Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pisza ze obsluguje zaplon :D Wiec sa trzy mozliwosi zaznaczyles usb przy instalacji , masz okragly wtyk pod maska,cos zwiera w samochodzie na lini diagnostycznej.

 

Widze ze Piwek juz opisal co i jak

 

Tego Icom to pewnie ni potrafi uruchomic bo mi chinskie chodza bardzo ladnie

 

no fakt zaznaczyłem przy instalacji usb ale według tego http://moteo.pl/forum/Instalacja-programu-diagnostycznego-INPA-pod-Windows-7-interfejs-USB-317, wtyku okrągłego pod maska nie mam, jeśli coś zwiera w samochodzie to chyba będzie spoty problem żeby to znaleźć gdzie.

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Panowie co to za blad? e46 323ci

208 revolutiom control not okay,ews :?: :?:

Mi się wydaje, że coś lipa z tłumaczeniem tego czy czasem nie powinno być

Błędny sygnał RPM /EWS

Pierwsze zmierz napięcie na pin 7 i 8 , napatrzyłem się jak handlarze robią myki , widziałem już kontrolki poduszek zaklejane czarna taśmą izolacyjną , poodcinane kable od niewygodnych sterowników nawet watówkę wepchniętą w dziurę w podłodze .

:duh: I mam nie odparta ochotę kupić merca W124 3.0D mam na oku po prostu cacko ale za 94 rok muszę iść łeb w łeb za moja szmatę z 2001 roku .Ps wywalać klapki kolektora jak jeszcze czas .Sory że nie na temat.

Edytowane przez piwek
Opublikowano
Panowie co to za blad? e46 323ci

208 revolutiom control not okay,ews :?: :?:

Mi się wydaje, że coś lipa z tłumaczeniem tego czy czasem nie powinno być

Błędny sygnał RPM /EWS

piwek, jakies sugestie?? bo narazie nic mi to nie mowi :cry:

Opublikowano
Na ews podawana jest błędna prędkość obrotowa silnika , ale nie jestem pewien , niech może ktoś inny się wypowie . A jakieś objawy tego ????
Opublikowano

Panowie pytanie ... czy do LCI (rok 2007 i pozniejsze) potrzebny jest inny kabel? Probowalem wpiac sie w silnik przez INPE niestety nie bylem w stanie... do 2007 wpinam sie bez problemu bo wpinalem sie juz w 30 aut.

Czy problem stanowi predkosc transmisji danych?czy moze chodzi o ustawienia na USB ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zobacz czy to 2007 ma pin 6 i 14 "obsadzony" jak tak to musisz mieć fejs z CAN.
Opublikowano
Na ews podawana jest błędna prędkość obrotowa silnika , ale nie jestem pewien , niech może ktoś inny się wypowie . A jakieś objawy tego ????

po skasowaniu nie powtarza sie.. Objawow nie mam :P wlozylem stozek i chcialem zobaczyć bo dawno nie sprawdzalem co tam slychac czy sa jakies bledy :D ale czy to ma cos z tym wspolnego?? :roll:

Opublikowano

Witam serdecznie na początku chciałbym się przywitać gdyż jestem nowy na forum

Jakiś tydzień temu kupiłem kabel od Viakena Interfejs Diagnostyczny BMW USB 1996-2006 INPA PL ( Już żałuje że zrobiłem to tak pochopni, i nie wszedłem najpierw na forum bo na pewno bym zakupił od nerwusa. Jako , że wymieniłem akumulator chciałem zrobić adaptacje w moim E90, więc ściągnąłem Inpe od użytkownika Trandolf wersja EA-90X FAL . Po zainstalowaniu sterowników od kabla i Inpy przyszedł czas na urucumenie programu. Wybieram model i tu mam do wyboru DDE 5.0 for m47 i DDE 6.0 for m47 (silinik mam m47) przy wyborze pierwszej opcji pojawia mi się nastepujący błąd

 

Gesuchtes Steuergerat D50M47B1, D50M47A0/VO.03, DDE50K47/ V0.75 nichy gefunden.

Gefundedes Steuergerat : D60M47A0

Das Programm wird abgebrochen .

 

Bardzo prosze o pomoc bo nie moge zrobić adaptacji akumulatora i wykasować błędów.

