Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pierwszy raz widzę BMW ze wszystkim co możliwe

:search:

Panowie wiek kto jak się nazywa mata kierowcy i tylnej kanapy w E65 , chodzi mi o nazwę do wkodowania z pliku NCexprt

FSW_PSW.MAN

CAN_SITZBELEGEUNG ????? :search:

Opublikowano
Próbuję się połączyć z silnikiem dde 2.1 w e34, pojawia się komumikat "Object ecu file not found". Dodam że mam skrypt do tego silnika w katalogu Ediabase/ecu.

Jakieś rady?

 

Do tego sterownika DIS jest potrzebny.Jak szybko checsz odczytać błędy to można użyć TOOL32

Opublikowano

Witam

Odpewnego czasu mam problem z polączeniem z silnikiem i poduszkami,reszte modułow laczy normalnie,co moglo sie stac????

Opublikowano
Witam

Odpewnego czasu mam problem z polączeniem z silnikiem i poduszkami,reszte modułow laczy normalnie,co moglo sie stac????

 

Wina leży po stronie kabla.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odpowiem sam - ma, ale tak okrojoną, że nie warto sobie kompa zaśmiecać. Możliwości mniejsze niż w programach dla elm 327.

 

Panowie, czym skalibrować czujnik przyspieszenia bocznego-wzdłużnego w e70 po wymianie.

 

Inpa, KTS, Launch tego nie potrafią.

Opublikowano
Odpowiem sam - ma, ale tak okrojoną, że nie warto sobie kompa zaśmiecać. Możliwości mniejsze niż w programach dla elm 327.

 

Panowie, czym skalibrować czujnik przyspieszenia bocznego-wzdłużnego w e70 po wymianie.

 

Inpa, KTS, Launch tego nie potrafią.

 

DIS

Opublikowano

Dzięki Panowie!.

Czy na notebooku Asus eee pc ( procek 900MHz odpowiednik jednego jaja C2D)jest szansa instalacji i żeby to chodziło? (mam na myśli DIS), bo raczej ISTA nie osiągalna.

Mam jeszcze lapka z C2D, ale czy nie będzie się gryźć z ediabas, który mam zainstalowany dla głowicy VAS?.

 

Interfejs mam od Viakena, D-CAN.

 

Co do Tool 32, to nigdy mi to nie banglało z żadną zainstalowaną wersją INPA.

Opublikowano
Witam , bardzo proszę o pomoc z ustawieniem INPY pod BMW E46 2004R wyskakuje mi błąd IFH0009 , od czego zacząć zmieniałem pliki edibas i obd nic to nie daję porty są ustawione poprawnie przynajmniej tak mi się wydaje , bardzo proszę o pomoc.
Opublikowano

Witam kolegów i proszę o pomoc.

 

Posiadam od jakiegoś czasu kabelek zakupiony od viakena.

 

Od poczatku miałem zainstalowaną inpe na Win7 32bit i chodziła bez problemu jednak nie było battery i ignition.

 

Ostatnio chciałem sobie zaintsalować dis'a więc zrobiłem vmware z xp i po zainstalowaniu inpy dalej battery i ignition są na OFF.

 

Przeglądałem wątek i znalazłem informację, że w przejściówce na okrągły wtyk mogą nie być wyprowadzone odpowiednie piny jednak tyczyło się to interfejsów z auto-diag, a ja mam od viakena.

 

Napisałem do niego zapytanie jak jest z jego przejściówkami, narazie poczekam na odpowiedź

 

Czy może ktoś mi pomóc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ma takie coś u góry w inpie, czy to oznacza że z czymś się nie łączy??

error coś tam...

 

http://img861.imageshack.us/img861/5079/10940743.png

Opublikowano

Witajcie

Również mam problem z INPĄ. Mianowicie, po instalacji mam Battery ON, a Ignition OFF. Niestety fejs (OBDII na USB i adapter na okrągłe złącze 20 pin od MPAQ) nie wykrywa zapłonu i nie łączy się z autem.

Mógłby ktoś wstawić tu prawidłowe pliki ediabas.ini i obd.ini, które będą skonfigurowane pod moj fejs w trybie ADS? Ewentualnie podam maila do przesłania mi tego.

