Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokldnie,sa dwie.Lacze sie przez obd w kabinie.Inpa to inpa_5_0_2_10

No to raczej musisz skorzystać ze złącza pod maską

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokldnie,sa dwie.Lacze sie przez obd w kabinie.Inpa to inpa_5_0_2_10

No to raczej musisz skorzystać ze złącza pod maską

 

Nie tylko raczej ale na 100%. Podlacz sie pod maska a zobaczysz roznice.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam problem po instalacji inpy i jej odpaleniu wyskakuje mi taki komunikat

http://images39.fotosik.pl/249/0cc7a1a1b1c51aad.jpg

co może być zfakane ??? co zrobić z tym fantem??

 

Zmien w inpa.ini:

 

DTM = JA na DTM = NEIN

 

lub calkiem wywal ta linijke. Cos pomieszales miedzy instalacjami INPA.

Opublikowano
dzięki nerwus pomogło wywalenie linijki.

SpiGi

------------------------------------------------------------------

Najniższe ceny szyb samochodowych na Podbeskidziu

zapraszam

www.autoszybyzywiec.com.pl

Opublikowano

Polaczylem sie poprzez gniazdo 20sto pinowe z autem.Wszystko pieknie smiga Niestety moja niewiedza przyniosla stres i trochwe nerwow.Po podlaczeniu inpa i zczytaniu bledow postanowilem wykasowac je w zakladce engine/error memory//clear error memory. Nie wiem co mnie podkusilo kasowac adaptacje erasing adaptation oraz klikac w zakladce engine/ews 3 start value synchronize .Po zabiegu tym silnik nie chcial odpalic krecil jedynie rozrusznikiem.Wyskoczyl blad 209. Po ponownym wejsciu engine/ews 3 start value synchronize wyprobowalem ews startwert uebertragen oraz ews startwert zurucksetzen. Auto odpalilo i jezdi .Nie mam pojecia co sie sknocilo,podejrzewam ze cos z immobilajzerem.Niemniej przed nastepnymi testami zapoznam sie chyba lepiej z obsluga inpy zeby ponownie,nie denerwowac sie niepotrzebnie .

 

Bledy ktore wyskoczyly przed kasowaniem to:

-ignition circuit zk1->belt tensioner driver(sporadic

-191 KOMBI-EEPROM error coding incorrect/incomplete (sporadic

-131 speed a(present

-199 lever type sensor 1(sporadic

-215 lever type sensor 2 ,short circut batt+(sporadic

-140 signal tank leck diagnostic pump reed switch not closed

Czy bledy te sa powazne?Co zauwazylem to pompa paliwa nie wybiera do konca tzn.zostaje pare litrow etyliny auto nie jedzie, oraz druga rzecz to swieci sie kontolka poduszki. Pozatym autko smiga bez zarzutu.

Opublikowano
Witam kolegów

 

Zdiagnozowałem moje e39 525d z 2002r touring i pokazuje mi błedy w DSC:

 

ECU: DSC57

JobStatus: OKAY

Variant: DSC57

 

----------------------------------

 

RESULT: 1 errors in memory

----------------------------------

 

92 pressure Sensor (plausibility precharge pump)

 

Error frequency: 255

 

Vehicle speed :41.06

 

ASC not passiv

ABS-control passiv

stop light off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

 

 

 

może ktoś mi pomoże bo już sam nie wiem zmieniałem sterownik i czujnik ciśnienia

Dzięki za pomoc

 

Witam. Pio_ryf mam pytanie czy poradziłeś sobie z tym błędem sensor pressure gdyż u mnie w e38 jest to samo - ABS z DSC gdy przyspieszam to się wyłączają i owe systemy nie działają aż do ponownego uruchomienia silnika.

