Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak tak się zastanawiam.

Po co takie wymagania ?- bo oracle! -potrzeba dostępu do bazy w jednym czasie wielu użytkowników

Ok

Stąd moje rozważanie może by poszedł tą drogą i pogrzebać tu i tam , czy ktoś wie coś więcej czy jest sens czy wyluzować

:search:

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
A jak tak się zastanawiam.

Po co takie wymagania ?- bo oracle! -potrzeba dostępu do bazy w jednym czasie wielu użytkowników

Ok

Stąd moje rozważanie może by poszedł tą drogą i pogrzebać tu i tam , czy ktoś wie coś więcej czy jest sens czy wyluzować

:search:

 

Już dawno ktoś poszedł tą droga i wywalił ISIS w cholerę. Ale roboty jest dużo.

ps. win7 nie gryzie trzeba mu poświecić chwile i XP zostawisz na vm dla NCS tylko.

 

Te wymagania nie sa az takie,ale jak wszyszcy zakochani w VM to niestety .Na natywnej wytarcza i3 i 4ram i mozna pracowac bez zadnych krzakow

 

Ale nie z odpalonym ISIS on dla wirtualizowanych maszyny sam przydziela 4 GB ram'u. Tak można napisać myśląc tylko o ISID z klientem ISSS zainstalowanym.

 

... Ten twój post troche Bez sensu. Popatrz na wcześniejsze posty, pisałem ze mowa o xp 32 bit.

 

Gdybyś czytał uważnie to byś nie pisał. Proponuje zainstalować komplet wtedy będzie można się wypowiadać :)

Opublikowano
Kolega mka zapomniał dodac ze prostownik 14A miał. Mysle ze wina tez tego. Tak jak juz mówiłem byle tuner ci to postawi.

 

Moje DDE trafiło do Adriana z ADT Wrocław i zostało odratowane na stole. Sam flasz z oryginalnym programem nic nie pomógł. Dopiero gotowy wsad od 330d postawił ecu na nogi i auto odpaliło "na strzała" bez synchro. z ews. Teraz mam ponownie wgrany oryginał bo były problemy z pracą skrzyni (skrzynia nie załączała lock up konwertera).

Teraz chodzi mi po głowie wyhamowanie auta i wgranie programu z "virusem" :8)

 

Dobra, koniec w tym temacie bo robi się OT

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Pan kolega bajki pisze oryginalny wsad firmy bmw nie ruszyła ? :D

A co to jest gotowy wsad , i czym wsad różni się od flach ?

A synchron nie było potrzebne bo jak miałeś uwalony flach czy tam wsad jak kto woli to nie dopisał do pamięci .Jak masz automat to radzę zapomnieć o tuningu. Chyba że dobrze stoisz finansowo

Opublikowano

Nie w tym rzecz ze są problemy , bo mase robiłem i jest Ok. .

Warunek rozsądny kierowca w innym przypadku spalone tarcze jak skrzynia GM to koszyczek ocaleje .

Wszystko było by ok żeby moje i innych auta to nie były stare strucle

ja spaliłem u siebie i 2,8tys w plecy zaleta bo po jakimś czasie ludzie wracają żeby wgrać oryginała bo się sprzęgła zaczynają ślizgać

no i auto odchodzi ja rakieta

Opublikowano

Masz najlepszy program jaki istnieje tylko trzeba go się nauczyć .

A żaden program świata za ciebie nie zrobi auta.

Opublikowano
Go nauczyc? Czy musisz znac na pamiec live data auta. Skad wiesz, jakie dane ma miec przepustnica badz przeplywka? Pamietam, ze DIS nam to pokazywal bo bylem u jednego kolegi z DISem.

 

INPA tez posiada wartości oczekiwane :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano
To nie śmieć wątku bo będzie jeszcze gorzej. Jest tzw :search:
Opublikowano

Witam. W E46 330d 2004 po rozładowaniu akumulatora samochód nie chce już zapalić, tzn. kręci tylko rozrusznik.Po podpięciu INPY okazało się że trzeba dokonać synchronizacji ews.Niestety podczas próby synchronizacji pojawia się błąd:

ApiCheckJobStatus: Error #19

IFH-0009:No RESPONSE FROM CONTROLUNIT

Api job error or no such result!

Continue scrip processing?

 

Proszę o pomoc.

P.S. Dopiero uczę się diagnostyki, także proszę o wyrozumiałość.

Opublikowano
inna inpa, a jak nie to dis.

Aktualnie korzystam z INPA_EA-90X. Spróbuje inną wersję, zobaczymy.

Dzięki.

 

Ściągnąłem i zainstalowałem INPA_ na_ win-xp_ vmware_ trandolf-V2-dla_ DIS. Wszystko tak jak w instrukcji.Po odpaleniu INPY nie świecą się kontrolki od batery ani ignition.Nie mogę się połączyć z silnikiem e46 330d 2004.Pojawia się komunikat:

Group file:D_motor_D-0012

SYS-0012:IDENTIFICATION ERROR

Program will be stopped

 

Proszę o wskazówki co jest źle.

Opublikowano
po co robisz na vm?

 

A wiec, wlacz maszyne vm, odpal ja, jak wlacz sie system to daj na ful screen, wepnij fejsa do usb i sprawdz w tym systemie jaki ma ustawiony com ten fejs, ma byc com 1.

Mam Win7, bo są gotowe ustawienia pod DIS itd.

Jest na COM1, bajty 4096,opóźnienie 1 msek.

Odinstalowałem wszystko.Zrobiłem format C i na nowo zainstalowałem i dalej to samo.

Potrzebuję zrobić synchronizacje EWS po rozładowaniu akumulatora.Fura stoi unieruchomiona a mnie to już wkurza.

