

 

[ROOT_E52_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag,

ENTRY= cvm_ii,Cabrioverdeckmodul,

ENTRY= elv,Elektrische Lenkungsverriegelung ELV,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY=klima_5B,Klimasteuerung IHKS,

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument,

ENTRY= lwr2a,Leuchtweitenregulierung LWR2A,

ENTRY= lcm,Licht- / Checkmodul,

ENTRY= zke5,Zentrale Karosserieelektronik ZKE5,

 

[ROOT_E52_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Kommunikationssysteme

ENTRY=bmbt46rn,Bordmonitor Radionavigation,

ENTRY= CDC,CD-Wechsler,

ENTRY= dsp,Dynamischer Soundprozessor DSP Booster,

ENTRY= navi,Navigationsrechner,

ENTRY= nav_jap,Navigationsrechner Japan,

ENTRY= radio,Radio,

ENTRY= telefon,Telefon,

 

[ROOT_E39]

DESCRIPTION=E39

 

[ROOT_E39_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 für M51,

ENTRY=,,

ENTRY= DDE30,DDE 3.0 für M47,

ENTRY= DDE40,DDE 4.0 für M57,

ENTRY=,,

ENTRY= DME17,DME 1.7 für M43,

ENTRY=,,

ENTRY= DME528,DME 5.2 für M62,

ENTRY= DME5218,DME 5.21 für M62 MJ 98,

ENTRY= ME72,ME 7.2 für M62 MJ 99,

ENTRY=,,

ENTRY= MS410,MS 41.0 für M52,

ENTRY= MS411,MS 41.1 für M52 US mit OBDII,

ENTRY= MS420,MS 42.0 für M52 TÜ,

ENTRY=,,

ENTRY= MS430,MS 43.0 für M54,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS52M5,MS S52 für S62 M5,

ENTRY=,,

ENTRY= CARB,Carb-Schnittstelle,

 

[ROOT_E39_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Getriebe

ENTRY= gsds2,GS8.xx / GS 20,

 

[ROOT_E39_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Fahrwerk

ENTRY= absasc5,ABS5 ASC5 DSC5 DSC3,

ENTRY= edc,Elektronische Dämpfer-Regelung EDC,

ENTRY= ehc,1-Achs Luftfederung EHC,

ENTRY= lws5,Lenkwinkelsensor,

ENTRY= rdc,Reifendruckkontrollsystem RDC,

ENTRY= dws,Reifenpannenerkennung DWS,

 

[ROOT_E39_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Karosserie

ENTRY= airbag,Airbag,

ENTRY= a-sitz,Aktivsitz,

ENTRY= ews,Elektronische Wegfahrsperre EWS,

ENTRY= fern_ss,Fernbedienung,

ENTRY= hkm,Heckklappen-Modul,

ENTRY= ihka39,Klimaanlage IHKA,

ENTRY= kombi,Kombi-Instrument,

ENTRY= lwr2a,Leuchtweitenregulierung LWR2A,

ENTRY= lcm,Licht- / Checkmodul,

ENTRY= mfl,Multifunktionslenkrad,

ENTRY= pdc,Park-Distance-Control,

ENTRY= aic,Regensensor AIC,

ENTRY= rls_ds2,Regen- Lichtsensor RLS,

ENTRY= szm,Schaltzentrum Mittelkonsole SZM,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= zke3,Zentrale Karosserieelektronik ZKE3,

ENTRY=zuheizer,Zuheizer Diesel / Standheizung,

 

[ROOT_E39_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Kommunikationssysteme

ENTRY=bordmoni,Bordmonitor,

ENTRY= bm_wide,Widescreen Monitor,

ENTRY= CDC,CD-Wechsler,

ENTRY= dsp,Dynamischer Soundprozessor DSP Booster,

ENTRY= iris,Integriertes Radio Informationssystem IRIS,

ENTRY= navigat,Navigationssystem,

ENTRY= navi,Navigationsrechner,

ENTRY= nav_jap,Navigationsrechner Japan,

ENTRY= radio,Radio,

ENTRY= ses,Spracheingabesystem SES,

ENTRY= telefon,Telefon,

ENTRY=video_gt,Videomodul Grafikteil,

ENTRY=video_tv,Videomodul TV-Teil,

ENTRY=videomod,Videomodul,

ENTRY= zis,Multi-Informationsdisplay MID (ZIS),

 

oraz naturalnie wszystkie nowsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja w Inpa siedzę od 10 lat, a ty pokazujesz mi pliki cfgdat to co wyświetla na panelu, tam można napisać np. Koza zjadła miotłę , nie ma to żadnego znaczenia . Ważne jest że nowy ediabas nie obsługuje ADS, chyba że ktoś będzie tak przerzucał ediabasy ręcznie, To raz, dwa to NCexpert ma inne hasło, 3 to podmiana ncexperta, który podają na forach to katastrofa, 3 to jest ediabas pod nowsze auta łącznie z Fx po enet , 4 to jest już nowsza inpa , nowszy ediabas z bardziej przystępnym Tool32 i Toolset gdzie łatwiej zmieniać np win auta i takie tam pierdoły, kolega wie co nieco ale nie wszystko. a ci cwaniacy których kolega tak ładnie pozdrawia stracili setki godzin pracy nad tym żeby jaśnie oświecony Pan w ogóle wiedział co to Inpa i DIS oraz inne nowsze programy .