Sprzedam nową uszczelkę miski olejowej Elring do silników M50, M52 Vanos.
Opublikowano
Koledzy w jaki sposób zainstalować sterowniki USB? ściągam plik z tymi sterownikami i rozpakowuje i co dalej jak mam je zainstalować ????? bo nie mogę bez nich INpy odpalić ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Z czytaniem błędów już sobie radzę ! moje pytanie jak sprawdzić korekcję na wtryskach w e46 320d 98?

 

 

w tym roczniku nie sprawdzisz korekcji jedyne dane jakie otrzymasz w live data co do wtrysków to kąt wtrysku i dawka

 

niestety m47 z tego rocznika to zwykły diesel na pompie vp 44 z jednym wtryskiem sterującym

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz , niektóre pytania mogą wydawać się dla was śmieszne ale dopiero zaczynam zabawę z interfacem ..... :lol:

może wiesz jak mogę w ncs zakodować dźwigienkę od BC ? nie wiem jaka funkcja co do reszty przy kodowaniu ncs to wiem co i jak :wink: chodzi mi tylko o tę właściwą opcje w pliku FSW PSW.... próbowałem dziś znaleźć ogrzewanie postojowe i lipa ... a trochę jest do przejrzenia ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Witam kolegów

 

Zdiagnozowałem moje e39 525d z 2002r touring i pokazuje mi błedy w DSC:

 

ECU: DSC57

JobStatus: OKAY

Variant: DSC57

 

----------------------------------

 

RESULT: 1 errors in memory

----------------------------------

 

92 pressure Sensor (plausibility precharge pump)

 

Error frequency: 255

 

Vehicle speed :41.06

 

ASC not passiv

ABS-control passiv

stop light off

ASC-control passiv

ACB passive

HBA passive

ECD passive

HDC passive

 

 

 

może ktoś mi pomoże bo już sam nie wiem zmieniałem sterownik i czujnik ciśnienia

Dzięki za pomoc

 

Witam. Pio_ryf mam pytanie czy poradziłeś sobie z tym błędem sensor pressure gdyż u mnie w e38 jest to samo - ABS z DSC gdy przyspieszam to się wyłączają i owe systemy nie działają aż do ponownego uruchomienia silnika.

 

 

http://images45.fotosik.pl/256/8ef3a3d918146451m.jpg

 

sensor masz jak na foto

 

przyczyn błędu może być kilka

Płyn hamulcowy-poziom zbyt niski

włącznik światła hamowania źle ustawiony

Powietrze w układzie hydraulicznym jednostki sterującej lub między jednostką sterowania hydraulicznego i cylindrem hamulca

Czujnik ciśnienia wadliwy

Nieprawidłowe połączenie elektryczne

pompa uszkodzona

 

musisz podać wynik diagnozy wtedy można wydedukować dokładniej co i jak

 

jeśli dysponujesz inpą to wejdź w odczyt live data i odczytaj wartość ciśnienia (przy wciśnięciu hamulca z maksymalna siłą powinno być około 80 bar jeśli jest mniej trzeba sprawdzać po kolei jak podałem wyżej jeśli ciśnienie jest sporo wyższe niż 80 bar wina możne leżeć po stronie pompy )

Opublikowano

Ja dalej mam ten problem co kolega j__a__r__o

 

wymieniałem sterownik, czujnik ciśnienia, cały układ odpowietrzyłem,

 

dis mi mówi 58 precharging pump nr B3450_57058

 

mam pytanie czy cały czas macie minimalne ciśnienie na pompie od abs-u i o co chodzi z tym włącznikiem świateł

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich :)

Ja mam troszke inne pytanie. Z moją bunią się nic nie dzieje złego, aczkolwiek po podłączeniu fejsu i zczytaniu błędów wyskoczył jeden: controll circuit or short circuit to positive B-

Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Na moje oko jakieś zwarcie - prawdopodobnie wiatrak chłodnicy klimy - ale to tyle - moja wiedza jest troszke ograniczona :)

W załączniku screen - może ktoś pomóc? Jeśli trzeba mogę inne screeny zrobić.

