Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czy jest jakies zrodelko, gdzie plywa sobie NCS i mozna go wylowic?

 

NCS jest w pełnej wersji EDIABAS'a - osobno nie widziałem.

 

Znalazłem NCS - katalog NCS daj do głównego - potestuj czy idzie.

NCS

h##p://rapidshare.com/files/101684576/NCS.rar.html

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki działa, i oto chodziło :cool2: . Teraz pytanie techniczne, wiem że jest możliwe wyłączenie funkcji dzwonka nie zapiętych pasów w e60. Czy robi się to poprzez jakiś login i adaptację, czy wystarczy zmiana kodowania lub bardziej skomplikowanie np. w trakcie programowania sterownika.
Opublikowano
a jak uruchomic tego ncs'a, bo nie widze pliku wykonalnego w tym katalogu.

 

Przed instalacją wgraj katalog NCS do głównego (instalacyjnego) i zainstaluj

Max77 pisał że chodzi - ja nie testowałem.

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Dzięki działa, i oto chodziło :cool2: . Teraz pytanie techniczne, wiem że jest możliwe wyłączenie funkcji dzwonka nie zapiętych pasów w e60. Czy robi się to poprzez jakiś login i adaptację, czy wystarczy zmiana kodowania lub bardziej skomplikowanie np. w trakcie programowania sterownika.

 

Max77 - sorry ale nie wiem nic o E60 - mam E39

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

No ja jakoś interfejsu inpy i jej możliwości nie umie ogarnąć. Vag-com jest dużo prostszy w codziennym użytkowaniu jakoś wszystko jest tam pod ręką.

Ja mam NCS-a zainstalowanego razem z inpa pewnie dla tego działa. rOBSOnX rozumie, chciałem cos pogrzebać w ustawieniach auta ale jakoś brak mi odwagi bo E60 łatwo unieruchomić na dobre. Jednak przy takim grzebaniu grupa VAG jest nie do pobicia jeśli chodzi o software i suport.

Opublikowano
Czy mógłby ktoś wrzucić sprawdzony schemat interfejsu ADS ?
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Czy mógłby ktoś wrzucić sprawdzony schemat interfejsu ADS ?

 

ORIGINAL BMW ADS

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA PIERDOLĘ !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA [bAD]Ę !!!

 

Czyzby jakas ironia? Nie kazdy ma ochote wydac 500zl-100zl na gotowca.

Opublikowano
Juz kilka osob pytala o schemat ADS w tym oraz w GT1 watku. Wiec dodam od siebie ze chetnie podziele sie efektami mojej pracy z osobami ktore by chcialyby pomoc mi przy testach.

Dalsze informacje w watku http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=566636#566636

 

 

O JA [bAD]Ę !!!

 

Czyzby jakas ironia? Nie kazdy ma ochote wydac 500zl-100zl na gotowca.

 

NIE żadna ironia - tylko teraz się zacznie naprawdę fajna zabawa !!!

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie i nie sfajcze auta ;)

 

:modlitwa:

Ostrożnie

:modlitwa:

Spoko - jak coś zdziałasz oczywiście napisz

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

witajcie panowie,

 

posiadam bmw, model e60 z 2004r. Odpalilem Inpe, podlaczylem i odczytalem bledy:

 

DME/DDE 41A2 04

4262 24

razem dwa bledy!

 

dalej:

DSC 5F56 A0

5F15 A0

takze dwie sztuki!

 

i jeszcze:

KOMBI A557 28

 

oraz MMI/CCC ABCA 20

 

 

I teraz pytanie dla fachowcow! Jak albo gdzie znalesc jakas liste w ktorej mozna sobie te kody jakos przetlumaczyc ??? Czy da sie to jakos moze w inpie przestawic azeby bledy wyskakiwaly w postaci tekstu a nie kodu?

 

Co pozatym da sie zrobic ta inpa w bmw e60 ??? Live Data nigdzie nie znalazlem, oprocz wyczytania i skasowania bledow nie znalazlem nic innego... help pliss

Opublikowano

wszystkie sie skasowaly oprocz jednego...

