Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Potrzebujesz inny kabel, dcan jest do aut po 2007r

 

Jedyna osoba która robi kabelki z czystym DCAN jestem ja. Każdy inny kabel ma K + DCAN wiec jego kabel pasuje do obydwu typów aut.

 

Może ma twuj kabel?? Napisał ze ma DCan wiec??

 

Uswiadomie cię ze nie jesteś jedyny co robi czysty dcan, jest jeszcze pare takich ludzi. Niechce cię obrazić ani nic wiec nie odbierz tego źle. Słyszałem o tobie dużo dobrego ale niestety nie było okazji kupić od ciebie żadnego fejsa. Może kiedyś... Narazie nic mi nie potrzeba.

A po co robić samego d-can jak za jednym zamachem dodajemy tylko Si9241 i mamy fula kaszt żaden bo 6 zł a leci wszystko ja tak robię .

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No właśnie o to mi chodzi. Kolega nerwus powinien znać odpowiedz. Ja nie montuje fejsów, widziałem schematy i nie jest trudne takie coś stwozycz.

 

Jest dużo takiego czegoś w sprzedaży ale poco to niewiem.

trudno nie jest to złożyć , schematy są , wsady do procków też , przecież to jest zwykły atmel ...

ale kolega NERWUS nie pakuje do środka jakiś tanich podzespołów ... i tym jego sprzęt różni się od masówki z allegro ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
No właśnie o to mi chodzi. Kolega nerwus powinien znać odpowiedz. Ja nie montuje fejsów, widziałem schematy i nie jest trudne takie coś stwozycz.

 

Jest dużo takiego czegoś w sprzedaży ale poco to niewiem.

trudno nie jest to złożyć , schematy są , wsady do procków też , przecież to jest zwykły atmel ...

ale kolega NERWUS nie pakuje do środka jakiś tanich podzespołów ... i tym jego sprzęt różni się od masówki z allegro ...

Są schematy i wsady .Zapodał byś gdzie chętnie obadam może lepsze niż ja mam :search:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Potrzebujesz inny kabel, dcan jest do aut po 2007r

 

Jedyna osoba która robi kabelki z czystym DCAN jestem ja. Każdy inny kabel ma K + DCAN wiec jego kabel pasuje do obydwu typów aut.

 

Może ma twuj kabel?? Napisał ze ma DCan wiec??

 

Ludzie mylą wszystko z wszystkim, zaczynając od DIS i GT1 a kończąc na interfejsach.

 

 

Uswiadomie cię ze nie jesteś jedyny co robi czysty dcan, jest jeszcze pare takich ludzi. Niechce cię obrazić ani nic wiec nie odbierz tego źle. Słyszałem o tobie dużo dobrego ale niestety nie było okazji kupić od ciebie żadnego fejsa. Może kiedyś... Narazie nic mi nie potrzeba.

 

To czekam na przykład :mrgreen:

 

Co do robienia czystego DCAN to odpowiem pytaniem na pytaniami: "Po co wszyscy świeci mają adapter do dobrych DCAN odcinające linie K", co na tym pinie maja auta z CIC, czemu wielu sprzedawców swego czasu pisało o współpracy K+DCAN tylko do 2010.

 

Heh, a ja sie zastanawiam na czym on to lutuje?

 

Kiedyś kolega miał problem z jego alu ads, okazało sie ze jakiś procesor miał 4 piny w powietrzu. Przylutowalem je na stacji lutowniczej na powietrze i do dzisiaj chula. Najwyraźniej przytym egzemplazu sie zamyslil hehehe

 

4 piny w powietrzu się nie zdaża samo z siebie. A nie ma fejsa który został wysłany bez dokładnego testu. To ze ktoś miał alu wersję wskazuje na warsztat a tam się w środkach nie przebiera. Cyna to nie tytan.

 

No właśnie o to mi chodzi. Kolega nerwus powinien znać odpowiedz. Ja nie montuje fejsów, widziałem schematy i nie jest trudne takie coś stwozycz.

