Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

jak zdiagnozować silnik w inpie? Jak wybieram SILNIK to puzniej wyskakuje jakaś lista do wyboru i nie wiem co z niej wybrac... Skąd mam wiedzieć która pozycja? to są jakieś rodzaje silników czy sterowników od silnika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak zdiagnozować silnik w inpie? Jak wybieram SILNIK to puzniej wyskakuje jakaś lista do wyboru i nie wiem co z niej wybrac... Skąd mam wiedzieć która pozycja? to są jakieś rodzaje silników czy sterowników od silnika?

 

typ silnika. poszukaj na internecie są opisane typy silnika w danej bmw, w którym roczniku i z jakim silnikiem.

 

np. tutaj

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem.Zainstalowałem inpe wg instrukcji nerwusa.Wszystko działa jest oki.Ale-z moim autem moge się połączyć tylko z silnikiem...reszta nie działa.W carsofcie to samo-tylko silnik reszta nie działa:/ kabel viakena kkl do VW.W swoim aucie mam kabel OBD w środku a reszte aut sprawdzałem zokrągłym złączem pod maską...czy to wina kabelka czy mojego auta?Ale jak by coś było nie tak-nie łączył by się wogóle.
...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ale jaki blad ci konkretnie wywala przy polaczeniu z innym modulem ?

 

Swja droga fajny podpis - ryk silnika nie h ce niesie - warkoczaco kleipacy dieslowski :d

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połącz pin 7 z pn 8 w tym China-viaken-kablu

 

:lol:

>wspierajmy chiński przemysł a obudzimy się pod rządami Wen Jiabao za wielkim murem < :cool2:

>Tak dla ACTA a USA da na wizy stamtąd bisko do Fidela

>Wybierzmy jeszcze raz Donalda a któregoś ranka obudzi cię Angela Merkel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaki blad ci konkretnie wywala przy polaczeniu z innym modulem ?

 

Swja droga fajny podpis - ryk silnika nie h ce niesie - warkoczaco kleipacy dieslowski :d

 

Auto już diesel zapomniałem zmienić w profilu:)

Dzięki za podpowiedź.

...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie przepływomierza złapałem trochę martwiące błędy...

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 02/05/12 13:09:31

ECU: MS430DS0

JobStatus: OKAY

Variant: MS430DS0

-------------------------------------------------------------

RESULT: 11 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

233 catalyst efficience Main cat. Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

N_32 2912.00 rpm

MAF 326.82 mg/stk

TCO 84.00 Grad C

TIA -6.16 Grad C

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.40 h

catalyst efficience to small

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

stat. Error

Errorcode: E9 71 01 28 5B 3C B0 38 62 4F

-------------------------------------------------------------

240 burning fail Cylinder 3

Error frequency : 37

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 736.00 rpm

MAF_TOL 114.39 mg/stk

MAF_BOL 92.60 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: F0 F6 25 28 C0 17 15 11 62 52

-------------------------------------------------------------

239 burning fail Cylinder 2

Error frequency : 25

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 736.00 rpm

MAF_TOL 114.39 mg/stk

MAF_BOL 92.60 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: EF F6 19 28 C0 17 15 11 62 52

-------------------------------------------------------------

242 burning fail Cylinder 5

Error frequency : 33

Logistic counter: 40

TCO 95.25 Grad C

N_32_TOL 800.00 rpm

MAF_TOL 103.49 mg/stk

MAF_BOL 81.71 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.10 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F2 B6 21 28 BF 19 13 0F 62 52

-------------------------------------------------------------

238 burning fail Cylinder 1

Error frequency : 24

Logistic counter: 40

TCO 97.50 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 87.15 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

Misfire CARB_B1

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: EE F6 18 28 C2 18 12 10 62 53

-------------------------------------------------------------

243 burning fail Cylinder 6

Error frequency : 17

Logistic counter: 40

TCO 97.50 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 87.15 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

---

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F3 B4 11 28 C2 18 12 10 62 53

-------------------------------------------------------------

241 burning fail Cylinder 4

Error frequency : 10

Logistic counter: 40

TCO 96.00 Grad C

N_32_TOL 768.00 rpm

MAF_TOL 98.05 mg/stk

MAF_BOL 81.71 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

---

---

Misfire CARB_B4

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently not available

sporadic Error

Errorcode: F1 B4 0A 28 C0 18 12 0F 62 53

-------------------------------------------------------------

202 Lambda regulating limit Bank1

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

N_32 672.00 rpm

TCO 96.00 Grad C

R_LS_UP_1 255.00 Ohm

VLS_UP_1 0.05 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

Mixture limit rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: CA F1 0B 28 15 C0 FF 0A 62 53

