Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1.Instalację rozpoczynamy od skopiowania z CD na dysk C:\ katalogu BMW ( tylko ten katalog nie całą zawartość CD) .

 

2.Następnie z CD -setup XP wybieramy angielski jak ma być w tym języku , nic nie zmieniając klikamy dalej aż do wyboru interfejsu ,(interfejs USB instalujemy jako OBD znaczamy okienko USB , w wyborze portu wybieramy COM ) i dalej aż zostanie zainstalowany ediabas i poprosi restart.

3.Gdy komputer zostanie uruchomiony po restarcie Uwaga -nie uruchamiamy programu z ikony na pulpicie ponieważ nie zainstalowaliśmy jeszcze programu a jedynie ediabas.ini .

4.Teraz wchodzimy do skopiowanego wcześniej katalogu BMW C:\ BMW \Instal. tu zaczniemy instalacje programu . klikamy: Instprog_ohne_Endemeldung wybieramy język i dalej aż do wyboru opcji w żółtym oknie gdy wybraliśmy angielski wybieramy –BMW Group Rectification programs UK ( niemiecki język BMW Group Nacharbeistprogramme ) można wybrać inne opcje ale nie będą to ful opcje , klikamy Continue

 

5.Następnie odznaczamy 3 wolne opcje Update , Update, Complete i klikamy Continue aż się zainstaluje program .

 

do ADS:

 

Wchodzimy na dysk C do katalogu ediabas \hardware\ADS\ADS32\klikamy ADSSETUP

W przypadku komunikatów o błędzie wchodzimy w panel sterowania i od instalować COM port 1 ,restart komputera , COM zostanie automatycznie przypisany .UWAGA dotyczy to tylko interfejsu ADS .

:cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Instalację rozpoczynamy od skopiowania z CD na dysk C:\ katalogu BMW ( tylko ten katalog nie całą zawartość CD) .

 

2.Następnie z CD -setup XP wybieramy angielski jak ma być w tym języku , nic nie zmieniając klikamy dalej aż do wyboru interfejsu ,(interfejs USB instalujemy jako OBD znaczamy okienko USB , w wyborze portu wybieramy COM ) i dalej aż zostanie zainstalowany ediabas i poprosi restart.

3.Gdy komputer zostanie uruchomiony po restarcie Uwaga -nie uruchamiamy programu z ikony na pulpicie ponieważ nie zainstalowaliśmy jeszcze programu a jedynie ediabas.ini .

4.Teraz wchodzimy do skopiowanego wcześniej katalogu BMW C:\ BMW \Instal. tu zaczniemy instalacje programu . klikamy: Instprog_ohne_Endemeldung wybieramy język i dalej aż do wyboru opcji w żółtym oknie gdy wybraliśmy angielski wybieramy –BMW Group Rectification programs UK ( niemiecki język BMW Group Nacharbeistprogramme ) można wybrać inne opcje ale nie będą to ful opcje , klikamy Continue

 

5.Następnie odznaczamy 3 wolne opcje Update , Update, Complete i klikamy Continue aż się zainstaluje program .

 

do ADS:

 

Wchodzimy na dysk C do katalogu ediabas \hardware\ADS\ADS32\klikamy ADSSETUP

W przypadku komunikatów o błędzie wchodzimy w panel sterowania i od instalować COM port 1 ,restart komputera , COM zostanie automatycznie przypisany .UWAGA dotyczy to tylko interfejsu ADS .

:cool2: :cool2:

 

No to wyjaśnia sprawę. Ale ten post powyżej wprowadza w błąd. Powinno być: niezależnie jaki język wybierzesz i tak będzie po niemiecku.

To coś tak jak z tym kolorem Forda. Kolor jest dowolny pod warunkiem że jest czarny.

 

Pozdrawiam i dzięki Tomek, wracam do starej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zainstalowalem INP-e wedslug instrukcji i pojawia mi sie okno BATERIA "ON" i cos tam jeszcze "ON" , teraz chyba musze wybrac model pojazdu tak? lecz nie ma tam żadnych dodatkowych opcji...proszę o podpowiedź..

 

 

wybieram opcje F2 "scirpt" i wyskakuje komunikat .."Couldn't find INPA configuration file C:\EC-APPS\INPA\BIN\..\cfdat\Script.eng "

 

:duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżej wszystko pisze zainstaluj jak napisane ,czytać sie nie chce zapraszam na skype .50 na konto jak leniwy :duh: :duh:

 

 

 

Kolego nie jestem leniwy , lecz szukam odpowiedzi na pytanie bo jak widze 90% dobrze zainstalowałem , komputer wyczytał mi auto ..kółka świecą na czarno "on" tylko nie wiem co teraz zrobic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżej wszystko pisze zainstaluj jak napisane ,czytać sie nie chce zapraszam na skype .50 na konto jak leniwy :duh: :duh:

