Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie jaką macie najnowszą Inpę po angielsku?

 

Na ruskich torentach widziałem z instalatorem 10.0.4.

Spotkaliście nowsze?, szukam już drugi dzień,

 

pozdrawiam.

 

http://rapidshare.com/files/194638073/Inpa_200.part1.rar

http://rapidshare.com/files/194638124/Inpa_200.part2.rar

http://rapidshare.com/files/194638148/Inpa_200.part3.rar

http://rapidshare.com/files/194638191/Inpa_200.part4.rar

http://rapidshare.com/files/194637559/Inpa_200.part5.rar

 

Działa, ręcznie w menu trzeba dołożyć e46.(np. pod F3)

 

Nie wiem czy jest najnowsza, czy kombinowana. Trzeba dłużej potestować. Instalator 10.0.4, nowszego nie widziałem.

Edytowane przez roney
jak suka nie da to pies nie weźmie
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Sprawdzałeś czy to działa?? To jest nowsza inpa niż ta z naszego forum??

Pozdrawiam
Opublikowano

OK - wszystko dobrze ale FRICTION TORQUE - NIE :naughty:

Dlaczego ? :zlosc:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
OK - wszystko dobrze ale FRICTION TORQUE - NIE :naughty:

Dlaczego ? :zlosc:

A wiesz za co to odpowiada??

Pozdrawiam
Opublikowano
OK - wszystko dobrze ale FRICTION TORQUE - NIE :naughty:

Dlaczego ? :zlosc:

A wiesz za co to odpowiada??

za co to odpowiada???????

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest to związane z obciążeniami, jednostka jest w NM, nie mam pojęcia za co to jest odpowiedzialne
Pozdrawiam
  • Moderatorzy
Opublikowano
W autach 98-01 czasami nie idzie sie po OBD wewnatrz podlaczyc. Nie wiem od czego to zalezy ;) Tylko motor i nic wiecej max.
Opublikowano

Podpowiedzcie proszę, to przypadek czy ktoś to schrzanił,

INPA przez ADS nie łaczy się ani z LCM, ani klimą, ani GM3, z resztą komunikuje się bez zarzutów. Dodatkowo przy diagnozie deski wywala bład EEPROM coś krzyczy o jakimś niedozwolonyum obszarze.

Tak samo NCS, pokazujer te moduły jako dostępne ale jak klikam F5 Car Memory to mam komuniukat że te 3 moduły nie odpowiadają, dalej idzie, urucamia się do końca ale w okienku wyboru tych modułów już nie ma.

Dodam tylko że LCM wyciągałem bo padł jeden tranzystor co powodowało że jedno światełko cały czas się paliło i tylko zdjęcie klemy pomagało. ale wstawiłem identyko, niczego więcej nie ruszałem.

Próbowałem w różnych położeniach zworek interfejsu i tak jakby zmiana ich położeń nie robiła żadnego wrażenia w jego działaniu, co wykrywa to wykrywa przy dowolnych ustawieniak, czego nie wykrywa tego też nie wykrywa przy kombinowaniu ze zworkami. Schemat ADS identyczny jak tego oficjalnego BMW z dokumentacji.

Ktoś ma jakiś pomysł ??

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Opublikowano
"friction torque" wyjaśniany jest jako tzw. moment tarcia. Nie pytajcie mnie co to oznacza bo nie wiem :lol:

 

Tłumaczenie OK - ale o co dokładnie chodzi i jak to wygląda u was ?

Dzięki za sprawdzenie ! :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano

nie będę oryginalny ale dla pewności zapytam sie Was jako bardziej doświadczonych speców :D może ktoś pomoże rozszyfrować kody

1) 10 AUC sensor

Error frequency : 16

Open circuit

Error present

 

2) 1 Navigation Controller

Error frequency : 2

 

3) 2 error front sensor

Error frequency : 3

Outside temperature 20.00 degrees C

 

Error not present

 

4) 256 air mass meter

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

 

Engine speed 824.18 1/min

Coolant temperature 79.81 Grad C

Einspritzmenge 3.58 mm^3

RPC rail pressure 349.40 bar

Fehler aufgetreten bei 655350.00 km????

 

będe wdzięczny za każdą pomoc

GOLD CZEJJJN
Opublikowano
"friction torque" wyjaśniany jest jako tzw. moment tarcia. Nie pytajcie mnie co to oznacza bo nie wiem :lol:

 

Tłumaczenie OK - ale o co dokładnie chodzi i jak to wygląda u was ?

