Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze.

wątpię aby fachowcy udzielili ci odpowiedzi .

z prostej przyczyny uczyli się tego latami .

A czy czasem z zapędu nie wykasowałeś sobie adaptacji działając niby w dobrej wierze ?

Bo coś mi tak wygląda .

:lol:

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Szczerze.

wątpię aby fachowcy udzielili ci odpowiedzi .

z prostej przyczyny uczyli się tego latami .

A czy czasem z zapędu nie wykasowałeś sobie adaptacji działając niby w dobrej wierze ?

Bo coś mi tak wygląda .

:lol:

 

Hm... raczej nie sądze, bo nie wiem nawet jakby to zrobić, tylko na odczyty w INPIe wchodzę. Ale coś w tym może być bo od momenty jak mi w ASO wgrali nowy soft przed wymianą Valvotronica, takie cuda się dzieją, ale błędów na kompie niema to im nie udowodnie żę coś zjeb... bo oni uważają że wszystko jest oki.

A adaptację czego mógła być skasowana i jak ew. zrobić adaptacje od nowa?

 

Dzisija na przykład jest na dworze 10 stopni celcjusza i autko chodzi ładnie, ale jak przyjdą upały znów się zaczna kangury przy ruszaniu.

Opublikowano

Proponuje pogodzić się z sytuacją auta ,Silnik 1,8 i tak że to jeździ powyżej 400tyś chcą odpoczynku.

:D Żart oczywiście

Zna ktoś aktualny kurs strusia Emu I-Com

Opublikowano

Czy do E91 318d z 2009r wystarczy program INPA,czy musi być DIS.

Szukam w Google i są sprzeczne informacje.

Opublikowano

INPA EA90X i d-can interface.

Natomiast DIS jest bardziej rozbudowany ale wymaga odpowiedniego skonfigurowania. Do twojego rocznika wersja V57.

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Dziek

To się zmartwiłem trochę ,może by sprzedawać, ale mam nie zabezpieczony, trzeba to zabezpieczyć

I bez klucza usb , z kluczem to paranoja , tylko przeszkadza w pracy

i.

Opublikowano

Mało ale jedna jakaś zapora to jest ,może ludzie z zaburzeniami psychicznymi nie wrzucą za darmo .

Bo ostatnio widziałem na giełdzie kodowanie BMW po 30 zł .

Świat schodzi na psy

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z chińskimi ICOM'ami będzie jak z chińskimi DK i OPS/OPPS głowicami. Będą umierać powoli.

Ich realna wartość to 500 euro.

 

Mało ale jedna jakaś zapora to jest ,może ludzie z zaburzeniami psychicznymi nie wrzucą za darmo .

Bo ostatnio widziałem na giełdzie kodowanie BMW po 30 zł .

Świat schodzi na psy

 

Jak pamiętasz emulator jest z kluczem zabezpieczającym. Także narazie nie jest w 100% obcykany przez 5 PLN'owcow :cool2:

Dla mnie to on może być za 50 PLN ale żeby to sprzedawał autor a nie si..rki z allegro.

Opublikowano

a Czemu mają umierać? bo nie rozumiem, znam ludzi którzy do dzisiaj używają Chińskie OPS/OPPS i co mają warsztaty, ja mam ICOMa jako amator dla siebie i dla mnie to jest a zanadto i tak taki klon,

wg mnie jest wykonany naprawdę solidnie jak na klona, czytałem że w klonie wentylator jest nawet lepszy niż w ORI, nie wiem ile w tym prawdy.

Znam też takich co są święcie przekonani że mają ori ICOM kupione po 1200$ na E bay :D, jeśli to ich podbudowuje niech tak twierdzą dalej że są posiadaczami ORI.

Opublikowano
Ostatnio na alledrogo była licytacja I-Com'a. Poszedł za 2750plz...
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
Dokładnie, ten co kosztuje 500 i ten niby ori za 1200 jest ten sam, jedynie ma naklejkę tandetną BMW na boku.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Co do umieralność to już tłumaczę. W 100% umierające OPS to wina tzw pękających kulek pod układami scalonymi.

Chińczycy niestety maja duże problemy z czystością na produkcji a tutaj ona jest kluczem. Trochę fabryk produkujących elektronikę użytkowa miałem okazje odwiedzić i jedynie w europie wygląda to z sensem.

Oni sami maja kilka klas jakości i w tej samej fabryce możesz dostać identyczny produkt w rożnej cenie w zależności od jego jakości.

 

Ori icom od kolna rożni się nawet kolorem plastiku, klony nie maja karty WIFI i maja stały S/N i MAC.

Opublikowano

Co do kulek pękających, to tacy producenci jak HP zdarza im się, zawsze zostaje reballing, kolor obudowy może być i różowy dla mnie, ważne że działa i jak dla mnie jest wystarczający, ja na nim tyle zaoszczędziłem na swoim samochodzie, że mogę go dzisiaj pod buta nawet wsiąść i mój rachunek wyjdzie na zero, mi nie chodzi tyle o pieniądze a o to, że sam sobie coś zrobię o satysfakcję i zabawę.

W porównaniu cenowo z ori to można go co rok zmieniać,do tego dodam że ja to traktuję jako hobby a nie sprawy zarobkowe itd.

Sprawa WIFI, można dokupić, S/N i MAC jest stały ze względów wiadomo jakich, jak na razie mi to nie przeszkadza.

Mało który warsztat ma klona a co mowa dopiero o ori :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, czy wie ktoś skąd mogę ściągnąć INPĘ EA-90X w której wybór modelu i chyba modułów był po polsku a gdy wybrałem silnik to całe menu miałem po angielsku, w sumie zależy mi tylko na tym angielskim menu w silniku, bo wszystkie które ściągnąłem do tej pory to mają niemiecki, jeśli by ktoś znał linki do tej wersji to prosił bym jak nie tu to na PW. Dzieki
Opublikowano

Każda inpe no może prawie można zainstalować z angielskim menu.

Gdy nam to nie odpowiada to zadajemy sobie nieco trudu ok. 30 min korzystając nawet z gogle translator

I sobie ją tłumaczymy , od jakiegoś czasu mam wrażenie że każdy chce żeby to za niego zrobić , gdy ktoś ma takie zapędy do lenistwa z wielka przyjemnością mogę to zrobić za niego .Uwaga ważne trzeba się jednak zapoznać z numerem mojego konta .

:lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.