 

 

 

Kolego nie jestem leniwy , lecz szukam odpowiedzi na pytanie bo jak widze 90% dobrze zainstalowałem , komputer wyczytał mi auto ..kółka świecą na czarno "on" tylko nie wiem co teraz zrobic..

jestes i nie tylko leniwy :D

:duh:

:mad2: :mad2: 4.Teraz wchodzimy do skopiowanego wcześniej katalogu BMW C:\ BMW \Instal. tu zaczniemy instalacje programu . klikamy: Instprog_ohne_Endemeldung wybieramy język i dalej aż do wyboru opcji w żółtym oknie gdy wybraliśmy angielski wybieramy –BMW Group Rectification programs UK ( niemiecki język BMW Group Nacharbeistprogramme ) można wybrać inne opcje ale nie będą to ful opcje , klikamy Continue

:search: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżej wszystko pisze zainstaluj jak napisane ,czytać sie nie chce zapraszam na skype .50 na konto jak leniwy :duh: :duh:

 

 

 

Kolego nie jestem leniwy , lecz szukam odpowiedzi na pytanie bo jak widze 90% dobrze zainstalowałem , komputer wyczytał mi auto ..kółka świecą na czarno "on" tylko nie wiem co teraz zrobic..

jestes i nie tylko leniwy :D

:duh:

:mad2: :mad2: 4.Teraz wchodzimy do skopiowanego wcześniej katalogu BMW C:\ BMW \Instal. tu zaczniemy instalacje programu . klikamy: Instprog_ohne_Endemeldung wybieramy język i dalej aż do wyboru opcji w żółtym oknie gdy wybraliśmy angielski wybieramy –BMW Group Rectification programs UK ( niemiecki język BMW Group Nacharbeistprogramme ) można wybrać inne opcje ale nie będą to ful opcje , klikamy Continue

:search: :mad2:

 

A nie mogłeś napisać tego od razu? Po co byłyby te dwa posty? :nienie: :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piwek, nie każdy umie czytać między wierszami :)

Spokojnie, a wszystkim będzie lżej :)

Mamy pomagać świeżym uzytkownikom, nie wyśmiewać ich :)

 

Kolego BMW 6969 - poczytaj jeszcze tu - to problem stary jak świat :)

search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Couldn%27t+find+INPA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok spoko .

patrzymy na fil i instalujemy , prościej nie umiem sory . :cool2: :cool2:

http://w659.wrzuta.pl/plik/3q2eVi4ME7a/pokaz_instal._inpa_dis

http://w464.wrzuta.pl/plik/8wKupuHq8r8/pokaz_instal.inpa_2006

jak by sie nie otwierało dopisać za nazwą pliku .rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne, że INPA wiesza się, czasem nie komunikuje, ze starszymi sterownikami, np. m50, m42 itd.?

Na początku w ogóle nie mogłem łączyć się z M42, połączyłem się DIS'em, potem INPA już się łączyła, to przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu tego?

Pierwszy raz używałem inpy

pozdrawiam i z góry dziękuję za ew. pomoc

 

 

$SGBD: MSV70 Version: 5.17


===========================================================================================
$DATAID: kein Data ID
===  06.01.2012  ===  11:37:08

Current kilometre reading:  83020 km
___________________________________________________________

comment line 1: 
comment line 2: 
___________________________________________________________


$FehlerOrtNr: 10887
$FehlerOrtText: 2A87 outlet-VANOS, mecanic                                       
57082A8788200015031E2866346646C02883377D5DC82883316546C5
Error: 1(8) Nr: 10887    2A87 outlet-VANOS, mecanic                                       frequency: 3
 error type: 8  (218 ) moves with difficulty, jammed mechanically                          
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0015 'B' Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)              F_LZ: 30
environment text   /   entry at            82968 km(n.)  82968 km(2.)  82736 km(1.) 
 Engine speed                            1568.00 rpm   1760.00 rpm   1664.00 rpm   
 Camshaft outlet                         -77.87 °CRK   -86.87 °CRK   -78.25 °CRK   
 Camshaft outlet nominal value           -66.25 °CRK   -74.87 °CRK   -66.25 °CRK   
 Engine temperature                       99.75 °C     102.00 °C      96.00 °C     
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10904
$FehlerOrtText: 2A98 crank shaft - intake camshaft, correlation                  
2A98A1
Error: 2(8) Nr: 10904    2A98 crank shaft - intake camshaft, correlation                  frequency: 0
 error type: 1  (179 ) Value outside reference range                                       
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (33 ) current fault not existing, OBD debounced                            
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:                                                                                 F_LZ: 6
environment text   /   entry at           
                                         
                                         
                                         
