Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pisałem ci , musisz zdjąć osłonę lewarka biegów .

Poza tym jak pada mata to się ja wykodowuje , nie wkłada się śmieci z myślą nich przyszły właściciel się martwi.

:cool2:

Największą wadą BMW jest jej poprzednie właściciel. Oraz zryty sagan handlarza :mad2:

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
sterownik jest i jest przykrecony do nadwozia.smieć mi wstawili bo sie na tym nie znam.znaczy emulator.gdybym miał taka wiedzę jak ty na tematy elektroniki w bmw to bym nie pisał słowa o pomocy w diagnozie.wiec sie nie wymadrzaj kolego.pozatym juz pisałem ze wszytkiego co jest potrzebne w życiu i ty nie wiesz.wiec przyponiesz sobie przy okazji jak bedziesz potrzebował od kogoś czegoś że wymądzrzanie sie jest co najmniej nie na miejscu.a takich sytuacji jest wiele.ale nie my polacy musi sie wymadzrzać i pokazywać co to nie my.zamiast poprostu jesli sie nie ma ochoty pomagać poprostu milczeć.wolę zapłacić komuś,albo poszukam w niecie np na zagranicznym forum. niż sie tu płaszczyć i prosić jasnie panów o pomoć.pozdrawiam.
Opublikowano

Kolego jak bym ci nie chciał pomóc to bym nie wrzucał zdjęcia i nie pisał jak go podpiąć na stole żeby wykluczyć uszkodzenie sterownika.

Ale jak się wymądrzam to Ok.

Tylko nie zapomnij tego e90 dobrze zdiagnozować bo jak trafisz emulatory to resztę sobie dopowiedz.

Pozdrawiam

:cool2:

ps.Piszesz że się płaszczysz ledwo napisałeś a już masz pomoc jak zacząć ale ty masz jeszcze pretensje

Opublikowano
sterownik jest i jest przykrecony do nadwozia.smieć mi wstawili bo sie na tym nie znam.znaczy emulator.gdybym miał taka wiedzę jak ty na tematy elektroniki w bmw to bym nie pisał słowa o pomocy w diagnozie.wiec sie nie wymadrzaj kolego.pozatym juz pisałem ze wszytkiego co jest potrzebne w życiu i ty nie wiesz.wiec przyponiesz sobie przy okazji jak bedziesz potrzebował od kogoś czegoś że wymądzrzanie sie jest co najmniej nie na miejscu.a takich sytuacji jest wiele.ale nie my polacy musi sie wymadzrzać i pokazywać co to nie my.zamiast poprostu jesli sie nie ma ochoty pomagać poprostu milczeć.wolę zapłacić komuś,albo poszukam w niecie np na zagranicznym forum. niż sie tu płaszczyć i prosić jasnie panów o pomoć.pozdrawiam.

ale z ciebie burak! jak nie chcesz się płaszczyć to się nie płaszcz i marz sobie dalej o m3, a może na początku nie o m3 tylko o kawalerce :D

doświadczony użytkownik forum na tacy podał ci rozwiązanie, a ty się obucałeś, bo głąbie nie potrafisz zlokalizować sterownika! wolisz płacić brudasom, za grzebanie w twoim aucie, ok! wiec do czego jest ci to forum potrzebne? do zaśmiecania? by wyglądało tutaj jak u ciebie w aucie? phi!

szrota kupiłeś po przejściach, za grosze i teraz będziesz nam swoje żale wytrząsał? chłopie, weź sobie relanium i wyluzuj!

Opublikowano
Panowie może to co teraz napiszę nie spodoba się komuś, ale jestem wielkim wrogiem zakładania emulatorów, pseudo poduszek (oporników) , zaklejania kontrolek , zwierania czujników itp. Wpadam w furie jak ktoś mi nawija że osłony pod silnikiem i skrzynia są nie potrzebne bo jest lepsze chłodzenie , grzanie świec można zrobić na przełączniku , kontrolkę od poduszek podpiąć pod kontrolka ciśnienia o ku ! Powinno się zawsze dążyć do przywrócenia takiego stanu auta jaki przewidział producent. A szlak mnie trafia jak ludzie kupują bmw a potem je profanują, to nie wóz drabiniasty . Potem ktoś, kogo marzenie się spełnia kupuje BMW i przeżywa szok
Opublikowano
Panowie może to co teraz napiszę nie spodoba się komuś, ale jestem wielkim wrogiem zakładania emulatorów, pseudo poduszek (oporników) , zaklejania kontrolek , zwierania czujników itp. Wpadam w furie jak ktoś mi nawija że osłony pod silnikiem i skrzynia są nie potrzebne bo jest lepsze chłodzenie , grzanie świec można zrobić na przełączniku , kontrolkę od poduszek podpiąć pod kontrolka ciśnienia o ku ! Powinno się zawsze dążyć do przywrócenia takiego stanu auta jaki przewidział producent. A szlak mnie trafia jak ludzie kupują bmw a potem je profanują, to nie wóz drabiniasty . Potem ktoś, kogo marzenie się spełnia kupuje BMW i przeżywa szok

