Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo?

 

 

INPA, DIS, SSS wszystko działa na viście, było o tym wyżej lub w temacie o DIS. Inpę trzeba instalować w trybie zgodności z XP.

DIS i SSS wiadomo pod VMware.

Pozdrawiam

jak suka nie da to pies nie weźmie
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja mam takie pytanie.

Zainstalowałem ostatnio Inpa wersje 5_0_2_10.0.0.4 z linków dostępnych na forum. Obsługuje ona model e46 natomiast brak w wyborze silnika M47 jest tylko m47 new czyli 150PS. Czy istnieje możliwość dorzucenia do tej wersji INPY silnika m47?

Opublikowano
Przed zainstalowaniem emulatora maty siedzenia i wymiany napinacza pasów od strony kierowcy miałem takie inf z INpa : 26 seat occupied reognition 1 [sBE 1] plausibity error , error active at the moment, error is not sporadic i 2ignition circuit ZK1 belttensioner driver . Więc wymieniłem napinacz i zamontowałem emulator maty , błąd 2 ignition circuit ZK1 dał sie skasowac i jest ok ale błąd 26 seat reognition 1 [sBE 1] plausibity error , error active at the moment, error is not sporadic nie daje sie skasować . Nadmieniam iż jest u mnie tylko poduszka kierowcy , i wymieniłem siedzenia od innej bmw też z3 z 2001 r Proszę o jakąś porade.
Opublikowano
Dopiszę jeszcze po co mata pasżera jak nie ma poduszki paseżera , nie pamietam właśnie czy w siedzeniach które sprzedałe od tej bmw z3 była mata siedzenia ale chyba nie to jak w tych siedzeniach co założyłem jest mata pasżera to może być ten błąd co opisałem wczesniej może odłączyc siedzenie pasażera. Czekam na podpowiedz
Opublikowano
Wymontowałem z pod siedzenia pasażera tem moduł co przypina sie do niego emulator maty siedzenia i wtedy mogłem wykasować błąd 26. Kontrolka zgasła i jest ok. Po prostu u mnie nie było w orginalnych siedzeniach tego modułu od maty i po wymianie siedzeń na drugie W których była mata pasażera INPA wskazała jako błąd 26. Dlatego mam na zbyciu moduł wraz z emulatorem ,[ mata była dobra w tym siedzeniu]
Opublikowano
Teraz czekam na przepływke boscha, po kupieniu i zamontowaniu przepływki za 150 zł na alegro INPA pokazuje cały czas błędy , po przejechaniu 120 km pokazała błąd 171, 120, 141. Jutro może będzie przepływka boscha to zobaczę jaka będzie poprawa. Na tej za 150 zł czasami przerwie,czasami jest tak jak by brakowało na chwile paliwa itp.
Opublikowano
Po zamontowaniu przepływki boscha , żadnych błędów nie kupujcie podróbek tylko orginalna przepływka bosch. :cool2:
Opublikowano

Ok,

A jakie miałeś błędy? U mnie np. wiadac w inpie błędne wskazanie z przepływomierza, ale żadnych błędów z nim zwiazanych nie ma. Generalnie auto jest strasznie zamulone do 3000-3500 rpm (silnik m47).

Opublikowano

Teraz czekam na przepływke boscha, po kupieniu i zamontowaniu przepływki za 150 zł na alegro INPA pokazuje cały czas błędy , po przejechaniu 120 km pokazała błąd 171, 120, 141. Jutro może będzie przepływka boscha to zobaczę jaka będzie poprawa. Na tej za 150 zł czasami przerwie,czasami jest tak jak by brakowało na chwile paliwa itp.tediz3

Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

 

Jest mi ktoś w stanie zdiagnozować o co mu chodzi, mam takie 2 błedy i nie potrafie ich skasować. Czego dotycza?

 

http://baxwrzuta.neostrada.pl/INPA/INPA.2bledy.jpg

 

Dzieki ;)

 

Pozdro.

Opublikowano

Pierwszego nie znalazłem, a drugi to:

SAE Code P1397

BMW-Specific Code 18

Description Exhaust Cam Position Sensor Malfunction

 

na razie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwszego nie znalazłem, a drugi to:

SAE Code P1397

BMW-Specific Code 18

Description Exhaust Cam Position Sensor Malfunction

 

na razie

 

Hmm, dobrze zgaduje, że to czujnik położenia wałka?

Nr 5 na tym diagramie? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN51&mospid=47620&btnr=11_2170&hg=11&fg=15 bo jest jeszcze 18 :?:

Opublikowano
Koledzy mam problem zainstalowałem inpe podłączyłem fejs od Nerwusa dzięki kolego za fejs :D iii nie ma ignition ani batery a gdy chce wejść np w airbag to mi się wyświetla ramka a w niej IFH-003 data transmission to interface disturbed co to może być o co kaman dodam że interface jest pod usb bo taki chciałem a moja beemka ze stycznia 1998r. Jak to uleczyć :mad2:
Opublikowano
a ja dalej walczę z tą INPA bezskutecznie czy ktoś na forum ma również fejs usb od nerwusa i miał ten sam problem przy instalacji gdzie może być przyczyna że nie chce hulać
Opublikowano

Pomęczyłem sie troche z instalacja Inpy ale już działa.

