Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja bym Ci proponował postawić cały windows od nowa jeśli Ty tyle wersji instalowałeś, ale tak jak Tomek pisał, najlepszy jest XP! Możesz zainstalować sobie dwa systemy na laptopie xp i 7.
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam. Prosiłbym o radę jak sprawdzić w inpie przepływomierz.

Znalazłem jakieś instrukcję, ale u mnie to inaczej wygląda bo były one dla silników gdzie jest DDE a ja muszę wejść w MSV 70.0 (silnik n52).

 

Więc tak : wybieram silnik, potem "F5" - (status analog/digital)

i tutaj oczom moim ukazuje się ten oto widok :

i tu pytanie co dalej mam wybrać?

http://vpx.pl/i/7qidy.jpg

 

 

 

 

 

 

Edit: wydawało mi się, że mam wybrać F2 "analog", ale wtedy pojawia się to i już brak pomysłów co dalej :

http://vpx.pl/i/3Qmfn.jpg

 

pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź

Czyli najpierw wchodzę w F2(pierwszy screen- analogue measurement blocks )

i wtedy pojawia mi się to drugie okienko, którego screena wrzuciłem, czyli :

"read measurement block" i tam w to wszystko po kolei mam wejść tak ? Od F1 do ?

Opublikowano

Ok. Dziękuję raz jeszcze :)

Widziałem gdzieś tutaj zrzuty innych osób i pokazywało im wartości jakie powinny być, a jakie są. Tutaj właśnie tak będzie ?

I pytanie czy sprawdzać to na postoju na pracującym silniku czy może podczas jazdy ? Bo do tej pory moja praca z inpą ograniczała się do zczytania błędów na zapłonie...

Opublikowano

Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd IFH-0006, więc ściągnąłem sobie instrukcję INPA problems faq i tam coś pisze o pliku tool32.ini, ale o co z nim chodzi bo ja go w ogóle nie mam

System to windows Xp Home edition a interfejs od M-PAQ, a samochod to E36 M52B25 z 5.1998 rok

Opublikowano

Laoder może być nawet 4.0 to nie ma żadnego wpływu ważne że lata po enet

a nawiasem mówiąc jakiś łatwy sposób aktualizacji ISTUFE bo szlak mnie trafia jak mam to rącznie robić

  • Moderatorzy
Opublikowano
Laoder może być nawet 4.0 to nie ma żadnego wpływu ważne że lata po enet

a nawiasem mówiąc jakiś łatwy sposób aktualizacji ISTUFE bo szlak mnie trafia jak mam to rącznie robić

 

Co ma ENET do aktualizacji INPA? Rozumiem ze wyjąłeś nowy Ediabas.

Opublikowano
chodzi mi o zmiane w pobranych plikach z Ista jak ktoś wie jak łatwiej je poustawiać bo pliki są do przerobienia chodzi mi o zmiany w linijkach +G
Opublikowano

mam dziś humor więc podam wam hasło do bazy danych Oracle w ISID

:D

login sys

pasword masterkey

Dłubać do woli po zalogowaniu się jako Administrator lub ANTARES lub ANTARESSYS

Inne są z ograniczeniami a Jumpgate to już nic nie zrobi . Jak zawsze powtarzałem i będę powtarzał najnowsze nie znaczy najlepsze ediabas siedzi 7.2 tool starszy ale wszystko śmiga

Jak ktoś ma może inną baze to Oracle można zmusić do zmiany hasła linijką kodu .

Tylko nie rozdawać info :nienie: heheheeh

Z Fkami to już inna sprawa na razie się nie wypowiem :wink:

ps.

Większość bazy Oracle posiada domyślną schema o nazwie SCOTT

językiem

SQL>select password from dba_users where username='SCOTT';

zmiana

SQL>alter user scott identified by lion;

i teraz

SQL>alter user scott identified by values 'tu wpisujemy';

jak cos algorytm SHA1.

Opublikowano

Mam pytanko, a właściwie problem.

Inpa łączy się z silnikiem, i z innymi niektórymi modułami (ale nie wszystkimi)

Wchodząc w analog(chcąc zobaczyć te wykresy np. przepływomierza)

Chwilę jest ok, wartości zmieniają się, łącznie z obrotami. - Ale tak jest dosłownie przez kilka sekund.

 

potem pojawia się okienko :

i błąd "ifh-0009: no response from controlunit"

Co z tym zrobić ?

Zainstalować może inpę jeszcze raz ?

Dodam, że interfejs pod usb.

e90 rok 2005

pozdrawiam

 

 

EDIT:

Trochę poszukałem i chyba coś znalazłem (proszę o radę czy to może być to, ponieważ aktualnie nie mam jak sprawdzić na aucie)

W pliku EDIABAS.ini w linijce gdzie się wybiera ads albo obd miałem "=STD:OBD" bez spacji po "=" , teraz jest tak "= STD:0BD"

Opublikowano
Lantency timer zmien z 16 na 1

 

hmm, ediabas.ini nie ma u mniue nic z lantency timer. Mozesz kolego zdradzic gdzie to znalesc ???

Opublikowano
Chodzi o menadżer urządzeń systemowy ?

Tylko mam problem bo nie mam tam zakładki Porty (dlaczego? )

:)

 

Jeśli nie masz fizycznego portu com lub lpt to nie będzie zakładki, ale jak podłączysz interfejs i zainstalujesz sterownik to się pojawi.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Wlasnie dostalem kabelek- Interfejs zakupiony na All...od M-PAQ .

Wczesniej dostalem od kolegi z forum plytke z INPA 5.00 .