-------------------------------------------------------------

203 Lambda regulating limit Bank2

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

N_32 672.00 rpm

TCO 96.00 Grad C

R_LS_UP_2 208.00 Ohm

VLS_UP_2 0.03 V

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h

Mixture limit rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: CB F1 0B 28 15 C0 D0 05 62 53

-------------------------------------------------------------

227 lambda contol tolerance Bank 1

Error frequency : 6

Logistic counter: 40

N_32 736.00 rpm

MAF 87.15 mg/stk

TCO 97.50 Grad C

LAM_MV_1 -0.00 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 4.90 h

Deviation rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

sporadic Error

Errorcode: E3 F1 06 28 17 10 C2 80 62 54

-------------------------------------------------------------

228 lambda contol tolerance Bank 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

N_32 832.00 rpm

MAF 92.60 mg/stk

TCO 45.00 Grad C

LAM_MV_2 20.70 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h

Deviation rich

---

---

---

Error to relevant

Error debounce

Error currently available

stat. Error

Errorcode: E4 71 01 28 1A 11 7C B5 62 85

=============================================================

 

Macie jakieś sugestie co to może być w ogóle? (na walniętej przepływce (odłączona była tak defacto) nie było żadnego z powyższych błędów).

Drugie pytanie, da się INPĄ sprawdzić jakie parametry daje przepływomierz / jakie powinny być prawidłowe dla 3.0 benzyny e46.

Edytowane przez Mess88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy mam problem z moja E36 1998 323ti- mianowicie dziś zapaliła mi się kontrolka ASC i nie idzie jej zgasić, kontorla nie działa. Reszta kontrolek i elektronicznych gratów jest ok.

 

Mam pytanko- w celu zdiagnozowania tego auta [ewidentnego błędu ASC/ABS] muszę kupić ADSa czy wystarczy fejs USB OBD2 z przelotką 20pin? Sporo opini już widziałem, chciałbym by ktoś się ostatecznie wypowiedział, pewnie nie będzie możliwa diagnoza silnika na zwykłym usb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy mam problem z moja E36 1998 323ti- mianowicie dziś zapaliła mi się kontrolka ASC i nie idzie jej zgasić, kontorla nie działa. Reszta kontrolek i elektronicznych gratów jest ok.

 

Mam pytanko- w celu zdiagnozowania tego auta [ewidentnego błędu ASC/ABS] muszę kupić ADSa czy wystarczy fejs USB OBD2 z przelotką 20pin? Sporo opini już widziałem, chciałbym by ktoś się ostatecznie wypowiedział, pewnie nie będzie możliwa diagnoza silnika na zwykłym usb ?

 

Powinna wystarczyć INPA ze zwykłym interfejsem. Ja bez problemu łączyłem się z nowszymi silnikami benzynowymi za pomocą zwykłego fejsu i czytałem błędy.

Oczywiście do tego bez problemu czytałem przez USB - BEZ PROBLEMU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połącz pin 7 z pn 8 w tym China-viaken-kablu

 

:lol:

>wspierajmy chiński przemysł a obudzimy się pod rządami Wen Jiabao za wielkim murem < :cool2:

>Tak dla ACTA a USA da na wizy stamtąd bisko do Fidela

>Wybierzmy jeszcze raz Donalda a któregoś ranka obudzi cię Angela Merkel

 

Ale musze 7 do 8 podłączyć czy 8 do 7 czy je zmostkować?Wiem kabel nijaki ale że za free to może coś z niego będzie.Inne auta sprawdzam bez problemu(e46 z gniazdem okrągłym pod maską)

...Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj,wsiądź odpal fure w gaz napier...szyby w dół,ryk silnika niech cię niesie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko serwis: bo jak był robiony to obecnie robi się wszędzie i nie do odczytu

Znam przypadek :cool2:

auto kupione w komisie, przebieg zrobiony jak talala , ale ale :

Auto było serwisowane i okazało się, że ostatni przegląd był robiony ze stanie 100tyś większym.

