Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego rozumiem że jesteś początkującym . Pozwoliłem sobie spojrzeć na opis tej aukcji z której już na pierwszy rzut ok wynika że sprzedający nie ma żadnego lub bardzo małe doświadczenie z BMW i sprzedaje żeby zarabiać . nie kupuj tego a unikniesz jak wielu innych pytających potem na forum ,jak zainstalować czemu to z jednym działa z innym nie itp.

Przeznacz nieco więcej pieniędzy i kup D-Can w swoim aucie nie wykorzystasz go w pełni i Can ci nie potrzebny więc czemu kupić za 130 zł nie 55 ?

są to chińskie d-can jednak znam je bo naprawiam działają perfekcyjnie jedyna wada brak zabezpieczenie przed zmiana polaryzacji , nie reklamuje tu siebie czy bo ja nie sprzedał by takiego interfejsu taniej a 3 x drożej .

Win 98 ok najlepiej ale po Com Port RS232 w zadnym wypadku po USB to raz jak chodzi o Inpa , Zainstaluj Xp sp2 beze aktualizacji z którymi jest już na Xp problem bo nie są wspierane zainstaluj INPA do tego DIS i masz ful wypas do swojego auta .

Siedzę w tym długie lata i wiem co piszę .

Pozdrawiam :cool2:

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zadaj pytanie sprzedawcy , czy jego interfejs jest na LM393 lub innym LM ? czy na Si9241 lub L9637d

Jak padnie odpowiedź że na Si9241 lub L9637d to możesz kupić , a i kolega piszący wczesniej też może kupić jak nie potrzebny mu interfejs na wyrost

Viaken miał i takie i takie

Pozdro

Opublikowano
do wszystkich którzy chcą kupić interfejs nie wklejajcie tutaj linków do dziadostwa na allegro tylko na piszcie wiadomość priv do piwka ze potrzebujecie interfejs!!!
Opublikowano
Zadaj pytanie sprzedawcy , czy jego interfejs jest na LM393 lub innym LM ? czy na Si9241 lub L9637d

Jak padnie odpowiedź że na Si9241 lub L9637d to możesz kupić , a i kolega piszący wczesniej też może kupić jak nie potrzebny mu interfejs na wyrost

Viaken miał i takie i takie

Pozdro

 

Dostalem odp. od Viakena, w/w przeze mnie interfejs jest na bc847B, rozumiem, ze moge go sobie odpuscic?! Moze ktos polecic cos w dobrej cenie?

Opublikowano

Napisze tak może pracować poprawnie w jednym aucie w drugim może czegoś nie robić , generalnie ciężko trafić i ni chcę tu komuś wystawiać złej opinii .

każdy chce kopic tanio i dobre urządzenie

podam przykład cen zakupu w Polsce KK-L porządnego, a sami osądzicie :

wtyk OBD2 14 zł

kabel USB 4 zł

FT232 RL 12 zł

L9637D 6 zł

pcb 3 zł

ine 4 zł

= 43 zł

własna praca ?

Za ile byś go sprzedał dając gwarancje na 1 rok ?

dlatego sprzedają tanie chińskie a potem zaczynają się problemy .

Opublikowano
Moze ktos polecic cos w dobrej cenie?

 

kazdy chcialby kupic tanio :) ale niestety nic co tanio nie zawsze jest dobre, ja polecam :

 

http://bmwads.ugu.pl/index.html

Gdyby człowiek nie korzystał z doświadczeń innych, to każde kolejne pokolenie, zapewne do chwili obecnej, uczyłoby się łupać kamień...


BMW 330Ci Sport - Moje BMW E46 330Ci Sport<---

BMW 320Ci - -->Moje BMW E46 320Ci<--

Opublikowano

Jak to pełen ADS wykonany tak jak oferowałem to kiedyś ja i moderator tego tematu to polecam , ale jak zrobiony na wzór chińskich pomijający tranzystory Mosfet to nie polecam , brak mu przełącznika ADS -OBD uniemożliwia pracę na przejściówka na USB , tym samym wyklucza nowsze komputery bez portu RS232 , Ja mogę polecić ADS ten , sam zaprojektowałem obwód tak aby mieścił sie we wtyku OBD na zlecenie chociaż nie ja go sprzedaję wiem na 100% że działa perfekcyjnie i nie zawiesi sie przy programowaniu według mnie i tak tani jak na możliwości .

http://allegro.pl/interfejs-bmw-ads-inpa-dis-na-galu-tylko-u-mnie-i3610483528.html

Opublikowano

To albo sprzedawca wali już lipę lub pracowałeś na kompie który ma nie pełen Port RS232 ,albo używałeś przejściówek a nie był przezbrojony na OBD.

przykład DELL D810 nie będzie napięcia Aku i ING w ogóle , lipny Com Port

Zapomniałem dopisać ten co podałem -wada fizyczny COM ,starszy komp, a co do przejściówka (nowe karty takie wąskie nie emulują pełnego portu)

Opublikowano

Test na dell d630, fizyczny com.

 

Jeden interfejs w ogóle nie chciał się łączyć z większością modułów.

Drugi łączył się ale po kilku sekundach walił errorami i zawieszał program.

Wychodzi na to że raczej sprzedawca nie radzi sobie ze składaniem, bądź kiepskie podzespoły.