E39 530dA po lifcie.

 

Podłączyłem INPE i ponizej kilka wskazan poza zakresem i bład.

Może ktoś sie wypowie co one oznaczają.

 

 

http://images50.fotosik.pl/173/27f210242ee35feam.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/173/72986a5f611f3132m.jpg

 

Ist-Air mass - przy obrotach jałowych jest ok 450 - po dodaniu gazu wychodzi poza zakres.

UB operating hours - domyslam sie ze chodzi o czas pracy silnika.

http://images45.fotosik.pl/173/58fde1f9a91bffdbm.jpg

http://images41.fotosik.pl/169/e46cee4996f1004am.jpg

 

Z samochodem nic złego się nie dzieje, ma moc i mało pali :)

Pozdrawiam

Opublikowano

witam po długiej przerwie

Panowie, okazało się, że leży u mnie w domu kabel VAG KKL,

jakiś najtańszy na USB z chipsetem FTDI,

 

z tego co słyszałem, po lekkich modyfikacjach da się go wykorzystać w BMW

i teraz do rzeczy:

 

1. co trzeba zrobić by kabel był kompatybilny z BMW ?

z tego co widzę, że nic jeżeli auto ma wtyczkę OBD2 (np e46),

wiec pasuje, a majstrować dopiero jak auto ma wtyczkę okrągłą... tak ?

 

2. z jakim softem będzie kompatybilny ten kabel ? (CarSoft, inpa, inny ?)

 

3. jak by się komuś chciało dopisać, to z jakimi modelami będzie to kompatybilne ?

Opublikowano
Pomęczyłem sie troche z instalacja Inpy ale już działa.

E39 530dA po lifcie.

 

Podłączyłem INPE i ponizej kilka wskazan poza zakresem i bład.

Może ktoś sie wypowie co one oznaczają.

 

 

http://images50.fotosik.pl/173/27f210242ee35feam.jpg

 

http://images49.fotosik.pl/173/72986a5f611f3132m.jpg

 

Ist-Air mass - przy obrotach jałowych jest ok 450 - po dodaniu gazu wychodzi poza zakres.

UB operating hours - domyslam sie ze chodzi o czas pracy silnika.

http://images45.fotosik.pl/173/58fde1f9a91bffdbm.jpg

http://images41.fotosik.pl/169/e46cee4996f1004am.jpg

Z samochodem nic złego się nie dzieje, ma moc i mało pali :)

Pozdrawiam

 

Pierwszy błąd to przekaźnik świec żarowych, zdarza się to w tych silnikach, w końcu maja już parę lat. Prawdopodobnie wymiana.

 

Live data w większości wskazań sprawdza się podczas jazdy przy obrotach ok. 3500, wiec na sucho niewiele się dowiesz, przy takim przebiegu coś tam się może odzywać ale skoro nic się nie dziej to nie ma co panikować.

Pzd.

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano
witam po długiej przerwie

Panowie, okazało się, że leży u mnie w domu kabel VAG KKL,

jakiś najtańszy na USB z chipsetem FTDI,

 

z tego co słyszałem, po lekkich modyfikacjach da się go wykorzystać w BMW

i teraz do rzeczy:

 

1. co trzeba zrobić by kabel był kompatybilny z BMW ?

z tego co widzę, że nic jeżeli auto ma wtyczkę OBD2 (np e46),

wiec pasuje, a majstrować dopiero jak auto ma wtyczkę okrągłą... tak ?

 

2. z jakim softem będzie kompatybilny ten kabel ? (CarSoft, inpa, inny ?)

 

3. jak by się komuś chciało dopisać, to z jakimi modelami będzie to kompatybilne ?

 

Pisałem o tym gdzieś tu viewtopic.php?f=97&t=65259&start=975.

Pzd

jak suka nie da to pies nie weźmie
Opublikowano
Pisałem o tym gdzieś tu viewtopic.php?f=97&t=65259&start=975.

Pzd

Dzięki bardzo, ale widzę, że wtyczka powinna polecieć \bez łączenia pinów 7 i 8,

oraz bez rezystorów i tranzystora ? zadziała ?

 

http://img156.imageshack.us/img156/2747/bmwkio.th.jpg

 

jedyne co, to będzie ograniczona liczba opcji do diagnozy, dobrze rozumuję?

 

Jeżeli chcesz mieć pełnowartościowy fejs zrób jak napisane. Wiele osób to testowało i działa idealnie.

Pzd.

jak suka nie da to pies nie weźmie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.