Skutki komis się migał konsultował z prawnikami ,a skończyło się tym że oddali 8tyś zł gościowi aby tylko nie zakładał sprawy cywilnej która by przegrał . :nienie:

Morał

Mam na ok auto ma jakiś przebieg po testach jest wszystko Ok

Sprawdzamy w serwisie czy jest jakieś info jak jest z większym przebiegiem a auto nam się podoba kupujemy i dogadujemy się w sprawie zwrotu ? kasy :cool2:

Trzeba ukrócić bydlęce zapędy Komisów :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu próbowałem sie podłączyć do X3 2005 rok z silnikiem 2.0D 150KM na sterowniku DDE 5.0, niestety inpa nie chciała sie połączyc z silnikiem oraz poduszkami. Wszystkie inne moduły dawały się diagnozować w pełnym zakresie bez problemu. Wszystkie testy także udawało się włączyć. Łączyłem się już z takim autem ale z silnikiem benzynowym, wersja z USA, i nie było żadnego problemu. Kabel jest sprawny, inne bmw działają zawsze.

 

Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Próbowałem dodać skrypty z DDE 5.0, jednak dalej bez rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ISSS , ISID - hula na 3 tranzystorach powieszony na Porcie :cool2:

A miało być tak pięknie zabezpieczony

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

ale żeby ISSS programował starsze trzeba najwspanialszego interfejsu świata czyli ADS

można mu drobić CAN .Projekt leży od 3 lat trzeba go odgrzebać

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu próbowałem sie podłączyć do X3 2005 rok z silnikiem 2.0D 150KM na sterowniku DDE 5.0, niestety inpa nie chciała sie połączyc z silnikiem oraz poduszkami. Wszystkie inne moduły dawały się diagnozować w pełnym zakresie bez problemu. Wszystkie testy także udawało się włączyć. Łączyłem się już z takim autem ale z silnikiem benzynowym, wersja z USA, i nie było żadnego problemu. Kabel jest sprawny, inne bmw działają zawsze.

 

Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Próbowałem dodać skrypty z DDE 5.0, jednak dalej bez rezultatu.

 

 

Miałem podobny problem i zainstalowałem inna inpę taką z Emula i ta ładnie się łączyła z x3 przed lifem czy to z silnikiem czy airbag

Ewentualnie zainstaluj DISa on bez problemu robi te sterowniki... lub

jeśli chodzi o połączenie z silnikiem to połącz go jako e90 i wybierz któryś DDE powinno hulać ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do znawców:) gdzie w inpie znajde: dokładna ilośc paliwa w zbiorniku??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ISSS , ISID - hula na 3 tranzystorach powieszony na Porcie :cool2:

A miało być tak pięknie zabezpieczony

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

ale żeby ISSS programował starsze trzeba najwspanialszego interfejsu świata czyli ADS

można mu drobić CAN .Projekt leży od 3 lat trzeba go odgrzebać

:mrgreen:

 

:duh:

 

1) Nie ten watek

2) bzdury piszesz (bo niby co te 3 tranzystory dla portu USB robią, zwarcie?)

3) Emulator ICOM działa z Ediabas 7.x.x a ten ADS nie obsługuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ujjjj NERWUS cios poniżej pasa!!!

 

Ja nikomu nie żałuje ale forum jest do wymiany informacji nie bajek. Kolega piwek już raz wstecz edytował posty i wyzerował aktywność na forum właśnie przez tego typu komentarze.

Trzeba czasami wylać komuś kubeł zimnej wody by się opamiętał. I taka rola moderatora czyli moja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok konstruktywną krytykę jestem w stanie znieść ale pan moderator rozpoczyna wojnę .

Ok :cool2:

Jak tylko znajdę chwilkę i pomyśle jak nakręcić film żeby to udowodnić to zaraz go wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:duh: Może i trochę źle napisałem ADS ale przełączony w tryb OBD , bo jak wiadomo Ani SSS ani ISSS nie pracuje w trybie ADS

dlaczego wiadomo tak został napisany , Poza tym nie wyobrażam sobie programowania sterownika gdzie siedzi Flash kasowany ultrafioletem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
:duh: Może i trochę źle napisałem ADS ale przełączony w tryb OBD , bo jak wiadomo Ani SSS ani ISSS nie pracuje w trybie ADS

dlaczego wiadomo tak został napisany , Poza tym nie wyobrażam sobie programowania sterownika gdzie siedzi Flash kasowany ultrafioletem

 

Ok konstruktywną krytykę jestem w stanie znieść ale pan moderator rozpoczyna wojnę .

Ok :cool2:

Jak tylko znajdę chwilkę i pomyśle jak nakręcić film żeby to udowodnić to zaraz go wrzucę.

 

I to właśnie była konstruktywna krytyka.

 

 

Jakoś nie widzę 3 tranzystorów w roli emulatora głowicy ICOM. Wciąż czekam na dowód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.