Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

 

Tak na wolnych obrotach, przepływka to luftmasse ?

Jeżeli dam mu po obrotach to wartość idzie do ok 50

Nie masz funkcji/podglądu "NOMINAL/ACTUAL"?

 

To wskazania mojej przepływki przy mocnym depnięciu gazu:

 

http://images49.fotosik.pl/119/f95c9bcfce11926bmed.jpg

 

A to na podmienionej przepływce z A4 1.9 TDI AVF 131KM przy maxymalnym wcisnięciu gazu:

 

http://images48.fotosik.pl/123/0e58d11152946374med.jpg

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

Kurcze tego mi brakuje w e36 :mad2:

 

 

...

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

 

Tak na wolnych obrotach, przepływka to luftmasse ?

Jeżeli dam mu po obrotach to wartość idzie do ok 50

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

Nerwus ... przy motordrehzahl = ..... :roll2:

 

To wyglada jak tylko 1 rysunek wstawiony dla tego nie widzalem pierwszej czesci ;)

Opublikowano
...

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

 

Co może być przyczyną tak niskich wartości? uszkodzony przepływomierz?

Inpę mam z Twojego linku, jest zainstalowana na ENG, ale jak wchodzę w zakładkę silnik to sama zmienia mi na GER.

  • Moderatorzy
Opublikowano
...

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

 

Co może być przyczyną tak niskich wartości? uszkodzony przepływomierz?

Inpę mam z Twojego linku, jest zainstalowana na ENG, ale jak wchodzę w zakładkę silnik to sama zmienia mi na GER.

 

Nie jestem expertem. Zerknij do DIS dla pewnosci tam sa testy i mozna sprawdzic jaki powinien byc zakres dla przeplywki na wolnych obrotach jezeli sie nie miesci to sam podejmij decyzje. Warto pojechac gdzies jeszcze i doradzic sie kogos kto robi to zawodowo.

Posiadanie fejsu jest tylko sposobem ochrony przed naciagaczami, ktorzy 1/2 auta wymienia za nim cos zrobia. Nic nie zastapi wiedzy i doswiadczenia.

Opublikowano
dzięki za pomoc, jutro trzeba się będzie udać do jakiegoś znachora :)
Opublikowano

Mam problem ,zeby połączyć się ze sterownikiem silnika w e60 530d przez INPE, wersja M57N2 231kKM , NR sterownika 0281 013 500 DDE 7 803 369.

Wybieram model e60, następnie Engine i tu pokozauje mi sie jedynie DDE 5.0 for M57 i niestety wyskakuje błąd,że nie moze się połączyć.. może coś podpowiecie co dalej z tym robić?

Opublikowano
Mam problem ,zeby połączyć się ze sterownikiem silnika w e60 530d przez INPE, wersja M57N2 231kKM , NR sterownika 0281 013 500 DDE 7 803 369.

Wybieram model e60, następnie Engine i tu pokozauje mi sie jedynie DDE 5.0 for M57 i niestety wyskakuje błąd,że nie moze się połączyć.. może coś podpowiecie co dalej z tym robić?

 

jakiej inpy używasz ??? jaki kabel ???

 

zainteresuj się inpą 5.0.2 z pakietem instalatora 10.0.4 tam są nowsze sterowniki

 

 

a tu masz cały temacik łącznie z video z instalacji

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=108441

Opublikowano
To czasz Windowsa z dymem puscic ;)

Teraz i na IBM INPA nie działa :? Miałem skonfigurowaną pod OBD, musiałem przebadać starszą furkę, podmieniłem ediabas.ini (na skonfigurowany pod ADS), usunąłem obd.ini z katalogu windowsa zbadałem auto, przywróciłem pliki w odpowiednie miejsca i nie działa na OBD :? Może to jest ten sam błąd w obu komputerach? Bo tu również nie widzi battery i ignition :x

  • Moderatorzy
Opublikowano
To czasz Windowsa z dymem puscic ;)

Teraz i na IBM INPA nie działa :? Miałem skonfigurowaną pod OBD, musiałem przebadać starszą furkę, podmieniłem ediabas.ini (na skonfigurowany pod ADS), usunąłem obd.ini z katalogu windowsa zbadałem auto, przywróciłem pliki w odpowiednie miejsca i nie działa na OBD :? Może to jest ten sam błąd w obu komputerach? Bo tu również nie widzi battery i ignition :x

 

Nie ma zadnego problemu zeby zmieniac z obd na ADS i na odwrot.

Pamietaj zeby zawsze uruchomic obdsetup.exe lub adssetup.exe po takiej operacji. Oczywiscie ediabas trzeba wlaczyc/wylaczyc.

Jak padlo to przeinstaluja INPA na nowa musi pomoc.

  • Moderatorzy
Opublikowano
.. czyli inpa 5.02 i instalator 10-ka ?

dobrze rozumiem?

 

Tak

Opublikowano

Witam, czy ma ktoś z was pełna instrukcję obsłui programu INPA?? Byłbym zobowiązany :-))

 

pozdrawiam

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Używa ktoś może kart pcmia z portem rs-232 firmy Silicom , może znacie ustawienia tej karty , cały proces instalacji inpy i ustawień znam już na pamięć a inpa jak nie działa tak nie działa. Czy do tego celu nadaje się tylko i wyłącznie karta Argosy. Przy próbie diagnozy wyskakuje mi taki komunikat

IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. PROGRAM WILL BE STOPED .

Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Używa ktoś może kart pcmia z portem rs-232 firmy Silicom , może znacie ustawienia tej karty , cały proces instalacji inpy i ustawień znam już na pamięć a inpa jak nie działa tak nie działa. Czy do tego celu nadaje się tylko i wyłącznie karta Argosy. Przy próbie diagnozy wyskakuje mi taki komunikat

IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. PROGRAM WILL BE STOPED .

Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.

 

Jezeli chcesz puscic INPA z ustawieniem na interfejs ADS. Wymus na karcie zeby uzywala zasobow wej/wyj 3F8-3FF i irq 4. Irq nie jest tak wazne jak pierwszy parametr.

Opublikowano
Czy dzięki interfejsowi z tematu możliwa jest regulacja kąta wtrysku w TDS-ie?
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

Słuchajcie... co może być przyczyną tego, że INPA nie może skasować inspekcji w E39 530d???

 

Wcześniej świeciła ostatnia zielona dioda. Po "skasowaniu" nie świeci żadna. Po przejechaniu 100km znowu zaświeciła się ostatnia zielona.

 

hmm?? :roll:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

Opublikowano
Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

 

Dla E39 wersja INPA jaką używasz jest wystarczająca.

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

 

Ktora inpe chciales jako update zainstalowac?

Opublikowano

zainstalowałem Inpe z folderu Inpa 9.07. Potem update z linków o nazwie Inpa 2008. A teraz chciałem zrobić update do najnowszej - inpa_5_0_2_10.0.0.4 i po wciśnięciu instprog i wybraniu BMW Rectifications program UK wyskakuje mi błąd unlha3232 error report lzh archive not found.

 

bardziej zależy mi jednakże na rozszyfrowaniu tego błędu - czy to jakaś poważna rzecz - bo z autkiem obecnie poza brakiem mocy tak od 2500 obrotów z którym walczę nic się nie dzieje...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo?
Opublikowano
musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo?

Jest to możliwe, poszukaj w tym temacie, ktoś ten problem rozwiązał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.