a piszący podobne pierdalamenty, rozdaje nie swoją ciężką prace na prawo i lewo . Otóż informuje Pana mądralińskiego że jakże wielka będzie moja radość jak doczekam dni gdy nie będzie Inpa i innych w sieci, skończy się kasowanie błędów po 30 zł, a ludzie podobnego pokroju będą walić gruba kasę żeby zdiagnozować padliny typu E60. Pozdrowienia

ps.

Kolega uznaje komunistyczne poglądy co państwowe to znaczy niczyje :cool2:

to dzięki takim jak Pan,Panie kolego nikt poważny nie chce pomagać i podawać co kol wiek .

dodam że z forum którego to wyprowadziłeś, mądry człowiek tam napisał nie wżuce bo i tak rozniesiecie po innych forach za fre jak stado matołów, a kolego właśnie to czyni, i pokazuje co polak potrafi, polacy to świnie, jednako nie wszyscy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, rozdaje tutaj cudza prace za free, aby skonczyl sie interes cwaniakow ktorzy kaza sobie placic za soft nad ktorym nie pracowali.

Sam na swojej skorze przekonalem sie ilu ich tutaj istnieje kiedy zapytalem o soft do bmek z rocznika 2010.

Kolega o ksywie piwek takze proponowal soft za kase. Cudzego nie wypada dac za darmo, lecz sprzedac zawsze mozna...

I informuje Pana madralinskiego, jak wielka bedzie moja radosc kiedy kazdy bedzie posiadal taki soft. Skonczy sie kasowanie bledow za 30zl gdyz kazdy skasuje sobie sam.

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to też rozdajesz? filmu dośc nieudolne raczej forma informacyjna

wszystko na stole licznik i dde4.0, interfejs 3 trazystory COMpor1, programy na kompie żadne Vmware

 

http://www.youtube.com/watch?v=ncImtsqwqP8&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=9OT7P8LxjSs&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=mAjp4OMnpFk&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego PIWEK mozesz mi powiedzieć co jest specjalnego w wersji ISTA którą pokazałeś ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego PIWEK mozesz mi powiedzieć co jest specjalnego w wersji ISTA którą pokazałeś ?

nic, nic wielkiego pyzatym że śmiga na wszystkim , każdy dostępny interfejs w cenie od 15 zł, śmiga o mało zapier...

A inpa, jak widać po naszemu.

Głównie chodziło mi tylko o to że tylko i dlatego nikt mądry nie da idiocie czegoś podobnego bo widać co z tym zrobi, a jak zapłaci grubą kasę jest szansa że uszanuje .

Bez dongle :cool2:

Edytowane przez piwek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego PIWEK mozesz mi powiedzieć co jest specjalnego w wersji ISTA którą pokazałeś ?

nic, nic wielkiego pyzatym że śmiga na wszystkim , każdy dostępny interfejs w cenie od 15 zł, śmiga o mało zapier...

Ale dalej musi miec dongle ?

I co z tego skoro na zwyklym kablu jest to zwykle usb ...jakos wieksze zaufanie mam jak laczy sie przez LAN ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam dziwny problem przy uruchomieniu świeżo zainstalowanej INPY na konkretnym, jednym komputerze.

 

Wywala błąd:

 

ApiInit: Error #126

API-0006: ACCESS DENIED

API initialization error

No API calls possible!

 

Jak dam OK to potem wyskakuje:

 

ApiJob: API initialization error

No API calls possible!

Continue script processing?

 

Coś tam doczytałem co to może być ale nic sensownego. Ma ktoś jakiś pomysł? Ta sama wersja softu na każdym innym kompie od razu śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sterowniki chyba nie powinny mieć związku. Są najnowsze. Przecież INPA w Fkach pracuje na kablu ENET a do niego sterowniki nie są potrzebne.

 

Zresztą INPA zainstalowana na każdym innym komputerze, bez instalowania sterowników od kabla OBD, normalnie się uruchamia bez tego błędu. Tylko na jednym moim kompie jest ten problem.

 

Podejrzewam że mam coś dziwnego w Windzie, ale nie chce mi się jej od nowa instalować, bo robiłem to niedawno, a wgrywanie od nowa wielu programów jest czasochłonne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.