Opublikowano

Witam,

 

 

co zrobic aby inpa poprawnie komunikowala sie z n47 ? pliki *.ipo wgrade, e90.cfg poprawiony. ale wciaz mam blad:

 

IFH:0006 Command not accepted

 

D_MOTOR.GRP

Opublikowano

Ja mogę Ci polecić kabelek od kolegi Capaz

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=200280

Ten z allegro myślę że też będzie ok.

 

Mam natomiast takie pytanko jaki plik w Inpie trzeba podmienić żebym miał po angielsku dolne przyciski po wybraniu moduły który chce diagnozować (żeby nie było np FEHLER tylko ERROR)no chyba że ma ktoś plik który daje przyciski z polskim opisem :D

Opublikowano

Witam,

 

Jewtem nowym użytkownikiem, moj nabytek to bmw 330xd z 2003r

 

Chcialbym prowic o pomoc w rozwiazaniu problemu z impa, zainstalowałem all zgodnie z radami z forum, odpalam program i mam obie kropy zielone (on). P4oblem w tym ze kiedy podlacze przewod do auta, dam zaplon to i tak w dolnym menu nie mam typow samochodow.

 

Mam tylko aktywny f1 f2 i f10.

 

Czy moze mi ktos pomoc i oswiecic co zle zrobilem?

 

Z gory dziękuje za pomoc.

Opublikowano
Witam,

 

Jewtem nowym użytkownikiem, moj nabytek to bmw 330xd z 2003r

 

Chcialbym prowic o pomoc w rozwiazaniu problemu z impa, zainstalowałem all zgodnie z radami z forum, odpalam program i mam obie kropy zielone (on). P4oblem w tym ze kiedy podlacze przewod do auta, dam zaplon to i tak w dolnym menu nie mam typow samochodow.

 

Mam tylko aktywny f1 f2 i f10.

 

Czy moze mi ktos pomoc i oswiecic co zle zrobilem?

 

Z gory dziękuje za pomoc.

 

Pisz bardziej po polsku używaj polskich znaków bo ciężko to przeczytać :lol:

Na pewno dobrze zainstalowałeś Inpę,zobacz co jest w pliku Inpa .ini i w folderze CFGDAT czy są modele aut.Kropki powinny świecić na czarno (on) dopiero po podpięciu do auta i włączeniu zapłonu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, potrzebuję pomocy z inpą (kolejny amator :P ) WIN7 32BIT, Kabel usb od e-volt.

 

Pobrałem z chomika trandolfa INPA_EA-90X.rar, zainstalowałem zgodnie z tą instrukcją: http://moteo.pl/forum/Instalacja-programu-diagnostycznego-INPA-pod-Windows-7-interfejs-USB-317

 

No i ogólnie program się uruchamia bez zająknięcia- tylko nie umiem znaleźć plików OBD.INI i EDIABAS.INI w folderach trandolfa.

 

Przed instalacją interfejsu wolałbym wrzucić te dwa pliki, bo bez nich i tak pewnie nie będzie działał kabel.

 

A do pełni szczęścia tylko to mi brakuje. Mógłby ktoś mi podrzucić jakiś link lub źródło skąd pobrać sprawdzone pliki?

 

Oczywiście wrzucę OBD.INI do c:/windows, a EDIABAS.INI do C:/ediabas/bin - zgadza się?

 

EDIT:

 

Już w 99% wszystko trybi, zainstalowałem wszystko bez przeróbek tak jak wyżej opisałem, tylko dodałem plik OBD.INI wzięty z czyjegoś chomika.

 

Światła zakodowane, błędy pokasowane, live data sprawdzone. Wszystko na świeżym windows 7. :)

 

Tylko jeden komunikat jest przed wejściem w silnik:

http://imageshack.us/a/img854/4787/vzvx.th.jpg

 

Groźny komunikat? :)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
To standardowy można powiedzieć komunikat, nie masz sie czym przejmowac :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dziqsek to super, dziękuję za odpowiedź. :)

 

W takim razie to mogę zbagatelizować, ale do pełni szczęścia jeszcze w ODBsetup mam wątpliwość czy coś poprawić.

Mianowicie:

http://imageshack.us/a/img856/217/ko1q.th.jpg

Czy ta wartość startowa (Value Start) jest ważna? Mogę gdzieś ją zmienić?

 

EDIT:

Już naprawione, doczytałem w necie i zmieniłem wartość w rejestrze regedit. :)

 

Dzięki za pomoc, pozdrawiam :wink:

Opublikowano
Z innej beczki : program widzi auto , wszystie systemy dostępne oprócz silnika. brak możliwości wyboru m47 czy rozwiązaniem jest ponowna instalacja programu czy szukanie innej wersji INPY
Opublikowano
To wejdź przez inny model nadwozia ,albo silnik jest wyremowany( ; ) <------ w cfgdat , proste jak drut :cool2:
Opublikowano

http://img845.imageshack.us/img845/2938/k2lt.png

 

Koledzy proszę o wsparcie wywala mi taki błąd po reinstalacji inpy ,po wciśnięciu ok wchodzi bez kłopotu w sterowniki.Mile widziany pliczek do podmiany oraz mała instrukcja :?

Opublikowano

To nie jest błąd tylko informacja że są rożne wersje plików i podane możliwe niepasujące pliki .

Świadczy to o tym że masz śmiecia nieudolnie zrobionego a nie Inpa :cool2:

Nic to nie przeszkadza w diagnozie więc działaj na tym co masz lub kup porządny program .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.