Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Fixxxer1 a więc zrobiłem dziś podgląd jak wracałem z roboty, tak na jałowym pokazuje tak 12-13 , przy rownomiernym rozpędzaniu ale bez max buta dochodzi do ok 80-90, natomiast jak gwaltownie daje na maxa, to wskakuje na ok 300 z wykrzyknikiem, czyli tak jak u Ciebie :)

 

u mnie błedów też brak, auto ma moc, pali w normie, więc stwierdzam że przepływka narazie jest ok, a wg książkowych ustawień jak powinno byc przy mac bucie ?

Dzięki, czyli przepływka sprawna, szukamy dalej :)

Niestety żadnych książkowych danych nie mam...

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki, czyli przepływka sprawna, szukamy dalej :)

Niestety żadnych książkowych danych nie mam...

 

A czego konkretnie szukasz ? Coś Ci się dzieje niedobrego z sinilczkiem ?

 

pozdr.

Opublikowano

Spadek mocy :evil: Czujnik wałka rozrządu nowy (ori), sondy lambda nowe, uszczelniacze vanosów wymienione, przepływka (jak widać sprawna) - ciśnienie na listwie wtryskowej 3,8bara (powinno być 3,5) i brak podciśnienia w układzie (odma wymieniona 20tyś km temu). Wszystko było dobrze, tylko raz jak dolewałem oleju to źle dokręciłem korek ( :oops: robiłem to setki razy, a ten jeden raz coś sknociłem) i tak jeździłem przez kilka dni. Coś się wtedy musiało spierniczyć, więc szukam co...

Będę w sobotę u dobrego mechanika Seba2407, który mam nadzieję ogarnie furę ;)

Opublikowano

kurcze to faktycznie zagadka, może jakieś ciało obce się zassało przez korek i stąd te problemy :( byłeś na diagnozie poprzez DIS'a ? może tam coś więcej wyjdzie.

 

masz spadek mocy przy jakiś konkretnych obrotach, czy ogólnie czuć że to nie jest to co wcześniej ? może przyzwyczaiłeś się do mocy :) ? choć double vanos od 4 tyś zawsze powinien głaskać po plecach :)

 

u mnie odpukać zrobiłem 25 tyś km przez rok i z silniczkiem absolutnie żadnych problemów :)

 

daj znać jak się uporasz,

 

powodzenia.

Opublikowano

Witam,

 

Mógłby ktoś pomóc mi zdiagnozować poniższe problemy. Strasznie cienko u mnie z niemieckim.

 

http://img28.imageshack.us/img28/6247/engine1z.jpg

http://img97.imageshack.us/img97/3105/engine2w.jpg

http://img97.imageshack.us/img97/1192/engine3.jpg

 

Ps. Ma ktoś może plik DDE22.ipo po angielsku? W każdej wersji INPY po zainstalowaniu angielskiej wersji ten plik zostaje po niemiecku. W archiwach instalki też jest on niemiecki.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano
Hej koledzy,Odebrałem dziś interface.Zainstalowałem INPA.Po wielu zmaganiach w INPA nie wyskoczył mi żaden problem z brakiem jakiegoś pliku.Ustawiłem na COM 1.Na Car sofcie mi się odezwała live data i inne testy. Na INPA mam ekran główny z opcją Battery off i Ignition Off. Interface jest podłączony i zapalone sa diody zasilania z aku i K i L Line .Nie mam opcji wyboru modeli pod klawiszami F3 w góre choć przy którymś tam razie instalacji tak miałem do wyboru.Jak przekręcam kluczyk na zapłon nie ma reakcji.Oco chodzi czy któś wie??? :cry2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No szczerze to kopiowałem gotowy który był w pakiecie z INPA ale żadnych kalibracji czy poprawek nie dokonywałem bo za bardzo nie wiem jak się do tego zabrać. Czy trzeba dokonywac indywidualnych ustawień w tym pliku??? czy tylko go wstawić do folderu bin??? Proszę o pomoc
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Interface mam na OBD i ADS ale ustawiony na Ads w instalacji INPA .Kontrolki świecą .Widać że zasilanie interface pobiera z akumlatora. Jak to ugryść???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
  • Moderatorzy
Opublikowano
Albo masz ADS albo masz OBD interfejs. Z zdjec ktore dostalem na priv to masz fejs do Carsofta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest ktoś na forum kto ma silnik N46 i podpinał się Inpą do swojego auta ?? Występował ten motor w e90 ( 2.0i, 150KM ). Chodzi mi konkretnie o sterownik silnika. U mnie wywala błąd i ni diabła nie idzie sie z nim skomunikować.
Krzysztof
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jaki sterownik masz dokladnie w tej e90? Probowales tool32 sie polaczyc? Jezeli nie znasz sterownika to daj koncowke vin.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przez tool32 próbowałem otworzyć skrypty ale jest kicha. Po podłączeniu fejsu, bez podpięcia pod auto, wywala błąd: EDIABAS Fehler 100 : SYS-0010: INITIALIZATION ERROR. Próbowałem otwierać skrypty: mev9n46.prg, mev9n46l.prg. Końcówka mojego vin: PR89716. Dzięki za chęć pomocy. Acha jest mozliwość uploada plików ?? Mam do testów INPE 2008-update.
Krzysztof
  • Moderatorzy
Opublikowano

Obydwa skrypty ktore wspomniales probuj polaczyc sie z sterownikiem na starcie.

Sprobuj jeszcze tym skryptem do e65 ME9E65_6.prg ma w opisie ze jest dokladnie do ME9.2 for NG-Motor

Probowales ugryzc to DIS?

 

Co do uploadu to wrzuc na rapidshare i wrzuc linki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DIS też się nie łączy, ogólnie to kicha jakaś. Na realoem niby pokazuje po vin że jest sterownik DME MV946 czyli chyba mv9.
Krzysztof
Opublikowano
Witam, czy ktoś wie co dokładnie oznacza błąd: 123 thermostat heater, KFK? Domyślam się, że chodzi o termostat - czy jego wymiana rozwiąże problem?
Opublikowano

Witam

jestem tu zupełnie NOWY.

Udało mi się zakodować selektywne drzwi i to dzięki Forumowiczom.

Dzięki

Mam jednak problem.

Nie wiem jak zakodować samochód, aby w przypadku otworzenia z pilota i braku otwarcia drzwi nastąpiło samoczynne zamknięcie drzwi.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

Opublikowano
pytanie

czy jest jakiś sposób aby z INPY drukować do pliku np pdf-a :?:

Zainstaluj sobie program do drukowania pdfów np DoPDF

http://www.instalki.pl/programy/download/odczyt_edycja_pdf/doPDF.php

i będziesz mógł drukować :)

dzięki za reakcję

ale chyba to nie do końca tak

gdy mam włączoną INPE i otwarta jest strona która wyświetla zdiagnozowane błędy na dole jest przycisk DRUKUJ

klikam i nic się nie dzieje mimo że mam zainstalowany program do druku PDF

Opublikowano
Witam

jestem tu zupełnie NOWY.

Udało mi się zakodować selektywne drzwi i to dzięki Forumowiczom.

Dzięki

Mam jednak problem.

Nie wiem jak zakodować samochód, aby w przypadku otworzenia z pilota i braku otwarcia drzwi nastąpiło samoczynne zamknięcie drzwi.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

 

zmień to:

 

VERRIEGELN_AUT_NACH_2_MIN

nicht_aktiv

 

na aktiv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.