Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
leser, to co pokazujesz to rozpiska do kts`a, on faktycznie bedzie dzialal jak piszesz, bez ignition inpa nie zrobisz nic. po modyfikacji fejsa bedzie dzialac dobrze, ale tylko z inpa i moze carsoftem 6.1.4, ale nie pamietam czy on dziala na virtualnych com`ach.
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja mam pytanie pewnie banalne : jak w INPIE v5.0.2 z UK rectyfication programs zrobic test calego samochodu (wszystkich modulow) ? Da sie ?

 

Szukalem wszedzie tej opcji ale chyba jestem slepy albo jej nie ma naprawde.

 

Jesli nie, to ktora wersja inpy ma taka opcje ?

 

dzieki

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Panowie szybkie pytanie, czy za pomocą INPA da się zwiększyć obroty biegu jałowego ? mam ustawione u siebie 700 i czasem przy dojeżdzaniu do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle i hamulcu oborty spadają poniżej te wartości na ok. 600 na moment poczym się stabilizuje na 700, jest to pierdółka ale mnie to drażni, bo silniczek przez moment pracuje inaczej.

 

czytałem o tym w innych postach, że to niby może być nieszczelność w dolocie, lub wina cewek, świec, przepustnicy itd. ale w aucie jest wszystko szczelne, DME nie wyrzuca błędów, auto jeżdzi bez problemów, tylko ten minimalny spadek obrótów.

 

idzie to zrobić :) ?

 

pozdrówka.

Opublikowano

=========================================================================== 
error memory test    V1.41                                 BMW TI-433 Teepe =========================================================================== 
vehicle-identifikation-number:  WBAAL71090CF41274 
===========================================================================
           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T
             -------------------------------------
Date:      08/26/09 13:49:08 
ECU:       DDE30DS0 
JobStatus: OKAY 
Variant:   DDE30DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT:    3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
27    Coolant temperature heater

Error frequency : 60

Engine speed                                 0.00  [1/min]
Battery Voltage                             12.18  [V]    
Betriebstundenzaehler                       88.10  h    
Engine speed                                88.10  [1/min]    
Battery Voltage                             11.88  [V]    
Betriebstundenzaehler                       51.20  h

activation Open circuit or KS after B-   
Error currently available 
-------------------------------------------------------------

101   boost controll

Error frequency : 47

Engine speed                              1950.50  [1/min]    
Boost pressure                            1317.60  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       65.80  h    
Engine speed                              2044.50  [1/min]    
Boost pressure                            1070.55  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Positive control deviation / Boost pressure to low    
Error currently not available 
-------------------------------------------------------------

8     glow device

Error frequency : 47

Engine speed                               869.50  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       28.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                      112.00  h    
Engine speed                               112.00  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       22.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Glow plugs also Glow relay defect    
Error currently not available
=============================================================

 

Po dzisiejszej diagnozie inpą, czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć co to za błędy i jak się ich pozbyć?

Z góry dzięki.

Opublikowano
=========================================================================== 
error memory test    V1.41                                 BMW TI-433 Teepe =========================================================================== 
vehicle-identifikation-number:  WBAAL71090CF41274 
===========================================================================
           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T
             -------------------------------------
Date:      08/26/09 13:49:08 
ECU:       DDE30DS0 
JobStatus: OKAY 
Variant:   DDE30DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT:    3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
27    Coolant temperature heater

Error frequency : 60

Engine speed                                 0.00  [1/min]
Battery Voltage                             12.18  [V]    
Betriebstundenzaehler                       88.10  h    
Engine speed                                88.10  [1/min]    
Battery Voltage                             11.88  [V]    
Betriebstundenzaehler                       51.20  h

activation Open circuit or KS after B-   
Error currently available 
-------------------------------------------------------------

101   boost controll

Error frequency : 47

Engine speed                              1950.50  [1/min]    
Boost pressure                            1317.60  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       65.80  h    
Engine speed                              2044.50  [1/min]    
Boost pressure                            1070.55  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Positive control deviation / Boost pressure to low    
Error currently not available 
-------------------------------------------------------------

8     glow device

Error frequency : 47

Engine speed                               869.50  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       28.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                      112.00  h    
Engine speed                               112.00  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       22.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Glow plugs also Glow relay defect    
Error currently not available
=============================================================

 

Po dzisiejszej diagnozie inpą, czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć co to za błędy i jak się ich pozbyć?

Z góry dzięki.