 

Edit: 22.06.2012

 

Dzięki wszystkim za pomoc :lol: . Bez DIS-a się nie obeszło.

pzdr

Opublikowano

witam

mam problem z inpą i mam pytanie do kogoś ko wie o co chodzi a mianowicie chodzi mi o to gdy odpalam inpe nie widi mi baterry i plusa po kluczyka nie powiem ale raz mi zadziałało ale nie wiem w czym jest rzecz,<>?????????dodam ze chodzi mi o inpe ea-90x

Opublikowano
witam

mam problem z inpą i mam pytanie do kogoś ko wie o co chodzi a mianowicie chodzi mi o to gdy odpalam inpe nie widi mi baterry i plusa po kluczyka nie powiem ale raz mi zadziałało ale nie wiem w czym jest rzecz,<>?????????dodam ze chodzi mi o inpe ea-90x

 

A przez jakie gniazdo się podpinasz?Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię

Opublikowano

Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię

 

A nie na odwrót bo u mnie pod OBD I nie widzi zapłonu i baterii ?

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Ja np w e39 czasami jak podepnę pod OBD II to też nie widzi baterii i zapłonu a pod OBD I od razu widzi aktywny zapłon i baterię

 

A nie na odwrót bo u mnie pod OBD I nie widzi zapłonu i baterii ?

 

To chyba zależy od roku produkcji auta.

Opublikowano

Modele przejściowe posiadające 2 złącza to:

W kabinie OBD2 nie maja napięcia po kluczyku chyba że ktoś sobie doprowadzi

Diagnostyka tylko silnik na pin 7

Cała diagnostyka powinna odbywać się po złączu pod macha.

Interfejs OBD - inpa w trybie OBD

Interfejs ADS - inpa w trybie ADS

Auta poniżej 96 pełna diagnostyka tylko ADS

ADS podanie +12Vjest napięcie

OBD podanie masy jest napięcie

Opublikowano
Witam, mam problem ze znalezieniem w inpa sll oil reset, po wejsciu w moja grupe modelowa i wybraniu licznikow i activate powinno byc

http://img838.imageshack.us/img838/1226/topowinnobyc.th.jpg

a ja mam :

http://img6.imageshack.us/img6/9117/pr1nn.th.jpg

http://img864.imageshack.us/img864/7735/pr2ol.th.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/4195/pr3gb.th.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/654/pr4a.th.jpg

 

Czy moze ktos podpowie mi gdzie tu jest inspekcja oil-owa ? z gory dziekuje za podopowiedz

 

Mam taki sam problem jak kolega . Ktos mi powie o co chodzi ??

 

Oraz pytanie czy któraś wersja inpy obsługuje silnik n47 ?? Mam ea-90x ale nie mam tego silnika na liście.

Opublikowano

Bo masz śmiecia a nie INPA , to po pierwsze

Bo masz śmiecia

Po drugie nigdy nie było takiej Inpa jak EA-90 , wszystkie to INPA 5.02.

Bo masz śmiecia

Jeszcze raz potwierdza się fakt że ludzie wierzą w to co piszą naciągacze.

To kur.... składak , zlepek , śmieć i to nieudacznie zrobiony , śmiech mnie ogrania i wpadam w furię jak czytam takie banialuki .

A ja mam INPA 2012 ERO PL i chcę zdiagnozować bmw znaczek ma E60 jednak żaden moduł się nie komunikuje za to przez E36 wchodzi we wszystko

Zauważyłem jednak że wyglądem przypomina E36 czy ktoś wie co jest nie tak ??

A tak na poważnie może by kolega poczytał forum pisałem jak dopisać to i owo żeby był ten silnik

Bo masz śmiecia .

Chyba jak przeczytam jeszcze raz że ktoś ma Inpa EA90 -śmieć to oddam BMW , właśnie oddam a nie sprzedam I kupie sobie wymarzonego W124 3.0D i zmiennie klimaty . :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano
Bo masz śmiecia a nie INPA , to po pierwsze

Bo masz śmiecia

Po drugie nigdy nie było takiej Inpa jak EA-90 , wszystkie to INPA 5.02.

Bo masz śmiecia

Jeszcze raz potwierdza się fakt że ludzie wierzą w to co piszą naciągacze.

To kur.... składak , zlepek , śmieć i to nieudacznie zrobiony , śmiech mnie ogrania i wpadam w furię jak czytam takie banialuki .

A ja mam INPA 2012 ERO PL i chcę zdiagnozować bmw znaczek ma E60 jednak żaden moduł się nie komunikuje za to przez E36 wchodzi we wszystko

Zauważyłem jednak że wyglądem przypomina E36 czy ktoś wie co jest nie tak ??

A tak na poważnie może by kolega poczytał forum pisałem jak dopisać to i owo żeby był ten silnik

Bo masz śmiecia .

Chyba jak przeczytam jeszcze raz że ktoś ma Inpa EA90 -śmieć to oddam BMW , właśnie oddam a nie sprzedam I kupie sobie wymarzonego W124 3.0D i zmiennie klimaty . :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

Kolego taka wersje dostałem wraz z kablem wiec wybacz mój brak wiedzy i ze nie widziałem takiej prostej sprawy :) Czy będziesz tak miły i powiesz mi co mam dopisać żebym mógł sie połączyć z moim 2.0biturbo a ja w tym czasie zainstaluje INPA 5.02 ? :)

Opublikowano

SORY . byłem miły i uprzejmy pomagałem na prawo i lewo ,i co nieraz brak było słowa dziękuję .

Z bycia miłym i uprzejmym nie da się napełnić gara .

Instaluj Inpa ja w tym czasie wolę łyknąć browarka .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.