Plytke wgrala sie bezproblemowo w winows 7, interfejs rowniez -komp mowi ze dziala...ale nic niedziala po podlaczeniu do autka.

Problem moze byc z EDIABAS ? po uruchomianiu programu INPA otwiera sie rowniez ediabas i wyskakuje czerwony krzyzyk :cry2: ze costam el... :mad2:

Jesli to problem Windowsa 7 to jak wgrac xp nieusuwajac(automatycznie) 7w laptopie?

Jesli plytki to skad sciagnac inpe?

Dlaczego plytka wgrala program bezproblemowo a podlaczony interfejs znalazl automatycznie treiber?

Dodam ze ja to na kompach sie znam :duh:choc festplatte wymienilem a nawet program wgralem :cool2:

Jesli ktos pomoze bede wdzieczny .

Pozdrawiam i dziekuje

  • Moderatorzy
Opublikowano
... i wyskakuje czerwony krzyzyk :cry2: ze costam el... :mad2:

 

szczegóły są ważne. Co do win to patrz tutaj http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=124062

 

 

 

Chodzi o menadżer urządzeń systemowy ?

Tylko mam problem bo nie mam tam zakładki Porty (dlaczego? )

:)

 

Jeżeli masz USB to użyj tych driverów http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM20814_WHQL_Certified.zip

  • Moderatorzy
Opublikowano
mam dziś humor więc podam wam hasło do bazy danych Oracle w ISID

:D

login sys

pasword masterkey

Dłubać do woli po zalogowaniu się jako Administrator lub ANTARES lub ANTARESSYS

Inne są z ograniczeniami a Jumpgate to już nic nie zrobi . Jak zawsze powtarzałem i będę powtarzał najnowsze nie znaczy najlepsze ediabas siedzi 7.2 tool starszy ale wszystko śmiga

Jak ktoś ma może inną baze to Oracle można zmusić do zmiany hasła linijką kodu .

Tylko nie rozdawać info :nienie: heheheeh

Z Fkami to już inna sprawa na razie się nie wypowiem :wink:

ps.

Większość bazy Oracle posiada domyślną schema o nazwie SCOTT

językiem

SQL>select password from dba_users where username='SCOTT';

zmiana

SQL>alter user scott identified by lion;

i teraz

SQL>alter user scott identified by values 'tu wpisujemy';

jak cos algorytm SHA1.

 

I co wygrzebałeś z ISID :)

Opublikowano

witam

mam problem z inpą wyskakuje błąd IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE Disturbed. czytalem już trochę o tym błędzie i czy może mić on związek z tym że jak podłącze kabel obd do swojej e46 to nie wykrywa mi battery. natomiast po przekręceniu kluczyka do zapalenia się wszystkich kontrolek na desce zapala się battery i ignition. wydaje mi się ze battery powinno od razu pokazywać. dioda przy kabelku przy podłączeniu do obd świeci

Opublikowano
wszystko jest zrobione według instrukcji z forum a kabelek zakupiłem od e-volt zanim pomyślałem żeby poszukać na forum :mad2:. więc wychodzi że fejs jest padnięty??
Opublikowano
Jak to interfejs na USB to Batery i Inginition tak mają działać . Komunikat wskazuje na brak komunikacji przez interfejs z autem . napisz który rok auta i jak możesz pokaż zdjęcie interfejsu, bo mam podejrzenie że kupiłeś interfejs do tuningu na LM .
Opublikowano
Jak to interfejs na USB to Batery i Inginition tak mają działać . Komunikat wskazuje na brak komunikacji przez interfejs z autem . napisz który rok auta i jak możesz pokaż zdjęcie interfejsu, bo mam podejrzenie że kupiłeś interfejs do tuningu na LM .

 

kabelek z aukcji http://allegro.pl/bmw-usb-1996-2006-inpa-pl-dis-e46-e90-e39-e60-e61-i2160403696.html. a samochód to taki jak mam w opisie e46 touring wziąłem sobie z adapterem bo tata ma e36. w e36 taka sama sytuacja z battery i inginnition natomiast mogę wejść w airbag , czujniki parkowania

Opublikowano
Co ty piwek gadasz?? Mam gdzies w domu 2 fejsy na usb, w obudwuch battery jest po podłączeniu fejsa do auta, ignition jest jak wlacze zaplon!!!!

Nie ma to żadnego wpływu na diagnostykę . może i nie widzieć tych kontrolek a diagnozować musi.

Chciałem zdjęcie elektroniki , pytam o rocznik bo to ważne chociażby czy nie masz 2 gniazd diagnostycznych , ale przede wszystkim dlatego iż robiłem masę Galletto i często używałem ich po tuningu do diagnostyki z lenistwa . I tak np. moją szmatę z 2001 roku 3.0d diagnozowało galletto, ale nowsze roczniki lub niektóre starsze nie, nie wnikałem w to po co na co i dlaczego. Taki jak na tym schemacie wymiata na bank do 2007 nawet się nie zająknie . Jednak za te pieniądze co dałeś nie dasz rady złożyć tego z 2 wtykami dokonując zakupu w Polsce części . Może to sadystyczne co teraz napiszę ale cieszy mnie to że ci nie działa . SORY cieszy mnie również to że mój kolega kupił i chinoli ICOM i tez mu nie dział , nie umiem wyrazić nawet mojego zadowolenia . Ważne że mi ISID śmiga na COM Port kabelek za 30 zł na pająku , w pudełku po mentolach

http://img832.imageshack.us/img832/4302/bmwinter.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.