                                         
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10882
$FehlerOrtText: 2A82 Inlet-VANOS                                                 
57082A828800001201282889263D19AF000000000000000000000000
Error: 3(8) Nr: 10882    2A82 Inlet-VANOS                                                 frequency: 1
 error type: 8  (218 ) moves with difficulty, jammed mechanically                          
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0012 'A' Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)              F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine speed                            1216.00 rpm   
 Camshaft inlet                           74.40 °CRK   
 Camshaft inlet nominal value             60.00 °CRK   
 Engine temperature                       83.25 °C     
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10705
$FehlerOrtText: 29D1 misfire, cylinder 5                                         
570829D18400030502282889C0309E282889BF2F7229000000000000
Error: 4(8) Nr: 10705    29D1 misfire, cylinder 5                                         frequency: 2
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0305 Cylinder 5 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(2.)  83016 km(1.) 
 Engine temperature                       95.25 °C      96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   1536.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        44.53 %       61.72 %      
 minimum relative load at missfire        16.02 %       15.63 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10704
$FehlerOrtText: 29D0 misfire, cylinder 4                                         
570829D08400030402282889C0309E282889BF2F7229000000000000
Error: 5(8) Nr: 10704    29D0 misfire, cylinder 4                                         frequency: 2
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0304 Cylinder 4 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(2.)  83016 km(1.) 
 Engine temperature                       95.25 °C      96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   1536.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        44.53 %       61.72 %      
 minimum relative load at missfire        16.02 %       15.63 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10700
$FehlerOrtText: 29CC misfire, several cylinder                                   
570829CC0400030001282889412E8B00000000000000000000000000
Error: 6(8) Nr: 10700    29CC misfire, several cylinder                                   frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (48) fault caused no signal at warning lamp                                
 P-Code:        P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected                          F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Ambient temperature                       0.75 °C     
 Ambient pressure                        976.44 hPa    
 Voltage terminal 87                      14.12 V      
 counter detection bad street              0.00 -      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10701
$FehlerOrtText: 29CD misfire, cylinder 1                                         
570829CD8400030101282889C02F6236000000000000000000000000
Error: 7(8) Nr: 10701    29CD misfire, cylinder 1                                         frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0301 Cylinder 1 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine temperature                       96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        38.28 %      
 minimum relative load at missfire        21.09 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10702
$FehlerOrtText: 29CE misfire, cylinder 2                                         
570829CE8400030201282889C02F6236000000000000000000000000
Error: 8(8) Nr: 10702    29CE misfire, cylinder 2                                         frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0302 Cylinder 2 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine temperature                       96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        38.28 %      
 minimum relative load at missfire        21.09 %      
___________________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem z Inpa nie chce sie połączyć z żadnym sterownikiem w x3 2004 i 2007?

Zapłon i bateria normalnie się pali ale nie łączy ze sterownikami?

Kabelek d-can INPA 2007 ( szary )

Z nowszymi modelami np e60 2008 łączy się bez problemu ma tylko problem ze starszymi modelami?

Może ktoś wie gdzie leży problem?

Czy to wina kabelka d-can?

 

Pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam od NERWUSA i obsługuje wszystko i stare i nowe i sam zmienia sposób komunikacji nie to co chińskie badziewia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Potrzebujesz inny kabel, dcan jest do aut po 2007r

 

Jedyna osoba która robi kabelki z czystym DCAN jestem ja. Każdy inny kabel ma K + DCAN wiec jego kabel pasuje do obydwu typów aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może kabelek tylko do D-Can? :think:

Sprawdź napiecia na pinie 7i8 powinno być zblizone do zasilania czyli 12V

podepnij led przez opór 1K i zobacz czy cos sie dzieje jak próbujesz komunikowac się z autami bez CAN

led powinna mignąć .

to tak najprościej oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu tego?

Pierwszy raz używałem inpy

pozdrawiam i z góry dziękuję za ew. pomoc

 

 

$SGBD: MSV70 Version: 5.17


===========================================================================================
$DATAID: kein Data ID
===  06.01.2012  ===  11:37:08

Current kilometre reading:  83020 km
___________________________________________________________

comment line 1: 
comment line 2: 
___________________________________________________________


$FehlerOrtNr: 10887
$FehlerOrtText: 2A87 outlet-VANOS, mecanic                                       
57082A8788200015031E2866346646C02883377D5DC82883316546C5
Error: 1(8) Nr: 10887    2A87 outlet-VANOS, mecanic                                       frequency: 3
 error type: 8  (218 ) moves with difficulty, jammed mechanically                          
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0015 'B' Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)              F_LZ: 30
environment text   /   entry at            82968 km(n.)  82968 km(2.)  82736 km(1.) 
 Engine speed                            1568.00 rpm   1760.00 rpm   1664.00 rpm   
 Camshaft outlet                         -77.87 °CRK   -86.87 °CRK   -78.25 °CRK   
 Camshaft outlet nominal value           -66.25 °CRK   -74.87 °CRK   -66.25 °CRK   
 Engine temperature                       99.75 °C     102.00 °C      96.00 °C     
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10904
$FehlerOrtText: 2A98 crank shaft - intake camshaft, correlation                  
2A98A1
Error: 2(8) Nr: 10904    2A98 crank shaft - intake camshaft, correlation                  frequency: 0
 error type: 1  (179 ) Value outside reference range                                       
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (33 ) current fault not existing, OBD debounced                            
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:                                                                                 F_LZ: 6
environment text   /   entry at           
                                         