Dzięki z góry!

Opublikowano

Twój fejs nie będzie działał w trybie ads, sprawdź czy w trybie obd łączy się z autem.

 

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano

Witam, czy jest jakaś inpa obsługująca Silnik 318d 10/2010 N47N ?

dodam tylko że przy próbie wejścia przez skrypt DDE7N47 wyskakuje taki błąd

http://ghosting.home.pl/a.png

------------------

Pozdrawiam


Gumes

Opublikowano

Ok kombinowałem dziś dość mocno i do czego doszedłem.

 

DME 3.3.1 od silnika BMW M50B25 VANOS BEZ EWS-a potrzebuje mieć zmodyfikowane skrypty aby INPA mogła go ujrzeć:D Wrzuciłem w SGDAT i podłączyłem fejs. Battery OFF i Ignition OFF... mówie lipa dalej, ale przekręciłem kluczyk i cudem dziwnym obie diody sie zapaliły.

Niestety po wejsciu w dme nadal nie łączy się z autem, mam błąd IFH-0006 i nie wiem już co tu dalej działać. Plików ediabas.ini i OBD.ini wrzuciłem tyle, że ludzie pojęcie przechodzi.

Fejs od mpaq usb-okrąglak. Jakieś pomysły Panowie? Podobno przyczyną jest jakiś konflikt w pliku tool32.ini w ediabas/bin

Może ktoś ma jakieś pomysły?

Opublikowano

Witam proszę o pomoc bo nie mogę za cholerę uzyskać battery i ignition na ON.

 

INPA instalowana z tego wątku podana przez nerwusa.

 

Sterowniki FTDI też podane przez nerwusa.

 

Instalowane na Win 7 jak i na XP na VMware z różnymi ustawieniam EDIABAS.ini oraz wrzuconym do WINDOWS plikiem OBD.ini...

 

INPA instalowana jako OBD, wogóle wszystko zrobione wg. poradnika nerwusa czyli porty i inne sprawy prawidłowo skonfigurowane.

 

Oczywiście interfejs działa ale nie ma tych kontrolek, a chciałbym bardzo zainstalować DIS'a....

 

Korzystam z przejściówki na okrągłe złacze i wyczytałem gdzieś w tym wątku że mogą być nie wyprowadzone piny od danych o zapłonie i baterii więc rozebrałem wtyczke i jest wyprowadzonych w niej 6 przewodów.

 

Przejściówka wygląda następująco

 

OBD-------------20 pin

 

1,2------------17

1,2------------20

4 ------------9

8 ------------16

9 ------------14

10 ------------15

 

Z tego co znalazłem w internecie za battery i ignition odpowiedzialne są piny 14 i 16 i u mnie one są podłączone w przejściówce, jednak nie wiem czy prawidłowo podłączone w obd.

Czy ktoś może pomóc to sprawdzić?

Opublikowano

Koledzy, czy ktoś z Was posiada inpe w jezyku angielskim? Chodzi mi głownie nie o menu lecz o to aby jak zczytuje bledy zeby były one po angielsku. Poinstalowalem juz kilkanascie wersji inpy, wybieralem BMW Group Rectification programs UK lecz po angielsku jest samo menu. Możecie coś poradzić?

Pozdrawiam i z góry dziękuje!

Opublikowano

Mam E91 2008r 320d Z n47. Czyli graty po lift, buda przed lift. Kabel Viaken Dcan. Inpa mi sie łaczy, ale po wybraniu auta w grupie silniki, nie ma mojego. Jest M47 i np. N46, ale mojego N47 nie ma.

Ogólnie chciałbym sprawdzić, ile pompuje turbina, jak długo pompuje itp, jakby live data, ktoś podpowie, gdzie tego szukać?

 

Ogólnie chciałbym sprawdzić, czy coś już niedomaga, mam trochę mieszane uczucia co do spalania, jakieś parametry, korekty, ciśnienie turbiny, po czymś coś będzie można powiedzieć? Poza tym nie podoba mi się reakcja na gaz, fakt, to nie wolnossąca benzyna, ale jednak trochę za wolno reaguje...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.