Dzięki za sprawdzenie ! :cool2:

Witam! u ciebie tez to piepszone friction ? :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fehler aufgetreten bei 655350.00 km????

4. to błąd przepływomierza,

masz do tego w słabym stanie pompke pod siedzeniem daje tylko 3,5 bara

Kolego pod błędami zawsze napisany jest przebieg przy których błędy wystąpiły. Możliwe że licznik był cofany, żeby być pewnym spowoduj jakiś błąd np. odłącz czujnik temp silnika lub przepływomierz, Błąd wyskoczy i pod nim pojawi się przebieg, jeśli się powtórzy to znaczy że Twoje auto ma przejechane te 600000

Tak przy okazji, kupowałeś od Niemca czy może w polskim komisie czy od jakiegoś handlarza

Pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
hunter racja, po wykasowaniu jeśli usterka pozostała to nowy błąd wyskoczy, ale sądzę że aktualnie przebieg przy którym ów błąd zostanie zarejestrowany będzie sporo niższy jeśli auto przeszło kurację odmładzającą... :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hunter racja, po wykasowaniu jeśli usterka pozostała to nowy błąd wyskoczy, ale sądzę że aktualnie przebieg przy którym ów błąd zostanie zarejestrowany będzie sporo niższy jeśli auto przeszło kurację odmładzającą... :duh:

 

Masz racje, przecież ten błąd mógł wyskoczyć przed tą kuracją, teraz to pewnie będzie pokazywał stan na dzień dzisiejszy. Strzelam 189tyś.

Ja się nie śmieję bo u mnie jest 130tyś :twisted2: tyle że z północy Włoch i napęd na 4 więc jest nadzieja.

Pozdrawiam
Opublikowano
"friction torque" wyjaśniany jest jako tzw. moment tarcia. Nie pytajcie mnie co to oznacza bo nie wiem :lol:

 

Tłumaczenie OK - ale o co dokładnie chodzi i jak to wygląda u was ?

Dzięki za sprawdzenie ! :cool2:

Witam! u ciebie tez to piepszone friction ? :D

 

Dokładnie - też to jest, kiedyś to zauważyłem ale nie pamiętam dokładnie wartości.

Dlatego pytałem jak to wygląda u innych - ale "wielkiego entuzjazmu" nie zauważyłem :mad2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Opublikowano
nie będę oryginalny ale dla pewności zapytam sie Was jako bardziej doświadczonych speców :D może ktoś pomoże rozszyfrować kody

1) 10 AUC sensor

Error frequency : 16

Open circuit

Error present

 

2) 1 Navigation Controller

Error frequency : 2

 

3) 2 error front sensor

Error frequency : 3

Outside temperature 20.00 degrees C

 

Error not present

 

4) 256 air mass meter

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

 

Engine speed 824.18 1/min

Coolant temperature 79.81 Grad C

Einspritzmenge 3.58 mm^3

RPC rail pressure 349.40 bar

Fehler aufgetreten bei 655350.00 km????

 

będe wdzięczny za każdą pomoc

 

więc tak :

 

nr 1 auc sensor - błąd obecny, obwód otwarty

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/LHD/M/1999/march/browse/heater_and_air_conditioning/sensor_f_auc/

 

sensor znajduje się patrząc od przodu auta po lewej stronie na plastiku osłaniającym wiatrak chłodnicy (jeśli się nie mylę sensor odpowiada za automatyczne sterowanie pobieraniem powietrza-z zewnątrz lub wewnątrz auta )

 

błąd nr 3 error front sensor

 

chyba chodzi o czujnik temp zewnętrznej lub coś związanego z klimą błąd w tej chwili nie występuje błąd sporadyczny-nie jestem pewien za mały opis błędu, modułu itp

 

 

reszta błędów mało czytelna no oprócz nr 4 bo masz już odpowiedź

należało by wkleić dokładniejszy opis błędów (jeśli robisz diagnozę inpą to powinno ładnie pokazywać i opisywać błędy )

Opublikowano

Panowie Serdecznie Wam dziękuje za pomoc w diagnozie

ale przyznaje jeszcze raz będe Was o nia prosił

 

Jeśli chodzi o ten przebieg ....jak go zobaczyłem to się załamałem .....655tyś :jawdrop: :duh: co prawda stan faktyczny nie wskazuje na takie zużycie a przebieg to 220 tyś rok prod 02/2000 i ostatnie 2 lata ZTW jeździła młoda Lala dość mało.

co ciekawe zegary były wymieniane i podają "inną końcówkę nadwozia"

 

Ręce mi już opadają......