                                         
                                         
                                         
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10882
$FehlerOrtText: 2A82 Inlet-VANOS                                                 
57082A828800001201282889263D19AF000000000000000000000000
Error: 3(8) Nr: 10882    2A82 Inlet-VANOS                                                 frequency: 1
 error type: 8  (218 ) moves with difficulty, jammed mechanically                          
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0012 'A' Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1)              F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine speed                            1216.00 rpm   
 Camshaft inlet                           74.40 °CRK   
 Camshaft inlet nominal value             60.00 °CRK   
 Engine temperature                       83.25 °C     
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10705
$FehlerOrtText: 29D1 misfire, cylinder 5                                         
570829D18400030502282889C0309E282889BF2F7229000000000000
Error: 4(8) Nr: 10705    29D1 misfire, cylinder 5                                         frequency: 2
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0305 Cylinder 5 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(2.)  83016 km(1.) 
 Engine temperature                       95.25 °C      96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   1536.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        44.53 %       61.72 %      
 minimum relative load at missfire        16.02 %       15.63 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10704
$FehlerOrtText: 29D0 misfire, cylinder 4                                         
570829D08400030402282889C0309E282889BF2F7229000000000000
Error: 5(8) Nr: 10704    29D0 misfire, cylinder 4                                         frequency: 2
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0304 Cylinder 4 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(2.)  83016 km(1.) 
 Engine temperature                       95.25 °C      96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   1536.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        44.53 %       61.72 %      
 minimum relative load at missfire        16.02 %       15.63 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10700
$FehlerOrtText: 29CC misfire, several cylinder                                   
570829CC0400030001282889412E8B00000000000000000000000000
Error: 6(8) Nr: 10700    29CC misfire, several cylinder                                   frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (48) fault caused no signal at warning lamp                                
 P-Code:        P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected                          F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Ambient temperature                       0.75 °C     
 Ambient pressure                        976.44 hPa    
 Voltage terminal 87                      14.12 V      
 counter detection bad street              0.00 -      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10701
$FehlerOrtText: 29CD misfire, cylinder 1                                         
570829CD8400030101282889C02F6236000000000000000000000000
Error: 7(8) Nr: 10701    29CD misfire, cylinder 1                                         frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0301 Cylinder 1 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine temperature                       96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        38.28 %      
 minimum relative load at missfire        21.09 %      
___________________________________________________________

$FehlerOrtNr: 10702
$FehlerOrtText: 29CE misfire, cylinder 2                                         
570829CE8400030201282889C02F6236000000000000000000000000
Error: 8(8) Nr: 10702    29CE misfire, cylinder 2                                         frequency: 1
 error type: 4  (11 ) Damaging to exhaust gas                                              
 Readines Flag: (16 ) Test conditions fulfilled                                            
 error status:  (32 ) current fault not existing, OBD not debounced                        
 MIL - Status:  (49) fault would give a signal at warning lamp (MIL)                       
 P-Code:        P0302 Cylinder 2 Misfire Detected                                        F_LZ: 40
environment text   /   entry at            83016 km(1.) 
 Engine temperature                       96.00 °C     
 maximum rpm at missfire                 1504.00 rpm   
 maximum relative load at missfire        38.28 %      
 minimum relative load at missfire        21.09 %      
___________________________________________________________

masz walniety Vanos .cięzko pracuje i problem z wylotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. :cool2:

A czy da się z tego cokolwiek więcej dowiedzieć, ewentualnie sprawdzić więcej inpą ?

Co to może być dokładnie ?

 

 

Dodam, że kontrolka silnika zapalała mi się przy mocniejszym dodaniu gazu. (ale nie zawsze, tzn. nie za każdym takim dodaniem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. :cool2:

A czy da się z tego cokolwiek więcej dowiedzieć, ewentualnie sprawdzić więcej inpą ?

Co to może być dokładnie ?

 

 

Dodam, że kontrolka silnika zapalała mi się przy mocniejszym dodaniu gazu. (ale nie zawsze, tzn. nie za każdym takim dodaniem)

przecież inpa ci wszystko pokazała , odpal disa wejdx e testplan a pokarze ci zdjęcie z opisem co gdzie i jak Vanos ci sie zaciera i dlatego masz takie objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.