Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Laczy sie tylko przez gniazdo pod maska w kabinie nie chce moze jakies zle sterowniki pod OBD II?

Pytanie czy moge testowac inpe i ncs na zapalonym silniku bo dzis na zaplonie wyczerpalo mi baterie

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Auta przejściowa maja dwa gniazda

Pod paska właściwe tam jest wszystko

W kabinie obd , tu jest tylko silnik i prawie zawsze nie ma napięcia po kluczyku . do diagnostyki jak najbardziej na odpalonym jak chodzi o parametry na żywo

:nienie:

Nie kasuje się błędów , nie programuje itd. Na odpalonym silniku

Ncexpert i nfs są do kodowania i programowania i nie radze kombinować cokolwiek na odpalonym aucie.

Bmw jak i inne auta nowsze do programowanie wymaga prostownika zewnętrznego ninim. 30A 13.8V

Opublikowano
Wykonałem dziś test przelewowy wtryskiwaczy i pierwszy wtryskiwacz zachowuje się dokładnie jak na tym zdjęciu http://img88.imageshack.us/img88/5435/cimg1788e.jpg

Pytanie czy mój problem rozwiąże wymiana/regeneracja wtrysku?

tomek020 czy niskie ciśnienie na listwie cr może być spowodowane lejącym wtryskiem?

 

A jak myslisz? Pewnie ze tak, najczesciej pada przelew w tych silnikach zawor i pompa wstepna.

Zawsze zaczynam od wtryskow tak jak na foto

 

 

że z opóźnieniem ale dla potomnych podsumuję swój problem.

Silnik coraz ciężej palił na ciepło, aż w końcu całkiem przestał, na zimno palił ok. Problem - lejący wtrysk, regeneracja wtrysku i jak ręką odjął. Dziękuje kolegom za porady.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

proszę o rozkodowanie błędów:

e18f (MOSTGW) - nie ma nigdzie opisu

 

5F1A Performance reduction - redukcja wydajności? o co chodzi?

Opublikowano

Jakie auto?

Mi wygląda na błąd w magistrali optycznej , tam jest ustawianie mocy świecenia światłowodów tak ja sobie to tłumaczę ale pewności żadnej nie mam

Opublikowano

To wygląda mi na światłowód powinien redukować moc świecenia do minimalnej wymaganej jak jest mu nie potrzeba . Może się mylę, ale obadaj jak on świeci w stanie pracy i spoczynku.

Może ktoś z większym doświadczeniem w światłowodach odpowie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze tylko powiedz o jaki światłowód chodzi
  • Moderatorzy
Opublikowano
o MOSTu elementy. Nie zaglądaj gołym okiem bo oczy stracisz :)
Opublikowano

witam,

koledzy co to za blad? nie moge go wykasowac e61 2008r.

 

http://desmond.imageshack.us/Himg710/scaled.php?server=710&filename=airbagblad.jpg&res=landing

  • Moderatorzy
Opublikowano
Inpa w autach po 2007 nie zawsze pokazuje dobrze błędy.
Opublikowano

Standard , kończy się sterownik zlutowany przez chińskie małpy

Wejdzie w EKP jak jest błąd komunikacji z ecu to szubko rób kopie sterownika za pomocą np. BDM

Oczywiście to nie musi być to ale jak w EKP będzie błąd to na 90%

Tu masz błąd ogólny sterownika wszystkie gwiazdy na niebie na to wskazują

Nowsze auta to porażka to moje zdanie, piękne opakowanie a w środku nasra......e

:cry2:

ps.

Szukam

Merc w124 3.0d,automat,klima, rok93,94 :cool2: ->bmw :duh:

Opublikowano

Witam

Dopiero zaczynam przygodę z „domową diagnostyką” także proszę o wyrozumiałość bo trochę zgłupiałem w tym wszystkim. Mam pod win XP zainstalowaną INPE EA90X. Problem polega na tym, że po wybraniu modelu E60 nie widzę mojej wersji silnikowej tj. N47 (auto 2008rok). Domyślam się, że trzeba jakąś aktualizacje przeprowadzić… co jest do niej potrzebne, jakaś wersja sp-daten, czy coś innego? Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Ten silnik tylko dis V57 , z INPA nawet po dopisaniu silnika bardzo często nie łączy się z tym silnikiem.

Dlaczego tak jest to i inna sprawa Niektórzy to wiedzą :nienie: ale czy powiedzą :cry2:

Opublikowano

Witam

Spotkał się ktoś z Was z błędem czujnika ciśnienia listwy w silniku m57, dde4.0

Pojawia się sporadycznie. Nie martwiłoby mnie to ale auto nieco dłużej kręci przy zapalaniu, a jak jest bardzo gorąco kręci zdecydowanie dłużej zanim odpali. Odczyty live z INPA prawidłowe, żadnych błędów poza tym wymienionym ale on pojawia się bardzo sporadycznie. Dziś podmieniłem ten czujnik na inny i bez zmian. Maciej jakieś sugestie?