GOLD CZEJJJN
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie Serdecznie Wam dziękuje za pomoc w diagnozie

ale przyznaje jeszcze raz będe Was o nia prosił

 

Jeśli chodzi o ten przebieg ....jak go zobaczyłem to się załamałem .....655tyś :jawdrop: :duh: co prawda stan faktyczny nie wskazuje na takie zużycie a przebieg to 220 tyś rok prod 02/2000 i ostatnie 2 lata ZTW jeździła młoda Lala dość mało.

co ciekawe zegary były wymieniane i podają "inną końcówkę nadwozia"

 

Ręce mi już opadają......

Jeśli testujesz auto INPĄ to powinna być taka funkcja UB operation czy jakoś tak, jednostka jest w godzinach H. Sprawdż ile tam jest godzin albo wklej wszystkie skreeny tu na forum - będziemy coś radzić

Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Jeśli testujesz auto INPĄ to powinna być taka funkcja UB operation czy jakoś tak, jednostka jest w godzinach H. Sprawdż ile tam jest godzin albo wklej wszystkie skreeny tu na forum - będziemy coś radzić

Ale to zależy od wersji silnika, benzynówki nie mają. //EDIT-niektóre mają dzięki Nerwus :-)

Dla porównania - u mnie przy ~300KKM przebiegu roboczogodzin jest tyle co poniżej:

http://img261.imageshack.us/img261/5787/93988115.th.png

Dlatego pytałem jak to wygląda u innych - ale "wielkiego entuzjazmu" nie zauważyłem :mad2:

Robercik ten parametr w każdym jednym samochodziku wygląda identycznie bynajmniej na postoju. Podczas jazdy nie zerkałem. U mnie też.

http://img70.imageshack.us/img70/766/22464937.th.png

Edytowane przez pimposh
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli testujesz auto INPĄ to powinna być taka funkcja UB operation czy jakoś tak, jednostka jest w godzinach H. Sprawdż ile tam jest godzin albo wklej wszystkie skreeny tu na forum - będziemy coś radzić

Ale to zależy od wersji silnika, benzynówki nie mają.

Dla porównania - u mnie przy ~300KKM przebiegu roboczogodzin jest około 3900.

 

W e36 w benzynowka znajdziesz wartosc roboczo godzin dla silnika.

 

Panowie Serdecznie Wam dziękuje za pomoc w diagnozie

ale przyznaje jeszcze raz będe Was o nia prosił

 

Jeśli chodzi o ten przebieg ....jak go zobaczyłem to się załamałem .....655tyś :jawdrop: :duh: co prawda stan faktyczny nie wskazuje na takie zużycie a przebieg to 220 tyś rok prod 02/2000 i ostatnie 2 lata ZTW jeździła młoda Lala dość mało.

co ciekawe zegary były wymieniane i podają "inną końcówkę nadwozia"

 

Ręce mi już opadają......

 

Jezeli nie pali sie czerwona kropka miedzy przebiegiem a licznikiem dziennym kilometrow to ktos zrobil korekte przebiegu ale VIN'u juz nie.

Ogolnie czesto przy zabawie z korekta licznika owy pada ;)

Opublikowano

Witam koledzy. Możecie rzucić okiem na wartości silnika u mnie? Jeszcze proszę o interpretację błędu bo nie jestem do końca pewien czy to świece. Z góry dziękuję. Oto screeeny:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/wc2euummm9sd6p5qjfh.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/bff9at92a4qmtdxeky3.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/wu0cc6ee7djzgt01ifo7.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/6ug555mcsluf9tj5ml0t.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/kasxyb8ab47sknnuwek.jpg

 

Błąd:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//iv.pl/images/tkqw2we7rfv1hclthew.jpg

 

Jeszcze powiedzcie skąd brać informacje o danych jakie powinny być, bo przglądałem TIS'a i nie mogłem znaleźć :?

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego masz chyba spalony przekaźnik od świec żarowych. Napisz jak możesz ile masz przebiegu na liczniku.

Reszta wygląda na OK. nie masz się czym martwić.

Pozdrawiam
Opublikowano

Czyli tylko trzeba wymienić przekaźnik? Możesz podać który to?

 

Na budziku 178 ale ma ok 230-250. Chyba że w aso się walnęli :) na co raczej szans nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.