Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A chociażby po to :

Że są takie gniazda w BMW-

Że E46 e39 99rok tego wymaga

Że ADS tego wymaga

Że Są tanie i nie opłaca się robić oddzielnego kabla .

Że to bo ludzie kupują

Można wymieniać więcej .

A Auta z liną k i L za pomocą INpa tylko ADS lub można napisać własny program który będzie śmigał na USB

A jak chce się korzystać z Inpa i DIS to trzeba się podporządkować do założeń programisty który to napisał .

Ponadto jak zaczynali produkować te auta to port RS 232 był standardem a nie jak teraz luksem , i systemy operacyjne (WINDY ) były porządne a nie jak teraz emulatory łamane przez symulatory i systemy do monitorowania działalności użytkownika .

Nie jest mi przykro ale musisz zaopatrzyć się w najlepszy interfejs do BMW , czyli ADS

Ciekawostka:

Jak coś w cos pasuje nie zawsze oznacza że trzeba to tam wkładać

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy ktoś mógłby udostępnić inpa ea-90x 5.0.4, bo mam jakąś wersje ea-90x ale pokazuje mi po zainstalowaniu Version 5.00 a właściwie co mi da zaktualizowanie do 5.0.4 bądź gdzieś widziałem 5.0.6 ? Tak samo z aktualizacją EDIABAS do 7.2.0
Opublikowano

Mo ja rada wejdź w katalog C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT otwórz plik INPA.ini za pomocą notatnika i nazwij ja sobie np.

EURO2012 PL

Pomoże to tyle co polskim piłkarzom granie na własnym terytorium

Opublikowano
Hehe dobra to rozwiewa moje wątpliwości. Oczywiście wchodząc w dde 5.0 wyskakuje mi info że funkcjonalność może być ograniczona. Ale w sumie mam dis -a jeszcze także to nie problem choć inpą szybciej.
Opublikowano
Koledzy? kto posiada spolszczenia do INPY usmiechnął bym sie bardzo do kogaś. Znalazłem tylko menu główne i kilka do e46 asc, airbag a prydało by sie e36 e46 e39 e38.pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

A może by szanowny kolega przetłumaczył kilka plików i podał na forum . Myślę że każdy kto by przetłumaczył choć jeden plik , miałby pogląd ile to kosztuje pracy , wówczas z pełna odpowiedzialnością podjął by decyzje o rozpowszechniani plików .

Nadmienię jeszcze , dałem kilka plików kolegom , którzy cytuję : "nigdy tego nikomu nie dam" a po 2 miesiącach znalazłem w sieci ".

Opublikowano
piwek dawaj na PW instrukcje jak tłumaczyc i ruszam do roboty !! nie mysl ze jestem jakims pasozytem :( lubie takie zajecia tylko ze nie jestem zadnym informatykiem i zawsze bałem sie takich rzeczy zebym czegos nie spartolił :mrgreen: ale spoko sprobuje
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

pisz na priv , podaj email a dam ci program , który ci to ułatwi .Nie chce mi się tu pisać bo już to opisywałem co wolno czego nie .

Tylko mam prośbę jak ,szlak trafi twój zapał napisz na forum kilka słów np. OK idzie dobrze lub a pi.....er.......le to :cool2:

Opublikowano
Popraw link bo nie działa a najlepiej wrzuc miniaturke.pzdr
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Jak podmienisz folder ecu z pakietu INPA 10.04 to będziesz miał kody błędów w eng ale raczej dla starszych chassis jak e39,e46 i wczesne roczniki e60,e90 ale też nie wszystkie moduły obsłuży...
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Panowie taki oto problem:

http://img547.imageshack.us/img547/2082/63850636.jpg

A po wciśnięciu ok:

http://img39.imageshack.us/img39/7396/aaa.JPG

Interfejs od viakena, podpięty pod com. Ale nawet bez interfejsu to wyskakuje. Pozatym pokazuje w inpie po podłączeniu pod auto że zapłon jest włączony, a po włączeniu zapłonu pokazuje że takowy jest wyłączony.

Opublikowano

To ustaw odpowiedni interfejs :duh:

Poza tym , kupujesz u sprzedawcy więc powinien ci dać instrukcję .Pytania kierujesz do niego.

Jak byś przeczytał wcześniejsze posty to byś wiedział , forum służy do pomocy nie przeczę ale wrzucanie tego samego w koło to bezsens .

A ja i inni pewnie są znudzeni opowiadaniem w koło jednego i tego samego.

Opublikowano
Piwek jak ta moja robota?? az tak źle ze sie nie odzywasz?? :mrgreen:
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Kurcze ! pisałem do Ciebie na maila juz kilka razy ale sie nie odzywałeś wiec chciałem złapać Cie tutaj bo widze ze tu sie pokazujesz , reszte masz na PW pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Piwcio Menu główne i pod nemu jak silnik, skrzynia, nadwozie itp. czyli pliki z folderu CFGDAT juz są w pełni PL i wszystko gra :D :norty: gorzej troche z SGDAT narazie e46 poszło w obroty ale tutaj łatwiej o pomyłke i obawiam sie ze bedzie kilkukrotne podejście do jednago pliku :( ale ... damy rade! zapał jest i checi posiadania INPY w ojczystym jezyku też pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

Jak jest zapał to będą efekty.

Jedno jest pewne , że grubo się zastanowisz zanim podasz to za fre , tego jestem pewien, i dołączysz do grona ludzi piszących podobnie jak ja , zrób sam i rozdaj na prawo i lewo a nie dostaniesz słowa dziękuje ale jeszcze oszczerstwa.

Ps przejrzałem twój plik jakieś głupoty tam wychodzą

Nie odczytanie błędów pamięci - ale odczyt błędów zapamiętanych

Nie pred ale prąd

Nie zawue wtryskowy bank 1 tylko wtrysk cylindra 1

Nie odczyt stanu - cyfrowy -analogowy ale status odczytu -cyfrowy- analogowy

Tu chodzi o formę odczytu analogowego lub cyfrowego (cyfrowy 1lib 0 zał lub wył)

 

Ja tłumaczysz programem nie potrafiącym policzyć sumy kontrolnej i przesuwać bajty to wyjdzie lipa

Opublikowano
No właśnie ! nie mam dobrego programu :( jade na zwykłym, tylko tyle ze wstawia edytowane teksty w pliku. Tamten ktory mi poleciłem nie odpala.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
bo czegoś brakuje , w komunikacie o błędzie powinno być czego brak , na XP hula bez problemu
Opublikowano

Wyskakuje taki komunikat

http://img189.imageshack.us/img189/79/forum1rn.png

 

Podpinałem dzisiaj swoją e36 :D i jest OK :dance: kilka słówek w niektórych plikach musze dopracować ale ogółem bomba!! piwek dziekówka wielka za wszystkie rady. Musze Cie odwiedzic z jakaś 0.7 w końcu duża odległośc nas nie dzieli a nie raz bywam w twoim mieście, syn mnie wyciaga do słoniki a chipcia hehe pozdrawiam.

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Mam pytanie, która wartość w INPA odpowiada za doładowanie turbiny i czy na podstawie odczytu tej wartości da radę ocenić w jakim stanie jest ona?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Charge-air pressure

pobieżnie można ale faktycznie trzeba ją sprawdzić czy nie ma luzów i nie puszcze oleju trzeba się do niej dobrać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.