DME/DDE 4262 XX

 

Kasuje, poczym odczytuje ponownie i zawsze wyskakuje DME/DDE 4262 24 lub 44 ???

 

Czy ktos moze pomoc o co chodzi z tym 4262 raz 24 albo 44 ???

Opublikowano
Czy da sie to jakos moze w inpie przestawic azeby bledy wyskakiwaly w postaci tekstu a nie kodu?

Polecam lekturę tego: http://ecubb.bmwecu.org/board/viewtopic.php?p=3702#3702

 

@ wieniu

dziekuje kolego za lekture. Przeczytalem nawet dwa razy i nawet przetlumaczylem z angielskiego na polski.

Nie kumam tego na 100% gdyz cienko u mnie z angielskim...

Czy mozesz aby troszeczke naprowadzic mnie na moj problem ??? Nie oczekuje od Ciebie "gotowca"....tylko naprowadz mnie troche.

 

Kurcze, przeszukalem caly internet o inpie i nikt nie pisze nic o kodach bledow. Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe. Przeciez musi byc jakis sposob na to. Czy jest tutaj ktos, kto moze pomoc w moim problemie???

Opublikowano
...Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe...

Jeżeli dana wersja INPY jest prawidłowo zainstalowana i obsługuje dany model/serie, to błędy wyświetlane są z opisem:

 

Przykład z wersji niemieckiej INPY:

 

"4152 4152 (1427) Drallklappe

P1427 Drallklappe - Leitungsunterbrechung"

Opublikowano
...Zastanawiam sie jak Ci ludzie uzywaja ta Inpe...

Jeżeli dana wersja INPY jest prawidłowo zainstalowana i obsługuje dany model/serie, to błędy wyświetlane są z opisem:

 

Przykład z wersji niemieckiej INPY:

 

"4152 4152 (1427) Drallklappe

P1427 Drallklappe - Leitungsunterbrechung"

 

dziekuje wieniu, czyli Inpa nie dziala z moim modelem E60! Instalowalem wedlug opisu, Model E60 takze da sie wybrac, no ale niestety bledy wyskakuja bez opisu! No nic, bede probowal innej wersji, moze znajde jakas nowsza....

No i DIS-a takze zaistalowalem, ale ten nie laczy sie z E60! A konfigurowalem razem z kolego Robson. hmm Czy komus dzialaja te Interfajsy razem z modelem E60 ???

Opublikowano

tak to wyglada u mnie. Jak widac sam kod bledu a nie ma opisu do tego!

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.hochladen.info/images/upload10/2iwf5txOrH8LKG7/full.jpg

Opublikowano
tak to wyglada u mnie. Jak widac sam kod bledu a nie ma opisu do tego!

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.hochladen.info/images/upload10/2iwf5txOrH8LKG7/full.jpg

 

INPA jest zdaje sie z 2002r, moze byc troche uboga obsluga e60. Ciekawe co na te pbledy powiedzialby GT1

Xdrive

Koder

Opublikowano

no tak, uboga to jest co do modelu E60, no ale laczy sie i czyta bledy! No i wykasowac takze sie da! Jedynie co to nie ma opisu tekstowego do kodu!

I w tym moj problem....

Opublikowano
Spróbuj nie robić testu automatycznie tylko ręcznie wejdź w "engine" dalej kliknij na typ sterownika który masz w samochodzie i gdy się połączy tam sprawdź błędy. Powinny być z opisem.
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.
Opublikowano
Czy i w jaki sposób można NCS-em przeprowadzić inicjalizacje fabrycznego pilota w kluczyku. Dodam że kombinacją przycisków w kluczyku się nie da gdyż ostatnia inicjializacja była przeprowadzona przy otwartych drzwiach więc jak podaje instrukcja następna jest możliwa tylko komputerem.
Gdy się urodziłem płakałem a wszyscy się śmiali, umierając ja będę się śmiać a wszyscy będą płakać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.