:cool2:

Opublikowano

wchodzi się w : C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT

i dopisuje

[ROOT]

DESCRIPTION=Auswahl E90 V1.47

ENTRY= EXX,Funktionale Jobs,

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= AUTMOT1,Autom. Motorauswahl,

ENTRY=,,

ENTRY= DDE7N47,DDE 7 dla N47 <-------------- to dopisać

Opublikowano

Koledzy proszę o pomoc,

 

Jak zainstalować INPA tak aby prawidłowo pracowała z e91LCI?

 

Posiadam interfejs z D-CAN kompa z win xp i INPA ex80 przy zapalonym silniku niby "widzi auto" tzn mam widoczne 2 "czarne kółka" jednak gdy wybieram silnik i chce się z nim połączyć wyrzuca mi błąd związany z interfejsem :( NCS również mi nie działa.... wybieram e89 bo nie mam do wyboru e90 może to jest przyczyną?

 

Instalując INPA wybrałem ODB może trzeba wybrać CAN jeśli tak to, który bo są 2 rodzaje....

Który port muszę wybrać COM1, czy COM2 i czy zaznaczyć checbox przy USB ??

 

Ze starym autem na starszej INPIE [inny komp] przez ten sam interfejs łączy się bez problemu...

Opublikowano
pitong sam jestes burakiem.akurat sie składa ze mam zamiar kupić kawalrke. bedzie to juz nasze 3cie mieszkanie :) .wiec gówno wiesz o stanie moich finasów.ok koniec rozmowy która odbiega od przyzwoitego poziomu...wracam już do tematu okazało sie ze z airbagami jest ok łaczy sie ze modułem i zadnych błedów.wina było chyba złacze usb w komputerze.szukałem tego emulatora i nie znalazłem.nic za to pokazuje mi jedna kropke odzanaczona w inpa na info?wykodowana mata?coś mam chyba z wtryskiem równiez.na pierwszym cylidrze.drga mi auto i pokazuje błąd.pozdrawiam
Opublikowano
ja mam nową wybrałem com2 i zanaczyłem usb i działa na e46 ale mam xp jesli masz na 7 to wiecej jest konfiguracji.bede sie brał za to niedługo bo mój starym lap sie wiesza i usb sie chrzani wiec jak bede miał wiecej czasu instaluje na drugim z win7 i zobaczymy.
Opublikowano
Koledzy proszę o pomoc,

 

Jak zainstalować INPA tak aby prawidłowo pracowała z e91LCI?

 

Posiadam interfejs z D-CAN kompa z win xp i INPA ex80 przy zapalonym silniku niby "widzi auto" tzn mam widoczne 2 "czarne kółka" jednak gdy wybieram silnik i chce się z nim połączyć wyrzuca mi błąd związany z interfejsem :( NCS również mi nie działa.... wybieram e89 bo nie mam do wyboru e90 może to jest przyczyną?

 

Instalując INPA wybrałem ODB może trzeba wybrać CAN jeśli tak to, który bo są 2 rodzaje....

Który port muszę wybrać COM1, czy COM2 i czy zaznaczyć checbox przy USB ??

 

Ze starym autem na starszej INPIE [inny komp] przez ten sam interfejs łączy się bez problemu...

 

Bardzo proszę o pomoc. Jestem pewien, że Któryś z doświadczonych forumowiczów np Nerwus wie gdzie leży problem ;)

Opublikowano

Wybierasz OBD nie Can

Com, jaki numer bez różnicy jak nie masz fizycznego portu w laptopie jak masz to każdy numer oprócz numeru 1.

Nie zaznaczasz przy USB zostawiasz puste .

Który rok auta i od kogo interfejs ?

Opublikowano
Wybierasz OBD nie Can

Com, jaki numer bez różnicy jak nie masz fizycznego portu w laptopie jak masz to każdy numer oprócz numeru 1.

Nie zaznaczasz przy USB zostawiasz puste .

Który rok auta i od kogo interfejs ?

 

auto wyprodukowane 11/2008

interfejs mam taki: http://moto.allegro.pl/dcan-e-net-bmw-ediabas-inpa-k-d-can-94-2010-i2105706120.html

 

a może to kwestia sterowników do niego? W moim przypadku windows xp sam zainstalował sterownik....