 

ps. jak można wrzucić zdjęcia z błedem ?

Opublikowano
witam kupiłem kabel k+dcan usb wszytko zainstalowane działa ok.łączy się z wszystkim oprócz modułu airbag.program to inpa a BMW to e46 320d 2002.proszę o podpowiedzi.
Opublikowano
Moduł poduszek w tym aucie łączy się bez najmniejszego problemu , jedyne co mi przychodzi do głowy to : Nasi tam już byli .Długo masz auto - jak krótko to sprawdź czy ogóle masz poduszki , bo może siedzą takie nie strzelające 2,7 Ohma :norty:
Opublikowano
A masz ten moduł podłączony? Czasami handlarze odcinają to co im przeszkadza ;) Masz moze komunikat Response Controle Unit coś tam...?
Opublikowano
mam dwa lata była po przejsciach wszytko naprawione ale nie jestem pewien czy w kierownicy jest dobra to może być przyczyną?na innych kompach w warsztatach sie łaczy i błedów nie ma tylko u mnie.kabel kupiłem bo zamierzam kupić e90 w niemczech i tam podpiać i sprawdzić wszystko podłaczyłem do e46 z ciekawości jak to bedzie działać a tu air bag nie łaczy.wiec sie zastanawiam czemu.może jakieś gówno wsadzili ale kontrolka sie nie świeci i jak napisałem wyżej u mechaniarów zadnych błedów nie ma.help
Opublikowano

Jak po poważnych przejściach i ktoś czyścił sterownik to jedyne co mi przychodzi na myśl to źle wyczyszczony i brak komunikacji lub jak pisał kolega wcześniej odcięli kabel można go wyciągnąć i na stole zobaczyć

:duh:

Mój kumpel powiada Najgorszą wadą BMW jest jego poprzedni właściciel a ja dodam i zryty sagan handlarza

:D

Opublikowano
ok ale jak mi mata poszła to wstawilęm emulator i wtedy błąd był.wstaiłem emulator i bład wykasowany nic sie nie kontrolka znikła.a ja nie mogę sie połaczyć z modułem.chyba pojade do diagnosty i zapytam co to bo myslałem ze wszytko jest ok.dodam ze sprawdzałem poduszki sa wszystkie tylko w kierownice nie zajrzę bo robierać trzeba ale na bank była wybita bo ciezko klakson działa.a jesli nie ona to gdzie szukać przyczyny?
Opublikowano (edytowane)

Sterownik na stół 3 kabelki i wiesz czy żyje.

:D Najgorszą wadą BMW jest jego poprzedni właściciel i to się potwierdza . :D Dobrze że nie robią emulatorów silnika

Edytowane przez piwek
Opublikowano
A wiesz czy ktoś ruszał sterownik , może masz go nie przykręconego do karoserii i nie będzie komunikacji . Musisz zdjąć osłonę lewarka
Opublikowano
nie wiem czy był ruszany.masz na myśli osłonę lewarka zmniany begów?a emulatory nie powodują tylko pokazywanie zajecia pasażera?tzn wywalanie poduszęk czy on jest czy go nie ma?
Opublikowano
zacznijmy od początku.jak kupiłem auto wiedziałem że było rozbite.swieciła sie kontrolka air bag.po diagnozie okazało się ze jest bład napinacza.słynny opornik...wymieniony na drugi kasowanie błedu i wszytko git.po jakimś czasie słynna padająca mata pasażera.wstawiony emulator kasowanie i ok.jako że zadnych problemów z autem nie miałem zadnych kontrolek nie jeżdże bez potrzeby dziury w całym szukać.kupiłem kabel bo chce kupic e90 w niemczech i nie bedę płacił mechaniorowi za wycieczke.chciałem wytestować ten że kabel na e46 i wszytko git silnik miał błąd egr.zaślepiony :) a i bład czujnika konta skrętu zbierzność lipna i za duża była kontra na kierownicy zrobione i nic nie nie świeci bład wykasowany.i problem zaczął sie z madułem airbag.więc szukam rozwiazania i pomocy a nie wysmiewania.ponieważ każda osobe można zmieszac z błotem za brak wiedzy w nie jego dziedzinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.