 

Jest dużo takiego czegoś w sprzedaży ale poco to niewiem.

trudno nie jest to złożyć , schematy są , wsady do procków też , przecież to jest zwykły atmel ...

 

Zwykłość atmel'a nie ma nic do rzeczy. Nie widziałem wsadu do DCAN za pieniądze a co dopiero za free na sieci.

  • Moderatorzy
Opublikowano
na angielskich forach niestety są :D

i nie odbieraj tego jako atak z mojej strony ...

 

To coś mi nie znanego. Ja pisałem cały soft do swojego DCAN od zera.

 

 

To jeszcze powiedz mi po co jest przejściowa OBD - 20 PIN skoro to czysty DCAN? Tutaj widać ze sprzedawca nie wie co sprzedaje. Chinol napisał D-CAN na interfejsie typu K+D-CAN to on kopiuje.

To samo sprzedawał viaken tylko z własnym nadrukiem.

 

P.S.

Tutaj dyskutujemy nie rzucamy błotem. Każdy ma prawo pisać co uważa. Ludzie klasyfikują mnie na forum wysoko a ja nie jestem nie omylny. Jeżeli ktoś wie coś więcej/wytknie mi błąd to nie odbieram tego jako atak na mnie.

Opublikowano
dlatego wolę kupić od Ciebie , zwłaszcza że już się sparzyłem na chińskich interfaceach i musiałem do Polski zjechać aby dostać porządny D-CAN od NERWUSA :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tego to nie zauwarzylem, 20 pin :duh: :mad2:

 

Gdzieś widziałem tego fejsa d can nawet gadalem z producentem ale za kija linka ni umie znaleść.

 

Widzisz i tutaj trzeba znać nature rynku chińskiego. Oni wszyscy są producentami a tak naprawdę są tylko pośrednikami. Fabryk robiących K+DCAN jest tylko kilka a sprzedawców cała masa z zerowy poziomem wiedzy technicznej plus brak supportu. Nie jestem expertem ale widoczne było to przy starcie z klonem ICOM często płakałem ze śmiechu czytając zwrotne e-mail'e.

Opublikowano

Nadal nie kumam ??

Niech ktoś mnie oświeci bo jestem głupi :duh:

Po co robić ,pisać program do procka itd.

dla samego d-can czy jest coś czego nie wiem ?

czy w procku nie zmieści się dodatkowo kilka linijek kodu ?

może nabazgramy na forum wsad ja zaczynam

' procesor ATMega162 i taktowanie 7.3728MHz

$regfile = "m162def.dat"

$crystal = 7372800

Config Porta = &B00000111

Config Portb =&

Config Portc =&

Config Portd =&

Opublikowano

:shock: Zczytać bin , heheh uhahahah umiesz :D , powiedz jak .

Atmega występuje w każdym K+Can+D-can

a to dlatego że procek pozwala na wiele i jest w rozsądnej kasie .

napisać można na każdego procka który sie nadaje do tego celu np PIC18fXX

Opublikowano

jak mają czym to czytają.

chinola mam zczytanego jednak jest babol z napieciem po kluczyku.

Ja mam swój wsad i nie musze czytać .

Opublikowano

Witam, Panowie mam pytanko mam zainstalowaną INPE EA90X chcę zaktualizować o Standard_Tools_Setup_2.11.0

i teraz moje pytanie jak instaluję na tą INPĘ to po odpaleniu INPY mam tylko kontrolki battery, jak mogę zaktualizować o Standard_Tools_Setup_2.11.0?

Zainstalować najpierw Standard_Tools_Setup_2.11.0 a póżniej INPE 90, z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Koledzy, jaki używacie program do zapisywania zrzutów ekranu z INPY by nie męczyć się z wklejaniem do painta?

Może jeszcze polecicie coś do zgrywania filmów z LIVE DATA?

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano

Mógł by ktoś pomóc z rozszyfrowaniem:

Błędy te powróciły po zerowaniu pamięci błędów, wcześniej był od termostatu i 8-mka Air Flow.