Opublikowano

Ok.

Powinnaś mieć program do aktywacji d-can

Możesz zrobić prosty test podać napięcie na interfejs

12V na pin 16

Masę na pin 4-5

Odpalić Inpa wejść np. w e60 i wybrać CCC lub inny sterownik po CAN

Po kliknięciu wywali ci błąd ale Ok. wtedy zmierz napięcie względem masy na pin 6 napięcie powinno się zmienić i wynosić 3,2V na pinie 14 powinno wynosić 1,7v te napięcia podaje przybliżone gdyż będą one nie co się różniły w zależności od użytego układu CAN . generalnie zasada taka : w stanie spoczynku napięcia na Can pin 6 i 14 powinni wynosić 2,45V gdy rozpocznie się komunikacja na sucho (test na stole) napięcia na pin 6 skoczy powyżej 3 V a na pin 14 spadnie do 1,7 V . w ten sposób jest jakiś punkt wyjścia czy interfejs ma chęć działać na CAN

  • Moderatorzy
Opublikowano
Towar kupiony u sprzedawcy z Allegro za dobry szmal wiec powinien mieć support. Porada Piwek dobra ale sam wiesz ze to nie nasza działka :)
Opublikowano

:cool2:

Powinien ale to Chinol przerabiany z VCDS więc jest również możliwość że ma układ CAN na 500kb , z reguły maja 1Mb ale zdążają się i inne zależy co skośnooki wstawił

Przerabiam tego masę i nieraz aż się chce śmiać co tam siedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
:cool2: Przerabiam tego masę i nieraz aż się chce śmiać co tam siedzi

 

Ja bym się nie chwalił głośno co przerabiam na co :mrgreen: konkurencja z Allegro nie śpi

Opublikowano
:duh: Przerabiam w sensie naprawiam ,jednak głównie VCDS dlatego je znam na wylot.
Opublikowano
akurat sie składa ze mam zamiar kupić kawalrke. bedzie to juz nasze 3cie mieszkanie

chwalisz się czy żalisz? może jeszcze wrzucisz nam tutaj stan swojego konta??? emanuje od ciebie snobizm, bo najważniejsze dla ciebie w życiu to kasa, a uwierz, są tacy co mają jej więcej od ciebie i nie zachowują sie tak prostacko jak ty. ta tym forum nie chwali się kasą, więc daruj sobie takie wywody.

Opublikowano
przez sewe25 » 21 Mar 2012 15:44

 

Witam serdecznie na początku chciałbym się przywitać gdyż jestem nowy na forum

Jakiś tydzień temu kupiłem kabel od Viakena Interfejs Diagnostyczny BMW USB 1996-2006 INPA PL ( Już żałuje że zrobiłem to tak pochopni, i nie wszedłem najpierw na forum bo na pewno bym zakupił od nerwusa. Jako , że wymieniłem akumulator chciałem zrobić adaptacje w moim E90, więc ściągnąłem Inpe od użytkownika Trandolf wersja EA-90X FAL . Po zainstalowaniu sterowników od kabla i Inpy przyszedł czas na urucumenie programu. Wybieram model i tu mam do wyboru DDE 5.0 for m47 i DDE 6.0 for m47 (silinik mam m47) przy wyborze pierwszej opcji pojawia mi się nastepujący błąd

 

"Gesuchtes Steuergerat D50M47B1, D50M47A0/VO.03, DDE50K47/ V0.75 nichy gefunden.

Gefundedes Steuergerat : D60M47A0

Das Programm wird abgebrochen ."

 

 

pojawia Ci się błąd bo wybierasz pierwszą opcję -a komunikat mówi, że szukane(gesuchtes)to seria 50... a znaleziono(gefundedes) sterownik innej serii..60..

 

przez sewe25 » 21 Mar 2012 15:44

"mam do wyboru DDE 5.0 for m47 i DDE 6.0 for m47 (silinik mam m47) przy wyborze pierwszej opcji pojawia mi się nastepujący błąd "

-a wybierałeś DDE 6.0 ?? bo znaleziono D60M47A0 czyli jak dla mnie seria 60 a nie 50..

Opublikowano

Sprzedający pisze:

 

Interface umożliwia pełną diagnostykę, programowanie ( współpracuje z INPA , SSS , Progman) samochodów z systemem K+ D-CAN - modele BMW z lat 1994 - 2010r.- ma wszystkie funkcje OMNITECA

Automatyczne przełączanie systemów K i D-CAN

 

Więc czemu nie zapytasz jego, kto lepiej będzie wiedział niż on

Ps. Sprawdzałeś czy CAN reaguje jak ci pisałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.