 

Coolant temperature heater - wygląda jak zwarcie na webasto

boost controll - sterowanie turbiny, za niskie ciśnienie doładowania turbiny, nie spotkałem się wcześniej z tym błędem - z opisu wynika, że aktualnie nie występuje,

glow device - przekaźnik świec żarowych - wymiana

 

pzd

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano
No właśnie z tym ciśnieniem to dziwne jest, jakiś czas temu samochód z dnia na dzień przestał jeździć tak jak powinien, tzn ubyło mu mocy. Myślałem, że to może zaworek od turbiny, jednak po wymianie nic się nie zmieniło, później podejrzenie padło na przepływomierz, jednak ten działa. Więc nie mam pojęcia co może być przyczyną tego spadku mocy, dodam, ze po wymianie filtra powietrza i przeczyszczeniu EGR nastąpiła minimalna poprawa.
Opublikowano

Witam ponownie, mam kolejny problem a raczej kilka, na początku powiem, ze nie działa centralny zamek od strony kierowcy, tzn otwierać otwiera ale zamyka wszystkie drzwi tylko nie te od kierowcy.

 

           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T            
-------------------------------------
Date:      08/28/09 13:22:02
ECU:       ZKE5 
JobStatus: OKAY 
Variant:   ZKE5 
-------------------------------------------------------------
RESULT:    4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------

43    Zentralverriegelung: Relais zieht nicht an bei Verriegeln Fahrertuer

Error frequency : 1
  statischer Fehler
Errorcode: 2B 21
-------------------------------------------------------------
42    Zentralverriegelung: Relais zieht nicht an bei Sichern

Error frequency : 2
  statischer Fehler
Errorcode: 2A 22 
-------------------------------------------------------------
1     Wischer: Sicherung fuer Pumpe, Innenlicht, Verbraucherabschaltung

Error frequency : 2
  sporadischer Fehler
Errorcode: 01 02 
-------------------------------------------------------------
2     Zentralverriegelung: Sicherung

Error frequency : 1
  sporadischer Fehler
Errorcode: 02 01
=============================================================

 

          S H A D O W   M E M O R Y   R E P O R T           
---------------------------------------
Date:      08/28/09 13:22:14 
ECU:       ZKE5 
JobStatus: OKAY 
Variant:   ZKE5 
-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
144   Batteriespannung: Unterbrechung

Error frequency : 2
  statischer Fehler
Errorcode: 90 22 
=============================================================

Opublikowano

no to jeszcze raz:

1. Centalny- przekaźnik drzwi kierowcy nie wciąga przy zamykaniu

2. Centralny- przekaźnik nie wciąga przy zabezpieczaniu

3. Wycieraczki: bezpiecznik pompy, oświetlenia wnętrza i coś tam jeszcze...

4. Centralny: bezpiecznik

5. nie zwracaj uwagi na shadow memory, tam często można znaleźć śmieci.

Opublikowano
Hmm, to dziwne bo sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są dobre, ale jak byłem w serwisie boscha to mi powiedzieli, że ktoś strasznie kombinował coś w wiązce, może to jest problem, tylko jak to teraz sprawdzić? Chyba się nie obejdzie bez mechanika/elektryka :|
  • Moderatorzy
Opublikowano
Hmm, to dziwne bo sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są dobre, ale jak byłem w serwisie boscha to mi powiedzieli, że ktoś strasznie kombinował coś w wiązce, może to jest problem, tylko jak to teraz sprawdzić? Chyba się nie obejdzie bez mechanika/elektryka :|

 

Jezeli masz pojecie o elektryce to bierz w reke miernik, instaluj WDS i lec po wiazce. W schematach BMW jak pisze jaki kabel ma byc to taki kabel jest i nic innego (kod kolrowy).

 

Masz w INPA testy wykonawcze (mozesz uruchomic kazdy z obodow wykonawczych) i powoli za kazdy blad sie wziasc trzeba.

Opublikowano
shadow memory do czego to służy sprawdzałem błędy w moim BMW i tylko w tym shadow memory coś było a tak to żadnych błędów
  • Moderatorzy
Opublikowano
shadow memory do czego to służy sprawdzałem błędy w moim BMW i tylko w tym shadow memory coś było a tak to żadnych błędów

 

To co masz w shadow po filtracji trafia do "publikacji". Wyobraz sobie moment rozruchu i dziwne dane plynace z czujnikow przy starcie. Modul ma filtr i wie ze do XXX obrotow odczyt z czujnika Y moze miec dziwne odczyty. Takie rzeczy trafiaja do shadow.

 

To moja interpretacja na podstawie dokumentacji INPA. Moge sie mylic ale lepszego wyjasnienia nie znalazlem.

Opublikowano

Witam,

 

mógłby ktoś mi podpowiedzieć czy INPA obsługuje silnik M40 w E36 ? bo nigdzie tam takiej pozycje nie widzę.