Auto: E46 330Ci 08/2000 USspec

ECU: MS430DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS430DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
8 air flow meter
Error frequency : 26
Logistic counter: 40
N_32 1504.00 rpm
THR 21.11 Grad TPS
ISAPWM_ISA 62.50 %
VMAF 0.00 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 3.00 h
---
KS--> Ground or open circuit
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
sporadic Error
Errorcode: 08 F2 1A 28 2F 1B A0 00 61 5A
-------------------------------------------------------------
204 idle speed
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 992.00 rpm
THR 12.51 Grad TPS
ISAPWM 18.82 %
MAF 114.39 mg/stk
aufgetreten vor (rel. BZ) 2.90 h
---
---
---
LL-engine-speed Deviation
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: CC 78 01 28 1F 10 30 15 61 5B
=============================================================

Opublikowano

Przepływka w sumie dawno nie sprawdzana...

Hmm zbyt groźne to to nie jest i dość sporadyczne, średnio błąd na 200km

 

Installation of DIS - working on it ;)

Opublikowano

Panowie, mam pytanie, czy mogę zainstalować na jednym systemie i partycji różne wersje INPA? Przy próbie instalacji i zmiany nazwy katalogów instalacyjnych wszystko jest ok ale przy instalacji drugiej części INPA wali mi błąd, podejrzewam że nie może znaleźć domyślnych katalogów program.

Drugie moje pytanie jest takie, jeśli mam interface USB czy w czasie instalacji wybieram OBD-COM i mam zaznaczyc USB to serial adapter? są różne opisy, by zaznaczać i nie zaznaczać. Czy to ma jakieś znaczenie?

Opublikowano
A w czasie instalacji różnych wersji INPY zmieniasz coś, czy instalujesz jak leci? i instaluje się obok siebie?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Patrz na stronę 100 tego wątku. Masz instalator tam. Pliki sp-daten wyciągniesz z płyt ista/d i /p
Opublikowano

Do prawidłowej pracy Inpa są potrzebne pliki :

prg.

ipo.

ips.

KMM.

C

M

Opa.

Oda.

ASCM

HWH

HIS

i inne , inaczej kończy się tak jak gdzieś czytałem tu na forum .(programowałem i umarło pomocy)

pyzatym pliki historii sterowników muszą być aktualizowane kolejno , jak dogramy najnowszą będzie babol bo nie będzie ciągu historii

Pliki HIS i HWH to jak olej w silniku , mój guru powiadał bez paliwa jeździ do bólu ale bez oleju nie ruszaj na krok

Pozatym wiele innych plików o których nie będe rozpisywał bo by dnia zabrakło. Jak AT .ZST.AEDOC :cool2:

Powiedzcie mi jedno czemu Polak jak zobaczy cos nowszego to zaraz chce to mieć ? Co to za różnica jaki ediabas skoro działa , no chyba że chce robić najnowsze Fki , ale one latają po LAN żaden d-can ich nie rusza

Opublikowano

NFS to już na pewno nie to tylko nowsze auta .

Natomiast inne jak ster był wywalony podczas próby programowania Winkap

i nie fortunnie w momencie gdyż skasował i zaczął programować to mogło być tak że botloader został źle zapisany i koniec .winkap jedynie z trybu expert można by próbować zapakować mu botloadera i by ożył ,V44 jak obadał że auto ma dekodowany taki ster to na początku mu walnął bota . i bez problemu go wtedy zrobił .

A tak nawiasem mówiąc jak ja mam 30 min czekać aż mi zaktualizuje inpa to odpalam Galletto lub MPPS i nawet całość flash cykam w 5 min. a update to 30 sek. i nie muszę podpinać prostownika żeby mi auto nie umarło.

Miał ktoś założyć temat tuningu przydał by się . Przecież można urządzeniami do tuningu przywracać i oryginalne softy i robić aktualizację

Opublikowano
nfs PANIE KOLEGO .To służy do kompleksowego programowania aut od e60 w górę tak jak napisałeś awaryjne flesze , czyli taki które sprawiają jakiś konflikt w danym aucie (są starsze nowsze czy inne takie duperele) prosto mówiąc wyrównuje nam barkę. A niekiedy do poziomu zero że i serwis pada na kolana :cool2: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.