Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

A ja mam taki problem

Posiadam fejs na usb z tej aukcji: http://allegro.pl/interfejs-bmw-usb-adapter-20-e46-e36-inpa-polska-i1701559295.html

Z e39 przed liftem i z e46 przed liftem łączę się ze wszystkimi modułami jakimi mogę.

W E36 z 1997 wszystko działa (również live data) oprócz zegarów i modułu abs/asc

 

pojawia się taki błąd:

http://www.malbel.pl/kamil/bladzegary.jpg

 

Dodam, że w carsofcie też się nie chce połączyć z tymi dwoma modułami.

Czy to jest kwestia jakiś ustawień? Czy fejsu? A może coś nie tak w samochodzie?

Może dis się połączy?

Wszystko działa na Viscie.

 

Pozdrawiam

Kamil

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Uszkodzone moduły. Też ostatnio to u siebie przerabiałem (E53). Nie chciał kodować i przy łączeniu były dziwne błędy. U mnie konkretnie pamięć foteli i kierownicy nie działała, regulacja jeszcze tak. Wymiana modułu (cały panel w siedzeniu) sprawiła, że auto koduje się, łączy się INPA ze wszystkim i akumulator przestał się samoczynnie rozładowywać! ;) Widocznie był on poważnie uszkodzony, cóż, wiek auta robi swoje...
Opublikowano

Zegary to rozumiem, mógł ktoś grzebać przy kręceniu przebiegu (bo pewnie był kręcony). Ale w abs/asc? Te systemy działają ok, nie ma z nimi żadnego problemu.

W sumie to najbardziej mi zależy na kasowaniu inspekcji. Najbardziej mnie wkurza to, że mam fejs a będę musiał kasować inspekcję 7 pin do masy.

Ciekawy jestem czy ten sposób da radę.

 

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co do problemu połączenia z insrument cluster i abs/asc?

 

Poszperałem troszkę w sieci i znalazłem inpa_problems_faq.pdf

 

i tam jest coś takiego:

http://www.malbel.pl/kamil/inpaproblem.jpg

 

Jak myślicie jak to ugryźć?

 

Edit 27.07.2011

 

Poszperałem trochę na zagranicznych forach i doszedłem do wniosku że w od roku E36 (chyba od 96 roku) instrument cluster i moduł abs/asc można tylko odczytać ADSem a reszta modułów idzie przez obd.

Np tu jest taki wątek: http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f99/1999-e36-323i-inpa-not-reading-abs-asc-t84904/&ei=r9YvTuu1DMPs-gbLsOSJBA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=7&ved=0CFgQ7gEwBg&prev=/search%3Fq%3DIFH-0006:%2BCommand%2Bnot%2Baccepted%2Busb%26hl%3Dpl%26biw%3D1680%26bih%3D903%26prmd%3Divns

 

A jak ADS to tylko port fizyczny com.

Trudno zostaje mi kasowanie inspekcji przez zworkę pin 7 z masą, tak to już jest z fejsami na usb.

 

Jakby mógł się jeszcze ktoś bardziej kumaty wypowiedzieć na ten temat, czy doszedłem do dobrego wniosku?

 

pozdrawiam

Kamil

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bez ADS nie zrobisz tych modułów w tym roczniku e36 używając Inpa.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam zainstalowaną INPE w wersji 3.01, czy jest coś nowszego co warto zainstalować? Na razie mam kabel który obsługuje auta do 2004 roku. W inpie dostępne mam e60 jednak nie udało mi się połączyć z tym modelem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ściągnełem INPA EA90X i zainstalowałem wg instrukcji dołączonej do programu. Menu mam w języku angielskim, ale jak wchodzę do sterownika silnika ( dd5 e61) to mam wszystko po niemiecku.Przy instalacji był wybierany tylko język angielski. Proszę o radę co należy zrobić, żeby był język angielski :)
Opublikowano
Przetłumaczyć sobie tylko to zostaje .Sory :duh: tak było jest i będzie .Pozdrawiam .ps szwaby łączą wyrazy to ich mentalność a nasz masakra
Opublikowano
Ta wersja tylko posiada nie przetłumaczone na ang funkcje? Starsze mają ten sam problem? (chodzi konkretnie o e61) Język niemiecki jest dla mnie uciążliwy :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A ja z kolei mam całą inpe 5.0 po niemiecku, czy można przerobić ją na angielska, nie chce instalować od nowa bo po długich trudach wreszcie mam działającą inpe. Może da się podmienić same pliki odpowiadające za język? Tylko powiedzcie proszę które pliki i skąd je wziąć?

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

  • Moderatorzy
Opublikowano
Da się podmienić pliki. Instalator robi dokładnie to samo. Sa dwie kopie plików po jednej dla każdego języka (eng i de)
Opublikowano
Da się podmienić pliki. Instalator robi dokładnie to samo. Sa dwie kopie plików po jednej dla każdego języka (eng i de)

 

Oki, a które są to dokładnie pliki?

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Opublikowano
INPA 5.0.4:

http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part01.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part02.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part03.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part04.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part05.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA-90X.part06.rar
http://www.plastpet.pl/INPA_EA_90X.rar

 

Nie ma takich plików

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, szukałem, przeglądałem różne fora itd, ale wszędzie albo brak info, albo jedynie cząstkowe.

Potrzebuje skalibrowac Czujnik kąta skrętu w E46, bo nie działa mi DSC, zapala się lampka po przekroczeniu 30km/h. Ma ktoś rozpiskę jak krok po kroku to ogarnąc do końca? Wiem, że muszę mieć ustawioną kierownice prosto.

Mój trop urywa się tu:

 

E46->Chassis->LWS(steering angle sensor)-> ???

 

Z góry dziękuję ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Włącz kalibracje i kręcisz kierownica od prawie do lewej do oporu kilkukrotnie.

W DIS masz ładnie to opisane razem z ścieżka serwisowa, również w WDS.

Opublikowano

Pod którą opcją mam kalibracje? Bo z tego co kojarzę to po wejściu w LWS(steering angle sensor)-> nie było żadnego Calibration. Błędy odczytałem, usunąłem.

I niestety mam do dyspozycji tylko INPĘ, nie mam DIS.

  • Moderatorzy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie rozszyfruje ktos moje błedy??

http://img834.imageshack.us/img834/8335/96956597.png

 

 

http://img820.imageshack.us/img820/4081/10369813.png

Opublikowano

Sonda lambda ,zakres regulacji - błąd sporadyczny

sygnał z przepływomierza zwarcie do masy lub +12 V - błąd sporadyczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.