Pzdr

 

  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam wszystkich :)

Ja mam troszke inne pytanie. Z moją bunią się nic nie dzieje złego, aczkolwiek po podłączeniu fejsu i zczytaniu błędów wyskoczył jeden: controll circuit or short circuit to positive B-

Ma ktoś pojęcie o co chodzi? Na moje oko jakieś zwarcie - prawdopodobnie wiatrak chłodnicy klimy - ale to tyle - moja wiedza jest troszke ograniczona :)

W załączniku screen - może ktoś pomóc? Jeśli trzeba mogę inne screeny zrobić.

Pzdr

 

 

 

Sprawdz linki do screenow :) nie mozesz wkleic odnosnikow do swojego dysku C:\

Opublikowano (edytowane)

Coś faktycznie pochrzaniłem :)

Nowe linki do fotosika :)

 

Link z ub hours

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55326d07b27df9f0.html

 

http://images35.fotosik.pl/120/55326d07b27df9f0med.jpg

 

 

Link z błędem :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a97a43e3d4f4d2d0.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/a97a43e3d4f4d2d0med.jpg

 

 

 

Dodaje jeszcze screeny z analogów:

 

analog1

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/781c82b408ed9ef6.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/781c82b408ed9ef6med.jpg

 

analog2

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0d52c6e07d1dfcd.html

 

http://images49.fotosik.pl/266/e0d52c6e07d1dfcdmed.jpg

 

analog3

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e4bafa3134ec4e1.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/1e4bafa3134ec4e1med.jpg

 

analog4

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/300592701273ff26.html

 

http://images43.fotosik.pl/265/300592701273ff26med.jpg

 

digital

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ca52da698985615.html

 

http://images49.fotosik.pl/266/3ca52da698985615med.jpg

 

 

Dzisiejszy błąd - po skasowaniu.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24025576383e51e8.html

 

http://images47.fotosik.pl/265/24025576383e51e8med.jpg

 

 

A tu wklejam - jako pomoc - proszę mi powiedzieć, gdzie mam skasować inspekcje?

 

Activate1

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/026a3262de2d506b.html

 

http://images44.fotosik.pl/265/026a3262de2d506bmed.jpg

 

Activate2

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abdffb83908b4693.html

 

http://images44.fotosik.pl/265/026a3262de2d506bmed.jpg

 

 

 

Ten pierwszy błąd:

controll circuit or short circuit to positive B-

czy może być spowodowany czujnikiem do klocków hamulcowych ? Bo kilka dni temu zaświecił mi się, klocki już kupiłem, teraz czas na wymianę... :)

Czy też może być spowodowany tym, że wiatrak klimy przestał mi chodzić, nie wiem za bardzo jak go mam ruszyć (w tym temacie również proszę o pomoc!)

 

Natomiast drugi błąd:

Glow system - glow plug - or glow plug relay

może oznaczać uszkodzenie przekaźnika świec żarowych? Mogą być tylko złącza do przeczyszczenia, czy poważniejsza robota? Powiem szczerze, że ze świecami żarowymi nie miałem kłopotu - aż się dziwiłem - rano, -29 st, świeczki grzeją maks 5 sek - autko zagada od pierwszego kopnięcia.

Czy też może oznaczać coś jeszcze innego?

 

Proszę o przejrzenie ekspertów moich screenów i o wydanie opinii, czy mam się bać, czy mogę spokojnie jeździć ?

 

Kupiłem INPĘ, po to aby się nie bać, a tu teraz jeszcze większy klops, bo człowiek dopiero zaczyna się bać... :):)

Lepsza już chyba jest nieświadomość... :)

Edytowane przez Loona Thic
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ten pierwszy blad nie ma nic wspolnego z klockami. Masz napisane "electric fan" czyli wiatrak elektryczny.

 

Co do swiec to popatrz na forum wiele razy ten problem byl juz poruszany i dokladnie ten blad.