 

-------- ok w/w problem rozwiązał się kiedy odpalam INPĘ przez INPĘ IPO a nie IPS,

 

 

ale czy może mnie ktoś wspomóc w innej kwestii,

przerobiłem kabelek od VAGA, DIS chodzi super, wykrywa jakie mam auto itd, - mówię tu o E39

chciałem ruszyć E36 ( 93 rok M40 ) INPĄ ale za nic nie widzi zapłonu, a kiedy przechodzę do zakładki testów, daje z czytanie błędów to pojawia się napis, aby włączyć zapłon... więc nie za bardzo da się diagnozować.

 

 

Gdzieś wyczytałem że za zapłon odpowiada pin 15, u mnie w przejściówce z OBDII na okrągłe złącze nie jest podpięty ? czy tak ma być ??

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

To co masz w shadow po filtracji trafia do "publikacji". Wyobraz sobie moment rozruchu i dziwne dane plynace z czujnikow przy starcie. Modul ma filtr i wie ze do XXX obrotow odczyt z czujnika Y moze miec dziwne odczyty. Takie rzeczy trafiaja do shadow.

 

To moja interpretacja na podstawie dokumentacji INPA. Moge sie mylic ale lepszego wyjasnienia nie znalazlem.

 

Czyli tymi błędami nie mam się co martwić tylko istotne są wskazania tych "właściwych" błędów w INPA???????

Opublikowano

Szybkie pytanko : czy inpa 4.4.7 laczy sie wam z jakimkolwiek modulem w E46 2000+r. ? Bo w moim e46 320d z 12.2000 z niczym sie nie chce polaczyc, tylko wszedzie script error, przy quick tescie calosci takze . inpa 5.0 sie laczyla z modulami poszczegolnymi w tym samochodzie, ale w 5.0 nie ma mozliwosci wyboru silnika M47 i quick error test calosci :cry: .

 

Druga sprawa - pytanko dla osob majacych fejs USB (STD:OBD) od piwka - czy udalo sie wam polaczyc z czymkolwiek w aucie ponizej 98r. ? Bo probowalem E36 94r. i ani inpa 4.4 ani 5.0 nic nie szlo :( .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja ma taki fejs i łaczyłem się z e36 coupe 2.0 L benzyna z 94 praktycznie tylko sczytał mi ABS i poduchy reszty nie ruszył. Piwek mówił o tym że ten fejs do aut po 98 więc nie dziwi mnie że się nie łączy.
Krzysztof
Opublikowano
=========================================================================== 
error memory test    V1.41                                 BMW TI-433 Teepe =========================================================================== 
vehicle-identifikation-number:  WBAAL71090CF41274 
===========================================================================
           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T
             -------------------------------------
Date:      08/26/09 13:49:08 
ECU:       DDE30DS0 
JobStatus: OKAY 
Variant:   DDE30DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT:    3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
27    Coolant temperature heater

Error frequency : 60

Engine speed                                 0.00  [1/min]
Battery Voltage                             12.18  [V]    
Betriebstundenzaehler                       88.10  h    
Engine speed                                88.10  [1/min]    
Battery Voltage                             11.88  [V]    
Betriebstundenzaehler                       51.20  h

activation Open circuit or KS after B-   
Error currently available 
-------------------------------------------------------------

101   boost controll

Error frequency : 47

Engine speed                              1950.50  [1/min]    
Boost pressure                            1317.60  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       65.80  h    
Engine speed                              2044.50  [1/min]    
Boost pressure                            1070.55  [mbar]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Positive control deviation / Boost pressure to low    
Error currently not available 
-------------------------------------------------------------

8     glow device

Error frequency : 47

Engine speed                               869.50  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       28.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                      112.00  h    
Engine speed                               112.00  [1/min]    
Kuehlmitteltemperatur                       22.00  [Grad C]    
Betriebstundenzaehler                       51.40  h

Glow plugs also Glow relay defect    
Error currently not available
=============================================================

 

Po dzisiejszej diagnozie inpą, czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć co to za błędy i jak się ich pozbyć?

Z góry dzięki.

 

glow device - przekaźnik świec żarowych - wymiana

 

pzd

 

Gdzie można dostać taki przekaźnik, ile kosztuje? Czy ten http://allegro.pl/item730818918_przekaznik_modul_swiec_zarowych_bmw_3_0d_2_5d.html bedzie pasował?

Opublikowano

witam, po diagnozie w INPIE wyszedł mi taki błąd

glow device - znalazłem że to przekaźnik świec żarowych, ale pytanko czy można z tym jeździć i nie będzie to problem wielki?

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano
mam nerwusowego ADS'a i toshibe tecre8000 ze sprzetowym Com, chcialem zmienic lapa na jakiegos mocniejszego, na probe dokupilem przejsciowke com<-->pcmcia, po wyłączeniu starego i zmianie nr com na odpowiednie, nie widzę ignition w INPA, a podobno z przejściówkami na pcmcia powinien śmigać... jak to w końcu jest??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.