Dodam, że pojawiło się to po wizycie w warsztacie gdzie wymieniałem poduszkę pod silnikiem, mogli coś przypadkiem rozszczelnić?, przeglądałem ale gołym okiem nic nie widać.

 

pzdr

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano (edytowane)
Cofnij się o stronę może ci to cos pomoże

Post kolegi martine39

 

Mowa tam jest też o zaworze, chodzi o elektrozawór na pompie?

 

Odpaliłem dis'a

na zapalonym wolne obroty

http://imageshack.us/photo/my-images/254/zapalony.jpg

 

po włączeniu zapłonu

http://imageshack.us/photo/my-images/837/nazaplonie.jpg

 

Ciśnienie na listwie wyraźnie za niskie, powinno być ok. 368, regulator zdaje się pracować poprawnie ok 18%

Więc obawiam się ze trzeba będzie zrobić test przepływowy wtrysków,

 

pozdrawiam.

Edytowane przez roney
jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano

Ja bym zrobił tak

Napisał email do gościa może cos podpowie :search:

Ale co ty zrobisz ?

Opublikowano

Witam

Mam problem z oprogramowaniem INPA przy diagnozie E39 523i Touring. Nie moge połaczyć się z zestawem wskaźników. Wyskakuje mi następujący błąd.

 

"Language variants do no match. Malfunction possible"

http://i45.tinypic.com/zxs0wm.jpg

 

Zaznacze, że w europejskiej wersji mojej E39 mam licznik od wersji angielskiej, czy to może być przyczyną niezgodnośći językowej?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
zainstalowales wersje angielska INPY a skrypty masz niemieckie i stad ten blad a nie z licznikow czy czegokolwiek innego

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

Opublikowano

Tak jak kolega napisał , komunikat bo to jest komunikat ! a nie błąd . :D

Nieodpowiednia wersja języka. Możliwe złe działanie

Nie ma to wpływu na diagnostykę jedyną uciążliwością jest ten komunikat .

Jak nie masz komunikacji z licznikami to masz problem .

Nadmienię że często jak nieudacznik zmienia przebieg uszkadza rezystor podciągający i nigdy się nie skomunikuje.

Sprawę można rozwiązać dołączając zewnętrzny rezystor 1K miedzy +12V a Linię K licznika .

Opublikowano

Witam,

 

Prosiłbym o pomoc w sprawdzeniu wyników w INPIE. Czy wszystko jest oki, głównie o położenie wałków i sondy.

 

Mam też kilka uwag i chciałbym zapytać czy mam sie czym nie pokoić.

 

Ale po kolei:

 

Sondy

 

http://img854.imageshack.us/img854/4492/sondy.jpg

 

Takie sa napięcia sond na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku. Podczas jazdy biegaja obie, Sonda przed katem w granicach od 0,5v do 4,8. Czy podczas ruszania z miejsca powinna ona spadać do minimalnych wartości? bo juz jak jadę i przyśpieszam do napięcie na niej wzrasta, a podczas w miare dynamicznego ruszania wartości jej bardzo spadają.

 

Wałki rozrządu

 

http://img402.imageshack.us/img402/8440/camshaftsnawyloczonym.jpg

Takie wartości mają wałki na wyłączonym silniku

 

http://img804.imageshack.us/img804/1381/camshatpositionpopierws.jpg

Takie po pierwszym uruchomieniu silnika po 5 godzinnym postoju

 

http://img39.imageshack.us/img39/1816/camshatfspo2uruchomieni.jpg

A takie juz po każdym następnym odpaleniu i rozgrzanym silniku

 

Podczas jazdy wszystko lata a różnica miedzy jednym a drugim jest w granicach 10-20

 

 

Kolejne zdjęcie mnie już martwi, co to sa za wartośći i czy obie nie powinny byc w granicach zielonego pola?

 

http://img109.imageshack.us/img109/4750/camshatfsadaption.jpg

 

Przepływka i przepustnica

 

http://img59.imageshack.us/img59/5357/przeplywka.jpg

 

To są wartości na biegu jałowym, podczas jazdy wartośći "Air mass" zawsze ida w górę, więc tu raczej oki.

martwi mnie natomiast DKP ANGLE. otóż na postoju na jałowym po naciśnieciu pedału gazu, DKP idize sobie w górę, ale jak ruszam, to wrtość dochodzi do ok 25-30 poczym spada do 10-15 i znów idzie w górę, w tym momencie równieżspadają obroty silnika, spada napięcie na sondach i auto wali kangura że się tak wyrażę.

Co jeszcze steruję przepustnica, że ona pomimo mojego wciskania pedału gazu zamyka się? Czy jest poprostu walnięta albo pedał gazy jest walnięty?

 

Zapomniałem dodać że żadnych błędów na INPIE nie ma.

 

Prosze o sugestię. Filmiku nie udało mi sie jeszcze zrobić ale pracuje nad tym :)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.