 

Kasowanie Inspekcji znajdziesz w zegarach (KOMBI).

 

Jezdzij chlopie a nie sie stresujesz :)

Opublikowano
Coś faktycznie pochrzaniłem :)

Nowe linki do fotosika :)

 

Link z ub hours

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/55326d07b27df9f0.html

 

http://images35.fotosik.pl/120/55326d07b27df9f0med.jpg

 

 

Link z błędem :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a97a43e3d4f4d2d0.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/a97a43e3d4f4d2d0med.jpg

 

 

 

Dodaje jeszcze screeny z analogów:

 

analog1

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/781c82b408ed9ef6.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/781c82b408ed9ef6med.jpg

 

analog2

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0d52c6e07d1dfcd.html

 

http://images49.fotosik.pl/266/e0d52c6e07d1dfcdmed.jpg

 

analog3

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e4bafa3134ec4e1.html

 

http://images40.fotosik.pl/261/1e4bafa3134ec4e1med.jpg

 

analog4

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/300592701273ff26.html

 

http://images43.fotosik.pl/265/300592701273ff26med.jpg

 

digital

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ca52da698985615.html

 

http://images49.fotosik.pl/266/3ca52da698985615med.jpg

 

 

Dzisiejszy błąd - po skasowaniu.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24025576383e51e8.html

 

http://images47.fotosik.pl/265/24025576383e51e8med.jpg

 

 

A tu wklejam - jako pomoc - proszę mi powiedzieć, gdzie mam skasować inspekcje?

 

Activate1

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/026a3262de2d506b.html

 

http://images44.fotosik.pl/265/026a3262de2d506bmed.jpg

 

Activate2

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abdffb83908b4693.html

 

http://images44.fotosik.pl/265/026a3262de2d506bmed.jpg

 

 

 

Ten pierwszy błąd:

controll circuit or short circuit to positive B-

czy może być spowodowany czujnikiem do klocków hamulcowych ? Bo kilka dni temu zaświecił mi się, klocki już kupiłem, teraz czas na wymianę... :)

Czy też może być spowodowany tym, że wiatrak klimy przestał mi chodzić, nie wiem za bardzo jak go mam ruszyć (w tym temacie również proszę o pomoc!)

 

Natomiast drugi błąd:

Glow system - glow plug - or glow plug relay

może oznaczać uszkodzenie przekaźnika świec żarowych? Mogą być tylko złącza do przeczyszczenia, czy poważniejsza robota? Powiem szczerze, że ze świecami żarowymi nie miałem kłopotu - aż się dziwiłem - rano, -29 st, świeczki grzeją maks 5 sek - autko zagada od pierwszego kopnięcia.

Czy też może oznaczać coś jeszcze innego?

 

Proszę o przejrzenie ekspertów moich screenów i o wydanie opinii, czy mam się bać, czy mogę spokojnie jeździć ?

 

Kupiłem INPĘ, po to aby się nie bać, a tu teraz jeszcze większy klops, bo człowiek dopiero zaczyna się bać... :):)

Lepsza już chyba jest nieświadomość... :)

jeśli chodzi o błąd świec to nie pokaże Ci która świeca możesz mieć 5 dobrych a jedną spaloną i dlatego taki błąd występuje....

co do wentylatora klimy to pewnie padł moduł sterujący ( nienaprawialny i wymienisz tylko z całym wiatrakiem )

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

witam

po zainstalowaniu inpy,interfejs laczy sie ze samochodem,ale w inpie nie ma zadnych opcji np aby wybrac model samochodu i zdiagnozowac.

Co to moze byc?

  • Moderatorzy
Opublikowano
witam

po zainstalowaniu inpy,interfejs laczy sie ze samochodem,ale w inpie nie ma zadnych opcji np aby wybrac model samochodu i zdiagnozowac.

Co to moze byc?

 

Błędna instalacja, brak plikow konfiguracyjych w katalogu C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.