Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

patrząc na filmik przypomniało mi się i kurka co:

wali mi babola winkfp data integrity check ZB-No. 6918086 not fund

teraz to już zgłupiałem uwaliłem sobie czymś program czas odkopywać znaleziska

Narząd nie używany zanika :mrgreen: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Hmm , no mam właśnie te wersje z tego linka i winkfp wali bledy i sie wyłacza po aktualizacji tymi plikami . recznie jak dodwałem to też brak modułów w programie . Musze DSC w E46 zaprogramowac od nowa i nie moge spobie poradzic z konfiguracja tego WinKfp , inpa i dis dziala ok . Mam wersje inpy 10.0.0.4 , ale na starszej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Do prawidłowej pracy Inpa są potrzebne pliki :

Powiedzcie mi jedno czemu Polak jak zobaczy cos nowszego to zaraz chce to mieć ? Co to za różnica jaki ediabas skoro działa , no chyba że chce robić najnowsze Fki , ale one latają po LAN żaden d-can ich nie rusza

 

No tak juz ma.

DCAN robi w Fxx diagnoze, kodowanie/programowanie idzie tylko przez ENET ale to juz ograniczenie narzuca auto nie interfejs.

 

Awaryjny flash jest dla wszystkich modeli.Jesli chodzi o multichanel i programowanie np wiekszej ilosci sterownikow to tak od E60

 

A tu E39 silnik

 

 

Nie pytam o Nfs tylko WinKfp i DDE4.0 moze Nerwus cos podpowie

 

Ja sie nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do prawidłowej pracy Inpa są potrzebne pliki :

Powiedzcie mi jedno czemu Polak jak zobaczy cos nowszego to zaraz chce to mieć ? Co to za różnica jaki ediabas skoro działa , no chyba że chce robić najnowsze Fki , ale one latają po LAN żaden d-can ich nie rusza

 

No tak juz ma.

DCAN robi w Fxx diagnoze, kodowanie/programowanie idzie tylko przez ENET ale to juz ograniczenie narzuca auto nie interfejs.

 

Awaryjny flash jest dla wszystkich modeli.Jesli chodzi o multichanel i programowanie np wiekszej ilosci sterownikow to tak od E60

 

A tu E39 silnik

 

 

Nie pytam o Nfs tylko WinKfp i DDE4.0 moze Nerwus cos podpowie

 

Ja sie nie znam

 

A z moim tematem byś coś podpowiedział ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie co do INPY, jest tyle wersji że można zgłupieć, do tego są wg mnie niektóre niekompletne, znalazłem INPE INPA K-CAN http://www.youtube.com/watch?v=hNLk5QL06u8

wersja full po angielsku, moje pytanie jest takie, dlaczego ma oznaczenie K-CAN? dla tego że ma stare modele też w sobie, czy może, że jak podepnę pod nią fejsa D-CAN to nie będzie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Powinieneś wiedzieć jak super tłumaczy taki translator google w szczególności błędy.

 

 

nie wypowiem się na tan temat :cool2: tak trzymaj

zarządzanie energią zamknięty obieg prądu

wzrost ciśnienia siłownika - zwarcie obwodu do masy

błąd nie obecny ale został zapisany

to powód do zapalania lampki ostrzegawczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dochodzi sygnał że wała dostaniesz z rządu wychodzi że też dostaniesz wała ale to chwilowe trudności

:lol:

Ty chyba kolego dawno straciles sygnal z mozgiem.

 

tak jestem na etapie wgrywania nowego oprogramowania więc się nie dziw jeszcze nie dekodowane :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.